عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 31 مرداد 1399
بازدید : 276
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. در عوض میبایست به صورت کامل و همراه با تمام جزئیات توسط الگوهای خاص برقراری امنیت سیستم جهت مطابقت آن با دادههای موجود آنالیز گردند. کافیست کاربر یک بار در محل تعیین شدن روبروی دوربین و حس گر هوشمند دستگاه قرار بگیرد تا دستگاه مختصات چهره ، برای مثال ابعاد صورت ، ویژگی های عنبیه چشم و … این فرد را ثبت کند. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. توضيحات : نرم افزار حضور و غياب توانا يک سيستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتيک مي باشد که بر اساس کارت هاي هوشمند دانش آموزي کارمي کند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشید حتما با قابلیت حسگر اثر انگشت در این محصولات آشنایی دارید. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود.

  1. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  2. 24ماه گارانتی دستگاه
  3. Face Recognition by Elastic Bunch Graph Matching website, Bochum University
  4. ترددهای یک ماه کارمندان خودتان را در نظر بگیرید که
  5. ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب
  6. حضور و غیاب افراد و پرسنل در ابعاد گسترده

باتری دستگاه Ac-220 که به UPS مشهور است ، تا هشت ساعت در صورت قطعی برق خم به ابرو نخواهد آورد و در چنین شرایطی از هز گونه هرج و مرج و بی قانونی جلوگیری می کند. یکی نقاط ضعف این دستگاهها، نیاز آنها به منابع زیاد نوری است. عمده ضعف آن نیز گرانتر بودن این نوع حسگر نسبت به حسگرهای حرکتی است. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. پاسخ به این سوالات میتواند شمارا در انتخاب هرچه بهتر نرم افزارحضوروغیاب مدنظر شما کمک کند. برخی شرکتهای تولیدکننده تجهیزات (OEMs) از تکنولوژی ARM Trustzone برای نگهداری از تصاویر اسکنرهای اثر انگشت و جلوگیری از دسترسی سایر نرم افزارهای گوشی به آنها استفاده میکنند.

اثر انگشت مورد نظرتان را از لیست اثر انگشتهای قابل اعتماد آیفون انتخاب کنید. برای ویرایش یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «ویرایش» را کلیک نمایید. اگر بخواهیم به زبان امنیت اطلاعات بگوییم، هر انسانی که متولد میشود همراه خود یک کارت شناسایی همیشه قابل دسترس در اختیار دارد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در انتها توصیه می شود که برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات اکسس کنترل کامل مبدل نموده است. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ آشنا سازیم. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. این دستگاه علاوه بر سنسور تشخیص چهره، مجهز به کارت خوان بدون تماس نیز می باشد.

لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند. از مزیتهای این حسگر این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. این تصاویر به صورت رمزنگاری شده در محل امنی از گوشی ذخیره میشوند. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد.

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. FS82 دقیقا تمام خصوصیات FS80 را دارد و می تواند صرفا به عنوان اثر انگشت استفاده شود. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF600 گزینه ای بسیار مناسب برای سازمان های متوسط و کوچک است. این دستگاهها از بهترین دستگاههای حضور و غیاب هستند که در ادامه به صورت موردی مقایسه ای بین آنها انجام میشود. در این نوع از دستگاه ها در هنگام تعریف پرسنل در حافظه دستگاه چندین عکس با زوایای مختلف از صورت آنها گرفته می شود. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد.

همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این گیاه همچنین مانع از ظاهر شدن زخم آکنه میشود. همچنین در محصولی مثل Z5 هم میبینیم سنسور اثر انگشت در لبه کناری و درون دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین جستجوی سلبریتیها و جستجو در ویکیپدیا برای چهرههای شناسایی شده هم از دیگر اقداماتی است که این وبسایت جالب برایتان انجام میدهد. قابل ذکر است نمای روبروي دستگاه حضور و غیاب از قسمت هایی مانند صفحه نمایش، کلیدهای کاربری، کارتخوان ها و سنسور اثرانگشت تشکیل شده است. سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود.

 

امکاناتی که دستگاه حضور و غیاب در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد:

  • کنترل دقیق تردد پرسنل
  • سهولت در محاسبه‌ی دقیق حقوق و مزایای کارمند
  • به حداقل رساندن دخالت افراد غیر مسئول
  • جلوگیری از تقلب و زد و بند کارمندان در ثبت زمان ورود و خروج
  • سرمایه‌گذاری طولانی مدت برای سازمان با بازگشت سرمایه‌ی سریع
  • تهیه‌ و نگهداری آرشیو کاملی از زمان ورود و خروج پرسنل
  • کنترل و محاسبه‌ی دقیق اضافه‌کاری و کسر کار

اینجا بخوانید


تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1399
بازدید : 281
نویسنده : مهندس امنیت

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

سپس اپراتور باید سیستم را به گونهای تنظیم میکرد که بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگیرد. در مرحلهی بعد سیستم از این نقاط برای محاسبه و ثبت فاصلهی نشانهها روی چهرهی سوژه استفاده میکرد. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. نیازمند کالیبراسیون است. دمای موضعی و سطح فعالیت ممکن است مشخصه های حرارتی را تغییر دهند. به طور مشابه با جویدن لثه ها گرم شدن ناحیه چانه ثبت گردید و در نهایت با اعمال مقداری فشار کاهش دمای جزئی در ناحیه بینی دیده شده. ساعت حضور و غیاب ARAS T۷ مجهز به این تکنولوژی و سیستم عامل لینوکس و دوربین داخلی و با امکان نامحدود ثبت تردد و ذخیره عکس در حافظه ی داخلی و در ردیف مدرنترین محصولات جهانی می باشد. این به شما این امکان را می دهد که از یک هک کردن با یک عکس محافظت کنید.

  • امکان نمایش پیامهای شخصی، عمومی و اسلاید
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربین مخفی در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

این را می توان به راحتی با استفاده از عکس ها دور زد. برای اینکه چهره ها را درون یک تصویر تشخیص دهیم ابتدا عکس را سیاه و سفید می کنیم چون درین مورد هیچ نیازی به داده های مربوط به رنگ نداریم . بعلاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. نام تبریز در کتابها و اسناد تاریخی، تحت نامهای مختلفی نظیر «تیرازیس»، «تبریزیس» و «تبریز» به ثبت رسیدهاست. فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده این دستگاه به پرفروش ترین دستگاه شرکت تبدیل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طریق وبکم کامپیوترتان شناسایی می کند و اجازه ورود به سیستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غیاب پیشگامان مدل 4منظوره سی تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز کن، خروج جهت صرف غذا، کارتخوان می باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات کاری مشخص بر روی ارباب رجوع ها باز میباشند. به طور کلی این روش برای سازمان های فوق امنیتی می تواند کاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادی را که به طور منظم از رایانه شما استفاده می کنند، ثبت کنید. یک دوربین حرارتی چندین عکس از سطوح ثبت میکند. تشخیص چهره / Facial Recognition فناوری است که میتواند اشخاص را از روی تصویر یا عکس دیجیتالی یا ویدیوی آنها تشخیص بدهد. در روش های بومی برای تغییر چهره جاعلان روش های مختلف استفاده می کنند ، یکی استفاده از یک عکس در ابعاد واقعی از صورت فردی است که اجازه دسترسی دارد. توسعه یک مدل محاسباتی برای تشخیص چهره کاملا دشوار است و دلیل آن پیچیدگی چهره ها و ساختار چندبعدی بینایی است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبکه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبکه های عمیق، ورق برگشت. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. هالورسن، این اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرویسهای وب آمازون"(AWS) مطرح کرد و توضیح داد که چگونه اف.بی.آی قصد دارد از پلتفرمهای آمازون برای بررسیهای ضد تروریسم استفاده کند. در سال 2017 و در ماجرای کشتار جمعی در لاسوگاس که توسط "استفان پادوک"(Stephen Paddock) صورت گرفت، این سازمان دادههای ارزشمند بسیاری را جمعآوری کرد که بسیاری از آنها، فیلمهای ضبط شده با تلفنهای همراه و دوربینهای نظارتی بودند. این دسته از دوربین مدار بسته ها در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان های بزرگ و مهم بسیار کاربرد دارند. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

http://www.baharnews.ir/news/226024/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7


تاریخ : دو شنبه 13 مرداد 1399
بازدید : 255
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. در عوض میبایست به صورت کامل و همراه با تمام جزئیات توسط الگوهای خاص برقراری امنیت سیستم جهت مطابقت آن با دادههای موجود آنالیز گردند. کافیست کاربر یک بار در محل تعیین شدن روبروی دوربین و حس گر هوشمند دستگاه قرار بگیرد تا دستگاه مختصات چهره ، برای مثال ابعاد صورت ، ویژگی های عنبیه چشم و … این فرد را ثبت کند. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. توضيحات : نرم افزار حضور و غياب توانا يک سيستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتيک مي باشد که بر اساس کارت هاي هوشمند دانش آموزي کارمي کند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشید حتما با قابلیت حسگر اثر انگشت در این محصولات آشنایی دارید. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود.

  1. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  2. 24ماه گارانتی دستگاه
  3. Face Recognition by Elastic Bunch Graph Matching website, Bochum University
  4. ترددهای یک ماه کارمندان خودتان را در نظر بگیرید که
  5. ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب
  6. حضور و غیاب افراد و پرسنل در ابعاد گسترده

باتری دستگاه Ac-220 که به UPS مشهور است ، تا هشت ساعت در صورت قطعی برق خم به ابرو نخواهد آورد و در چنین شرایطی از هز گونه هرج و مرج و بی قانونی جلوگیری می کند. یکی نقاط ضعف این دستگاهها، نیاز آنها به منابع زیاد نوری است. عمده ضعف آن نیز گرانتر بودن این نوع حسگر نسبت به حسگرهای حرکتی است. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. پاسخ به این سوالات میتواند شمارا در انتخاب هرچه بهتر نرم افزارحضوروغیاب مدنظر شما کمک کند. برخی شرکتهای تولیدکننده تجهیزات (OEMs) از تکنولوژی ARM Trustzone برای نگهداری از تصاویر اسکنرهای اثر انگشت و جلوگیری از دسترسی سایر نرم افزارهای گوشی به آنها استفاده میکنند.

اثر انگشت مورد نظرتان را از لیست اثر انگشتهای قابل اعتماد آیفون انتخاب کنید. برای ویرایش یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «ویرایش» را کلیک نمایید. اگر بخواهیم به زبان امنیت اطلاعات بگوییم، هر انسانی که متولد میشود همراه خود یک کارت شناسایی همیشه قابل دسترس در اختیار دارد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در انتها توصیه می شود که برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات اکسس کنترل کامل مبدل نموده است. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ آشنا سازیم. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. این دستگاه علاوه بر سنسور تشخیص چهره، مجهز به کارت خوان بدون تماس نیز می باشد.

لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند. از مزیتهای این حسگر این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. این تصاویر به صورت رمزنگاری شده در محل امنی از گوشی ذخیره میشوند. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد.

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. FS82 دقیقا تمام خصوصیات FS80 را دارد و می تواند صرفا به عنوان اثر انگشت استفاده شود. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF600 گزینه ای بسیار مناسب برای سازمان های متوسط و کوچک است. این دستگاهها از بهترین دستگاههای حضور و غیاب هستند که در ادامه به صورت موردی مقایسه ای بین آنها انجام میشود. در این نوع از دستگاه ها در هنگام تعریف پرسنل در حافظه دستگاه چندین عکس با زوایای مختلف از صورت آنها گرفته می شود. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد.

همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این گیاه همچنین مانع از ظاهر شدن زخم آکنه میشود. همچنین در محصولی مثل Z5 هم میبینیم سنسور اثر انگشت در لبه کناری و درون دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین جستجوی سلبریتیها و جستجو در ویکیپدیا برای چهرههای شناسایی شده هم از دیگر اقداماتی است که این وبسایت جالب برایتان انجام میدهد. قابل ذکر است نمای روبروي دستگاه حضور و غیاب از قسمت هایی مانند صفحه نمایش، کلیدهای کاربری، کارتخوان ها و سنسور اثرانگشت تشکیل شده است. سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

بیشتر بخوانید!


تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1399
بازدید : 193
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب کارتی نسخه ویرگول

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. شاید فکر کنین با روی کار اومدن دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته تر، دستگاه های حضور و غیاب کارتی محبوبیتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونید که این دستگاه ها هنوز هم جز پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه ها هستند و هنوز هم بسیاری از سازمان ها از اون ها استفاده میکنن.

البته شکی نیست که این دستگاه ها معایب زیادی دارند و تعداد زیادی از مصرف کنندگانشون رو هم به دلیل همین معایب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان های زیادی وجود دارند که به دلیل این که میخوان حضور و غیاب تعداد زیادی کارمند رو در مدت زمان کوتاهی انجام بدن؛ مجبورن که از این سیستم استفاده کنن.

علاوه بر این دستگاه های حضور و غیاب کارتی مزایای دیگه ای هم دارن که باعث میشه شرکتی که اون ها رو تهیه میکنه، بتونه با صرف حداقل هزینه از حداکثر امکانات دستگاهش استفاده کنه!

  1. اول این که قیمت دستگاه های حضور و غیاب کارتی نسبت به بقیه ی دستگاه ها کمتره و برای شرکت صرفه ی اقتصادی بیشتری داره.

  2. دوما از کارت حضور و غیاب میتونن به عنوان کارت رزرواسیون غذا هم استفاده کنن. این کاربرد رو علاوه بر شرکت ها توی دانشگاها هم میتونین ببینین. مثلا توی دانشگاه خود ما از همین سیستم اتفده میشه.

  3. از طرف دیگه میتونن اطلاعات کارمند رو روی کارت چاپ کنن و به عنوان کارت شناسایی هم ازش برای شناسایی کارمندها استفاده کنن.




فقط مشکل کوچیکی که درباره ی دستگاه های حضور و غیاب کاریت وجود داره اینه که راحت میشه تقلب کرد و کارت کس دیگه ای به جای خود فرد زد. که این مشکل هم اگر شرکت حراست درست و حسابی داشته باشه حل میشه و نیازی نیست نگران تقلب کارمندها هم باشین.

 

حلا اگر با دونستن این ویژگی ها دلتون می خواد مدل ها و قیمت های این نوع دستگاه رو مشاهده کنین؛ به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و مدل های مختلف رو به همراه قیمت هاشون ببینین.

اگر هم سوالی داشتین میتونین با واحد پشتیبانی شرکت ما از طریق شماره ی زیر در ارتباط باشین و از مشاوره ی رایگانشون برای خرید دستگاه استفاده کنین!

 

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب


تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1399
بازدید : 531
نویسنده : مهندس امنیت

سیستم حضور وغیاب

سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند. دستگاه حضور و غیاب فوق یک ماشین ثبت زمان بود که از چرخ دنده های متعدد ی که توسط حرکت ساعت کنترل میشدند تشکیل شده بود. ثبت اثر انگشت به وسیله جوهر، از روشهای مرسوم چینی ها بود که برای ثبت اسناد رسمی، فروش زمین، قراردادها و پرداخت وام به کار گرفته می شد. در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و امریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کارمی شدند و کنترل تردد پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. علاوه بر این، اثر بخش کوچکی از کف دست موجودی ناشناخته در گل خشک شده مربوط به ده هزار سال قبل که در حفاری سایتهای قدیمی مصر کشف شده از موارد حائز اهمیت در این راستا می باشد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face قابلیت ثبت ۴۰.۰۰۰ اثر انگشت و سه هزار چهره کاربر را دارد و قابلیت اتصال به سیستمهای کامپیوتری برای گرفتن خروجی اطلاعات را فراهم آورده است. حافظه ذخیره سازی در دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 بسیار بالاست و قابلیت ثبت یک میلیون الگوی اثر انگشت برای ۵۰۰ هزار کاربر و ثبت ۳ میلیون تردد را دارد.

در آن زمان ساعت های کاری کارمندان به صورت دستی ثبت میشد و احتمال وجود اشتباه امری پذیرفته شده بود. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند. سامانه هوشمند مدارس یا نرم افزار اتوماسیون مدارس چیست؟ از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت نماید. در آن زمان اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا به جای داشتن کسب و کارو تجارتهای شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و حضوروغیاب پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. با در نظر گرفتن اهمیت کنترل تردد و محاسبه دقیق کارکرد پرسنل و نیازهای جدیدتر مدیریت و دسترسی سریع به اطلاعات، نرم افزار حضور و غیاب به گونه ای طراحی گردیده تا بتواند جواب گوی نیازهای پرسنلی سازمان باشد.

متخصصان ما سعی کرده اند تا با استفاده از طرح های مختلف این دستگاه را به گونه ای به وجود آورند که تا سال ها نیاز به تعمیر و نگهداری آنچنانی نداشته باشد. ارزش عدالت وانصاف بالاتر از ارزش کرم است ولی ما برای کریمانه برخورد کردن باید یک فرصتی بگذاریم تا خودش را نشان دهد. سومین مشکل نیز رابط گرافیکی است که با یک وب سرور ساده رفع می شود. برای اجرای پروژه ابتدا باید پلاگین Webcam متلب را نصب کنید تا بتوان از وب کم استفاده کرد برای این منظور ویدئوی آموزشی نصب وب کم در متلب را آماده کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید. وب سرور با استفاده از مثالهای موجود در کتابخانه اترنت نوشته شده است. در دهه 1920 اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های حضور و غیاب جایگزین نمودند. یک نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب مناسب، باید بتواند امر کنترل تردد را بسیار دقیق و بدون هنگ ، مشکل ارسال sms اطلاع رسانی به والدین حتی در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد.



    • تغییر در شرایط تولید



    • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته



    • کنترل کامل اندازه وزن طول و ارتفاع و ضخامت محصول



    • گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی



    • Haar Cascades [لینک در ادامه آمده است.]




چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود به طوریکه زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیقتر به ثبت میرسید. راست - حلقه، چپ -حلقه،پیچشی ، کمانی و کمانی خیمه ای نامیده می شود. این دستگاه ها از قدیمی ترین انواع دستگاه های حضور و غیاب به شمار می روند و در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و باسابقه ایران از آنها استفاده می شود. هر کدام از این سربرگ ها دارای تب های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. بنابراین چنانچه برای ورود وخروج افراد از شناسه های آر اف آی دی استفاده شودوسیستم آر اف آی دی باسیستم حقوق ودستمزدیکپارچه شده باشد،می توان ادعا کردکه داده ها بدون هیچ گونه دخل وتصرف واشتباهی درمحاسبه حقوق ودستمزدمورداستفاده قرارگرفته است.

با وجود این دستگاهها، امکان هر گونه تقلب از بین می رود، همچنین با ثبت دقیق زمانهای حضور، حقوق پرسنل محفوظ میماند. دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. در این نوع دستگاه حضور و غیاب شماره های اختصاص داده شده مربوط به هر یک از پرسنل بر روی شماره گیر بزرگ دایره شکلی تعبیه شده بود. اولین دستگاههای حضور و غیاب ساخته شده از چوب و در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. به محض خرید محصول لینک دانلود در دسترس خواهد بود. سیمکارت داخل آن در دسترس شما قرار می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های پیشرفته به بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه ها در اختیار مدیران قرار گرفته است. همراه با این دستگاه یک نسخه نرم افزار فارسی حضور و غیاب رایگان ارائه می شود که پردازش اطلاعات و محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد را امکان پذیر می کند. کليه محاسبات و پردازشها توسط کامپيوتر انجام شد ه و نتايج در قالب گزارشاتي گويا به کاربر ارائه مي شود . این محصول بنا به درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 دستگاه ثبت ورود و خروج

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com