سیستم ورود و خروج و سیستم جامع کنترل تردد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 271
نویسنده : مهندس امنیت

راندمان کاری افزایش پیدا کرده. این موضوع پس از گرانی دلار و افزایش چند برابری قیمت ها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. استفاده از سیستم تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب این امکان را به وجود می آورد که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگاری پیدا کرد. پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه می باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما می دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طی چند ثانيه انجام خواهد شد. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

وبسایت

 

کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب آراز با ما تماس بگیرید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. زمان و مدت حضور کارکنان، کارمندان و حتی مدیران مجموعه ها بر اساس قوانین داخلی هر مجموعه تعیین میگردد. دستگاه حضور و غیاب UF100 جزو جدیدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. دستگاه حضور و غیاب UF100 سری جدید همین دستگاه ها با اندازه ی کوچک تر و در ظاهری شکیل می باشد که به سری UFace معروف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. هزینه ی خرید، استفاده و پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب سنتی زیاد است. البته از معایب اپ های اندرویدی با دستگاه می توان به هزینه بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب اشاره کرد که به دلیل امنیت بالای آن ارزش صرف این هزینه را خواهد داشت. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند.

 

خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. … افزودن به مقایسه · دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمایش سریع. طرز کار با این دستگاه به این صورت است که در ابتدای نصب دستگاه در سازمان، تمام کارکنان موظفند تا اثرانگشت خود را در سیستم دستگاه نصب کنند. کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. که باعث ایجاد نظم در محیط کار و محاسبه دقیق ساعت کار و حقوق افراد می گردد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. چرا که هر سازمانی به جهت مدیریت منابع انسانی خود، نیازمند اطلاعات دقیق از شرایط حاکم بر پرسنل خود می باشد. بر این اساس محاسبه میزان کارکرد پرسنل به همراه دستمزد و میزان حقوق دریافتی به سهولت انجام می گیرد. نصب و راه اندازی سامانه دینگ آسان و راحت است و تنها چنددقیقه زمان شما را می گیرد.



  1. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد



  1. 21دستگاه حضور غیاب پیشگامان ماندگار مدل دماوند



  1. محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



  1. 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220



  1. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

 



تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ساده است. امکان تقلب کارمندان شما در این سامانه وجود ندارد. مدیران به راحتی می توانند برای کارمندان خود ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون تعریف کنند. این دستگاه ها ممکن است گران قیمت باشند؛ اما لیبل زن دستی برای مکان هایی که حجم کاری کمتری دارند مانند انبارها و کارگاه های کوچک مناسب است. چت آنلاین … دستگاه علف زنی پشتی قیمت انواع تیغه های علف زن موتوری. زنی دستگاه بلوک زنی تولیدکننده بلوک زن بلوک زن ماشین بلوک زن. دستگاه بلوک زنی لیکا-پوكه ، پوکه معدنی ، پوکه ، پوکه معدنی قروه. دستگاه حضور و غیاب ، وسیله ای است که مدیران و صاحبان مشاغل و کسب و کارها توسط آن تردد پرسنل خود را کنترل می نمایند. دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-550 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطای ممكن می باشد.

از این جهت است که تمامی سازمان هایی که به نوعی می خواهند فضای کارآمدتری داشته باشند، همواره سعی در استفاده از بهترین نرم افزار دستگاه حضور غیاب دارند. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای ویژگی های و امکانات فراوانی می باشد که می تواند نیازهای مجموعه ای با پرسنل کمتر از 70 نفر را بخوبی پاسخ می دهد . در اکثر مدل های شرکت های مبدا همراه با محصول یک نرم افزار رایگان جهت مدیریت اطلاعات ثبت شده در دستگاه ارائه می دهند تا اپراتور بتواند اطلاعات ثبت شده را استخراج نماید. این سوالی است که در اکثر خریدهای مهم برای تمامی افراد پیش می­ آید و آن ها از نگاه مشتری شاید اطلاعات کافی از نحوه انتخاب ندارند. شما به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید و از گزارش های آنلاین آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید. سنسوری که در دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نمایش می دهد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. کارکنان تعریف شده در نرم افزار حضور و غیاب می توانند با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دینگ، ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. در شیوه های سنتی حداقل یک نیروی انسانی به طور تمام وقت مسئول بررسی و حضوروغیاب پرسنل بود که این امر به دلیل عدم ثبت سیستمی مشکلاتی را به همراه داشته بود. «این پیشرفتها دلیل بر نیاز جامعه و جهان است». ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. اگر یک سازمان به سرعت و با دقت بالا از تمامی شرایط ورود و خروج پرسنل خود آگاه شود، به راحتی می تواند برای تولید یا بهینه تر شدن فعالیت های خود برنامه ریزی داشته باشد. اگر به دنبال لیستی برای حضور و غیاب کردن افراد هستید، میتوانید همین حالا از لیست قرار گرفته در این مطلب از سرزمین دانلود استفاده نمایید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com