عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1399
بازدید : 264
نویسنده : مهندس امنیت

از جایتان تکان نخورید! شما با عنبیه‌ی چشمتان شناسایی شده‌اید!
این روزها تشخیص هویت افراد با کمک ویژگی‌های بیومتریک هر فرد نظیر اثرانگشت، الگوی چهره و الگوی عنبیه‌‌، صورت می‌پذیرد.
آیا باورتان می‌شد روزی فرا برسد که برای شناسایی شما، فقط به چشمانتان نگاه کنند؟
متاسفانه یا خوشبختانه باید خدمتتان عرض کنم که بله باید باورتان شود؛ زیرا آن روز فرا رسیده است!
این روزها تشخیص هویت افراد به کمک عنبیه‌ی چشم یکی از مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین شیوه‌های شناسایی است که هم اکنون در مراکز امنیتی، بانک‌ها و مناطق نظامی استفاده می‌شود.
در این مقاله ما تصمیم داریم بفهمیم:

  • تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چگونه صورت می‌پذیرد و آیا فراگیر شدن این موضوع، خطری برای انسان دارد یا خیر!
  • تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چیست؟
  • مزایا و معایب آن کدام است؟
  • موارد پرکاربرد استفاده از این تکنولوژی، در کدام سازمان‌ها و با چه هدفی صورت می‌پذیرد؟

پس اگر شما هم کنجکاو هستید درباره‌ی این تکنولوژی بیشتر بدانید و به پاسخ سوال‌های بالا برسید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا جواب سوال‌هایتان را پیدا کنید!

تشخیص هویت افراد از طریق عنبیه چشم

چگونه انسان‌ها به فکر استفاده از تکنولوژی تشخیص عنبیه افتادند؟

قدم اول برای شناختن این تکنولوژی پیچیده، این است که بدانیم از کجا سر و کله‌اش پیدا شده است و اولین بار چه کسی به فکر استفاده از این ایده افتاده است.
در سال ۱۹۸۰ دو چشم پزشک با بررسی الگوهای عنبیه‌ی افراد مختلف به این نتیجه رسیدند که هیچ دو عنبیه‌ای تا به حال مانند هم ندیده‌اند.
حتی در دوقلوهای همسان نیز، این تفاوت الگوی عنبیه دیده می‌شود.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که حتی الگوی عنبیه‌ی دو چشم خود شما هم مانند هم نیستند و الگوی عنبیه‌ی چشم راستتان با چشم چپتان متفاوت است.
این دو چشم پزشک با کشف این موضوع، قدم بسیار مهمی در متحول کردن سیستم تشخیص هویت در جهان برداشتند.
زمانی که دانشمندان متوجه شدند عنبیه‌ی چشم هم مانند اثرانگشت یک ویژگی بیومتریک و منحصر به فرد است؛ تصمیم گرفتند از این ویژگی برای احراز هویت افراد استفاده کنند.
این گونه شد که سنسورهای تشخیص عنبیه، راه خود را در مراکز نظامی، سنسورهای امنیت تلفن همراه و انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب باز کردند و امروزه جز مطمئن‌ترین و امن‌ترین روش‌های تشخیص هویت به شما می‌روند.

سیستم تشخیص و تایید هویت بر مبنای شناسایی عنبیه چشم

تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چگونه صورت می‌پذیرد؟

برای این که افراد را از روی عنبیه‌ی چشمشان شناسایی کنند، یک سلسله اتفاقات پیچیده‌ای به وقوع می‌پیوندد که ما از شرح وقایع تخصصی آن قاصریم!
اما با کمال میل حاضریم تا آنچه را که در حد درک عموم از این سیستم پیچیده است، در اختیار شما بگذاریم:
عنبیه یکی از ویژگی‌های بیولوژیک انسان است که در منطقه‌ای محافظت شده –داخل چشم‌ها و پشت پلک- قرار دارد.
رنگ عنبیه عموما آبی یا قهوه‌ای رنگ است و با این که ما خودمان می‌توانیم شمایلی از عنبیه‌مان را در آینه ببینیم، اما دیدن تصویر دقیق عنبیه خیلی هم کار راحتی نیست و نیازمند یک تصویربرداری حرفه‌ای از فاصله‌ی ۴ تا ۱۲ سانتی‌متری چشم است.
دکتر جان داگون در سال ۱۹۹۰، الگوریتمی برای پیاده‌سازی و شناسایی الگوی عنبیه‌ی افراد ارائه کرد.
این الگوریتم با استفاده از یکسری محاسبات پیجیده‌ی ریاضی، عملیات شناسایی عنبیه‌ی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

حال با دانستن این مقدمه درباره‌ی تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم، می‌خواهیم مراحل تشخیص هویت را با هم بررسی کنیم:

مراحل تشخیص هویت با سنسور عنبیه

  • در مرحله‌ی اول باید مقابل دوربین دستگاه قرار بگیرید تا دستگاه بتواند تصویر واضحی از عنبیه‌ی چشمتان بیندازد؛
  • پس از ثبت تصویر، دستگاه بررسی می‌کند که آیا تصویر دارای کیفیت و وضوح مناسبی هست یا خیر؛ اگر کیفیت عکس توسط دستگاه تایید شود، دستگاه عکس عنبیه‌ی شما را در پایگاه اطلاعاتی خود ذخیره می‎‌کند اما در غیر این صورت از شما درخواست می‌کند تا یکبار دیگر مقابل دوربین دستگاه قرار بگیرید.
  • پس از ذخیره‌ی عکس در پایگاه اطلاعاتی، دستگاه یک الگوریتم ریاضی بین خطوط عنبیه‌ی شما پیدا می‌کند و هویت شما را برای خود تعریف می‌کند.
    از این پس دیگر دستگاه شما را می‌شناسد و هربار جلوی دوربین قرار بگیرید با یک نگاه می‌تواند بفهمد که چه کسی هستید!
  • در زمان مراجعه‌ی یک فرد جدید به دستگاه نیز عملکرد دستگاه به این شکل است که دستگاه، یک تصویر از عنبیه‌ی شخص تهیه می‌کند و با داده‌های ذخیره شده در پایگاه اطلاعاتی‌اش تطابق می‌دهد.
    اگر شباهت وجود داشت، دستگاه فرد را شناسایی می‌کند و به او اجازه‌ی تردد می‌دهد اما اگر او را شناسایی نکند؛ به او اجازه‌ی عبور نخواهد داد.

اسکنر عنبیه چشم


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 319
نویسنده : مهندس امنیت

3. اسکنر را در محل مناسبی به لحاظ دسترسی پرسنل جهت ثبت حضورغیاب روزانه خود قرار دهید. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. رفع اختلالات پرداخت: سیستم اثر انگشت پیشرفته اختلاف زمانی را با دادن دسترسی کارفرمایان به برخی تنظیمات از بین می برد. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. 1 از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.

دستگاه ساعت زن

مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت. دستگاه حضور و غیاب Anviz W1 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد. دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,دستگاه حضور و غیاب انگشتی, دستگاه حضور و … مدل: دستگاه حضور و غیاب ZK مدل MB-908. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود.

  • آلارم غیبت (اطلاع به دانشجویان از طریق پیامک(sms) )
  • 1-تعیین کارکرد افراد
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای
  • ابزارهای موضوع
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • محاسبات دقیق و مقرون به صرفه بودن آن

جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه جهت جلوگیری از سرقت زمان بین کارمندان و نظارت متدوام کارفرما وجود دارد. در هنگام قطع برق ، باطری (UPS) برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می کند. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. این دستگاه قابلیت تعریف تا ۶۵۰۰۰ عدد کارت را داشته و در مقابل باران مقاوم می باشد . قابلیت تشخیص چهره است که این دستگاه بسیار دقیق است .این دستگاه قابلیت ثبت 800 چهره را در حافظه خود دارد و میتواند شناسایی کند. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا روی تلفن همراه، کارتابل کارمندان برای ثبت مجوز ها بدون ایجاد وقت پرتی در اختیارشان قرار می گیرد. نرم افزار تحت وب PWKaraWeb محصول شرکت دنیای پردازش یکی از سامانه های حضور و غیاب آنلاین موجود در بازار است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. این نکته آخر ( اطلاع پیدا کردن از ورود و خروج پرسنل و گزارشات آن ها )، موضوعی است که برای بسیاری از مدیران اهمیت دارد که بتوانند در خارج از سازمان هم حضور و غیاب کارکنانشان را کنترل کنند. امروزه پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد و دسترسی از ویژگی های بیومتریک افراد برای احراز هویت استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان استفاده از آن در درون شبکه است. در نرم افزار ویسمن تحت ویندوز (نسخه رایگان) امکان دریافت و مشاهده ورود و خروج ها به صورت روزانه و فردی وجود دارد و همچنین دارای قابلیت اصلاح گروهی ساده ورود و خروج ها نیز می باشد. اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. تکنیکهای تشخیص هویت بیومتریک، روشهایی هستند که افراد از طریق خصوصیات فیزیکی، مانند اثرانگشتان، نمودارهای گرافیکی voiceprint، مشخصات چهره یا حتی آرایش DNAخود، شناسایی میشوند.

دستگاههای Supremaدر برنامههای مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، اینجا بازرسی مهاجرت و غیره استفاده میشوند. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. طراحی دستگاه کاملاً خاص می باشد برای مثال حتی فونت های استفاده شده در این دستگاه در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و بصورت خاص برای دستگاه رادن طراحی و ایجاد شده است. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید. نرم افزار اطلس حضور و غیاب با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن ، آخرین محصولی است که توسط جهان گستر در زمینه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی طراحی و تولید شده است.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 254
نویسنده : مهندس امنیت

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد. معمولاً سامانه حضور و غیاب به صورت روزمره مورد استفاده و بازدید کلیه پرسنل سازمان ها قرار می گیرد. دستگاه و ساعت حضور غیاب مدل F400 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی موجود در کشور میباشد. با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. زاویه کمتر از 60 درجه باشد و دقیقاً بین دو طبقه قرار بگیرد. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟



  • عرفان محمدی



  • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



  • اجتناب از معاملات نقدی و حضوری



  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)



  • صف های طولانی



  • کلید ماموریت




با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. 1. گزارش ورود ، خروج ، تاخير و غيبت وي به صورت اتوماتيک در سيستم توانا جهت استفاده هاي بعدي توسط معاونين به همراه جزئيات کارت زني ثبت خواهد شد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با این حال اگر این اخطار برایتان مهم نیست پیش بروید و چهره خود را اسکن کنید. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد ( Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. لینک منبع

نرم افزار ورود و خروج

حتماً به یاد دارید که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. اما اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه چیز با فرآیندی مشخص طی میشود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد. ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به سیستم حضور و غیاب ،از ابتدای شهریور ماه زیر سیستم مرخصی/ماموریت در سامانه وب حضور و غیاب راه اندازی گردید. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. قطعاً تشخیص چهره فناوری قدرتمندی است اما قدرت میتواند در دو مسیر خوب یا بد پیش برود. البته در یک مورد کارتان میتواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهرهاش با شما مو نزند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 262
نویسنده : مهندس امنیت

Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. با تعریف این قیمت ها، چه در فروشگاه اینترنتی و چه در فروش حضوری و فاکتور دستی، سیستم به صورت خودکار و متناسب با تعداد خرید شده توسط مشتری، قیمت تعدادی را لحاظ می نماید. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. به این دلیل که ساختار چهره بسیار پیچیده است و هیچ مثالی وجود ندارد که به وضوح، یافت شدن یا نشدن چهره در یک تصویر را اطلاع دهد.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد. این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این مجموعه عکس شامل عکسهای ۴۰ فرد و از هر فرد ۱۰ عکس مختلف می باشد. ظرفیت این حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نیز می توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روی آن تعریف نمود.

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. برای یک شیء مانند چهره، ممکن است شما 6000 یا تعداد بیشتری از طبقهبندیها داشته باشید که هرکدام از آنها برای تشخیص داده شدن باید با قالب یک چهره همخوانی داشتهباشند (که خطاهایی در این همخوانی هم وجود دارد). اگر چه این سیستم ها در حال آزمایش و پیشرفته تر شدن هستند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده اما تحقیقات در مورد این دوربین ها میزان موفقیت ۹۰ درصدی را ثابت کرده اند. پلیس در چین، دوربین های نظارتی زیادی را در مراکز اصلی کنترل می کند. در ادامه به اختصار ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. وایولا و جونز در روشی برای حل مسأله تشخیص اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کردهاند که قادر به پردازش سریع تصاویر با میزان تشخیص بالا خواهد بود.

  • حدود 2 سال قبل
  • صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS (صندوقهای فروشگاهی)
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

انتگرال تصویر که توانایی محاسبه سریع مجموع مقادیر پیکسلهای موجود در یک قاب مستطیل شکل را به ما میدهد. چون این تکنولوژی جدید و در حال توسعه است، دولت ها هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند. گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است.

فروش دستگاه اثر انگشت

شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. برای این کار، پلیس باید چهره هایی را که می خواهند به یک سرور محلی در ایستگاه قطار یا مرکز فرماندهی بارگذاری کند که در آن قصد نظارت دارند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند. این دستگاه حضور وغیاب ZKT دارای سنسور های قوی تشخیص اثر انگشت است به صورتی که حتی با دست خیس هم می تواند تایید هویت را انجام دهد. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم.

5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک منبع  آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. با نمایش بردار ی چهره ی انسان که توسط کنار هم قرار دادن سطرهای ماتریس تصو یر حاصل می شود می توان چهره ی انسان را برداری در فضایی با ابعاد بالا در نظر گرفت. در مقاله ای از Trupti M.  با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است. سپس درباره هر قطعه این سوال از خود میپرسد: آيا این تصویرِ یک چهره است؟ به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 340
نویسنده : مهندس امنیت

شما اسم نظم امروزی مدرن را نظم نامشروع میگذارید و خواستار از بین رفتن چنین نظمی هستید. نرمافزار حضور غیاب یک سیستم هوشمند برای ثبت لحظات ورود و خروج است که بهعنوان پل ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه حضور غیاب، بر روی دستگاه نصب میشود. تعریف کاردکس کالا و کارکرد آن را در این آموزش حسابداری رایگان ببینید در حسابداری انبار ، ورود و خروج کالا ثبت می شود . گرانیت سنگ سخت در . سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اينها از راه درستی به دست نیامده است. من وقتی میگویم غرب نمیخواهم به فساد کنار دریاها و روابط مستهجن زن و مرد در آنجا اشاره بکنم و بگویم اینها خلاف شرع است. آیا ما در دوران دفاع مقدس و در بين بسیجیهایی که داراي سلسله مراتب ارتشی و نظامی نبودند اما نظم بيشتري از ارتشیها و نظامیهای دنیا داشتند، نوعی آنارشیسم میدیدیم؟

قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. برای مثال فیسبوک اخیراً از یک ویژگی جدید رونمایی کرده است که با فناوری تشخیص چهره، به کاربران در مورد بارگذاری تصویری که متعلق به آنها است، توسط دیگران هشدار میدهد. در اين حالت، دستگاه ورود / خروج به شركت يا سازمان شما را كنترل خواهد كرد، در نتيجه اطلاعات دقيق در مورد وضعيت كاركنان در اختيار شما قرار خواهد داد. این دستگاه حضور و غیاب کارتی با امکان استفاده به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار میدهد . بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. دستاش تو دست یکی دیگس مستربین مستربین روایت سخنگوی دستگاه قضا از بازدیدهای سرزده رئیسی هیدروگرافیک خودرو,هیدروگرافیک طرح کربن,طرح هیدروگرافیک مرحله نیمه نهایی عصر جدید - شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مستربین مستربین 10 تا از بهترین واینر های اینستاگرام ایران مستربین فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟ اکثر آدمها اینجوری هستند، اکثر آدمها اصلاً خوب میشوند. قسمتهاي خوب غرب؟ الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ويژه آن بخش خوب غرب. صنایع امروزی علاوه بر نوآوری مستمر در محصولات، باید نسبت به نوآوری در فرآیندهای کسبوکار نیز کوشا باشند.

در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر روی دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت یا تشخیص چهره فعال شود. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ حالا او برایش دیگر فرقی نمیکند تو منظم بیا کاری بچرخد، به چه نیّتی میآیی؟ برای پول منظم میآیی؟ این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است. کاردکس کالا به دو صورت کارت موجودی کالا و کارت حسابداری کالا ثبت می شود و در این قسمت از آموزش حسابداری به آن پرداخته شده است .

  • درخواست خرید
  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)
  • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • کلید ورود
  • 21 ژانویۀ 2008
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  • استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. دستگاه حضور غیاب F70 به گونهای طراحی شده است که سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را فراهم نموده و ظرفیت شناسایی 1000 اثر انگشت را دارد. ” و با نگاهی حاکی از تفاهم دوستانه و در عین حال با احساس همدردی و سازش ترسناک بو او چشمک زد. این یَک. دویی هم دارد این ضرر، ضررش این است که او نیست شخصیتاش سطحی بار میآید، رفتاری صرفاً بار میآید، این خود به خود مَیلاش میکشد به امور سطحی. حالا مدیر دارد با این بازیها شخصیت او را درست بار میآورد. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند.

بزرگی و کوچکی مجموعه کاری و بستر سخت افزاری موجود در شرکت شما، عامل مهمی در انتخاب ابزار انتقال داده است. بنابراین چارت سازمانی و تعریف درست آن، نکته ی بسیار مهمی است. ما دیگر درست رفتار میکنیم. بگوید اِ ما تأخیر میکنیم اینها حقوق میدهند. فطرت انسانها و جذابیت و عقلانیت دین -که هر کس با آن ارتباط برقرار میکند، نمیتواند از کنارش به سادگی رد شود- عوامل رشد فرهنگی و معنوی ما هستند و گرنه کار شایستهای صورت نگرفته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم حضور و غیاب قبل از هر عملی, با مشاوران فروش دیاکالا مشورت کنید. شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو با سابقه ی درخشان و قدیمی در بخش دستگاه حضور و غیاب و دزدگیر های اماکن فعالیت دارد. کنفرانس اپل با حضور تیم کوک روی صحنه و در غیاب استیو جابز برگزار شد. ۹- کارت مرخصی روی سیستم کار نمی کند چه کار باید انجام داد؟ هنگامی که انگشت بر روی سطح سنسور دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، انگشت زنده تغییراتی در خود نشان می دهند.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 257
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 273
نویسنده : مهندس امنیت

در كنار دوربين جلوي گوشي ها، مخصوصا آنها كه اسكنر چشم و صورت دارند، يك دوربين مادون قرمز يا فروسرخ وجود دارد. حالت سوم: براي سازمـان هاي كه چندين درب ورود و خروج دارند، فينگر اول براي ورود و فينگــر دوم براي خروج عمل مي نمايد. يك سيستم مي تواند در حالت دو بعدي ابعاد اجزاي مختلف صورت را تشخيص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بيني و ساير برجستگي ها و فرورفتگي ها نمي تواند چيزي بگويد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم تا فايل اكسل تهيه شده توسط ما را كه با قيمت بسيار ناچيزي در اختيار همگان قرار گرفته را خريداري نموده و از مزاياي استفاده از آن بهره مند شويد . به همين خاطر ليست بيست قصد دارد تا در اين مطلب كمي در خصوص نكات مهم براي خريد يك كدام از اين دستگاه هاي پيشرفته بپردازد؛ با ما همراه باشيد. همانطور كه ذكر شد د ي ديم كه ه كد ست گاه حضور و غياب امري غيرممكن نيست ومي توان با استفاده از كمي جديت آنرا ه كنم و د . اما به عقيده من اگر به دنبال امنيت ويژه هستيد، هيچگاه از اين روش هاي بيومتريك براي احراز هويت و دسترسي به اطلاعات خود به تنهايي نبايد استفاده كنيد. روشهاي مختلفي براي تشخيص هويت در بيومتريك وجود دارد كه هر يك با توجه به دقت و كارايي مورد استفاده قرار ميگيرند. نور: همانطور كه گفتيم، كمبود نور مخل دوربين تشخيص چهره هست، هرچند كه از دوربين IR هم استفاده شود. از دير باز انسان براي بقا، نياز به تشخيص دوست از دشمن داشتهاست و تشخيص هويت براي وي امري حياتي بوده و هست، لذا امروزه سعي در مكانيزهسازي سيستمهاي شناسايي يا تشخيص هويت شدهاست.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 256
نویسنده : مهندس امنیت

وارد ليست كالاها شده و آنها را انتخاب كنيم . بعضي از مشاغل مانند فروشندگان موبايل هستند كه كالاي سريالي دارند و ميخواهند كالاها به صورت سريالي در سيستم ثبت گردد تا بدانند چه سريالي از كالاها فروش رفته و چه سريالهايي در انبار موجود ميباشد . يك شركت خوشنام و معتبر به شما حس اعتماد استفاده از كالاي توليد داخلي را القا كرده و شما را در روال­هاي اداري كسب و كارتان كمك مي­كند. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك با استفاده از عناصر بيومتريك منحصر به فرد به شما كمك مي كنند تا بالاترين بازده براي كسب و كارتان را در هر زمان با استفاده از سيستم حضور و غياب بدست آوريد. يكي از تجهيزات كنترلي و ارائه خدمات سيستم پاركينگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پيشرفته و تمام اتوماتيك پارتيك است كه قابليت هاي فراواني را عرضه مي نمايد. نرم افزار حضور و غياب رايگان محصولات --گيت كنترل تردد --دستگاه حضور و غياب --گيت ضد انتحاري --گيت فلزياب --دستگاه كنترل دسترسي --دستگاه گشت و نگهباني --دستگيره الكترونيكي --كنترل تردد سازماني -- قفل الكترونيكي (باشگاهي ، استخري) --قفل برقي ( شفتي ، مگنتي ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسي خروجي (Push Button) --كارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتي --راهبند نرم افزارها --اتوماسيون شهر بازي --اتوماسيون حضور و غياب --اتوماسيون تغذيه --اتوماسيون مجموعه ورزشي --اتوماسيون خوابگاه دانشجويي --اتوماسيون پاركينگ --اتوماسيون مديريت ارباب رجوع --اتوماسيون مدارس هوشمند --اتوماسيون حقوق و دستمزد --اتوماسيون ميز خدمت --سيستم مديريت صندوق امانات --اتوماسيون جامع كنترل تردد ورزشي راهكارها --سيستم جامع كنترل دسترسي --راهكارهاي كنترل دسترسي --راهكار هاي شهربازي --راهكارهاي RFID --راهكار هاي بيومتريك --كارت هوشمند بيومتريك پشتيباني --ارسال درخواست پشتيباني --ثبت نام در كلاس هاي آموزشي --نرم افزار حضور و غياب رايگان --دانلود نرم افزار ريموت فرادسك راهنما --خريد دستگاه حضور و غياب --قيمت دستگاه حضور و غياب --دستگاه حضور وغياب چيست ؟

ساعت هاي حضور و غياب مبتني بر وب، براي مديريت پرسنل در تعداد بالا بسيار ايده آل هستند. سنسورهاي خازني كه در بعضي گوشي ها در جلوي آن ها قرار دارد يك مزيت بيشتري نسبت به سنسورهاي خازني بر قاب پشتي دارد . همچنين اينكه EB-142 با حافظه بالاي خودقابليت ثبت ۱۰۰۰۰۰ تردد را در روز دارد. سيستم حضور و غياب، تردد پرسنل در سازمان را ثبت نموده و پس از پردازش داده هاي ورودي، آنها را تبديل به پارامترهاي مورد نياز براي استفاده در سيستم حقوق و دستمزد مينمايد. اما اگر از هر دو مقدار بزرگتر بود تصوير ورودي چهره نيست! اما انجام اين كار و ساخت يك مدل سه عدي از چهره مالك گوشي و تطبيق آن با چهره اصلي در ضمن در اختيار داشتن گوشي فرد مورد نظر امري پيچيده است و به سادگي قابل انجام نيست. در كنار تمام مواردي كه بيان شد، به رزومه يك شركت قبل از خريد حتما دقت بفرماييد. محدوده ي قيمت دستگاه حضور و غياب گسترده است و در اين مورد حتما بايد نياز سازمان و ميزان بزرگي آن در نظر گرفته شود. حال اگر موضوع امنيت سازمان اهميت بالايي داشته باشد، حتما بايد از دستگاه هاي بيومتريك مانند تشخيص اثر انگشت و تشخيص چهره استفاده شود.

پوشيدن دستكش به هنگام كار: در بعضي مشاغل كه افراد به هنگام كار مجبور به دست كردن دستكش هاي صنعتي هستند استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره مي تواند در وقت كارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جويي نمايد. اثر انگشت شما مي شود مي توانيد از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره استفاده كنيد. دستگاه هاي حضور و غياب تحت وب به طور معمول چند روش براي تاييد هويت ارائه مي دهند، كه عبارتند از: رمزعبور، كارت، تشخيص اثرانگشت بيومتريك، تشخيص چهره بيومتريك، تشخيص عنبيه بيومتريك. تشخيص چهره چگونه كار ميكند؟ دستگاه هايي كه در زير ۱ ثانيه تشخيص انجام مي دهند، بهترين گزينه براي اين سازمان ها هستند. سازمان هاي بزرگي كه ميزان تردد در آن ها بالاست، نياز به دستگاه هايي دارند كه سرعت تشخيص بالايي داشته باشند. اين نرم افزار نيازي به دستگاه حضور و غياب ندارد و تنها با خريد نرم افزار تمام امور كنترل تردد را مي ­توان انجام داد. در قدم بعدي بايد هر خريدي كه مي خواهيد انجام بدهيد بي واسطه باشد. پس خريدي انجام دهيد كه تا حد امكان هيچ واسطه اي در ميان آن نباشد.



    • كاملا فارسي و منطبق با تقويم خورشيدي و يا ميلادي



    • ايجاد تصوير يكپارچه



    • بزرگي گراديان



    • 1- استفاده از ip هاي پيش فرض دستگاه



    • (شناسايي از طريق صدا)



    • 2-نرم افزار حضور و غياب



    • پشتيباني از تعداد شيف هاي متعدد




كنترل تردد افراد به خصوص در شركت ها و سازمان هاي بزرگ از اهميت ويژه اي برخوردار است كه دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي يكي از راه حل هاي ارائه شده براي آن مي باشد. از مشخصات فني و امكانات اين دستگاه كنترل تردد و حضور و غياب ميتوان به موارد زير اشاره كرد. برخي از مجموعه ها تردد پرسنل خود را بصورت دستي ثبت مي نمايند در صورتي كه اگر بيانديشند چقدر زمان صرف محاسبات دستي و چه ميزان خطايي در ثبت دقيق آنها امكان دارد بوجود بيايد . دياكالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات حفاظتي و الكترونيكي در ايران و داراي برد نمايندگي از برترين سازندگان بوده و مفتخر به همكاري با نمايندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نويسان در صنف دستگاه حضور وغياب تبريز است . اين سيستم ها نياز به پر كردن تايم شيت هاي دستي (جداول و فرم هاي حضور و غياب) كه مي تواند وقت گير و ناخوشايند باشد را از بين مي برد. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك يك گزينه بسيار موثر و محبوب براي جلوگيري از تقلب كارمندان هستند.

آنها با نرم افزار حضور و غياب و ديگر ساعت هاي حضور و غياب موجود در شبكه براي ارائه قابليت هاي پيشرفته و حفاظت در برابر تقلب كردن كارمندان به طور يكپارچه برنامه ريزي شده اند. آيا شما با تقلب كردن كارمندان به هنگام ثبت تردد مشكل داريد؟ دستگاه حضور و غياب وظيفه كنترل تردد در سازمان را دارد. كه باز همين مورد نيز بستگي به نوع كار شما دارد. در حال حاضر كارمندان شما چطور حضور خود را ثبت مي كنند؟ بنابراين با توجه به بزرگي و ميزان اهميت كنترل تردد و امنيت ورد و خروج در سازمان، مي­ توان مناسب ترين گزينه را انتخاب كرد. گزينه مناسب ديگري كه براي سازمان هاي كوچك موجود است، انتخاب روش موبايلي تردد است. اما اگر دستگاه براي شركتي كوچك تا حد متوسط مورد نياز بوده و بحث امنيت خيلي مهم نيست، مي­ توان از دستگاه هاي كارتي هم استفاده كرد تا هزينه كمتري صرف شود.

» را كليك نموده و اين بار در فرم «محدوده كاري»، روزكاري دوم از نوع بازه كاري موظفي را انتخاب مي كنيم (شكل 14- پايين). امكاناتي كامل در اختيار شما . شما بايد اين مرحله را در دستگاه هاي اندرويد نوقا اجرا كنيد. بسيار خوب است بدانيد كه شما چه تعداد دستگاه حضور و غياب نياز داريد و جايي كه براي آن در نظر گرفته ايد داراي چه امكاناتي مي باشد. آيا شما از همه قوانين ساعت ورود و خروج پرسنل در شركت اطلاع داريد؟ همه دستگاه هاي حضور و غياب در برخي ويژگي­ها مشترك و در برخي ديگر تفاوت دارند. آيا شما نياز به پيگيري همه كاركنان خود را داريد يا فقط كارگران ساعتي را؟ با استفاده از اين سيستم، از آنجا كه كاركنان به راحتي قابل شناسايي هستند، كاركنان مجبور به پاسخگويي به اقداماتي هستند كه انجام مي دهند. با اين حساب بايد گفت طبق عقيده بسياري از كارشناسان امنيت، بهترين روش احراز هويت كه با آن مي توان به سطح قابل قبولي از امنيت رسيد، احراز هويت چندمرحله اي يا به اختصار MFA مي باشد.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 257
نویسنده : مهندس امنیت

شركت ها و ادارات نياز دارند تا نظم محيط كار را حفظ كنند و به همين دليل از ابزار مختلفي براي اين كار استفاده مي كنند. Factor: پارامتري است كه ميزان كاهش اندازه تصوير را در هر مقياسبندي تصوير تعيين ميكند. ظرفيت اين حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نيز مي توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روي آن تعريف نمود. 1. جهت تعريف پرسنل از منوي اطلاعات پايه , معرفي پرسنل را انتخاب نماييد. ثبت كرده ايد، محصول به طور خودكار اولين چهره اولويت داده شده را انتخاب مي كند و چهارچوب تشخيص چهره روي آن چهره به رنگ سفيد درمي آيد. انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي , دستگاه حضور و غياب چهره , دستگاه حضور و غياب كارت نمايندگي دستگاه حضور و غياب , قيمت دستگاه حضور و غياب در دياكالا. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسايي بالا، مناسب سازمان هاي بزرگ با ورود بالاي پرسنل، مراجعه كننده زياد و امنيت بالا مي باشد. به هر اندازه تعداد پرسنل در يك مجموعه زياد باشد بررسي و مهم بودن اين مورد بيشتر به چشم مي خورد.

http://cardtimeattendance.loxblog.com/post/64/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%20%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5%20%D8%B9%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87%20%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%9F.htm

اما فرايند تشخيص چهره مورد استفاده مغز انسان براي شناسايي چهره ها، بسيار چالش برانگيز مي باشد. از رفتارهاي بحثبرانگيز ديگر آمازون در فناوريهاي تشخيص چهره و نظارت تصويري ميتوان به تصميم جديد شركت زيرمجموعه آنها يعني Ring اشاره كرد. اگر فناوريهاي جديد را غير قانوني اعلام كنيم، كيفيت و شرايط زندگي مردم بسيار دشوار ميشود. گزارش انفرادي مي دهد(را در دستگاه مشاهده كنيد. … افزودن به مقايسه · دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمايش سريع. دستگاه هاي قديمي حضور و غياب به صورت پانچي بودند كه با درج تاريخ توسط دستگاه زمان ورود و خروج را بر روي كارت ثبت مي نمودند. اين نرم افزار مي تواند با اطمينان بسيار بالا و با يك نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رايانه را تشخيص داده و شما مي توانيد بدون تايپ كردن رمز عبور خود وارد ويندوز شويد. در سيستم هاي حضور و غياب ” آنچه شما مي دانيد ” نياز به وارد كردن يك رمز عبور يا شماره پين داريد.

 

آپارات - قيمت دستگاه حضور و غياب. دستگاه كنترل تردد اي سي 220 ، مانند تمام دستگاه هاي حضور و غياب با دو نوع حافظه كمك حال صاحبان كسب و كار خواهد بود . امكان خطاي خواندن و تشخيص اثر انگشت در دستگاه كنترل تردد مدل RADEN بسيار پايين ميباشد. كه در اين ميان نوع كارتي آن ساده تر بوده و با قيمت پايين تري به بازار عرضه مي شود و نوع گران تر و پيچيده تر ، دستگاه حضور و غياب با قابليت تشخيص چهره مي باشد. اپليكيشن True Key توسط اين شركت معروف توسعه داده شده و به كاربران اجازه ميدهد تا اپليكيشنهاي خود را امن تر از گذشته كنند. تشخيص چهرهي بهكاررفته در گوشيهاي هوشمند آشنا هستند؛ اما كمتر محصولي پيدا ميشود كه همانند ميت ۲۰ پرو هر دوي اين حسگرها را با هم داشته باشد. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست.

  • فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج كنيد
  • تعريف چندين بازه شبكاري براي هر گروه كاري بصورت مجزا
  • تعجب (Surprise)
  • 3 روز پيش
  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)
  • ارتباط با نرم افزار هاي حقوق و دستمزد
  • تقويم : شمسي | ميلادي

سايت آي تي بازار توصيه مي كند دستگاه حضور و غياب 5th Dimension را با گارانتي اصلي تهيه نماييد. دسته: اثر انگشتي, دستگاه حضور و غياب, سخت افزار, محصولات برچسب: … و صفحه نمايش رنگي فارسي در كنار قيمت مناسب از جمله ويژگي هاي اين دستگاه است. از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. در ادامه چند نرم افزار اين حوزه را معرفي خواهيم كرد. بد نيست ساز و كار سيستم باشگاهي را هم بدانيد. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. فقط چهره همه افرادي را كه به طور منظم از رايانه شما استفاده مي كنند، ثبت كنيد.

ويژگيهاي ظاهري شامل مختصات اجزاء چهره، مانند چشمها، بيني، حلقه ها، بافتها و نواحي مختلف چهره ميباشد كه همان خصوصيات ظاهري چهره هستند. كه داراي امكانات مجزا براي ورزش هاي مختلف مانند واليبال و شنا و زمين بدمينتون و زمين فوتبال و يك كافه داراي منوي غذايي سالم است. 5 مارس 2018 … كدام دستگاه هاي حضور و غياب موجود در بازار براي سازمان ما مناسب است؟ دستگاههاي حضور و غياب در ورودي سازمانها قرار مي گيرد، پرسنل هنگام ورود و خروج موظف هستند به دستگاه مراجعه كنند و هويت خويش را تاييد كنند. البته تعداد زيادي از روش ها براي كشف ريزه هاي اثر انگشت وجود دارد در بيشتر اين روش ها تصاوير سياه و سفيد (سطح خاكستري) اثر انگشت را به يك تصوير باينري (دو سطحي) تبديل مي كند. البته كاتالوگ و نمونه نرم افزار ها به صورت رايگان ارسال ميشه .پس براي اينكه بتونيد خود نرم افزار ها رو ببينيد و لذت ببريد با شماره هاي ما تماس بگيريد . حافظه ديگر در دستگاه حضور و غياب ، محل نگهداري نمونه اثر انگشت و يا نمونه چهره كاركنان جهت تطابق هنگام ثبت تردد است.

 


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 334
نویسنده : مهندس امنیت

مازون نيز نسبت به نتيجهگيري اتحاديهي آزاديهاي مدني آمريكا سكوت نكرد و در بيانيهاي در مورد نرمافزار تشخيص چهره توضيح داد و اضافه نمود كه بهدنبال راهكارهايي براي بهبود و توسعهي فرآيند تشخيص چهره است. همچنين مي توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره كاربران را با استفاده از شبكه و يا حافظه جانبي از يك دستگاه به دستگاه هاي ديگر انتقال داد. جهت اطلاع از بهترين سيستمي كه مي توانيد براي محيط خود استفاده كنيد با كارشناسان دياكالا در دفاتر اصفهان يا تهران تماس بگيريد راهنمايي خواهيد شد. نانو واچ يكي از بهترين هاي بازار در امر سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري مي باشد. هنگامي كه يك تخمدان تخمك گذاري مي كند يا يك تخمك را آزاد مي كند، آن را به لومن لوله فالوپي مي رساند. پس از بارور شدن، زيگوت يا تخمك هاي بارور شده به رحم سوق داده مي شوند و در ديواره رحم رشد مي كنند. تخمك يا سلول هاي تخمك چهار تا پنج روز طول مي كشد تا از لوله فالوپي عبور كنند.

اگر اسپرم كافي در طول رابطه جنسي به صورت انزالي در لوله فالوپي وجود داشته باشد، باروري رخ مي دهد. زن با وجود اينكه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبديل شدن به يك نوزاد كامل در درون رحم نگه ميدارد ولي همانطور كه گفته شد براي باردار شدن نيازمند اسپرم مردانه است. تمامي اجزاء دستگاه تناسلي زنان در درون بدن آنها و در محوطه لگن قرار دارد. همين خصوصيت باعث ميشود كه واژن بتواند يك جسم به باريكي تامپون تا يك نوزاد هنگام تولد را در درون خود جاي دهد. حتي ميتوان از يك جارو براي تميز كردن زمين يا ضربه زدن به سر يك شخص استفاده كرد. از ويژگيهاي مهم اين سيستم حضور و غياب ميتوان به صفحه كليد ميكرو سوييچي و بسيار مقاوم،ups داخلي و همجنين امكان تجهيز آن به پورت شبكه RJ ۴۵ نام برد. داراي ماژول كارت خوان داخلي EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 كيلوهرتزي براي كارت هاي EM است.

 

همچنين داراي ماژول كارت خوان داخلي Mifare (DS-K1102E/DS-K1102EK) 13.56 كيلوهرتزي براي كارت هاي Mifare است. دستگاه تناسلي داخلي از واژن، رحم، لولههاي فالوپ (لولههاي رحمي) و تخمدانها تشكيل شده است. اسپرم در داخل واژن(يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان) شنا كرده و وارد رحم ميشود و خود را به لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي ميرساند. لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي از اجزاي ديگر دستگاه تناسلي زنان-در دو گوشة بالايي رحم لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي قرار دارند كه رحم را به تخمدانها متصل ميكنند. رحم يكي ديگر از اجزاي دستگاه تناسلي زنان - رحم مانند يك گلابي وارونه در محوطه لگن قرار دارد كه كاركرد اصلي آن نگهداري و تغذيه جنين در حال رشد در طي حاملگي است. واژن يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان- واژن لولهاي عضلاني است كه از فرج در بيرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتيمتر در زنان بالغ است. اصطلاحا اين مدل دستگاه با اين مدل قابليت ها به سري iFace معروف هستند با اين تفاوت كه خروجي رله هم داشتند كه براي محيط هاي كوچك چندان كاربردي نداشت.

  • داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  • استفاده از مواد شوينده در محل ليزر
  • 0 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.174 بازديد
  • امكان مشاهده كاركردهاي پرسنل زير مجموعه
  • رفع برخي اشكالات نسخه قبلي نرم افزار
  • مبتني بر Net framework 2
  • آيفون خود را ريستارت كنيد

در بيشتر انواع دستگاههاي حضور و غياب، با توجه به نياز و خواست كاربر، پردازش در سه سطح ساده، متوسط و پيشرفته انجام خواهد شد. در مرحله بعد از اين مشخصه ها به منظور تشخيص ويژگي هاي برجسته كننده سطح چهره مانند تشخيص مرزهاي چشم ها، بيني و چانه و… استفاده مي شود. پرده بكارت به صورت يك ورقه نازك (به ضخامت ۱ يا ۲ ميلي متر) درست در پشت لب هاي كوچك فرج قرار دارد و دهانه مهبل را مي پوشاند. اين لب ها هر يك به صورت دو چين نيمه مدور هلالي شكل در دو طرف فرج بوده و در حالت عادي روي هم خوابيده و دهانه فرج را مي بندند.لبهاي بزرگ فرج از دو لاية پوستي تشكيل شده اند. اسپرم و تخمك در اين محل با يكديگر برخورد مي كنند. تخمدانها به طور متناوب تخمك آزاد مي كنند. شما مي توانيد اطلاعات بيشتر درباره اين دستگاه را در اين لينك مشاهده نماييد. اين معايب براي نهاد هايي مثل ارتش، پليس بيشتر حس مي شود زيرا اين نهاد ها بيشتر از ساير افراد با اين تكنولوژي سروكار دارند.

شما با خريد انواع دستگاه هاي حضورغياب شركت ما مي توانيد از گارانتي ۱۸ ماهه تعويض و تعمير آن بهره مند شويد. حتي زماني كه در حال استفاده از آن هستيد، اصلاً متوجه فعال سازي آن نمي شويد و تنها از نتايج آن كه شامل بازشدن قفل دستگاه است، بهره مند خواهيد شد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. … ZKteco L 7000 S دستگيره الكترونيكي رمزي هوشمند L7000S قيمت قفل …. از مزيت هاي اين سيستم مي توان به ارائه ي گزارشات مالي و صندوق، گزارشات تحليلي و آماري مربوط به باشگاه، ثبت برنامههاي تمريني و رژيم غذاييِ ورزشكاران و … اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره تايگر با تعيين هويت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، كارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسايي كف دست، اثر انگشتي و كارتي.

اما هيچ يك از اين سيستمهاي تشخيص چهره اندرويد همچون فيس آيدي معتبر نيستند. نام اين مجتمع ها ”فوليكول“ است كه يك بار در هر ۲۸ روز بالغ و باز شده يك تخمك رها مي كند. دو لوله فالوپي وجود دارد كه لوله هاي رحمي و يا مجراي عبور تخم ناميده مي شود. اين پيشرفت به گونه اي بود كه آن ها مي ­توانستند وضعيت كاري كارمندان را با دو رنگ متمايز جهت اضافه كاري و يا كسر كار به طور مستقيم بر روي كارت حضور و غياب مشخص كنند. هنگامي كه تخمك در لوله فالوپي قرار دارد، موهاي كوچك پوشش لوله كمك مي كنند تا آن را به طرف رحم سوق دهند. اين لوله ها بين رباط هايي كه از رحم پشتيباني مي كنند قرار گرفته اند. شماره پيامكي پشتيباني سايت / لطفا قوانين پشتيباني رو در صفحه تماس با ما مطالعه كنيد.پشتيباني به وسيله خط بالا فقط از طريق پيامك امكان پذير مي باشد.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 255
نویسنده : مهندس امنیت

3-9. مرخصي استعلاجي: مرخصي قابل استفاده براي هر شاغل در ايام بيماري، كه شركت تعهدي در قبال پرداخت حقوق در اين ايام ندارد. در نهايت در سامانه سما خلاصه كاركرد بصورت نموداري نمايش داده مي شود كه باعث درك بصري هر چه بيشتر كاربر از گزارش مربوطه مي باشد. پيش نمايش نوع كاري انتخاب شده نشان داده خواهد شد. در صورتي كه سازمان شما محدوده مجاز در اضافه كاري دارد، نوع بازه كاري اضافه كاري را انتخاب نماييد. معمولاً سامانه حضور و غياب به صورت روزمره مورد استفاده و بازديد كليه پرسنل سازمان ها قرار مي گيرد. مزايا : از مزاياي اين روش مي توان به قيمت پايين و مناسب اين دستگاه ها ، راحتي استفاده و هم چنين سرعت بالاي اين روش اشاره كرد. معايب : از معايب اين روش كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به روش هاي قبلي است ، هم چنين در صورت تابش مستقيم نور خورشيد به دستگاه امكان تشخيص چهره با مشكل مواجه خواهد شد.

در صورتي كه يك سازمان در نرم افزار تعريف شده باشد، به صورت پيش فرض انتخاب خواهد شد. طبق گفته اين شركت، نرم افزار Rekognition قادر است چهره را تشخيص، آناليز و حالت هاي آن را شناسايي كند. FaceMixer از بهترين سرعت سخت افزار براي تخمين چهره هاي گوناگون و تركيب سريع آن ها در كمترين زمان ممكن استفاده مي كند. فونتها و نوشته ها به راحتي قابل تغيير هستند و سطرها و ستون ها نيز به وسيله بخش جداول نرم افزار ورد قابل تغيير مي باشد. تبصره: ساعت شروع به كار و خاتمه برحسب محل كار ونياز شركت اعلام مي گردد. 3-3-1دستي: جهت افرادي كه در محل هاي اشتغال دارند كه امكان ثبت تردد آنها به نحو ماشيني وجود نداشته باشد. 3-5 كسركار: عدم حضور در محل كار بدون مجوز در ساعات كاري اعلام شده،كسركار تلقي ميشود. بدون شك اين ويژگي مي تواند در بسياري از موارد به شما كمك كند تا چهره افراد را تشخيص دهيد. ضمنا دستگاه ها در اين سيستم حضور و غياب نيز نياز به ناظر دارند چون همان مشكل ثبت تردد متقلبانه در اين دستگاه ها وجود دارد.



    • محاسبه و نشان دادن دبي گندم ( تن بر ساعت )



    • 4دستگاه حضور و غياب پيشگامان ماندگار مدل Atlas-1



    • امكان ثبت و پيگيري انواع درخواست مرخصي و ماموريت



    • پشتيباني از تعداد شيف هاي متعدد



    • ظرفيت ثبت ۱۰۰,۰۰۰ تردد در روز




كه در اين حالت بر اساس تايم شيت دستي ارسالي توسط كاربر در سيستم ثبت و محاسبه مي گردد . PersianDateTmiePicker: جهت نمايش تاريخ و زمان به كاربر از اين dll استفاده شده است. 5. 4. استراحت: محدوده اي براي هر نوع قطع كار به عنوان مثال براي صرف غذا مي باشد. اين نرم افزار با قرار دادن سخت افزارهاي اكسس كنترل اثر انگشتي، كارتي و تشخيص چهره بر روي هر درب مي تواند از طريق شبكه و به صورت آنلاين كليه ترددهاي محدوده مورد نظر را مورد بررسي قرار دهد. در اين نرم افزار امكان تغيير الگوي كاري يك يا چند فرد/ گروه كاري به صورت دائم يا موقت فراهم شده است. براي تعريف الگوي كاري جديد، در صفحه اصلي دكمه «جديد» را كليك نماييد. 41. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. سازمانهاي بزرگي كه تعداد زيادي پرسنل دارند و مجبورند عمليات حضور و غياب پرسنل را در مدت زمان كوتاهي انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههاي حضور و غياب كارتي استفاده كنند.

1-2-3 شيفت هاي استثنايي : بنا به شرايط محيطي نظير شرايط جوي ، نظامات دولتي براي مدت محدود به دستور مدير عامل ايجاد و مبناي محاسبه قرار مي گيرد. مسلماً استفاده از اين روش نگهداري از اطلاعات حضور و غياب پرسنل باعث سرعت در دستيابي و از بين رفتن نگراني از بابت از دست رفتن اين اطلاعات در بلند مدت خواهد گرديد. در مدل هاي قديمي تر، معمولا از يك عدد كارت شناسايي استفاده مي شد كه نياز بود تا در قسمتي از دستگاه كشيده شده و اطلاعات كاربر ثبت گردد. پليس بايد يك پايگاه داده تشخيص چهره ميساخت و به اين منظور يك كاربر انساني بايد مجموعهاي از نقاط كليدي مثل مردمك يا گوشهي چشم را روي تصوير چهره هر سوژه مشخص ميكرد. • جهت سريال كردن اطلاعات جهت دريافت و ارسال داده ها به وب سرويس مورد استفاده قرار مي گيرد. با توجه به انتخاب هاي مختلفي كه براي خريداران وجود دارد، در اين جا قصد داريم معرفي كوتاهي ارايه دهيم تا اطلاعات كامل و جامعي در اين خصوص كسب نماييد. به دليل وجود انواع مختلفي از اين سخت افزارها در بازار و جهت كمك به مديران براي بهترين انتخاب، دستگاه هاي حضور و غياب از برترين برندها را كاملا بيطرفانه معرفي و ارائه كرده ايم. هنگامي كه سوئيچ دوباره باز شود و پردازنده بار ثابت را به مدار اعمال كند ، خازن ها شارژ مي شوند. هاب استف يكي از پرطرفدارترين ابزارهاي كنترل تردد است كه به وسيله آن ميتوان تردد و حضور و غياب پرسنل را مديريت كرد.


تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 265
نویسنده : مهندس امنیت

پیش از این و در مقاله‌های قبلی با انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب  آشنا شدیم و مزایا و معایب هر کدام را شناختیم. اما همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی هیچ‌گاه در یک نقطه‌ی خاص متوقف نمی‌شود و هر روز در حال پیشرفت و توسعه است.
در این مقاله تصمیم داریم با نوع دیگر و جدیدتری از دستگاه‌های حضور و غیاب با عنوان دستگاه کنترل تردد عنبیه آشنا شویم و مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنیم.
در حال حاضر، این دستگاه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا برای تکمیل فرایند حضور و غیاب افراد استفاده می‌کند.
اگر شما هم علاقه دارید تا مطالب بیشتری را درباره‌ی این دستگاه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز یاد بگیرید؛ تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید! 

دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟

 
دستگاه کنترل تردد عنبیه با نصب رایگان
 
 
 

دستگاه کنترل تردد عنبیه

دستگاه کنترل تردد عنبیه

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای حضور و غیاب کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند.
پیش از این گفتیم که نسل جدید دستگاه‌های حضور و غیاب به استفاده از ویزگی‌های بیولوژیکی افراد برای شناسایی روی آورده‌اند و تا به امروز با شناسایی دستگاه حضور  غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره، عینا این مطلب را مشاهده کردیم.
علاوه بر اثرانگشت و خطوط چهره، یکی دیگر از ویژگی‌های بیولوژیکی که برای هر فرد، فقط مختص به خود اوست؛ الگوریتم و الگوی عنبیه‌ی چشم شخص است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی الگوریتم خطوط عنبیه‌ی دو چشم یک شخص یکسان نیست و الگوی چشم چپ با الگوی چشم راست تفاوت دارد.
دستگاه کنترل تردد عنبیه از تشخیص هویت با عنبیه چشم برای شناسایی کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند و ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند.
این دستگاه با اسکن داخل چشم شما، خطوط عنبیه را شناسایی و مدل‌سازی می‌کند و به صورت کدهای خاصی در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند.
هر زمان که شما به این دستگاه مراجعه کنید، دستگاه با استفاده از سنسور تشخیص عنبیه چشم، شما را شناسایی کرده و حضورتان را ثبت می‌کند.
در این دستگاه، امکان انجام کوچکترین تقلبی تا به امروز وجود نداشته است؛ زیرا تقلید الگوریتم عنبیه یک شخص عملا محال و غیر ممکن است.
به همین دلیل این دستگاه از امنیت و دقت بالایی برخوردار است.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر


تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 263
نویسنده : مهندس امنیت

راندمان کاری افزایش پیدا کرده. این موضوع پس از گرانی دلار و افزایش چند برابری قیمت ها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. استفاده از سیستم تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب این امکان را به وجود می آورد که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگاری پیدا کرد. پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه می باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما می دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طی چند ثانيه انجام خواهد شد. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

وبسایت

 

کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب آراز با ما تماس بگیرید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. زمان و مدت حضور کارکنان، کارمندان و حتی مدیران مجموعه ها بر اساس قوانین داخلی هر مجموعه تعیین میگردد. دستگاه حضور و غیاب UF100 جزو جدیدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. دستگاه حضور و غیاب UF100 سری جدید همین دستگاه ها با اندازه ی کوچک تر و در ظاهری شکیل می باشد که به سری UFace معروف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. هزینه ی خرید، استفاده و پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب سنتی زیاد است. البته از معایب اپ های اندرویدی با دستگاه می توان به هزینه بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب اشاره کرد که به دلیل امنیت بالای آن ارزش صرف این هزینه را خواهد داشت. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند.

 

خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. … افزودن به مقایسه · دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمایش سریع. طرز کار با این دستگاه به این صورت است که در ابتدای نصب دستگاه در سازمان، تمام کارکنان موظفند تا اثرانگشت خود را در سیستم دستگاه نصب کنند. کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. که باعث ایجاد نظم در محیط کار و محاسبه دقیق ساعت کار و حقوق افراد می گردد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. چرا که هر سازمانی به جهت مدیریت منابع انسانی خود، نیازمند اطلاعات دقیق از شرایط حاکم بر پرسنل خود می باشد. بر این اساس محاسبه میزان کارکرد پرسنل به همراه دستمزد و میزان حقوق دریافتی به سهولت انجام می گیرد. نصب و راه اندازی سامانه دینگ آسان و راحت است و تنها چنددقیقه زمان شما را می گیرد.



  1. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد



  1. 21دستگاه حضور غیاب پیشگامان ماندگار مدل دماوند



  1. محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



  1. 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220



  1. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

 



تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ساده است. امکان تقلب کارمندان شما در این سامانه وجود ندارد. مدیران به راحتی می توانند برای کارمندان خود ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون تعریف کنند. این دستگاه ها ممکن است گران قیمت باشند؛ اما لیبل زن دستی برای مکان هایی که حجم کاری کمتری دارند مانند انبارها و کارگاه های کوچک مناسب است. چت آنلاین … دستگاه علف زنی پشتی قیمت انواع تیغه های علف زن موتوری. زنی دستگاه بلوک زنی تولیدکننده بلوک زن بلوک زن ماشین بلوک زن. دستگاه بلوک زنی لیکا-پوكه ، پوکه معدنی ، پوکه ، پوکه معدنی قروه. دستگاه حضور و غیاب ، وسیله ای است که مدیران و صاحبان مشاغل و کسب و کارها توسط آن تردد پرسنل خود را کنترل می نمایند. دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-550 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطای ممكن می باشد.

از این جهت است که تمامی سازمان هایی که به نوعی می خواهند فضای کارآمدتری داشته باشند، همواره سعی در استفاده از بهترین نرم افزار دستگاه حضور غیاب دارند. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای ویژگی های و امکانات فراوانی می باشد که می تواند نیازهای مجموعه ای با پرسنل کمتر از 70 نفر را بخوبی پاسخ می دهد . در اکثر مدل های شرکت های مبدا همراه با محصول یک نرم افزار رایگان جهت مدیریت اطلاعات ثبت شده در دستگاه ارائه می دهند تا اپراتور بتواند اطلاعات ثبت شده را استخراج نماید. این سوالی است که در اکثر خریدهای مهم برای تمامی افراد پیش می­ آید و آن ها از نگاه مشتری شاید اطلاعات کافی از نحوه انتخاب ندارند. شما به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید و از گزارش های آنلاین آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید. سنسوری که در دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نمایش می دهد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. کارکنان تعریف شده در نرم افزار حضور و غیاب می توانند با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دینگ، ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. در شیوه های سنتی حداقل یک نیروی انسانی به طور تمام وقت مسئول بررسی و حضوروغیاب پرسنل بود که این امر به دلیل عدم ثبت سیستمی مشکلاتی را به همراه داشته بود. «این پیشرفتها دلیل بر نیاز جامعه و جهان است». ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. اگر یک سازمان به سرعت و با دقت بالا از تمامی شرایط ورود و خروج پرسنل خود آگاه شود، به راحتی می تواند برای تولید یا بهینه تر شدن فعالیت های خود برنامه ریزی داشته باشد. اگر به دنبال لیستی برای حضور و غیاب کردن افراد هستید، میتوانید همین حالا از لیست قرار گرفته در این مطلب از سرزمین دانلود استفاده نمایید.


تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 275
نویسنده : مهندس امنیت

در خط اول پکیج مورد نیاز را وارد کرده و در خط دوم آدرس عکس دلخواه خود و در خط سوم مسیر فایل XML دانلود شده را وارد میکنیم. بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. حضور و غیاب در مواقعی که بخوایم نظم و انضباط را در یک مجموعه حاکم کنیم امری ضروری به نظر می رسد. LG نیز به نظر می رسد که در حال کار بروی سنسورهای اسکن عنبیه می باشد تا بتواند امنیت دستگاه های خود را افزایش دهد. اما به نظر می رسد که پس از انجام آزمایش های مربوطه سرانجام آنر تصمیم گرفت تا به وسیله ی یک بروزرسانی استفاده از این قابلیت را برای بازکردن قفل دستگاه گوشی ها هم امکان پذیر کند. اگر وظیفه سیستم کنترل دسترسی این باشد که مجاز بودن افراد برای ورود به جایی را بررسی کند، آنگاه تنها یک ابزار بیومتریک می­تواند به درستی این کار را انجام دهد. اگر رنگ پسزمینه همان رنگ پوست است، پس الگوریتم تقسیمبندی رنگ نمیتواند آن را متفاوت تشخیص دهد. برای متفاوت بودن و دست به کار جدیدی زدن هیچگاه دیر نیست.

 کلیک

  • 1- تناسب ظرفیت و سرعت دستگاه حضور و غیاب با تعداد پرسنل
  • 5000 عدد رمز
  • ثبت اطلاعات تماس، بانک و فایل های ضمیمه پرسنل
  • 10-7 مدت ماموريت

بعلاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن میتوانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژههای خاص را دنبال کنید. متعادل کردن رنگ برای کاهش اثرات تغییرات نور انجام میشود. تشخیص رنگ پوست در تصاویر رنگی یک روش بسیار محبوب و مفید برای تشخیص چهره است. با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. 25. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «13:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «14:00» را وارد نمایید. در کنار ساعت پایان شیفت قرار دهیم. سیستم حضور و غیاب، دستگاهی است که به صورت خودکار، تردد کارکنان را ثبت میکند و وضعیت مرخصی، حقوق، غیبتها و سایر اطلاعات مهم را در اختیار مدیر یک سازمان قرار میدهد. • جهت سریال کردن اطلاعات جهت دریافت و ارسال داده ها به وب سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند.


تاریخ : دو شنبه 12 آبان 1399
بازدید : 272
نویسنده : مهندس امنیت

در گذشته و پیش از روی کار آمدن انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب، از سیستم‌های قدیمی برای حضور و غیاب استفاده می‌شد و تقلب کردن در ثبت ساعت‌ها بسیار صورت می‌گرفت.
کارمندان زیادی به صورت نوبتی و مرامی (!) برای یکدیگر ساعت ورود و خروج ثبت می‌کردند و اضافه کار و حقوق‌های بی‌مورد دریافت می‌کردند.
این اتفاقات مدیران منابع انسانی را به ستوه آورده بود و دیگر نمی‌دانستند که چگونه جلوی این اتفاقات را بگیرند.
به تدریج و با گذشت زمان و روی کار آمدن دستگاه‌ حضور و غیاب اثرانگشتی و دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، حضور و غیاب در سازمان‌ها رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و بساط تقلب‌ها کمرنگ و سپس ورچیده شد.
ما در این مقاله تصمیم داریم شما را با عنصر اصلی دستگاه‌های حضور و غیاب، یعنی نرم افزار حضور و غیاب آشنا کنیم و ویژگی‌های این نرم افزار را به شما معرفی کنیم.
در ادامه‌ی این مقاله‌ی جذاب و کاربردی با ما همراه باشید!

نرم افزار حضور و غیاب چگونه کار می‌کند؟

اکثر مدیران در خرید سیستم‌های حضور و غیاب دچار اشتباه بزرگی می‌شوند. اشتباه آنان هم این است که تصور می‌کنند کار با خرید دستگاه حضور و غیاب تکمیل می‌شود و اصل کار خرید دستگاه حضور و غیاب است (!) درحالی که این مدیران نمی‌دانند دستگاه‌های حضور و غیاب تنها عناصری فیزیکی برای ثبت وضعیت تردد کارکنان هستند و قسمت عمده و اصلی کار، در نرم افزار حضور و غیاب انجام می‌پذیرد.
حال منظورمان از این حرف چیست؟
بگذارید با مثالی ساده طرز کار و ارتباط بین دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب را برایتان تشریح کنم:
تصور کنید شما یه عنوان مدیر یک مجموعه، تصمیم به تهیه و نصب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی در سازمان خود گرفته‌اید. عملیات نصب و ثبت اطلاعات بیولوژیک کارکنان (اثر انگشت) در دستگاه با موفقیت انجام می‌پذیرد و با هر بار ورود و خروج کارمند به سازمان، با ثبت اثر انگشت، وضعیت تردد او کنترل می‌شود.
حال به انتهای ماه نزدیک می‌شوید و می‌خواهید با بررسی وضعیت تردد کارمندان، حقوق آن‌ها را محاسبه کنید. در این جا دستگاه حضور و غیاب تنها اطلاعات و ساعت‌های ورود و خروج را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما عملیات محاسبه‌ی حقوق و مرخصی کارکنان، فرآیندی است که از طریق نرم افزار حضور و غیابِ نصب شده بر روی سیستم شما انجام می‌پذیرد.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز

یعنی اطلاعات ورود و خروج کارمندان و وضعیت غیبت و تاخیر آن‌ها، از دستگاه حضور و غیاب به وسیله‌ی شبکه یا وای فای به نرم افزار حضور و غیاب منتقل می‌شود و عملیات محاسبه‌ی حقوق، برنامه‌ریزی برای اضافه‌کار، درخواست مرخصی و وضعیت ماموریت‌های فرد در نرم افزار حضور و غیاب انجام می‌پذیرد.

در حقیقت نرم افزار حضور و غیاب سامانه‌ای است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و فناوری‌های جدید، این امکان را برای مدیران فراهم می‌کند که برنامه‌ای بهینه برای سازمان خود تعریف کنند و از طریق این نرم افزار بر عملکرد کارکنان شرکت، نظارت کامل داشته باشند.
استفاده از این نرم افزار باعث می‌شود که مدیر بتواند بر اساس حداکثر ظرفیت‌ها و توانایی‌های سازمان برنامه‌ریزی کند.
از طرف دیگر در پرداخت حقوق کارمندان و کارکنان سازمان، عدالت رعایت می‌شود و تمام اضافه‌کاری‌ها و موارد تشویقی آن‌ها مدنظر گرفته می‌شود و موردی از قلم نمی‌افتد.
این موضوع باعث می‌شود که کارکنان تلاشگر و سخت‌کوش احساس رضایت بیشتری نسبت به شغل خود داشته باشند و با سازمان احساس نزدیکی بیشتری کنند. در نتیجه انگیزه‌ی آن‌ها برای کار کردن، افزایش می‌یابد.

نرم‌ افزار حضور و غیاب چه مواردی را ثبت می‌کند؟

تا پیش از این، کارمندان یک سازمان نسبت به نصب سیستم حضور و غیاب (شامل دستگاه و نرم‌افزار) در شرکت‌ها، نگرش خوبی نداشتند و حس می‌کردند که انجام این کار از جانب مدیر، به معنای آن است که مدیر، اعتمادی به زیر دستانش ندارد.
اما با گذشت زمان و دیدن کارکردهای این مجموعه برای خودشان، دانستند که این سیستم چندان هم بد نیست و نصب و به کار بردن آن، فواید بسیاری برای خودشان نیز داشته است. برخی از کارکردهای سیستم حضور و غیاب عبارت‌اند از:

  •       ثبت میزان مرخصی کارمندان
  •       نمایش تقویم کاری
  •       نمایش شیفت‌های کاری هر کارمند
  •       تعیین کارکرد دقیق هر کارمند
  •       نمایش وضعیت ماموریت و اضافه‌کاری کارمند

تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1399
بازدید : 320
نویسنده : مهندس امنیت

چرا باید از دستگاه‌های حضور و غیاب استفاده کنیم؟

به طور کلی، خریدن دستگاه انگشت زن برای مدیران، صرفه‌ی اقتصادی زیادی دارد.
زیرا مدیران از طریق دستگاه حضور غیاب می‌توانند علاوه بر محاسبه کارکرد و حقوق پرسنل، با کاهش هزینه‌های پرسنلی، منافع مالی زیادی را برای سازمان خود به ارمفان می آورند. برای این موضوع مقاله قیمت دستگاه حضور و غیاب را مطالعه نمایید.
در کل، موارد زیر مدیران را ترغیب به خرید دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب می‌کند:

  •      ساعات دقیق ورود و خروج پرسنل را کنترل می‌کند.
  •      آمار دقیق اضافه‌کاری و کسرکار را کنترل می‌کند.
  •       دخالت افراد غیرمسئول را به حداقل می‌رساند!
  •       محاسبه‌ی حقوق و دستمزد پرسنل را ساده می‌کند!
  •       آرشیو کاملی از ساعات ورود و خروج کارمندان خواهند داشت.

 

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چیست؟

 

یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین دستگاه حضور غیاب در دنیا، دستگاه حضور غیاب اثرانگشتی است که تا به امروز محبوبیت بسیاری را در بین مردم به دست آورده است.
این دستگاه با استفاده از فناوری‌های بیومتریک طراحی شده است و طرز کار دستگاه به این صورت است که: ویژگی‌های فیزیکی و منحصر به فرد هر کارمند را مشخص می‌کند و در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند و در هنگام ثبت ورود و خروج، از این داده‌های ثبت شده استفاده می‌کند.
سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، نظیر سیستم حضور غیاب اثر انگشت و دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره، این اطمینان را برای مدیران حاصل می‌کند که دقیقا خود شخص در محل حضور دارد و امکان تقلب و اشتباه را تقریبا به صفر می‌رساند.
البته مقصودمان این نیست که بگوییم امکان تقلب در این دستگاه‌ها اصلا وجود ندارد! بلکه این دستگاه‌ها نیز ممکن است نقاط ضعف و قوت خاص خود را داشته باشند.
اما حداقل با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که درصد ضریب خطا و تقلب را به حداقل رسانده‌اید!

 


تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
بازدید : 254
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه ساعت زنی با دوسنسور اثر انگشت مدل MD-1001

همچنین انواع فرمهای کنترل تردد، از نرم افزار فرمساز و مدیریت گردش کار پیوست پس از طی فرآیند تایید و تکمیل در نرم افزار حضور و غیاب ثبت می گردند . پس بدون سنسور مربوطه چگونه عمل خواهد کرد؟ بعد روی Trusted Face تپ کنید و مراحل مربوطه را دنبال کنید. سپس به کمک الگوریتم های مربوطه مشخص می کند که چشم ها به کدام سمت نگاه می کنند و یا دهان باز است یا بسته و در کل موارد این چنینی را تشخیص می دهد. همانطور که کارتهای بدون تماس، کارتهای مقوایی و بارکدی را به گوشه راندند و همانگونه که اثر انگشت، کارتهای بدون تماس را از دور خارج کردند، تشخیص چهره نیز اثرانگشت را تحت شعاع قرار خواهد داد. با استفاده از Action Unit­هایی (توضیح در صفحه آخر) که از چهره استخراج می­شود و یادگیری ماشین همه منظوره General Purpose، Machin Learning دقت تشخیص چهره را می توان افزایش داد.

http://cardtimeattendance.loxblog.com/post/50



    • 3- سنسور نوری (Optical)



    • درگاه RS232 / RS485



    • 6دستگاه حضور و غیاب دینگ طرح ۱۵ کاربر مدل AT480-15



    • ارسال پیامک به والدین غایبین



    • نرم افزار حضور و غیاب



    • دستگاه کیسه پر کن یا پکر



    • (پارامترهای رفتاری)




اما Face Detection یا بهتر بگوییم شناسایی چهره، دارای عملکرد هوشمندانه و پیشرفته تری است و امکان تشخیص چهره های مختلف در آن امکان پذیر است. برترین برندهای خارجی در این حوزه دو برند کره ای سوپریما (Suprema) و ویردی (Virdi) است. این نرم افزار در 15 ثانیه هر چند تا دانش آموز که دارید رو از پشتیبان برنامه آموزش و پرورش میگیره و با دقت تمام در تلفن گویا میچیند و ثبت میکند .دیگه چی بهتر از این میشه ؟ • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. اکثریت مردم برای بهره گیری از Face ID یا فیلتر های اینستاگرام مشکلی با سیستم تشخیص چهره ندارند ولی ممکن است این تکنولوژی جدید کمی ترسناک به نظر برسد. می تواند در سیستم شناسایی / تشخیص چهره ثبت نام از داده های ثبت شده در گذشته ثبت شده است. شاید بتوان گفت در حال حاضر در دنیا یکی از جذاب ترین بخش های پردازش تصویر، کاربرد تشخص چهره یا Face Recognition است.

به طور مثال دستگاه حضورغیاب از پورت های مختلفی مانند usb، وب سرویس در صورت انتخاب مشتری و همچنین وای فای دار نام برد. یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد. کارتهای بدون تماس هوشمند، مجهز به چیپ حافظه قابل خواندن و نوشتن بوده و از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردارند. بدین معنی که این نوع تصویر برداری در تاریکی کاربرد ندارند و در نور های کم نیز زیاد قابل اعتماد نیستند. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در بسیاری از مجموعه ها و سازمان ها و اماکن فرهنگی و ورزشی کاربرد دارد. با استفاده از سخت افزار قدرتمند و الگوریتم پیچیده شناسایی اثر انگشت این دستگاه قادر به شناسایی تا 20.000 اثرانگشت در ثانیه است . چهره خوانی : چـهره خـوانـی به این مـعـنـا است که شما فـقــط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خـصـوصـیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

یکی از دوستان من، پوست تیره دارد و نمی داند که لیزر جنتل مکس پرو برای او هم جواب می دهد یا خیر؟ با یک تصویر صاف، کامپیوتر می تواند به عنوان مثال فاصله دهان شما را از سایر المان های صورت بسنجد، ولی نمی تواند طول بینی یا پیشانی شما را اندازه گیری کند؛ به همین دلیل امنیت آنها پایین است. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد . به صورت آنلاین تردد افراد را ثبت کرده و در هر لحظه وضعیت کاری کارمندان رو مشخص می نماید. قسمت سخت افزاري كه شامل دستگاه هاي حضور و غياب مي شوند كه بخش ثبت تردد پرسنل شما را صرفا برعهده دارند و وظيفه آنها منوط به ثبت تردد پرسنل شماست. این دستگاه از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند .سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد .

تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب ، رشد بسیار زیادی داشته است. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. این به دیتابیس اضافه می شود و هر زمان که اسکن انجام شود برای مقایسه استفاده می شود. برای این کار می توانید از اعضای خانواده بخواهید در جلوی دوربین بایستند یا تصاویر آن را به صورت دستی به پایگاه داده اضافه کنید. اما در آینده احتمالا شاهد بهره گیری از تکنولوژی سونار (فاصلهیابی صوتی) برای خلق تصاویر سه بعدی چهره در محیط های مختلف خواهیم بود و در کنار آن احتمالا راهی برای پردازش سریعتر داده های چهره به کار برده شود. بازشناخت چهره امروزه توسط سیستم های کامپیوتری انجام می شود که معمولا با عنوان شناسایی چهره و یا بازشناخت چهره بیان میگردد. به گزارش گروه اقتصاد بینالملل فارس، رویترز مدعی شد یک خبرگزاری عراقی اعلام کرده است عراق ایرویز خدمات هوایی به ایران را به عنوان یک اقدام حفاظتی در برابر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآورده است.

چهره شما کلید باز کردن قفل موبایل است. شما می توانید از برنامه FaceLock برای قفل کردن برنامه ها، قفل کردن گالری، قفل کردن واتس آپ و فیس بوک خود استفاده کند تا هیچ کس نتواند در این برنامه های شما جاسوسی کند. مدیران می توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصی ، ترددهای ناقص ، ماموریت و غیره را داده و سپس سیستم حقوق و دستمزد فیش ماهانه را صادر کند. که از جمله آن مشخص کردن اجزاء چشم و تعیین حالت و موقعیت آنها می باشد. با توجه به اینکه بازار این دستگاهها بسیار وسیع است، عملاً شناخت همه آنها غیر ممکن است و تنها میتوانید چند برند معروف را شناسایی کرد. البته این موضوع به دلیل امنیت و دقت بالای آنها نیست، بلکه به خاطر سادگی آن است. اگر سرويسهاي اياب و ذهاب خارج شركت كه كاركنان را براي شيفتهاي مختلف به شركت ميآورند، به اين برچسبها مجهز شوند، ورود و خروج و حتي تاخير آنها ثبت ميشود. همچنين علاوه بر ارسال SMS ورود، خروج و يا تاخير به موبايل والدين، گزارش حضور و غياب فرزندان از طريق نرم افزار اندرويد نصب شده بر روي موبايل والدين نيز قابل دريافت مي باشد. • امكان دريافت احكام روزانه از سيستم پرسنلي. • تقلب: که نشان میدهد به چه راحتی افراد میتوانند به جعل مشخصه مورد نظر بپردازند. طول عمر این دستگاه ها به دلیل عدم تماس افراد به صورت مستقیم با دستگاه افزایش می یابد. یک چیزی تو مایه های حاضر زدن ها به جای هم در سر کلاس های درس!

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه اکسس کنترل


تاریخ : جمعه 31 مرداد 1399
بازدید : 287
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. در عوض میبایست به صورت کامل و همراه با تمام جزئیات توسط الگوهای خاص برقراری امنیت سیستم جهت مطابقت آن با دادههای موجود آنالیز گردند. کافیست کاربر یک بار در محل تعیین شدن روبروی دوربین و حس گر هوشمند دستگاه قرار بگیرد تا دستگاه مختصات چهره ، برای مثال ابعاد صورت ، ویژگی های عنبیه چشم و … این فرد را ثبت کند. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. توضيحات : نرم افزار حضور و غياب توانا يک سيستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتيک مي باشد که بر اساس کارت هاي هوشمند دانش آموزي کارمي کند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشید حتما با قابلیت حسگر اثر انگشت در این محصولات آشنایی دارید. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود.

  1. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  2. 24ماه گارانتی دستگاه
  3. Face Recognition by Elastic Bunch Graph Matching website, Bochum University
  4. ترددهای یک ماه کارمندان خودتان را در نظر بگیرید که
  5. ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب
  6. حضور و غیاب افراد و پرسنل در ابعاد گسترده

باتری دستگاه Ac-220 که به UPS مشهور است ، تا هشت ساعت در صورت قطعی برق خم به ابرو نخواهد آورد و در چنین شرایطی از هز گونه هرج و مرج و بی قانونی جلوگیری می کند. یکی نقاط ضعف این دستگاهها، نیاز آنها به منابع زیاد نوری است. عمده ضعف آن نیز گرانتر بودن این نوع حسگر نسبت به حسگرهای حرکتی است. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. پاسخ به این سوالات میتواند شمارا در انتخاب هرچه بهتر نرم افزارحضوروغیاب مدنظر شما کمک کند. برخی شرکتهای تولیدکننده تجهیزات (OEMs) از تکنولوژی ARM Trustzone برای نگهداری از تصاویر اسکنرهای اثر انگشت و جلوگیری از دسترسی سایر نرم افزارهای گوشی به آنها استفاده میکنند.

اثر انگشت مورد نظرتان را از لیست اثر انگشتهای قابل اعتماد آیفون انتخاب کنید. برای ویرایش یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «ویرایش» را کلیک نمایید. اگر بخواهیم به زبان امنیت اطلاعات بگوییم، هر انسانی که متولد میشود همراه خود یک کارت شناسایی همیشه قابل دسترس در اختیار دارد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در انتها توصیه می شود که برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات اکسس کنترل کامل مبدل نموده است. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ آشنا سازیم. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. این دستگاه علاوه بر سنسور تشخیص چهره، مجهز به کارت خوان بدون تماس نیز می باشد.

لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند. از مزیتهای این حسگر این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. این تصاویر به صورت رمزنگاری شده در محل امنی از گوشی ذخیره میشوند. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد.

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. FS82 دقیقا تمام خصوصیات FS80 را دارد و می تواند صرفا به عنوان اثر انگشت استفاده شود. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF600 گزینه ای بسیار مناسب برای سازمان های متوسط و کوچک است. این دستگاهها از بهترین دستگاههای حضور و غیاب هستند که در ادامه به صورت موردی مقایسه ای بین آنها انجام میشود. در این نوع از دستگاه ها در هنگام تعریف پرسنل در حافظه دستگاه چندین عکس با زوایای مختلف از صورت آنها گرفته می شود. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد.

همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این گیاه همچنین مانع از ظاهر شدن زخم آکنه میشود. همچنین در محصولی مثل Z5 هم میبینیم سنسور اثر انگشت در لبه کناری و درون دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین جستجوی سلبریتیها و جستجو در ویکیپدیا برای چهرههای شناسایی شده هم از دیگر اقداماتی است که این وبسایت جالب برایتان انجام میدهد. قابل ذکر است نمای روبروي دستگاه حضور و غیاب از قسمت هایی مانند صفحه نمایش، کلیدهای کاربری، کارتخوان ها و سنسور اثرانگشت تشکیل شده است. سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود.

 

امکاناتی که دستگاه حضور و غیاب در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد:

  • کنترل دقیق تردد پرسنل
  • سهولت در محاسبه‌ی دقیق حقوق و مزایای کارمند
  • به حداقل رساندن دخالت افراد غیر مسئول
  • جلوگیری از تقلب و زد و بند کارمندان در ثبت زمان ورود و خروج
  • سرمایه‌گذاری طولانی مدت برای سازمان با بازگشت سرمایه‌ی سریع
  • تهیه‌ و نگهداری آرشیو کاملی از زمان ورود و خروج پرسنل
  • کنترل و محاسبه‌ی دقیق اضافه‌کاری و کسر کار

اینجا بخوانید


تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1399
بازدید : 294
نویسنده : مهندس امنیت

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

سپس اپراتور باید سیستم را به گونهای تنظیم میکرد که بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگیرد. در مرحلهی بعد سیستم از این نقاط برای محاسبه و ثبت فاصلهی نشانهها روی چهرهی سوژه استفاده میکرد. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. نیازمند کالیبراسیون است. دمای موضعی و سطح فعالیت ممکن است مشخصه های حرارتی را تغییر دهند. به طور مشابه با جویدن لثه ها گرم شدن ناحیه چانه ثبت گردید و در نهایت با اعمال مقداری فشار کاهش دمای جزئی در ناحیه بینی دیده شده. ساعت حضور و غیاب ARAS T۷ مجهز به این تکنولوژی و سیستم عامل لینوکس و دوربین داخلی و با امکان نامحدود ثبت تردد و ذخیره عکس در حافظه ی داخلی و در ردیف مدرنترین محصولات جهانی می باشد. این به شما این امکان را می دهد که از یک هک کردن با یک عکس محافظت کنید.

  • امکان نمایش پیامهای شخصی، عمومی و اسلاید
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربین مخفی در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

این را می توان به راحتی با استفاده از عکس ها دور زد. برای اینکه چهره ها را درون یک تصویر تشخیص دهیم ابتدا عکس را سیاه و سفید می کنیم چون درین مورد هیچ نیازی به داده های مربوط به رنگ نداریم . بعلاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. نام تبریز در کتابها و اسناد تاریخی، تحت نامهای مختلفی نظیر «تیرازیس»، «تبریزیس» و «تبریز» به ثبت رسیدهاست. فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده این دستگاه به پرفروش ترین دستگاه شرکت تبدیل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طریق وبکم کامپیوترتان شناسایی می کند و اجازه ورود به سیستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غیاب پیشگامان مدل 4منظوره سی تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز کن، خروج جهت صرف غذا، کارتخوان می باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات کاری مشخص بر روی ارباب رجوع ها باز میباشند. به طور کلی این روش برای سازمان های فوق امنیتی می تواند کاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادی را که به طور منظم از رایانه شما استفاده می کنند، ثبت کنید. یک دوربین حرارتی چندین عکس از سطوح ثبت میکند. تشخیص چهره / Facial Recognition فناوری است که میتواند اشخاص را از روی تصویر یا عکس دیجیتالی یا ویدیوی آنها تشخیص بدهد. در روش های بومی برای تغییر چهره جاعلان روش های مختلف استفاده می کنند ، یکی استفاده از یک عکس در ابعاد واقعی از صورت فردی است که اجازه دسترسی دارد. توسعه یک مدل محاسباتی برای تشخیص چهره کاملا دشوار است و دلیل آن پیچیدگی چهره ها و ساختار چندبعدی بینایی است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبکه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبکه های عمیق، ورق برگشت. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. هالورسن، این اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرویسهای وب آمازون"(AWS) مطرح کرد و توضیح داد که چگونه اف.بی.آی قصد دارد از پلتفرمهای آمازون برای بررسیهای ضد تروریسم استفاده کند. در سال 2017 و در ماجرای کشتار جمعی در لاسوگاس که توسط "استفان پادوک"(Stephen Paddock) صورت گرفت، این سازمان دادههای ارزشمند بسیاری را جمعآوری کرد که بسیاری از آنها، فیلمهای ضبط شده با تلفنهای همراه و دوربینهای نظارتی بودند. این دسته از دوربین مدار بسته ها در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان های بزرگ و مهم بسیار کاربرد دارند. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

http://www.baharnews.ir/news/226024/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7


تاریخ : دو شنبه 13 مرداد 1399
بازدید : 270
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. در عوض میبایست به صورت کامل و همراه با تمام جزئیات توسط الگوهای خاص برقراری امنیت سیستم جهت مطابقت آن با دادههای موجود آنالیز گردند. کافیست کاربر یک بار در محل تعیین شدن روبروی دوربین و حس گر هوشمند دستگاه قرار بگیرد تا دستگاه مختصات چهره ، برای مثال ابعاد صورت ، ویژگی های عنبیه چشم و … این فرد را ثبت کند. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. توضيحات : نرم افزار حضور و غياب توانا يک سيستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتيک مي باشد که بر اساس کارت هاي هوشمند دانش آموزي کارمي کند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشید حتما با قابلیت حسگر اثر انگشت در این محصولات آشنایی دارید. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود.

  1. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  2. 24ماه گارانتی دستگاه
  3. Face Recognition by Elastic Bunch Graph Matching website, Bochum University
  4. ترددهای یک ماه کارمندان خودتان را در نظر بگیرید که
  5. ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب
  6. حضور و غیاب افراد و پرسنل در ابعاد گسترده

باتری دستگاه Ac-220 که به UPS مشهور است ، تا هشت ساعت در صورت قطعی برق خم به ابرو نخواهد آورد و در چنین شرایطی از هز گونه هرج و مرج و بی قانونی جلوگیری می کند. یکی نقاط ضعف این دستگاهها، نیاز آنها به منابع زیاد نوری است. عمده ضعف آن نیز گرانتر بودن این نوع حسگر نسبت به حسگرهای حرکتی است. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. پاسخ به این سوالات میتواند شمارا در انتخاب هرچه بهتر نرم افزارحضوروغیاب مدنظر شما کمک کند. برخی شرکتهای تولیدکننده تجهیزات (OEMs) از تکنولوژی ARM Trustzone برای نگهداری از تصاویر اسکنرهای اثر انگشت و جلوگیری از دسترسی سایر نرم افزارهای گوشی به آنها استفاده میکنند.

اثر انگشت مورد نظرتان را از لیست اثر انگشتهای قابل اعتماد آیفون انتخاب کنید. برای ویرایش یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «ویرایش» را کلیک نمایید. اگر بخواهیم به زبان امنیت اطلاعات بگوییم، هر انسانی که متولد میشود همراه خود یک کارت شناسایی همیشه قابل دسترس در اختیار دارد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در انتها توصیه می شود که برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات اکسس کنترل کامل مبدل نموده است. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ آشنا سازیم. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. این دستگاه علاوه بر سنسور تشخیص چهره، مجهز به کارت خوان بدون تماس نیز می باشد.

لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند. از مزیتهای این حسگر این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. این تصاویر به صورت رمزنگاری شده در محل امنی از گوشی ذخیره میشوند. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد.

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. FS82 دقیقا تمام خصوصیات FS80 را دارد و می تواند صرفا به عنوان اثر انگشت استفاده شود. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF600 گزینه ای بسیار مناسب برای سازمان های متوسط و کوچک است. این دستگاهها از بهترین دستگاههای حضور و غیاب هستند که در ادامه به صورت موردی مقایسه ای بین آنها انجام میشود. در این نوع از دستگاه ها در هنگام تعریف پرسنل در حافظه دستگاه چندین عکس با زوایای مختلف از صورت آنها گرفته می شود. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد.

همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این گیاه همچنین مانع از ظاهر شدن زخم آکنه میشود. همچنین در محصولی مثل Z5 هم میبینیم سنسور اثر انگشت در لبه کناری و درون دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین جستجوی سلبریتیها و جستجو در ویکیپدیا برای چهرههای شناسایی شده هم از دیگر اقداماتی است که این وبسایت جالب برایتان انجام میدهد. قابل ذکر است نمای روبروي دستگاه حضور و غیاب از قسمت هایی مانند صفحه نمایش، کلیدهای کاربری، کارتخوان ها و سنسور اثرانگشت تشکیل شده است. سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

بیشتر بخوانید!


تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1399
بازدید : 205
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب کارتی نسخه ویرگول

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. شاید فکر کنین با روی کار اومدن دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته تر، دستگاه های حضور و غیاب کارتی محبوبیتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونید که این دستگاه ها هنوز هم جز پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه ها هستند و هنوز هم بسیاری از سازمان ها از اون ها استفاده میکنن.

البته شکی نیست که این دستگاه ها معایب زیادی دارند و تعداد زیادی از مصرف کنندگانشون رو هم به دلیل همین معایب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان های زیادی وجود دارند که به دلیل این که میخوان حضور و غیاب تعداد زیادی کارمند رو در مدت زمان کوتاهی انجام بدن؛ مجبورن که از این سیستم استفاده کنن.

علاوه بر این دستگاه های حضور و غیاب کارتی مزایای دیگه ای هم دارن که باعث میشه شرکتی که اون ها رو تهیه میکنه، بتونه با صرف حداقل هزینه از حداکثر امکانات دستگاهش استفاده کنه!

  1. اول این که قیمت دستگاه های حضور و غیاب کارتی نسبت به بقیه ی دستگاه ها کمتره و برای شرکت صرفه ی اقتصادی بیشتری داره.

  2. دوما از کارت حضور و غیاب میتونن به عنوان کارت رزرواسیون غذا هم استفاده کنن. این کاربرد رو علاوه بر شرکت ها توی دانشگاها هم میتونین ببینین. مثلا توی دانشگاه خود ما از همین سیستم اتفده میشه.

  3. از طرف دیگه میتونن اطلاعات کارمند رو روی کارت چاپ کنن و به عنوان کارت شناسایی هم ازش برای شناسایی کارمندها استفاده کنن.




فقط مشکل کوچیکی که درباره ی دستگاه های حضور و غیاب کاریت وجود داره اینه که راحت میشه تقلب کرد و کارت کس دیگه ای به جای خود فرد زد. که این مشکل هم اگر شرکت حراست درست و حسابی داشته باشه حل میشه و نیازی نیست نگران تقلب کارمندها هم باشین.

 

حلا اگر با دونستن این ویژگی ها دلتون می خواد مدل ها و قیمت های این نوع دستگاه رو مشاهده کنین؛ به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و مدل های مختلف رو به همراه قیمت هاشون ببینین.

اگر هم سوالی داشتین میتونین با واحد پشتیبانی شرکت ما از طریق شماره ی زیر در ارتباط باشین و از مشاوره ی رایگانشون برای خرید دستگاه استفاده کنین!

 

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب


تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1399
بازدید : 543
نویسنده : مهندس امنیت

سیستم حضور وغیاب

سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند. دستگاه حضور و غیاب فوق یک ماشین ثبت زمان بود که از چرخ دنده های متعدد ی که توسط حرکت ساعت کنترل میشدند تشکیل شده بود. ثبت اثر انگشت به وسیله جوهر، از روشهای مرسوم چینی ها بود که برای ثبت اسناد رسمی، فروش زمین، قراردادها و پرداخت وام به کار گرفته می شد. در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و امریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کارمی شدند و کنترل تردد پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. علاوه بر این، اثر بخش کوچکی از کف دست موجودی ناشناخته در گل خشک شده مربوط به ده هزار سال قبل که در حفاری سایتهای قدیمی مصر کشف شده از موارد حائز اهمیت در این راستا می باشد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face قابلیت ثبت ۴۰.۰۰۰ اثر انگشت و سه هزار چهره کاربر را دارد و قابلیت اتصال به سیستمهای کامپیوتری برای گرفتن خروجی اطلاعات را فراهم آورده است. حافظه ذخیره سازی در دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 بسیار بالاست و قابلیت ثبت یک میلیون الگوی اثر انگشت برای ۵۰۰ هزار کاربر و ثبت ۳ میلیون تردد را دارد.

در آن زمان ساعت های کاری کارمندان به صورت دستی ثبت میشد و احتمال وجود اشتباه امری پذیرفته شده بود. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند. سامانه هوشمند مدارس یا نرم افزار اتوماسیون مدارس چیست؟ از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. از این رو شرکت قادر بود به آسانی در پایان هر هفته مقدار کارکرد هر کارمند را محاسبه نموده و بر اساس آن حقوق پرسنل را پرداخت نماید. در آن زمان اکثر افراد در اروپا و آفریقا و آمریکا به جای داشتن کسب و کارو تجارتهای شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به فعالیت می شدند و حضوروغیاب پرسنل کارخانه ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده بود. با در نظر گرفتن اهمیت کنترل تردد و محاسبه دقیق کارکرد پرسنل و نیازهای جدیدتر مدیریت و دسترسی سریع به اطلاعات، نرم افزار حضور و غیاب به گونه ای طراحی گردیده تا بتواند جواب گوی نیازهای پرسنلی سازمان باشد.

متخصصان ما سعی کرده اند تا با استفاده از طرح های مختلف این دستگاه را به گونه ای به وجود آورند که تا سال ها نیاز به تعمیر و نگهداری آنچنانی نداشته باشد. ارزش عدالت وانصاف بالاتر از ارزش کرم است ولی ما برای کریمانه برخورد کردن باید یک فرصتی بگذاریم تا خودش را نشان دهد. سومین مشکل نیز رابط گرافیکی است که با یک وب سرور ساده رفع می شود. برای اجرای پروژه ابتدا باید پلاگین Webcam متلب را نصب کنید تا بتوان از وب کم استفاده کرد برای این منظور ویدئوی آموزشی نصب وب کم در متلب را آماده کرده ایم که در زیر مشاهده می کنید. وب سرور با استفاده از مثالهای موجود در کتابخانه اترنت نوشته شده است. در دهه 1920 اغلب کارخانه ها و ادارات دست نوشته های ساعات کاری پرسنل را با دستگاه های حضور و غیاب جایگزین نمودند. یک نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب مناسب، باید بتواند امر کنترل تردد را بسیار دقیق و بدون هنگ ، مشکل ارسال sms اطلاع رسانی به والدین حتی در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد.



    • تغییر در شرایط تولید



    • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته



    • کنترل کامل اندازه وزن طول و ارتفاع و ضخامت محصول



    • گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی



    • Haar Cascades [لینک در ادامه آمده است.]




چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود به طوریکه زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیقتر به ثبت میرسید. راست - حلقه، چپ -حلقه،پیچشی ، کمانی و کمانی خیمه ای نامیده می شود. این دستگاه ها از قدیمی ترین انواع دستگاه های حضور و غیاب به شمار می روند و در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ و باسابقه ایران از آنها استفاده می شود. هر کدام از این سربرگ ها دارای تب های مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. بنابراین چنانچه برای ورود وخروج افراد از شناسه های آر اف آی دی استفاده شودوسیستم آر اف آی دی باسیستم حقوق ودستمزدیکپارچه شده باشد،می توان ادعا کردکه داده ها بدون هیچ گونه دخل وتصرف واشتباهی درمحاسبه حقوق ودستمزدمورداستفاده قرارگرفته است.

با وجود این دستگاهها، امکان هر گونه تقلب از بین می رود، همچنین با ثبت دقیق زمانهای حضور، حقوق پرسنل محفوظ میماند. دستگاه حضور و غیاب فقط اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. در این نوع دستگاه حضور و غیاب شماره های اختصاص داده شده مربوط به هر یک از پرسنل بر روی شماره گیر بزرگ دایره شکلی تعبیه شده بود. اولین دستگاههای حضور و غیاب ساخته شده از چوب و در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. به محض خرید محصول لینک دانلود در دسترس خواهد بود. سیمکارت داخل آن در دسترس شما قرار می گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های پیشرفته به بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه ها در اختیار مدیران قرار گرفته است. همراه با این دستگاه یک نسخه نرم افزار فارسی حضور و غیاب رایگان ارائه می شود که پردازش اطلاعات و محاسبه پارامترهای حقوق و دستمزد را امکان پذیر می کند. کليه محاسبات و پردازشها توسط کامپيوتر انجام شد ه و نتايج در قالب گزارشاتي گويا به کاربر ارائه مي شود . این محصول بنا به درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود.

 دستگاه ثبت ورود و خروج

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!


تاریخ : یک شنبه 29 تير 1399
بازدید : 193
نویسنده : مهندس امنیت

 

 

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راه سومی نیز وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های همراه کارکنان و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می باشد. در روش های سنتی که عموما با دفاتر عظیم حضور و غیاب و دفترهای شرح وقایع روزانه انجام می شد، کار به کندی انجام می شد و محاسبه میزان کارکرد و روزهای حضور کارکنان در محل کار دشوار می نمود. سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. از این رو کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید در این زمینه راه بیاندازند به آن نیاز دارند. در حالی که برنامههای تشخیص چهره میتوانند معیارها و اسکنهای مختلف را برای شناسایی و تشخیص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدودیتهایی نیز دارند.

  • ۱۲۸MB RAM minimum
  • ورود و خروج پرسنل جهت تصمیم گیری های بعدی
  • اپلیکیشن حضور و غیاب تاگل (Toggl)
  • 18 ماه گارانتی سیستم حضور و غیاب تعویض
  • گزارش ساز و فرمول نویسی
  • 1-فواید تست زنی زماندار

 

گفتار امروز سرویس دانستنی های روزیاتو هم برای دریافت کنندگان دستگاه کارتخوان و هم چنین برای مشتریان، اطلاعات خوبی را فراهم کرده است که دانستن آن در عصر پرداخت مجازی، ضروری تصور می شود. بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها تصور می کنند زمان ثبت حضور و غیاب کارکنان به سرآمده و کارکنان باید وظیفه محور باشند و نه زمان محور. بسیاری از مشاغل روش ساعت زدن از طریق کامپیوتر، موبایل و یا تلفن را بسیار ساده تر و ارزان تر می بینند. در مقابل بسیاری از کاربران نیز از شارژدهی این ساعت هوشمند بسیار راضی بوده اند. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. این دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی آفلاین بوده و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای ضبط ندارد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد.

 

برای استفاده در طبیعت شما نیازی به اتصال دستگاه به برق ندارید. سیستم های اعلام حریق بسیار کارآمد بوده و در صورت نگهداری صحیح و سرویس ماهیانه و سالیانه می توانند با اطلاع رسانی بموقع از اموال و جان شما بخوبی محافظت کنند. اما افرادی که برای ثبت غیبت ها و دیرکرد ها اهمیت قائلند بهتر است که از یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک استفاده کنند. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. سامانههایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار میروند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژیهای متعدد بهینه شدهاند و احتمال خطا یا آسیب به آنها بسیار کم شده است. بطور میانگین قیمت تجهیزات در مشهد 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است.

همچنین دارای دو پردازنده برای شناسایی با دقت بیشتر چهره ها است. اما پس از آزمایش این محصولات به این نتیجه رسیدم که بهترین مکان برای قرارگیری این سنسور جلو تلفن هوشمند است و نه مکانی دیگر. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. S12 ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان است که کوچکترین و ارزانترین دستگاه ضبط مکالمات تلفنی خانگی برای یک خط میباشد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان ، ابعاد کوچکی به اندازهی ۶X۶ سانتیمتر و وزن ۱۰۰ گرم دارد. دستگاههای کارتی ساده ترین و ارزانترین دستگاه حضور و غیاب و دستگاههای تشخیص چهره پیچیده ترین و گرانترین دستگاههای حضور و غیاب می باشند. قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل، از دیگر ویژگی های نرم افزاری دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus است. این نظم به چپاول کشورهای دیگر و غارت آنها اتکاء دارد. دکتر "فالدز" اولین بار زمانیکه در یک بیمارستان در توکیو ژاپن مشغول به کار بود به علم اثر انگشت علاقه مند شد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی تا یک سال دارای گارانتی تعویض است.

دقت نمایید که این طرح پرداخت گمرک و رجیستری فقط شامل ساعت های سیم کارت خوری است که بدون کد فعالسازی خریداری میشوند یا از کشور دیگری ورود پیدا کرده اند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. از این رو تشخیص چهره یک فعالیت سطح بالا در بینایی ماشین (بینایی کامپیوتر) بوده و می تواند خیلی از روش های بینایی اولیه را شامل شود. ولی اگر دستگاهی داشته باشین و امکان انجامش باشه این قابلیت رو برای شما اضافه میکنیم. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید. سامانه شما باید به شما اجازه تنظیم این فرآیند را به همان روشی که میخواهید بدهد و میزان درستی آن را مشخص کند.

یک نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب مناسب، باید بتواند امر کنترل تردد را بسیار دقیق و بدون هنگ ، مشکل ارسال sms اطلاع رسانی به والدین حتی در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد. کارت حافظه در صورت عدم هر گونه تغییر فیزیکی، تا یک سال بعد از تاریخ مندرج بر روی آن دارای گارانتی میباشد. فرمت کارت حافظه دستگاه ضبط مکالمه FAT32 بوده و فرمت خروجی صداهای ضبط شده به صورت WAV. تنها تفاوت اسکنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه کارت خوان این دستگاه است، که توانایی شناسایی کارت های هوشمندی که با تکنولوژی ISO7816 سازگار است را دارد. با تمامی خطوط شهری و داخلی آنالوگ سازگار بوده و بر روی خط تلفن نویز ایجاد نمیکند. کدامیک از انواع کارت ساعت ها با سیستم حضور و غیاب سازگار هستند؟ وبلاک شرکت تعاونی باغبان ماشین ایران - قیمت انواع علف زن - تامین کننده تخصصی … برای خرید یک دستگاه علفتر اش(علفزن) مناسب داشتن چه نکاتی لازم است ؟

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: سیستم حضور و غیاب ,
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1399
بازدید : 229
نویسنده : مهندس امنیت

 

 

1, استفاده از زبان سايه زني سطح بالا (HLSL) جهت نوشتن برنامه براي ورتكس و پيكسل شيدر …. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. 4 ژوئن 2018 … دستگاه نشان و پیکسل. 18 آوريل 2018 … دستگاه پیکسل زن دستیپ - - خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی هاوین. آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع دستگاه چک پرینتر الیوتی فر جولی مارک مکس مهر تالی داسکام استار. برچسب ها : دستگاه چاپ و برش میماکی قیمت دستگاه چاپ و برش میماکی شرایط فروش دستگاه چاپ و برش … کارگاه تبلیغات هنر مشاوره l طراحی گرافیک l چاپ عرضه کننده انواع پیکسل …. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد.

از قابلیت های دیگر این سنسور، مجهز بودن به نرم افزار بروز رسانی اثر انگشت جهت update بانک اثر انگشت بر روی سنسور، با تغییرات تدریجی اثر انگشت افراد است. چاپ پیکسل در دو نوع تمام … فلزی و فلزی - پلاستیکی دستگاه پیکسل زن با قابلیت تعویض … قالب و … تغییر سایز پیکسل همراه با قیمت دستگاه . برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. تذكر: بكارگيري دستگاه هاي بي سيم صرفاً در محدوده حفاظتي ايستگاه مجاز بوده و استفاده از آنها در خارج محدوده ممنوع مي باشد. استفاده از این دستگاه ها و نرم افزارها به گونه ای است که امروزه دستگاه حضور و غیاب اساسا تبدیل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. حساب کنید وارد کردن اطلاعات چقدر طول میکشه ! بند 4- در صورتي كه تأخير در انجام تعهدات بيش از دو هفته به طول انجامد٬ دو درصد از كل مبلغ قرارداد به عنوان جريمه از صورتحسابها يا ساير مطالبات پيمانكار به نفع كارفرما كسر مي گردد.

البته تعداد زیادی از روش ها برای کشف ریزه های اثر انگشت وجود دارد در بیشتر این روش ها تصاویر سیاه و سفید (سطح خاکستری) اثر انگشت را به یک تصویر باینری (دو سطحی) تبدیل می کند. اگر چه به نظر می رسد انسان چهره را در صحنه های شلوغ نسبتا آسان تشخیص می دهد، اما تشخیص چهره با دستگاه به دلایل مختلفی مشکل تر می باشد. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که پس از تغییررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. مشاهده آنلاین تردد پرسنل باعث افزایش دقت در کنترل تردد می شود. براساس نتایج پژوهشی جدید، رژیم غذایی سرشار از گوشت موجب افزایش خطر بروز بیماری قلبیعروقی میشود.

  • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده
  • کاهش هزینههای بی مورد
  • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین

اگر تعداد کارمندانتان روزبهروز در حال افزایش است بدون شک کنترل ورود و خروج، زمان تردد و کنترل دسترسیها آسان نخواهد بود و بخش منابع انسانی و مدیریت نیروها را با مشکل مواجه خواهد کرد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. انواع پیکسل خام و محصولات خام پیکسل از قبیل ، دستگاه / کاتر/ قالب/ و…. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. Encuentra este Pin y muchos … دستگاه پیکسل زن. Encuentra este Pin y … پیکسل 12 فروردین ، سفارش انواع پیکسل به صورت خام با نازلترین قیمت. ۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و دولت ها و همچنین ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب روی آورده اند، اما سؤال اینجاست که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از اداره و سازمان و یا شرکت مشغول به کار هستند چگونه می توان ساعات کاری پرسنل را کنترل نمود؟ گفتنی است قیمت این محصول بسته به مواردی چون: ظرفیت، قدرت پردازنده، نوع سنسور، تجهیزات جانبی و… برآورد میشود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید. برای یک شرکت و یک سازمان قرار است یک بار هزینه کنید به همین دلیل سعی داشته باشید محصول با کیفیت بخرید که در سال های بعد گرفتار مشکلات خرابی آن نگردید.

در مرحله پس از سفارشی سازی آموزش های نهایی به انفرادی گروهی به کاربران داده می شود و با حصول اطمینان از رضایت مشتری نرم افزار تحویل نهایی می گردد. نماينده كارفرما متعهد است كليه ساختمانها٬ دربهاي ورودي و مابقي قسمتهاي مشخص را با امكانات موجود در زمان آنها طي صورتجلسه اي به پيمانكار تحويل داده و پيمانكار نيز متعهد به نگهداري و حفاظت آنها مي باشد. 26- پيمانكار در انجام كار نبايد از وسيله يا روشي استفاده نمايد كه به محيط زيست و حيوانات اهلي و وحشي مناطق تحت حفاظت صدمه وارد نمايد . تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. 9-8- پيمانكار متعهد مي گردد كه قبلاً تمام شرايط و حساسيت هاي محيطي و كاري را به افراد متقاضي كار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بكارگيري آنها نمايد.

معرفی دستگاه حضور غیاب
دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.

منبع: تابناک

https://www.tabnak.ir/fa/news/990483/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%D9%8A%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

 



:: برچسب‌ها: دستگاه حضوز و غیاب , دستگاه ساعت زنی , دستگاه اثرانگشتی ,
تاریخ : یک شنبه 11 اسفند 1398
بازدید : 584
نویسنده : مهندس امنیت

ویروس کرونا این روزها افکار زیادی را درگیر خود کرده است. در این مطلب درباره علائم، راه‌های تشخیص و درمان، پیشگیری و جلوگیری از بیماری کرونا برای مسافران توصیه‌هایی داریم.

 

 

 

ویروس‌های از خانواده کرونا موجودات جدیدی نبوده و پیش از این نیز قربانیان زیادی گرفته بودند، اما به تازگی، نوع جدید و جهش یافته‌ای از آن‌ها سر و کله‌اش در شهر ووهان چین پیدا شده است. گفتنی است ووهان ششمین شهر بزرگ چین محسوب شده و محل زندگی 11 میلیون نفر است. تا سوم اسفند ماه 1398، ویروس کرونا 77 هزار نفر را مبتلا کرده و از این بین نزدیک به 2359 نفر جان خود را از دست داده‌اند. البته نباید از بهبود یافتن 21 هزار نفر چشم‌پوشی کرد.  مخصوصا اگر در پی سفر به  هستید، خیلی باید مراقب باشید. تا امروز نزدیک به 35 مبتلا به کرونا در کشور تایلند رویت شده‌ است.

 

 

سخنی از نویسنده: تجربه شخصی بنده بهم ثابت کرده استرس، هر نوع بلای فیزیکی و روانی که فکرش رو هم نمیشه کرد به سر انسان میاره. استرس ویرانگره و باید اون رو مرگ آهسته و پیوسته دونست. ترس و استرس همیشه از ندونسته‌ها است؛ ما از تاریکی می‌ترسیم چون نمیدونیم رو به روی ما چیه، از آینده میترسیم چون نمیدونیم قراره چه اتفاقی بیفته. ویروس کرونا هم ترس به جون همه انداخته چون جدیده و اطلاعات دربارش محدود. البته الان دو ماه از زمان شیوع میگذره و اطلاعات کافی به دست اومده. استرس رو از خودت دور کن و با حوصله این مطلب رو تا انتها بخون. با کسب آگاهی، از استرست کم میشه  میتونی بقیه رو هم آگاه کنی. در این شرایط که هر سلبریتی تو اینستاگرام پزشک شده  و ترس به جون مردم میندازه یا هر کانال تلگرامی متخصص ریه شده و نسخه میپیچه، وظیفه من و تو آگاه کردن بقیه است. در کانال‌های تلگرامی زیاد عنوان «فاجعه ملی» رو میخونم و اون لحظه دوست دارم اون نویسنده رو فقط خفه کنم! آخه آدم بی‌سواد چرا اینطور ترس الکی میندازی به جون بقیه؟ تو سواد نداری حتی بتونی دو تا خبر درست از وب سایت‌های خارجی بخونی! کدوم فاجعه کدوم کشک؟ آژانس مسافرتی بیسان گشت برای اطلاع‌رسانی درست فقط از منابع رسمی (خارجی و ایرانی قابل استناد و قابل اعتماد) برای تهیه این مطلب استفاده کرده و مطلب هم مرتب آپدیت میشه. استرس نداشته باشید،‌ ولی به شدت هشیار باشید، خیلی زیاد!

 

سر و کله ویروس کرونا در سال 2019 از کجا پیدا شد؟

برای نخستین مرتبه، گزارشی از بروز یک بیماری شبیه ذات‌الریه در شهر ووهان، توسط مقامات چینی به سازمان بهداشتی جهانی ارسال شد. افرادی که به این بیماری مبتلا شده بودند، به خاطر عجیب و متفاوت به نظر رسیدن آن، در قرنطینه نگه داشته شده و خیلی سریع تحقیقات برای یافتن منشا بیمار آغاز شد. بر اساس بررسی‌های اولیه مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ ایالات متحده، این بیماری شبیه ذات‌الریه از یک بازار محلی ماهی‌فروشان در ووهان ریشه گرفته است. یک روز بعد از اعلام این موضوع، بازار نام برده تعطیل شد.

 

مطلب پیشنهادی:

9 روز بعد از تاریخ گزارش اولیه مقامات چینی به سازمان بعداشتی جهانی مشخص شد نوع جدیدی از ویروس کرونا مسبب این بیماری شده است. گفتنی است کرونا در اصل نام خانواده‌ای از ویروس‌ها است، به طوری که از بیماری سرماخوردگی عادی تا بیماری بسیار خطرناک سارس را در بر می‌گیرد. دو روز بعد و در روز 21 دی ماه، اولین قربانی به خاطر ویروس کرونا گزارش شد. در ابتدا تصور بر این بود که افراد مبتلا همه از منبعی غیر انسانی به این بیماری گرفتار شده و انتقال انسان به انسان رخ نداده است، هر چند احتمال آن رد نمی‌شد.

 

ویروس کرونا

 

در روز 23 دی ماه، اولین فرد مبتلا به بیماری ناشی از کرونا ویروس در خارج از کشور چین، در کشور تایلند، رویت شد. این زن علائم خفیفی از بیماری ذات‌الریه داشت و چند روز قبل، از شهر ووهان به تایلند بازگشته بود. سه روز بعد دیده شدن فرد گرفتاری به ویروس کرونا در ژاپن خبرساز شد. او نیز پیشتر، سفری به شهر ووهان چین داشت.

 

شش روز بعد از اولین قربانی، دومین نفر نیز در روز 27 دی ماه در شهر ووهان به خاطر کرونا درگذشت. او یک پیرمرد 70 ساله بود. بعد از این اتفاق، نگرانی‌ها درباره ویروس مورد بحث افزایش یافت، به طوری که ایالات متحده آمریکا اعلام کرد مسافرانی که از شهر ووهان چین به شهرهای این کشور سفر می‌کنند، در فرودگاه‌ها از نظر سلامت مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

در روز 30 دی ماه، سومین فرد به خاطر ابتلا به بیماری مرموز جانش را از دست داد. در این زمان تعداد افراد گرفتار شده به بیماری نزدیک 100 نفر اعلام شده بود. قضیه زمانی همه کشورهای دنیا را نگران کرد که روز به روز با افزایش شدت ویروس کرونا به شروع سال جدید چینی‌ها در روز 5 بهمن نزدیک می‌شدیم! با شروع تعطیلات، مردم زیادی از این کشور به نقاط مختلف دنیا سفر می‌کنند. اگرچه مقامات چینی خیلی زود اهالی شهر ووهان را قرنطینه کردند، اما کار از کار گذشته بود و ویروس کرونا به شهرهای پکن (پایتخت)، شانگهای و شنژن نیز سرایت کرد. در ادامه نوبت به رویت فردی گرفتار به ویروس کرونا در کره جنوبی رسید. وی فردی چینی و ساکن شهر ووهان بود.

 

منشا بیماری کرونا ویروس جدید

تا چند روز پیش، احتمال انتقال بیماری از انسان به انسان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما موضوع اکنون تایید شده است. اما ویروس کرونا از کجا نشات پیدا کرده و این مرتبه سر و کله‌اش از کجا پیدا شده است؟ دو مظنون اصلی، سوپ‌ها و خوراکی‌های تهیه شده از مارها و خفاش‌ها هستند که با وجود چندش‌آور به نظر رسیدن از دید ما، جزو خوشمزه‌ترین غذاهای چینی‌ها محسوب می‌شوند! البته هنوز به صورت دقیق در این رابطه ریشه‌یابی نشده است، اما مارهای کریت و کبرای چینی دو گزینه احتمالی به شمار می‌روند.

 

ویروس کرونا

 

در خانواده ویروس‌های Coronaviruses، خطرناک‌ترین موارد به بیماری سارس و مرس منجر می‌شوند. نکته اینجاست که آن‌ها در زمره ویروس‌های zoonotic قرار می‌گیرند. این موضوع نشان می‌دهد اولین افرادی که به بیماری‌های نام برده مبتلا شده‌اند، آن را از حیوانات دریافت کرده‌اند. وقتی ویروس در بدن یک حیوان ورود پیدا می‌کند، یک سری جهش ژنتیکی انجام داده و در ادامه قادر به بیمار کردن انسان می‌شود. نسل‌های جدید به اندازه‌ای جهش پیدا کرده‌اند که از انسان به انسان نیز منتقل می‌شوند.

 

اما گزارش دیگر، انگشت اتهام را به سوی خفاش‌ها برده‌اند. طبق مطالعات قبلی در زمان کشته شدن تعداد زیادی فرد به خاطر ابتلا به ویروس‌هایی از خانواده Coronaviruses، منشا اصلی SARS-CoV و MERS-CoV خفاش‌ها بودند. این مرتبه نیز نقش آن‌ها بسیار پررنگ اعلام می‌شود. سوپ  خفاش که از آن به عنوان یکی از چندش‌آورترین غذاهای دنیا یاد می‌کنند، در حال حاضر محتمل‌ترین دلیل شیوع ویروس کرونا جدید است.

 

اولین افراد مبتلا، مشتریان و کارکنان یک بازار ماهی فروشی در شهر ووهان بودند، بازاری که خیلی زود بعد از این اپیدمی تعطیل شد. در بازار یاد شده، گوشت زنده موجودات مختلفی اعم از مرغ، گوسفند، خوک، شتر، الاغ، روباه، گورکن، جوجه تیغی، موش بامبو و انواع خزندگان به فروش می‌رسند. پیش از این، هیچ مطالعه‌ای درباره آلوده شدن حیوانات آبزی به ویروس کرونا اعلام نشده بود، به همین دلیل نگاه‌ها به سمت سایر انواع موجودات به فروش رسیده در بازار ماهی فروشان ووهان رفت.

 

ارزیابی توالی کدکننده پروتئین اسپایک که تاج ویروس را شکل می‌دهد مشخص کرد نوع جدید ویروس کرونا که با نام 2019-nCoV شناخته می‌شود، شبیه به ویروس‌های مرس و سارس از خفاش‌ها‌ آمده و پیش از آلوده کردن انسان‌ها، در بدن این حیوان با جهش مواجه شده است. البته مدتی بعد، بررسی ریزبینانه توالی ژنتیکی DNA ویروس مجددا محققان را به ریشه گرفتن ویروس جدید کرونا از مارها رساند.

 

همچنان سوپ خفاش و در کل این پرنده پستاندار، عامل اصلی بیماری اهالی مردم ووهان محسوب می‌شود؛ در حیات وحش، خفاش‌ها توسط مارها شکار می‌شوند. در نتیجه تغذیه مارها از این پستانداران پرنده سبب انتقال ویروس به آن‌ها شده است. به عبارتی ریشه اصلی ویروس کرونا جدید هنوز خفاش‌ها تلقی می‌شوند. با در نظر گرفتن این موضوع، سوال اصلی که برای محققان پدید آمده، چگونگی توانایی ویروس برای سازگار کردن خود با میزبان‌های خون سرد و خون‌ گرم است.

 

به‌روزرسانی: هنوز به شکل 100 درصدی، خفاش یا مار عامل اصلی بیماری شناخته نشده و موارد بالا در حد فرضیه، اما یک فرضیه قوی، باقی مانده‌اند. همانند سایر کرونا ویروس‌ها، با گذشت چند ماه از شیوع، ریشه اصلی مشخص خواهد شد.

 

انواع ویروس کرونا

 

بد نیست بدانید دلیل نام‌گذاری کرونا به این صورت، شکل ظاهری ویروس آن زیر میکروسکوپ‌های الکترونی است. با تماشای این ویروس زیر قدرتمندترین میکروسکوپ‌های دنیا، چیزی شبیه به تاج خروس خواهید دید. کرونا ویروس از طریق هوا، دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی پرندگان و پستانداران را نشانه رفته و آن‌ها را گرفتار می‌کند.

 

ویروس کرونا

 

همانطور که گفتیم کرونا در واقع نام خانواده‌ای از ویروس‌ها است، به همین دلیل به صورت Coronaviruses بیان می‌شود. بیشتر اعضای این خانواده از ویروس‌ها علائمی همچون آنفولانزای خفیف را سبب می‌شود، اما نوع خطرناک‌تر آن‌ها، به سارس و مرس تبدیل شده و به بروز عفونت در هر دو مجاری تنفسی فوقانی و تحتانی منجر خواهند شد. پدید آمدن بیماری‌های شدید تنفسی و مشکلات حاد دیگر نتیجه گرفتار شدن به آن‌ها است. ویروس کرونا جدید علائمی همانند سارس و مرس در بیمار ایجاد می‌کند.

 

ویروس‌های عضو خانواده Coronaviruses، انواع مختلفی داشته و بیماری‌های مختلفی را سبب می‌شوند. تا امروز شش نوع از آن‌ها شناخته شده و ویروس کرونا جدید در ووهان چین، هفتمین مورد محسوب می‌شود. متداول‌ترین نوع‌ها 229E (آلفا کروناویروس)، NL63 (آلفا کروناویروس)، OC43 (قرنطینه ویروس بتا) وHKU1 (کرونا ویروسی بتا) به شمار می‌روند.

 

علائم بیماری 2019-nCoV

تب، سرفه، تنگی نفس و مشکلات تنفسی حاد از جمله اصلی‌ترین علائم بیماری محسوب می‌شوند. ممکن است قبل از بروز نشانه‌های اصلی، بیمار برای چند روز سرفه‌های بدون دلیل داشته باشد. در موارد حاد، مشکلات گوارشی نیز پدید آمده و اسهال به سراغ بیمار خواهد آمد. در گزارش‌هایی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا جدید ووهان چین، اختلالات انعقادی و نارسایی‌های کلیوی نیز گزارش شده است.

 

همانطور که می‌بینید، علائم اصلی بیماری شباهت زیادی به سرماخوردگی دارند، به همین دلیل در ابتدا قادر به تشخیص دقیق نوع بیماری خود نیستید. به وسیله نمونه‌برداری از مخاط بینی و گلو، نمونه برداری از خون یا دیگر انواع آزمایش، ریشه بیماری مشخص خواهد شد. در حالت معمول و خوشبینانه، انتظار می‌رود علائم بعد از چند روز از بین بروند، اما در صورتی که ویروس کرونا به دستگاه تنفسی تحتانی (نای و ریه) سرایت کند، مخصوصا در افراد دارای سن بالا، بیماری‌های قلبی ایجاد کرده و در افرای دارای سیستم ایمنی ضعیف، به ذات‌الریه منجر می‌شود.

 

درمان ویروس کرونا

متاسفانه هنوز هیچ راه درمان قطعی و واکسنی برای آن وجود ندارد، همانطور که برای سرماخوردگی نیز نمی‌توان واکسن و راه حل مشخصی معرفی کرد. به عبارتی باید به روش‌های مختلف به کمک سیستم ایمنی بدن خود رفته و برای موفقیت آن در از بین بردن بیماری دعا کنید. بد نیست بدانید در موج اخیر آنفولانزا در ایران طی ماه آبان و آذر، نزدیک به 110 نفر از هموطنانمان جان خود را در سال جاری از دست دادند. پس در هر صورت باید مراقب بود.

 

ویروس کرونا

 

درست همانند زمانی که دچار سرماخوردگی می‌شوید، باید به طور مطلق استراحت کرده و مایعات زیادی مصرف کنید. برای رفع خشکی گلو به طور مداوم بخور کنید. حتی بخور آب جوش خالی نیز تاثیر فراوانی خواهد داشت. با توجه به نزدیک بودن علائم ویروس کرونا جدید به سرماخوردگی و از طرفی نبود راه درمان قطعی برای آن، استراحت مطلق و نوشیدن آب فراوان را باید دو کلید اصلی برای مقابله با کرونا اعلام کرد. در صورتی که به تازگی با فردی سفر کرده به خارج از کشور تعامل داشته و علائم خود را به جای سرماخوردگی ناشی از کرونا می‌دانید، برای سلامت خود و اطرافیانتان، هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید.

 

در چین به منظور کمک به بیماران برای مقابله با کرونا، به طور مستمر به آن‌ها آب‌رسانی شده و به افرادی که دچار نفس‌تنگی شده‌‌اند، اکسیژن‌رسانی نیز صورت می‌گیرد. ابتدا باید به فکر پیشگیری بود، چون درمان قطعی ارائه نشده است. مجددا همان اعمالی که برای جلوگیری از دچار شدن به سرماخوردگی دنبال می‌کنید، این مرتبه نیز انجام بدهید. دستان خود را به طور مرتب با آب و صابون بشویید. لزوم انجام این کار قبل از غذا خوردن 100 درصد است. هرگز انگشتانتان را به چشم، بینی یا دهان خود نمالید. اگر فردی یکی از علائم گفته شده در بالا و در کل شبیه به انسانی سرماخورده به نظر می‌رسد، از او دور شوید.

 

ماسک‌های عادی، یکبار مصرف هستند، به این معنی که بعد از برداشتنشان از روی صورت باید آن‌ها را دور انداخت و از ماسک جدیدی استفاده کرد. اصول استفاده از ماسک را یاد گرفته و آن را روی صورت خود چفت کنید به طوری که از بالا بینی را به طور کامل پوشانده و از پایین نیز تا زیر چانه کشیده شده باشد.

 

وب سایت سازمان بهداشت جهانی در کشور انگلستان موارد زیر را به عنوان بهترین راه‌های جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی خانواده سرماخوردگی و کرونا اعلام کرده است:

 

 

    • شستن مرتب دست‌ها با آب گرم و صابون، به طوری که 20 ثانیه زمان ببرد. در زمان شستن دست‌ها باید قسمت‌هایی از مچ را نیز شسته و نباید به شستن کف دست اکتفا کرد.

 

    • عدم لمس بینی، چشم و دهان تا جای ممکن

 

    • داشتن سبک زندگی سالم؛ این مورد رفتارهای زیادی همچون عدم داشتن روابط جنسی پرخطر و محافظت نشده را شامل می‌شود.

 

هنوز درباره تاثیرگذاری یا عدم تاثیرگذاری بهینه ماسک بحث‌هایی وجود دارد،‌ اما استفاده از آن‌ها همچنان ضروری محسوب می‌شود. اکنون در شهر ووهان، اگر فردی در مکان‌های عمومی مخصوصا وسایل نقلیه عمومی ماسک روی صورت نداشته باشد، به بیرون از جمعیت رانده خواهد شد. این در حالی است که ویروس شناسان عقیده‌ای به موثر بودن این دسته ماسک‌های متداول نزد عموم نداشته و معتقدند آن‌ها از انتقال ویروس‌های هوازی جلوگیری نمی‌کنند.

 

چه کسانی از کرونا مصون هستند؟

بد نیست بدانید بر اساس ارزیابی‌ها طی چند هفته گذشته، تعداد قربانیان ویروس کرونای ووهان در مقایسه با بیماری‌های ویروسی مشابه از همین خانواده مثل سارس و مرس کمتر است. همچنین تا امروز، هیچ کودکی (تا 8 سال) به این بیمار مبتلا نشده است. کم سن و سال‌ترین فرد گرفتار ویروس کرونا 14 سال سن دارد. دانشمندان عقیده دارند در صورتی که از قبل بیماری حادی نداشته باشید، مبتلا شدن به ووهان کشنده نخواهد بود. بررسی آمارها نیز مهر تاییدی بر این ادعا است. تعداد زیادی از کشته شدگان تا امروز، افرادی سالخورده با سابقه بیماری‌های قلبی - عروقی یا تنفسی بوده‌اند.

 

از ویروس کرونا جدید نترسید، اما کاملا هشیار باشید!

برای ابولا که گفته می‌شود دارای مکانیزم مشابهی با نسل جدید ویروس کرونا است، نرخ مرگ و میر 10 درصد اعلام شد. به عبارتی 10 درصد افرادی که دچار این بیمار می‌شدند، جانشان را از دست می‌دادند. این نرخ برای بیماری جدید 2 درصد است. گفته‌های رئیس اداره بیماری‌های وزارت بهداشت تاییدی بر کم‌خطر بودن کرونا در مقایسه با بیماری‌های ویروسی مشابهی است که طی چند سال اخیر بروز کرده و در نهایت از بین رفته‌اند.

 

طبق گفته‌های رئیس اداره بیماری‌های وزارت بهداشت، نزدیک به 70 درصد افراد مبتلا به نوع ویروس جدید، بین پنج الی هفت روز بعد رو به بهبودی رفته‌اند. در 30 درصد بقیه ممکن است علائم شدیدی در سیستم تنفس فوقانی و تحتانی ظاهر شود. تعداد کمی از بین این 30 درصد، با وخامت اوضاع رو به رو شده و نیازمند بستری شدن در قسمت مراقبت‌های ویژه خواهند بود. از بین افرادی که کارشان به بخش مراقبت‌های ویژه کشیده می‌شود، نزدیک به 70 درصد بهبود پیدا کرده و مرخص می‌شوند. ولی 30 درصد بقیه به خاطر شدت بیماری به کام مرگ کشیده خواهند شد. این گفته‌های رئیس اداره بیماری‌های وزارت بهداشت نیز به همان نرخ 2 درصدی کشنده بوده ویروس کرونا جدید اشاره می‌کنند.

 

آقای عرفانی میزان بیماری‌زایی و کشنده بودن کرونای نسل جدید را در مقایسه با آنفولانزای H1N1 کمتر می‌داند. جالب است بدانید یکی از اصلی‌ترین دلایل گسترش زیاد کرونای ووهان در سرتاسر چین و مخصوصا شهر ووهان، ترسناک نبودن علائم اولیه آن است، به همین دلیل بسیاری بیماری خود را جدی نگرفته و آن را یک سرماخوردگی عادی تلقی می‌کنند. در ابتدا، علائم نخستین، سرفه‌های خشک، سردرد و تب خفیف است که همیشه در زمان ابتلا به آنفلونزا نیز رخ می‌دهد. در موارد حاد، بیمار به نفس تنگی دچار خواهد شد.

 

در مقایسه با علائمی که ابتلا به سارس و ابولا در بدن بیمار به وجود می‌آورد، این موارد خفیف به نظر می‌رسند. فرد مبتلا به این دو بیماری با عفونت ریه مواجه شده و دردهای شدید ماهیچه‌ای امانش را می‌برد. اختلال شدید در تنفس، اسهال و استفراغ و در مواردی خونریزی داخلی، جان فرد گرفتار به سارس و ابولا را می‌گرفت. اما در مبتلایان به ویروس کرونا ووهان چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. اغلب قربانیان بالای 40 سال سن داشته و در پرونده پزشکی آ‌ن‌ها سابقه بیماری‌های حاد عفونی، قلبی و ریوی دیده می‌شود. این سابقه به طور واضح از ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن این دسته افراد خبر می‌دهد.

 

طبق آمارها، قربانیان کرونای سال 2020 سابقه بیماری حاد داشته‌اند. به همین دلیل نرخ مرگ و میر ناشی از از ابتلا به ووهان کمتر از بیماری‌های ویروسی مشابه از قبیل سارس و ابولا است. دانشمندان معتقدند در مکان‌های باز، احتمال انتقال بیماری از فردی به فرد دیگر پایین است، اما در محیط‌های بسته، که فردی گرفتار به ویروس کرونا به همراه فردی سالم در آن قرار دارند، به شدت افزایش پیدا می‌کند.

 

به‌روزرسانی 9 بهمن: اختراع دستگاه تشخیص ویروس کرونا در چین

بر اساس اعلام یک شرکت چینی، آن‌ها دستگاهی با توانایی تشخیص ویروس کرونا طی فقط 30 دقیقه اختراع کرده‌اند. دستگاه جعبه‌ای شکل شرکت فناوری زیست شناسی سان سو ره (Sansure Biotech) حتی مجوز اداره ملی نظارت و مدیریت مواد دارویی چین را نیز دریافت کرده است. انتظار می‌رود چنین دستگاهی به کاهش سرعت پراکنده شدن بیماری کمک بسیار زیادی کند.

 

استفاده از دستگاه تشخیص کرونا آسان است، به همین دلیل تنها با یک دستگاه، امکان اسکن کردن و مشخص کردن وضعیت نزدیک به هزار بیمار در هر روز وجود دارد. اگر شرکت فناوری زیست شناسی سان سو ره به تعداد کافی از این دستگاه تولید کند، امکان استفاده گسترده از آن در سرتاسر چین میسر خواهد شد. با توجه به دریافت تاییدیه از سازمان‌های نظارتی، از چند روز اخیر استفاده از این وسیله در تعدادی از بیمارستان‌های سرتاسر چین آغاز شده است.

 

به‌روزرسانی 11 بهمن: اعلام وضعیت اضطراری توسط سازمان بهداشت جهانی

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به حدود 10 هزار نفر رسید و آمار قربانیان به بیشتر از 200 نفر افزایش پیدا کرد. در روز 30 ژانویه (10 بهمن)، سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام وضعیت اضطراری در سراسر دنیا کرد. اما این موضوع به چه معنی است؟ گفتنی است همزمان با اعلام این خبر، گزارشی از آمریکا مبنی بر انتقال انسان به انسان ویروس کرونا در شهر شیکاگو به گوش رسید. زن خانه، پیشتر به شهر ووهان چین سفر کرده بود و بعد از چند روز بیماری را به همسرش منتقل کرد.

 

گفتنی است تا امروز در مجموعه، نزدیک به 100 نفر مبتلا به کرونا در کشورهایی خارج از چین دیده شده‌اند. اعلام وضعیت اضطراری توسط سازمان بهداشتی جهانی نشان می‌دهد ویروس کرونا در حال حاضر از مرزهای کشور چین فراتر رفته و دیگر یک اپیدمی محدود به چین نیست؛ ویروس کرونا جدید موسوم به ووهان را اکنون باید یک اپیدمی جهانی عنوان کرد. در نتیجه مهار آن به همبستگی بین المللی نیازمند است. پیشتر سازمان بهداشتی جهانی وضعیت بیماری را برای اعلام این حالت، اضطراری تصور نمی‌کرد،‌ اما طی این یک هفته اخیر وضعیت فرق کرده است.

 

از هفته گذشته تا امروز هزاران مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین و دیگر نقاط دنیا گزارش شده و به همین دلیل آن‌ها در تصمیم قبلی خود بازنگری کردند. به زودی همه اعضای سازمان ملل از حاد بودن اوضاع مطلع خواهند شد. در ادامه دولت‌ها می‌توانند تصمیماتی همچون بستن مرزها، لغو پرواز‌ها، معاینه مسافران در فرودگاه‌ها یا انجام دیگر اقدامات را اتخاذ کنند. بر اساس گفته‌های مدیر سازمان بهداشتی جهانی، دلیل اعلام حالت اضطراری، وضعیت در کشور چین نیست، بلکه به خاطر اتفاقاتی است که در دیگر کشورهای دنیا در حال رخ دادن است.

 

آیا پیش از این نیز سازمان بهداشت جهانی چنین حالتی را اعلام کرده بود؟ در قرن بیست و یکم یعنی از حدود بیست سال پیش، تاکنون پنج مرتبه چنین وضعیتی اعلام شده است. از سال 2005 اجازه صدور چنین حالتی به سازمان بهداشتی جهانی داده شد. بعد از آن در سال 2009، به خاطر شیوع شدید آنفولانزا این سازمان وضعیت اضطراری اعلام کرد. این اتفاق در سال 2014 به خاطر شایع شدن ابولا و فلج اطفال تکرار شد. در سال 2016 ویروس زیکا و در سال 2019 شیوع مجدد ابولا سازمان بهداشتی جهانی را مجبور به اعلام حالت اضطراری کرد. اکنون و در ابتدای سال 2020 به خاطر انتشار نوع جدیدی از ویروس کرونا مجددا در چنین وضعیتی قرار گرفته‌ایم.

 

ضربه اقتصادی شدید ویروس کرونا به کل دنیا

به عقیده مدیر کل WHO در صورتی که ویروس کرونا در کشوری با نظام بهداشتی ضعیف‌تر از کشور پیشرفته‌ای همچون چین شیوع پیدا می‌کرد، خسارات احتمالی آن غیر قابل پیش‌بینی بود. اکنون تعداد مبتلایان به کرونای جدید، از تعداد مبتلایان به سارس در بحرانی که بین سال 2002 و 2003 گریبانگیر چین شد، بیشتر شده است. در جریان این اتفاق سارس، که خود عضوی از خانواده هفت نفره کرونا ویروس‌ها محسوب می‌شود، گریبان حدود هشت هزار نفر را گرفت و نزدیک به 750 نفر را به کام مرگ کشاند.

 

این اپیدمی ضربه بزرگی به اقتصاد کل دنیا وارد خواهد کرد. در سال 2003، سهم چین از اقتصاد دنیا 5 درصد بود، اما شایع شدن سارس سبب ضربه خوردن اقتصاد کل دنیا شد و سرعت رشد چین را کم کرد. اکنون که سهم این کشور پرجمعیت از اقتصاد دنیا به 16 درصد رسیده، فلج شدن آن، کل اقتصاد دنیا را فلج خواهد کرد. شرکت‌های بین المللی زیادی فعالیتشان در چین را متوقف کرده و بعد از بستن دفاترشان، کارمندان خود را به کشور برگردانده‌اند. از ضربه اقتصادی معلق شدن تعداد زیادی پرواز مربوط به ایرلاین‌های مختلف به مقصد چین نباید غافل شد.

 

به‌روزرسانی 12 بهمن: اعلام بازگشت هموطنان از شهر ووهان و تدابیر پیشگیرانه در استان تهران

در روز جمعه یازدهم بهمن ماه، جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی برای گرفتن تصمیماتی در رابطه با روش‌های جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تهران، به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، برگزار شد. یکی از مهمترین نکاتی که این مقام مسئول به آن اشاره داشت، هماهنگی‌های لازم به منظور بازگشت دانشجویان ایرانی ساکن در شهر ووهان به کشور بود. بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در همکاری با وزارت امور خارجه، علاوه بر دانشجویان، سایر هموطنان ایرانی ساکن در شهر بلازده چین به زودی به کشور برمی‌گردند.

 

نزدیک به 80 نفر دانشجوی ایرانی در شهر ووهان چین زندگی می‌کنند. از آن جایی که دوره نهفتگی ویروس کرونا حداکثر دو هفته اعلام شده است، بعد از ورود این افراد به خاک کشور، برای حدود 14 روز در قرنطینه نگه داشته خواهند شد. به عبارتی باید از ناقل ویروس نبودن آن‌ها اطمینان حاصل شود. به محض ورود ایرانیان ساکن شهر ووهان به فرودگاه امام خمینی، همه اقدامات برای بررسی صحت و سلامت آن‌ها انجام خواهد شد. درباره بازگشت دانشجویان یک نگرانی وجود دارد. با توجه به گردهم آمدن آن‌ها در یک هواپیمای اختصاصی، در صورتی که یک نفر ناقل آن باشد، احتمال بیمار کردن تعدادی دیگر نیز وجود دارد.

 

بر اساس اعلام آقای محمد تقی زاده، وزارت بهداشت باید نسبت به آموزش مردم در مورد ویروس و بیماری کرونا، موسوم به ووهان،‌ وارد عمل شود. لازم است در این زمینه یک سری بیلبورد تبلیغاتی ایجاد و در سطح شهر قرار بگیرد. طبق ادعای این مسئول، سازمان مدیریت بحران استان تهران هشیار بوده و تمهیدات لازم را اندیشیده است، به طوری که در صورت شیوع بیماری در استان تهران، فضاهایی به منظور قرنطینه در نظر گرفته شده است. البته همه این اقدامات محض احتیاط و برای پیشگیری از بدترین حالت ممکن بوده و تا صبح امروز، 12 بهمن، هیچ گزارشی مبنی بر مشاهده فردی مبتلا به ویروس کرونا، ایرانی یا خارجی، در خاک کشور اعلام نشده است.

 

به‌روزرسانی 13 بهمن: ویروس کرونا خارج از خارج چین قربانی

تا دیروز، همه افرادی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده بودند، ساکن چین و مخصوصا شهر ووهان بودند،‌ اما به تازگی یک فرد در فیلیپین در اثر ابتلا به بیماری ویروسی جدید جانش را از دست داده است. این فرد چینی بود و 44 سال سن داشت. بر اساس گزارش‌ها، این مرد چند روز پیش از شهر ووهان به کشور فیلیپین سفر کرده بود. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، ووهان کانون اصلی انتشار ویروس کرونا بوده و نه تنها این شهر، بلکه استان در بر دارنده آن با مجموع 56 میلیون ساکن در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

 

بر اساس اخبار رسمی دولت چین، تعداد مبتلایان به 14 هزار نفر در سراسر دنیا رسیده و از این تعداد 304 نفر جان خود را از دست داده‌اند. تا امروز، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس جدید خارج از خاک کشور چین 150 نفر بوده است. کشورهای زیادی از جمله ایران در حال خارج کردن ساکنان خود از شهر ووهان هستند. به عنوان نمونه باید به فرانسه، آلمان و انگلستان اشاره کرد. البته با توجه به این که دوره کمون ویروس جدید چیزی بین دو روز تا چهارده روز اعلام شده است، مسافران بعد از رسیدن به میهن برای حدود دو هفته در قرنطینه نگه داشته خواهند شد. به عنوان نمونه دولت فرانسه، شهر ساحلی کَری-لو-روت در نزدیکی مارسی را به منظور قرنطینه کردن اتباع خود که از ووهان چین به کشور منتقل می‌شوند، در نظر گرفته است.

 

نکته حائز اهمیت که برای چین ضربه‌های اقتصادی فراوانی در پی خواهد داشت، بسته شدن مرزهای بین المللی روی این کشور است. این فرآیند بعد از اعلام حالت اضطراری توسط سازمان بهداشتی جهانی شروع شد و در حال سرعت گرفتن است، به طوری که کشور چین را به بیشتر و بیشتر به حالت انزوا می‌برد. بعد از مغولستان و سنگاپور، نوبت به ویتنام رسید تا همه مراودات هوایی خود با کشور چین را متوقف کند. آمریکا و استرالیا نیز به افرادی که طی دو هفته اخیر به کشور چین سفر کرده‌اند، اجازه ورود نخواهند داد.

 

با این حال روسیه صدور ویزای مسافرتی برای افراد چینی را مجددا شروع کرده است، اما تا اطلاع ثانویه، برای ساکنان این کشور ویزای کاری جدیدی صادر نخواهد کرد. دولت چین عقیده دارد مقررات وضع شده توسط دیگر کشورها در رابطه با آن‌ها افراطی‌گرایانه است.

 

معرفی سه دارو توسط روسیه به منظور مقابله با ویروس کرونا

وزارت بهداشت روسیه راهنمای تازه‌ای را برای مردم کشورش ایجاد کرده است تا آن‌ها را برای پیشگیری، تشخیص و درمان ویروس کرونا راهنمایی کند. در این فهرست که به تازگی در اختیار کارکنان بخش‌ پزشکی و بهداشت این کشور قرار گرفته است، استفاده از سه دارو توصیه می‌شود؛ «ریباویرین»،‌ «ریتوناویر» (یا «لوپیناویر») و «اینترفرون بتا-۱ بی».

 

در نظر داشته باشید متخصصان پزشکی درباره مصرف این داروها مخصوصا ریباویرین هشدار داده‌اند، به طوری که حتما باید به دقت و تحت نظر پزشک صورت بگیرد. داشتن عوارض جانبی شدید دلیل تاکید احتیاط در مصرف آن محسوب می‌شود. گفتنی است ریباویرین پیش از این در کشورهایی همچون خود چین و سنگاپور برای درمان سارس مورد استفاده قرار گرفت.

 

اما ریتوناویر شدت تصلّب عروق و سایر اندام‌های بدن انسان را پایین آورده و دور‌ه‌های تصلّب را کاهش می‌دهد. عمده کاربرد آن در درمان عفونت‌های ویروس HIV است. به همین دلیل نیز پیشتر شنیده بودیم برای درمان برخی بیماران مبتلا به ویروس کرونا از داروهای مقابله با ایدز استفاده می‌شود. در نهایت به اینترفرون بتا-۱ بی می‌رسیم که عمده مصرف آن درمان بیماری ام‌اس است.

 

در این راهنما توضیحات بیشتری درباره میزان و مدت دوره استفاده از داروهای یاد شده آورده شده است. در نهایت داخل دفترچه راهنما ذکر شده که کودکان،‌ نوجوانان و جوانان کمتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا جدید قرار دارند. طبق گزارش وزارت بهداشت کشور روسیه با در نظر گرفتن داده‌های مربوط به مبتلایان به کرونا ویروس جدید تا امروز، میانگین سنی مبتلایان به ویروس 41 سال است. همچنین عوارض شدید عفونی بیشتر در مبتلایان دارای سن بالاتر از 60 سال بروز می‌کند.

 

نامه فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون‌های ورزشی کشور

به خاطر شیوع ویروس کرونا در خارج از مرزهای کشور چین، فدراسیون پزشکی ورزشی نامه‌ای خطاب به همه فدراسیون‌های ورزشی ارسال کرد تا جامعه ورزشی کشور را از خطراتی که در کمین آن‌ها قرار دارد مطلع کنند. در متن این نامه آمده به دلیل گسترش ویروس خطرناک کرونا در کشور چین، با در نظر گرفتن تاکیدها بر پیشگیری از آن پیش از مجبور شدن به درمان، تا حد امکان از اعزام‌های افراد و تیم‌های ورزشی مختلف برون مرزی به کشور چین خودداری کنید.

 

همچنین در زمان اعزام تیم به کشورهایی مثل تایلند، ژاپن و مخصوصا هنگ کنگ که بیماری در آن‌ها نیز رویت شده است، باید جوانب احتیاط را رعایت کرد. در ضمیمه این نامه، تصویری به منظور اطلاع رسانی بیشتر در رابطه با راه‌های پیشگیری از کرونا قرار گرفته است. این موارد را ادامه با یکدیگر مرور می‌کنیم:

 

 

    • در طول روز، دست‌های خود را به طور مکرر با آب و صابون بشویید. این کار باید حدود 20 ثانیه زمان ببرد.

 

    • در صورت نبود آب و صابون در محل کنونی، از ضدعفونی‌کننده‌های الکی دست بهره ببرید.

 

    • هرگز دست‌هایتان را به چشم‌ها، دهان و بینی و در کل صورت خود نزنید.

 

    • در زمان سرفه کردن یا عطسه، جلوی دهان و بینی‌تان را با دستمال بپوشانید. بلافاصله دستمال را در زباله‌دان انداخته و آن را برای استفاده مجدد در جیب نگه ندارید. این موضوع از ضرورت همراه داشتن دستمال تمیز خبر می‌دهد. در صورتی که دستمال ندارید، از بالای آرنج لباس خود به منظور عطسه یا سرفه استفاده کنید. هرگز بدون پوشش، در فضا عطسه یا سرفه نکنید!

 

    • در صورتی که فردی دارای علائمی شبیه به بیماری سرماخوردگی است، از تماس با وی خودداری کرده و فاصله جانبی را رعایت کنید.

 

    •  وسایلی که به طور مداوم با آن‌ها سر و کار دارید را مرتبا ضدعفونی کنید. مهمترین و بهترین نمونه، گوشی موبایل محسوب می‌شود.

 

    •  در صورتی که علائم سرماخوردگی در شما بروز کرد، در منزل مانده و استراحت کنید.

 

    • قبل از خوردن انواع گوشت و تخم مرغ آن‌ها را به خوبی بپزید.

 

    • از وجود دستگاه تهویه مناسب در سالن ورزشی خود مطمئن شوید.

 

    • از تماس بدون محافظت با حیوانات وحشی یا دام‌ها خودداری کنید.

 

با یک آبریزش بینی ساده که می‌تواند نتیجه سرماخوردگی رایج باشد، خود را مبتلا به کرونا ویروس تصور نکنید! در صورتی که علائمی مثل سردرد، تب، تنگی نفس به همراه سرفه خشک درونتان ظاهر شد، هر چه زودتر به یک پزشک مراجعه کنید.

 

حذف اطلاعات غلط درباره کرونا ویروس جدید از فیس بوک

بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، فیس بوک، با هدف آگاه کرونا ویروس کردن مردم دنیا و اطلاع‌رسانی به آن‌ها، اطلاعات غلطی که درباره ویروس کرونا در پلتفرم آن منتشر می‌شوند را ابتدا نشانه‌گذاری و سپس حذف خواهد کرد. قرار است هر پستی که در رابطه با کرونا منتشر می‌شود، از این پس مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که محتوا حاوی اطلاعات غلط، همچون روش‌های درمان غیرعلمی، باشد، یک اطلاعیه برای منتشرکننده آن ارسال شده و پست حذف خواهد شد.

 

انتشار ویدیوهای از ترخیص بیماران رهایی یافته از ویروس کرونا

کشور چین با هدف انرژی دادن به مردم کشور، مخصوصا اهالی شهر قرنطینه شده ووهان، ویدیوهایی از بیمارانی که از کرونا رهایی پیدا کرده‌اند منتشر می‌کند. گفتنی است در همه اخبار این چنینی اعلام می‌شود بیمار «بهبود» پیدا کرده است. به عبارتی درمانی وجود نداشته و بدن انسان به مقابله با ویروس می‌پردازد. در بسیاری از بیماران این اتفاق رخ داده و آن‌ها سلامتشان را به دست می‌آورند.

 

به‌روزرسانی 16 بهمن: ویروس کرونا جدید چقدر کشنده است؟

با در نظر گرفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا جدید و تعدادی که جان خود را در اثر ابتلا از دست داده‌اند، میزان مرگ و میر ناشی از آن بین 2 الی 3 درصد است. البته دانشمندان هنوز اطلاعات خود از ویروس جدید را ناقص می‌دانند، به همین دلیل اکنون به طور دقیق امکان تعیین نرخ مرگ و میر وجود ندارد. البته بد نیست برای مقایسه و پی بردن به میزان مرگ‌آوری و کشندگی کرونا ویروس جدید نگاهی به آمار مربوط به آنفولانزای خوکی که در سال 2009 به شدت همه‌گیر شد بیندازیم.

 

ویروس آنفلوانزای خوکی برای اولین مرتبه در کشور مکزیک رویت شد، اما خیلی سریع به دیگر کشورهای دنیا نیز سرایت یافت. بر اساس اولین گزارش‌ها، از بین 850 نفر مبتلا به این ویروس، 59 نفر جان خود را از دست دادند. بر اساس این آمار، نرخ مرگ و میر آنفلوانزای خوکی 7 درصد است. اما با گذشت زمان مشخص شد تعداد مبتلایان به ویروس نام برده بسیار بیشتر از 850 نفر بوده است؛ افرادی زیادی بعد از ابتلا به این بیماری، به خاطر شدید نبودن علائم در بدن خود به پزشک مراجعه نکرده و به همین دلیل در آمارها ثبت نشده بودند. جالب است بدانید با در نظر گرفتن این دسته افراد در نهایت مشخص شد میزان و مرگ و میر بر اثر آنفلوانزای کمتر از 0.1 درصد بوده است. به این ترتیب از لحاظ خطر،‌ همرده دیگر انواع آنفلوانزا قرار می‌گیرد.

 

در‌ آن سو بر اساس آمار، نرخ مرگ و میر ناشی از بیماری سارس 10 درصد بود. اما ویروس کرونا جدید از این نظر، به کدام یک شباهت دارد؟ آیا تعداد زیادی از افراد مبتلا به آن، همانند سارس، جان خود را از دست داده یا این بیماری آن طور که برخی رسانه‌ها ادعا می‌کنند، کشنده نیست؟

 

عقیده بر این است که آمار منتشر شده درباره مبتلایان به ویروس کرونا ووهان، همانند آنفلوانزای خوکی دقیق نیست و تعداد بسیار زیادی از مردم شهر ووهان، در مقایسه با آماری که به صورت رسمی منتشر می‌شود، به بیماری دچار هستند. برخی دانشمندان تعداد مبتلایان را بین 50 الی 100 هزار نفر بیان می‌کنند که در مقایسه با آمار رسمی 20 هزار نفری تا امروز علنی شده، بسیار بیشتر است. ابتلای تعداد زیادی از مردم ووهان به دلایل مختلف همچون عدم مراجعه آن‌ها به بیمارستان به خاطر جدی نبودن بیماری ثبت نشده است. با در نظر گرفتن این اعداد و ارقام، میزان مرگ و میر برای کرونا ویروس جدید بین 0.1 الی 0.2 درصد است.

 

نباید فراموش کرد مهمترین دلیل نگرانی از ویروس کرونا جدید، نه به خاطر نرخ مرگ و میر، بلکه به خاطر به شدت مسری بودن آن است، به طوری که برخلاف دو ویروس مرگبار سارس و مخصوصا مرس، خیلی راحت‌تر از فردی به فردی دیگر منتقل می‌شود. بیماری‌های واگیردار این چنینی، حتی اگر نرخ کشته پایینی داشته باشند، همچنان معضلی اساسی به شمار می‌روند. به عنوان نمونه آنفلوانزای فصلی عادی با نرخ مرگ و میر کمتر از 0.1 درصد را در نظر بگیرید. در سراسر دنیا، هر سال حدود 35 هزار نفر جان خود را به خاطر ابتلا به این بیماری رایج از دست می‌دهند.

 

نگرانی دیگر درباره ویروس‌های نوظهور و تازه کشف شده، مقاومت شدنشان در برابر واکسن‌ها و داروها و جهش پیدا کرده آن‌ها است. ممکن است آن‌ها به وسیله تغییر ژنتیکی در زمان تکثیر، به نوع جدیدی تبدیل شده و بیماری‌های متفاوتی را به وجود بیاورند. به این ترتیب ویروس جهش پیدا کرده و با شرایط جدید منطبق خواهد شد. حال تصور کنید همه تلاش دانشمندان برای تولید واکسن یا دارویی برای درمان این بیماری، بعد از سال‌ها تلاش، بی‌نتیجه خواهد شد. در حال حاضر هیچ گزارشی درباره جهش و تغییر ژنتیکی ویروس کرونا شهر ووهان گزارش نشده و این ویروس در شرایط پایداری به سر می‌برد. این موضوع مهار کردن آن را ساده‌تر می‌کند.

 

دکتر فرشید رضایی نیز گفته‌های امیدوارکننده‌ای درباره ویروس کرونا جدید داشت. بر اساس گفته‌های کارشناس ارشد مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در آخرین ماه سال 2019، افرادی به خاطر عفونت ریه، در بیمارستان‌های شهر ووهان چین بستری شدند. در ابتدا علت بیماری آن‌ها مشخص نبود. با تحقیقات اولیه، دانشمندان به نوع جدیدی از کرونا ویروس‌ها رسیدند که پیش از این ناشناخته بود. همانطور که گفتیم، کرونا ویروس‌ها خانواده‌ای از ویروس‌ها محسوب می‌شوند که تا پیش از بیماری اهالی ووهان، تعداد آن‌ها 6 مورد بود. از این 6 مورد، 4 مورد به سرماخوردگی و 2 مورد دیگر به بیماری خطرناک سارس و مرس منجر می‌شوند. هفتمین مورد نیز سبب بیماری نسبتا شدید اهالی شده ووهان چین شده است. دانشمندان هنوز برای آن نامی انتخاب نکرده‌اند.

 

طبق گقته‌های آقای فرشید رضایی، در بیماری سارس، منشا خفاش‌های آلوده بود که از طریق بیمار کردن گربه‌ها، مریضی نام برده را به انسان‌های زیادی منتقل کردند. درباره ویروس جدید، با وجود بردن انگشت اتهام به سمت مارها و خفاش‌های خوراکی، هنوز منشا اصلی مشخص نشده است، هر چند بر اساس برآوردهای اولیه، ویروس کرونا جدید از یک بازار فروش غیر قانونی گوشت همه نوع حیوان، بروز کرده است.

 

نکته مهم دیگر، زمان نهفتگی بیماری است که به بازه زمانی بین ورود ویروس به بدن و شروع علائم مربوط می‌شود. بر اساس مطالعه روی بیماران شهر ووهان، دوره نهفتگی بیماری جدید بین 5 الی 7 روز است، اما با توجه به ناشی شدن از آن از کرونا ویروس‌ها، سازمان بهداشتی جهانی 14 روز را به عنوان زمان مناسب برای قرنطینه کردن در نظر گرفته است. به همین دلیل مسافرانی که از کشور چین مخصوصا شهر ووهان به دیگر نقاط دنیا سفر می‌کنند، در صورت نداشتن هر گونه علائم بیماری شبیه به سرماخوردگی، برای دو هفته در قرنطینه نگه داشته خواهند شد.

 

ویروس مسبب بیماری سارس، که شیوع آن به حدود 17 سال پیش برمی‌گردد، با گذشت 8 ماه و گرم شدن هوا، ناپدید شد. همانند دیگر انواع ویروس‌های مسبب سرماخوردگی، شرایط ایده‌آل برای زندگی کرونا ویروس‌ها هوای سرد و خشک است. انتظار می‌رود ویروس کرونا جدید نیز به وضعیت مشابهی دچار شده و با گرم شدن هوا، رفته رفته ناپدید شود. به عبارتی با گرم شدن هوا، از میزان مسری بودن آن به خاطر افزایش دما و کاهش میزان خشکی، کاسته خواهد شد.

 

طبق گفته‌های آقای دکتر فرشید رضایی، 98 درصد مبتلایان به کرونا ویروس جدید بهبود پیدا می‌کنند. 2 درصد باقی مانده که جانشان را بعد از ابتلا از دست می‌دهند، سن زیادی داشته و اغلب زمینه بیماری ریوی یا قلبی داشته‌اند. نقص و ضعف در سیستم ایمنی بدن آن‌ها سبب می‌شود در برابر کرونا ویروس جدید مقاومت کافی نداشته باشند. به احتمال بالا، ابتلا به یکی از انواع آنفلوانزا نیز می‌توانست جانشان را بستاند.

 

بد نیست بدانید در همین بحبوبه که همه درگیر ویروس کرونا جدید در شهر ووهان چین هستند، آنفلوانزای H1N1 تاکنون جان 56 شهروند کشور تایوان را گرفته است. بر اساس آمارها، آنفلوانزای فصلی در کشور تایوان، خطرناک‌تر از کرونا ویروس جدید در کشور چین ظاهر شده و جان افراد زیادی را ستانده است. آمار 56 نفر کشته، مربوط به سه ماه اخیر است.

 

مقامات کشور تایوان انتشار اخبار مربوط به آمار کشته‌شدگان آنفلوانزای H1N1 را از چند هفته پیش متوقف کردند، اما بر اساس روزنامه‌های محلی، طی این مدت، 13 نفر دیگر را نیز باید به فهرست 56 نفری قبلی اضافه کرد. گفتنی است تا امروز نزدیک به 10 مبتلا به ویروس کرونا جدید در کشور تایوان رویت شده است.

 

بر اساس گزارش Central News Agency، طی چند هفته اخیر 13 نفر از اهالی تایوان، بین سن 47 الی 97 سال، به خاطر ابتلا به آنفلوانزای فصلی جان خود را از دست داده‌اند. یکی از آن‌ها زنی 80 ساله بود که طی آخرین ماه سال 2019 به تب شدیدی گرفتار شد و در ادامه به خاطر تبدیل شدن بیماریش به ذات‌الریه، جانش را از دست داد. گفتنی است ویروس کرونا جدید نیز وضعیت مشابهی دارد. در افراد مسن و فاقد سیستم ایمنی قوی، این بیماری به ذات‌الریه تبدیل شده و فرد در اثر عفونت شدید ریه و سپس از کار افتادن آن، به کام مرگ کشیده می‌شود. در افراد جوان‌تر، بدن با ویروس مبارزه کرده و آن را پیش از جدی شدن از بین می‌برد.

 

بد نیست بدانید در کشور آمریکا، به خاطر آنفلوانزای فصلی، نزدیک به 1300 نفر در سال 2019 جان خود را از دست دادند. این تعداد از آمار مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس جدید در کشور چین (تاکنون) به مراتب بیشتر است.

 

به‌روزرسانی 2 اسفند: از 5 نفر مبتلا به کرونا 4 نفر علائم عادی دارند

ویروس کرونا جدید چند روز پیش اسم پیدا کرد و اکنون با نام Covid-19 شناخته می‌شود. متاسفانه طی این چند روز و بعد از انتشار اخبار مربوط به مشاهده افرادی مبتلا به ویروس کرونا در ایران، موجی از ترس و وحشت بین مردم راه افتاده و همه نگران هستند. البته ترس تا حدی مشخص می‌تواند خوب باشد، چرا که حتی بیخیال‌ترین افراد را نیز ملزم به رعایت بهداشت خواهد کرد که در پیشگیری از گسترش کروناویروس جدید ضروری است. اما تا چه اندازه باید از این بیماری وحشت کرد؟

 

بر اساس گزارشی که دو روز پیش وب سایت گاردین آمریکا منتشر کرد، ویروس Covid-19 به اندازه سارس کشنده نیست، به طوری که از 5 نفر مبتلا به آن، 4 نفر دارای علائم عادی هستند. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، اصلی‌ترین دلیل گسترش شدید بیماری نیز همین است. از آن جایی که علائمی همچون تنگی نفس، سرفه‌های طاقت‌فرسا و تب بالا به سراغ عده کمی می‌آید، آن‌ها بیماری خود را جدی نمی‌گیرند. اگرچه افراد جوانتر بعد از مدعی خوب خواهند شد، اما همچنان ناقل ویروس کرونا هستند. در صورت انتقال بیماری از آن‌ها به افراد ضعیف‌تر و مخصوصا دارای سن بالا، جان این افراد در معرض خطر قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از یافته‌های‌ مهم درباره Covid-19 این است که به شکلی متفاوت (بسیار ضعیف‌تر) کودکان را درگیر می‌کند.

 

بر اساس گفته‌های سازمان بهداشتی جهانی طی چند روز اخیر، اگرچه تا امروز نزدیک به 2 هزار نفر بر اثر ابتلا به Covid-19 جان خود را از دست داده‌ و اکنون شماره مبتلایان به 70 هزار نفر رسیده است، اما از بین 5 نفر مبتلا به ویروس کرونا جدید 4 نفر آن‌ها دارای علائم عادی هستند، به طوری که در سرماخوردگی عادی نیز چنین علائمی را تجربه می‌کنند. از طرفی متاسفانه رسانه‌های خبری فقط روی تعداد مبتلایان و تعداد کشته شد‌‌ه‌ها تاکید داشته و خبری درباره تعداد افرادی که بر ویروس کرونا جدید غلبه کرده‌اند منتشر نمی‌کنند! تصویر زیر، جدیدترین آمار درباره تعداد مبتلایان، تعداد مرگ و میر و تعداد افراد رها شده از Covid-19 را نشان می‌دهد.

 

ویروس کرونا

 

تاکنون بالای 18 هزار نفر ویروس کرونا جدید را شکست داده‌اند. چرا در این رابطه اطلاع‌رسانی نمی‌شود؟ دلیل را باید از رسانه‌های خبری که برای جذب بازدید به جان مردم استرس می‌اندازند پرسید! در هر صورت، در ادامه، نگاهی به جدیدترین گزارش سازمان بهداشت جهانی که در وب سایت گاردین منتشر شده است می‌اندازیم.

 

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد Covid-19 به اندازه سایر کروناویروس‌ها از قبیل سارس و مرس کشنده نیست. البته هنوز دانشمندان به دید دقیقی درباره این ویروس دست پیدا نکرده‌اند، به همین دلیل با وجود شواهد زیاد مربوط به رهایی یافتن تعداد زیادی از مبتلایان، به طوری دقیق اظهار نظر نمی‌کنند.

 

برای صحبت کردن به صورت علمی، به اسناد و مدارک زیادی نیاز است، چیزی که تعدادی از وب سایت‌های خبری نامعتبر و متاسفانه اغلب صفحه‌های اینستاگرامی یا کانال‌های تلگرامی به آن توجهی ندارند. متاسفانه مدیران این اکانت‌ها در شبکه‌های اجتماعی اغلب افرادی کم سن و سال و فاقد سواد رسانه‌ای، علمی و تخصصی بوده و برای کسب بازدید یا از روی جهل اقدام به انتشار کذب می‌کنند. علمی صحبت کردن، نیازمند داشتن پشتوانه و تحقیق است.

 

نتیجه‌گیری اخیر سازمان بهداشت جهانی بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از سوی دولت چین بوده است. این داده‌ها به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا Covid-19 در استان هوبی، استان در بر دارنده شهر ووهان محل شیوع ویروس، اشاره می‌کنند. طبق یافته‌ها، 80 درصد مبتلایان به Covid-19 علائم معمولی دارند. منظور از علائم معمولی، همان نشانه‌هایی است که در آنفلوآنزا عادی نیز بروز می‌کند. به عبارتی سرفه شدید، تب بسیار بالا، بدن درد و حالت تهوع در آن‌ها رخ نمی‌دهد. آن‌ها بعد از مدت زمانی از بیمار رهایی می‌یابند.

 

بی‌توجهی به نکته‌ای بسیار مهم درباره سبب استرس گرفتن از ویروس کرونا می‌شود. وقتی گفته می‌شود درمانی برای Covid-19 وجود ندارد، اصلا ترسناک نیست! منظور از نبودن درمان (Cure) این است که دارویی برای مقابله با آن تولید نشده و سیستم ایمنی بدن به تنهایی مبارزه می‌کند. در نتیجه بیمار رهایی (Recover) پیدا خواهد کرد. سرماخوردگی عادی نیز به همین شکل است.

 

از 20 درصد باقی مانده، در 14 درصد علائم شدیدتری همچون پنومونی (سینه پهلو) و تنگی نفس بروز می‌کند. در 4 درصد سیستم تنفس از کار افتاده و 2 درصد در نهایت جانشان را از دست می‌دهند. به این ترتیب از هر 100 نفر مبتلا فقط 2 نفر کشته می‌شوند. حتی در بیماری‌های بسیار کشنده‌ای همچون سارس و مرس، از دیگر ویروس‌های خانواده کرونا، همه افراد مبتلا جانشان را از دست نمی‌دادند، با این تفاوت که از بین 100 نفر مبتلا، به جای 2 نفر، 30 نفر جان خود را به خاطر ویروس مرس از دست می‌داد. گفتنی است بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، هر چه سن بالاتر باشد، ریسک مرگ افرایش پیدا می‌کند.

منبع: بیسون گشت


تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 595
نویسنده : مهندس امنیت

این امر باعث میشود تا محاسبه حقوق بدون خطا صورت گیرد چرا که ساعات کاری، اضافه کاریها و کسر خدمتها با دقت بالا ثبت شدهاند. همچنین این شرکت برای شرکتهایی که نرم افزار حقوق و دستمزد ندارند نیز نرم افزاری تهیه کرده و همراه دستگاه ها به مشتریان خود ارائه می کند. کلیه مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ کارت هوشمند کلیک نمایند. همچنین دوربین Infra-red جهت تشخیص در محل های تاریک در این دستگاه تعبیه شده است. سرعت تشخیص، دقت و امنیت بالای این دستگاه از ویژگی های کلیدی آن است. برخورداری از کارت خوان دوگانه، حافظه داخلی با ظرفیت بالا و موارد دیگر از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 هستند که در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملکرد دستگاه می شوند. همچنین قابلیت کارکرد در سیستم های کنترل دسترسی (Access Control)، قابلیت اتصال بر روی سیستم هشدار حریق و بسیاری موارد دیگر که امر کنترل تردد و حضور و غیاب را سرعت بدهد، در کارت ساعت AC7000 موجود است.



    • ثبت موجه بودن غیبت



    • نگهداری اطلاعات اساتید



    • امکان تعریف کاربر سیستم به صورت نامحدود



    • دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی




چرا که همزمان با این پیشرفت ها، بحث امنیت در سازمان ها به مورد بسیار جدی تری از دیگر موارد تبدیل شد. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی، منابع انسانی در سازمان ها مفهوم عمیق تر و گسترده تری یافت و در نهایت نیاز به یک اتوماسیون کنترل تردد در هر سازمانی حس شد. همچنین وضعیت، نوع و تعداد تصاویری که از یک شخص در دسترس است می تواند عوامل مهم دیگری در گروه بندی باشند. این تفاوت ها می توانند در زمینه کیفیت تصویر، میزان در هم ریختگی پشت زمینه، تغییرات تصاویری که باید تشخیص داده شود، در دسترس بودن یک معیار خوب برای تشخیص یا مطابقت تصاویر موجود با تصویر مورد نظر باشند. در بحث حضور و غیاب باشگاهی نکته ی اولی که وجود دارد این است که نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه یک جلسه را کم کند.

داده های تردد و عملکرد پرسنل در سامانه حضور و غیاب آنلاین باید فقط و فقط در دسترس افراد مجاز قرار گیرد و امکان هیچ گونه تقلب و یا دستکاری در داده های این سامانه تحت وب وجود نداشته باشد. این ساعت حضور و غیاب دارای دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط های کم نور و همچنین سنسور اثر انگشت نوری است. و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. Facestation2 اگر در روبروی نور مستقیم خورشید نصب نشود، می­ تواند در تمامی محیط های داخلی و خارجی بدون وقفه به تشخیص چهره بپردازد. مدل های UFace برند ZK نیز مانند دیگر مدل ها دارای روش های تشخیص کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره هستند که می­ توان بصورت همزمان و دوگانه و یا بصورت مجزا و تکی از آن ها استفاده کرد.

در نتیجه استفاده از یک ساعت حضور و غیاب مانند این مدل که کارآیی بالایی داشته باشد، بسیار منطقی است. بنابراین امکانات متنوعی به مانند دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به دستگاه های حضور و غیاب افزوده شد تا سرعت، دقت و راحتی بیشتری برای افراد و سازمان ها ارایه شود. بنابراین ، سیستم های حضورو غیاب اثر انگشتی به دلیل ردیابی نمودار حضور و غیاب کارکنان ، در دنیای تجارت امروز محبوبیت زیادی کسب کرده اند. بنابراین اگر قصد خرید چنین دستگاههایی را دارید، دقت و بررسی بیشتری نمائید و سعی کنید از خریداران قبلی این دستگاهها استعلام بگیرید. یکاین دستگاه علاوه بر ارتباط با استفاده از شبکه قابلیت تخلیه با USB را دارا می باشد از دیگر مزیت های این دستگاه قیمت مناسب و کارایی بالای آن می باشد. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره در تاریکی توسط دوربین IR LED را دارد که از ویژگی های بسیار کاربردی آن است. قابلیت ایجاد پیام های صوتی و انگلیسی مختلف نیز وجود دارد. از طرفی مشکلی که در دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود داشت، سطح امنیت آن ها بود.

از آنجایی که در این اماکن تعداد پرسنل زیاد است، کنترل تردد دشوار و زمان بر خواهد بود. هر چه تعداد این ماژولها بالا برود قیمت آنها نیز افزایش پیدا میکند. ظرفیت کارت حافظه آن نیز بسیار بالا بوده و تمامی نیازهای هر سازمانی را برآورده می­کند. صفحه نمایش آن ۳ اینچی بوده و باتری دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر برای استفاده در هنگام قطعی برق موجود است. تمامی این مدل ها با توجه به امکانات و قیمتی که دارند، ارزش خرید بالایی در بین دیگر محصولات تشخیص چهره از خود نشان می­ دهند که قابل توجه است. از دیگر امکانات عالی AC7000 می­ توان به صفحه نمایش ال سی دی ۵ اینچی و رنگی آن اشاره کرد که بسیار کاربرپسند است. مجهز به سی پی یو Multi-Bio CPU 800 MHz است که عمل شناسایی اثرانگشت - کارت- تشخیص چهره را با سرعتی کمتر از ۱ ثانیه انجام می دهد.

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. در این روش برای هر پیکسل تصویر نهایی دو بعدی، یک آنتن در نظر گرفته شده که میتواند اندکی از سطح پوست فراتر رفته و دادههای داخلی آن را نیز رصد کند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. ثبت این رکوردها از دستگاه حضور غیاب میتواند توسط پورت شبکه یا سریال و usb و یا فلش به سیستم انتقال داده شود . مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. علاوه بر این، لبخند، گونههای پف کرده یا هر ژست خاص دیگر میتواند قویترین تشخیص دهندههای چهره را هم در اندازه گیری المانهای صورتتان دچار مشکل کند. قابلیت اتصال به قفل الکتریکی، سنسور درب، آژیر و کلید خروج و پشتیبانی از زبان فارسی هم وجود دارد. درست مثل قفل های فیزیکی که دارای شاه کلید هایی هستند که می توانند هر قفلی را باز کنند، اسکنرهای اثر انگشت هم دارای چیزی به نام Masterprints هستند. این روش، روشی قابل اعتماد و مقرون به صرفه بوده و برای اسکن سطوح وسیع (مثل اسکن چندین اثر انگشت با هم) کاربرد بهتری دارد. قابلیت اتصال به سیستم VoIP هم تعبیه شده است که باعث بهبود کیفیت صدای دستگاه می شود.


تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398
بازدید : 634
نویسنده : مهندس امنیت

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

مقاله

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملكرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.


تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398
بازدید : 628
نویسنده : مهندس امنیت

سپس اپراتور باید سیستم را به گونهای تنظیم میکرد که بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگیرد. در مرحلهی بعد سیستم از این نقاط برای محاسبه و ثبت فاصلهی نشانهها روی چهرهی سوژه استفاده میکرد. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. نیازمند کالیبراسیون است. دمای موضعی و سطح فعالیت ممکن است مشخصه های حرارتی را تغییر دهند. به طور مشابه با جویدن لثه ها گرم شدن ناحیه چانه ثبت گردید و در نهایت با اعمال مقداری فشار کاهش دمای جزئی در ناحیه بینی دیده شده. ساعت حضور و غیاب ARAS T۷ مجهز به این تکنولوژی و سیستم عامل لینوکس و دوربین داخلی و با امکان نامحدود ثبت تردد و ذخیره عکس در حافظه ی داخلی و در ردیف مدرنترین محصولات جهانی می باشد. این به شما این امکان را می دهد که از یک هک کردن با یک عکس محافظت کنید.

کلیک

  • امکان نمایش پیامهای شخصی، عمومی و اسلاید
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربین مخفی در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

این را می توان به راحتی با استفاده از عکس ها دور زد. برای اینکه چهره ها را درون یک تصویر تشخیص دهیم ابتدا عکس را سیاه و سفید می کنیم چون درین مورد هیچ نیازی به داده های مربوط به رنگ نداریم . بعلاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. نام تبریز در کتابها و اسناد تاریخی، تحت نامهای مختلفی نظیر «تیرازیس»، «تبریزیس» و «تبریز» به ثبت رسیدهاست. فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده این دستگاه به پرفروش ترین دستگاه شرکت تبدیل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طریق وبکم کامپیوترتان شناسایی می کند و اجازه ورود به سیستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غیاب پیشگامان مدل 4منظوره سی تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز کن، خروج جهت صرف غذا، کارتخوان می باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات کاری مشخص بر روی ارباب رجوع ها باز میباشند. به طور کلی این روش برای سازمان های فوق امنیتی می تواند کاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادی را که به طور منظم از رایانه شما استفاده می کنند، ثبت کنید. یک دوربین حرارتی چندین عکس از سطوح ثبت میکند. تشخیص چهره / Facial Recognition فناوری است که میتواند اشخاص را از روی تصویر یا عکس دیجیتالی یا ویدیوی آنها تشخیص بدهد. در روش های بومی برای تغییر چهره جاعلان روش های مختلف استفاده می کنند ، یکی استفاده از یک عکس در ابعاد واقعی از صورت فردی است که اجازه دسترسی دارد. توسعه یک مدل محاسباتی برای تشخیص چهره کاملا دشوار است و دلیل آن پیچیدگی چهره ها و ساختار چندبعدی بینایی است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبکه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبکه های عمیق، ورق برگشت. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. هالورسن، این اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرویسهای وب آمازون"(AWS) مطرح کرد و توضیح داد که چگونه اف.بی.آی قصد دارد از پلتفرمهای آمازون برای بررسیهای ضد تروریسم استفاده کند. در سال 2017 و در ماجرای کشتار جمعی در لاسوگاس که توسط "استفان پادوک"(Stephen Paddock) صورت گرفت، این سازمان دادههای ارزشمند بسیاری را جمعآوری کرد که بسیاری از آنها، فیلمهای ضبط شده با تلفنهای همراه و دوربینهای نظارتی بودند. این دسته از دوربین مدار بسته ها در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان های بزرگ و مهم بسیار کاربرد دارند. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟


تاریخ : پنج شنبه 8 اسفند 1398
بازدید : 611
نویسنده : مهندس امنیت

همچنین میتوانید اطلاعات به روز، دقیق و صحیح از حساب مشتریان در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را به خود جلب کنید. گردش حساب و مانده حساب را در تمامی سطوح، به تفکیک دلخواه به شما ارائه می دهد. در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد. همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب برای شما مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره را بیان کردیم. علاوه بر این، یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد برای تهیهی صورت مغایرت بانکی از دغدغههای مدیریت است. سپیدار همکاران سیستم نرمافزاری یکپارچه ویژهی کسبوکارهای کوچک است. شرکت سپیدار سیستم آسیا از شرکتهای تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارائه دهنده خدمات محصولات سپیدار و دشت همکاران سیستم است. شرکت افق فرا ویژن ارایه دهنده انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی میباشد ، یکی از … قیمت این دستگاه نسبت به امکانات آن بسیار اقتصادی و به صرفه است . در تهران قیمت سیستم دستگاه حضور و غیاب نسبت به اصفهان کمتر است؟ استاندار تهران از تعلیق سامانه حضور و غیاب با ثبت اثر انگشت تمامی دستگاه های اجرایی تهران تا 15 اسفند خبر داد. سخنگوی سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک خودرو حامل مواد شیمایی در جاده خاوران خبر داد.

اینجا

گذر کنترل فروش دستگاه کارتخوان کنترل دسترسی و ورود جهت ایمنی بیشتر برای … با خطا پلاک را ثبت می نماید که این امر خود باعث اختلال در روند ورود و خروج می شود. دیسکت پرداخت حقوق را برای همهی بانکها تهیه کنید. دیسکتهای قانونی بیمه و مالیات را با فرمتهای مورد پذیرش بیمه تامین اجتماعی و دارایی تهیه کنید. دیاکالا از ابتدای سال 1393 اقدام به طراحی, تهیه و فروش نرم افزار های حضور و غیاب و نرم افزار های حقوق و دستمزد کرده. گزارشهای مرور فروش به شما امکان میدهد کالاهای پر فروش و سود آورتر خود را شناسایی کنید . بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید. در صورتی که این مراحل را به درستی طی کرده باشید بعد از چند لحظه با پیغام “فراخوانی موفق داده ها” روبرو می شود که این یعنی اطلاعات تردد پرسنل وارد حافظه جانبی شده است. با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و يا تاخير دانش آموزان در همان لحظه به موبايل والدين ارسال مي شود و در سيستم مدرسه نيز تمامي جزئيات ثبت مي گردد.

 

با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است و قایبلیت اثر انگشت و کارت بدون تماس را دارد. یکی دیگر از کاربردهای جالب و مفید حسگرهای اثر انگشت در گوشیها، بهرهگیری از آنها برای استفاده از فناوریهای پرداخت موبایلی است. با اطلاع از کفایت موجودی انبار مواد اولیه برای تولید محصول، برنامهریزی دقیقی برای خرید مواد اولیه خود داشته باشید. از طریق کنترل خروج مواد اولیه از انبار و ورود محصولات به انبار، کنترل داخلیتان را افزایش دهید. چنانچه مشتری مراجعه کند و کارت خود را نزدیک دستگاه کند سریعا نام و مشخصات و میزان تخفیفی که برای او در نظر گرفته اید روی جمع کل فاکتورش لحاظ می شود . گیاه پنجانگشت که دارای خواص ضد سرطانی است، توانایی زیادی برای کاهش سطح تستوسترون و مهار رشد سلولهای سرطانی پروستات در بدن دارد. پژوهشگران استرالیایی، نوعی نرمافزار تشخیص چهره ارائه دادهاند که میتواند بیماریهای نادر در کودکان را تنها با اسکن چهره تشخیص دهد.

  • نحوه دسترسی: تعاریف/ الگوی کاری
  • پردازش چندین اثرانگشت بطور همزمان
  • تعمیر دستگاه حضور و غیاب کلمه عبور
  • سفارشی سازی
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.4168 بازدید
  • ابزارهای طبقهبندی آبشاری

این نرمافزار با توجه به نیاز شرکتها در حوزههای خدماتی، بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری تولید شده است . امر پذیرش بیماران در این نرمافزار بسیار سر و بایع دقت بسیار بالا انجام شده و کلیه امور مربوط به بیمه به صورت خودکار اعمال میگردد. این مدل دارای صفحه نمایش 3 اینچی رنگی با منوی فارسی و انگلیسی است که انجام تنظیمات بر روی سیستم را بسیار آسان کرده است. اما انجام این کار و ساخت یک مدل سه عدی از چهره مالک گوشی و تطبیق آن با چهره اصلی در ضمن در اختیار داشتن گوشی فرد مورد نظر امری پیچیده است و به سادگی قابل انجام نیست. … دستگاه بلوک زن و جدول زن پاکتدار در سه مدل اصلی می باشد:. شما می توانید چهره افراد خانواده، دوستان و نزدیکان خود را به دوربین مدار بسته اضافه کنید. دستگاه انتخاب شده باید ویژگی هایی مثل ردیابی جغرافیایی، نظارت بر اضافه کاری و قابلیت خروجی گرفتن گزارش به فرمت هایی مانند اکسل، PDF و Word را داشته باشد.


تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
بازدید : 619
نویسنده : مهندس امنیت

در اين قسمت به برخی از نكات كليدی كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. ارسال و بررسی برخی داده های طبیعی بدن از راه دور دشوار و هزینه بر است در حالی که با همراهی یک میکروفون و دوربین های دیجیتال کوچک این شناسایی به راحتی انجام می شود. اما امروزه نرم افزار دستگاه حضورغیاب اغلب تحت ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیاری را از این ورود و خروجها در اختیار مدیران قرار میدهند. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. دستگاههای کارت ساعت زنی پایینترین قیمت را دارند و این متناسب با میزان تکنولوژی به کار رفته در آنها است.

منابع

این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus ظرفیت ذخیره و تعریف ۱۰۰۰ اثر انگشت را دارد. طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی با پرینترهای رومیزی به صورت تکی و دستگاه های صنعتی به صورت تیراژ بالا . لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریق سایت نیتجن از قیمت ها مطلع شوید. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus قابلیت اتصال دستگاه اثر انگشت و کارت خوان جانبی را هم دارد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق می توان از آن استفاده کرد.

چون از تکنولوژی تشخیص چهره در این محیط ها بدلیل عدم درگیری نزدیک با افراد و شناسایی سیستم حتی در فواصل نسبتا دور، براحتی می توان استفاده کرد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گونه نرم افزارها وظیفهی تشخیص چهره را بر عهده ندارند و تنها به دنبال صورت انسان میگردند. قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل، از دیگر ویژگی های نرم افزاری دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus است. قیمت دستگاه حضور غیاب نیتجن Nitgen Nac 5000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت می باشد. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 یکی از جديدترين نوآوری ساعت حضور غياب و كنترل تردد شركت NITGEN كره جنوبي در دنيا است. فروش دستگاه بلوک زنی با انواع قیمت و کارایی های مختلفدستگاه بلوک زنی با انواع قیمت و کارایی مختلف . خدمات پس از فروش میتواند دغدغهی شما را در مشکلات و مسایلی که گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برایتان پیش میآید را بدون دغدغه حل کند. اصطلاح بیومتریک در دستگاه های حضور و غیاب به خصوصیاتی اشاره میکند که در هر فرد کاملا منحصر به فرد است . این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این نرم افزار بدون محدویت زمانی , بدون محدویت در ثبت تعداد پرسنل و تعریف تعداد شیفت می باشد.

  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان بروز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت
  • دارای قابلیت تشخیص چهره زنده (Live Face Detection)
  • 1- تعیین ساعات حضور
  • تعریف انواع مشاغل ، سمت پرسنل در سازمان

سیستم این دوربین می تواند جهت کاهش فشار بر روی نرم افزار و کامپیوتر، امور ثبت، شناسایی چهره و ذخیره سازی داده های مربوطه را در حافظه خود نگه دارد و از طرفی اپلیکیشن های چند کاناله براحتی بدست آورد. کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا ۵ برابر دقیق تر عمل می کند. البته این یک امکان مهم و پایه است که وجود آن در هر دستگاه کنترل تردد و دستگاه ساعت زنی نیاز است. قیمت گیت ورود و خروج محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟ طراحی و تولید نرم افزارهای هوشمندی که احساسات مردم را از روی فیلمها و عکسهای اماکن عمومی (مثلاً فرودگاهها) بخوانند و تشخیص دهند.


تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
بازدید : 2950
نویسنده : مهندس امنیت

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. شاید فکر کنین با روی کار اومدن دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته تر، دستگاه های حضور و غیاب کارتی محبوبیتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونید که این دستگاه ها هنوز هم جز پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه ها هستند و هنوز هم بسیاری از سازمان ها از اون ها استفاده میکنن. 

کلیک

البته شکی نیست که این دستگاه ها معایب زیادی دارند و تعداد زیادی از مصرف کنندگانشون رو هم به دلیل همین معایب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان های زیادی وجود دارند که به دلیل این که میخوان حضور و غیاب تعداد زیادی کارمند رو در مدت زمان کوتاهی انجام بدن؛ مجبورن که از این سیستم استفاده کنن.

علاوه بر این دستگاه های حضور و غیاب کارتی مزایای دیگه ای هم دارن که باعث میشه شرکتی که اون ها رو تهیه میکنه، بتونه با صرف حداقل هزینه از حداکثر امکانات دستگاهش استفاده کنه!

  1. اول این که قیمت دستگاه های حضور و غیاب کارتی نسبت به بقیه ی دستگاه ها کمتره و برای شرکت صرفه ی اقتصادی بیشتری داره.

  2. دوما از کارت حضور و غیاب میتونن به عنوان کارت رزرواسیون غذا هم استفاده کنن. این کاربرد رو علاوه بر شرکت ها توی دانشگاها هم میتونین ببینین دستگاه حضور غیاب کارتی جهان گستر پارس . مثلا توی دانشگاه خود ما از همین سیستم اتفده میشه.

  3. از طرف دیگه میتونن اطلاعات کارمند رو روی کارت چاپ کنن و به عنوان کارت شناسایی هم ازش برای شناسایی کارمندها استفاده کنن.

 

فقط مشکل کوچیکی که درباره ی دستگاه های حضور و غیاب کاریت وجود داره اینه که راحت میشه تقلب کرد و کارت کس دیگه ای به جای خود فرد زد. که این مشکل هم اگر شرکت حراست درست و حسابی داشته باشه حل میشه و نیازی نیست نگران تقلب کارمندها هم باشین.

 

حلا اگر با دونستن این ویژگی ها دلتون می خواد مدل ها و قیمت های این نوع دستگاه رو مشاهده کنین؛ به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و مدل های مختلف رو به همراه قیمت هاشون ببینین.

اگر هم سوالی داشتین میتونین با واحد پشتیبانی شرکت ما از طریق شماره ی زیر در ارتباط باشین و از مشاوره ی رایگانشون برای خرید دستگاه استفاده کنین!

 


تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
بازدید : 1054
نویسنده : مهندس امنیت

چون که ضمیر ناخودآگاه شما می داند که دارید امروز و فردا می کنید. تصور کنید که در یک شرکت فعالیت دارید و یا به عنوان رئیس آن شرکت قصد دارید زمان ورود و خروج کارمندان خود را مورد بررسی قرار دهید. لازم است بدانید تمام اطلاعات تردد و ورود و خروج و وضعیت غیبت و مرخصی کارمندان در اختیار مدیر سازمان قرار میگیرد. ضروری است بدانید این گونه دستگاه های باید قابلیت بالا داشته باشند و به طور قابل ملاحظه ای ارزیابی های لازم را انجام دهد. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. با مجهز شدن این دستگاه حضور غیاب به درگاه شبکه، اتصال آن به سیستم مدیریت نیروی انسانی میسر شده است که نهایتاً مدیریت هوشمند کارکنان، محاسبه واریزی و تخمین نیروی موردنیاز و … را امکانپذیر میکند. منابع نرم افزار حضور و غیاب رایگان نسخه پایه یک سیستم جامع و کامل جهت محاسبه کارکرد پرسنل و ارائه گزارش به مدیران است . سیستم مدیریت حضور و غیاب و سیستم کنترل دسترسی RAMS با عملکردی جامع مانند مدیریت کاربران، مدیریت دستگاه ،مدیریت حضور و غیاب و مدیریت کنترل دسترسی و سایز عملکردها همواره در حال ارتقا و به روزرسانی و پیشرفت بوده است.منبع



    • مالیات را به سه روش محاسبه کنید



    • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی



    • تشخیص چهره در حالت های مختلف



    • دستگاه به صورت هوشمند تخطی را هشدار می دهد



    • نصب ساده و آسان




اتوماسیون حضور و غیاب محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

نمونه ای از این محصولات را شرکت بتا و سیماران تولید نموده اند. همانند دیگر محصولات این شرکت این دستگاهها از زبان فارسی کاملاً پشتیبانی کرده و سخنگوی زیان فارسی دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. فناوری های تشخیص چهره امروزه در نمایش تبلیغات به مخاطبان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. با این نرم افزار سیاست های حضور و غیاب، قوانین ورود و خروج به سیستم، مرخصی و تعطیلات را براساس نیاز شرکت خود شخصی سازی نمایید. برای پاسخ به این سوالات و اطلاع از قیمت انواع دستگاه حضور غیاب توصیه می کنیم به وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا از کارشناسان این شرکت اطلاعات لازم را دریافت نمایید. شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار حضور و غیاب را از طریق لینک مورد نظر دانلود نمایید. دستگاه حضور و غیاب کارتی افق فرا ویژن دارای دو مدل شناسایی کارت و کد است. قیمت راهبند ستونی به نسبت مدل اهرمی بالاتر است، اما به خاطر امنیت فوق العاده و ظاهر شیک و زیبا بسته به شرایط محیطی و خصوصیات ویژه ساختمان استفاده می شوند.

با استفاده از دستگاه کنترل تردد امنیت مکان و اطلاعات بالا رفته و درنتیجه باعث افزایش بهره وری و حفظ سرمایه می شود. مدیریت کارانه، پاداش و بهره وری در سیستم حضور و غیاب: این ماژول دغدغه مدیران را برای احتساب میزان کارانه و اختصاص آن به کارمندان برطرف می نماید. این کلیات ویژگیهایی از سیستم تشخیص الگویی عام در بر دارد. دستگاه حضور و غیاب MB20 از جمله دستگاه های تشخیص چهره و اثر انگشت است که سال 2019 شرکت ZKteco به بازار عرضه نموده است این دستگاه را میتوان جزو دستگاه های تشخیص چهره با قیمت ارزان قرار داد. مشکلات اقتصادی: گزارش های نادرست زمان حضور، غیبت و تاخیرهای مداوم باعث ایجاد هزینه های اضافه می شود. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند.


تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
بازدید : 722
نویسنده : مهندس امنیت

هدف نهایی آشکارسازی رنگ پوست ایجاد قانون تصمیمگیری است که بتواند میان پیکسلهای پوست و غیر پوست تفاوت قائل شود. این کار با تعریف یک متریک که فاصله را از رنگ پیکسل تا تیرگی پوست را اندازه میگیرد، انجام میشود. مقادیر اندازه گیری شده در برابر متغیر مرتبط با نقاط چهره یک شخص در شناسایی و یا تأیید صحیح شخص به شما کمک می کند. بیومتریک به روشهای خودکار تشخیص یا تأیید هویت یک شخص زنده از طریق اندازهگیری مشخصههای فیزیولوژیکی یا رفتاری وی اطلاق میشود. • پارامترهای فیزیولوژیکی: اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. از دیگر مزیت های این دستگاه، باتری هایی است که در هنگام قطع برق انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم کرده و نگرانی ها در مورد قطع شدن دستگاه در هنگام نبود برق را از بین میبرد. اگرچه، هزینه تعمیر و نگهداری این قبیل دستگاه ها در مقایسه با دیگر سیستم های رایج بسیار پایین تر است. با این امکان همه ی اطلاعات به صورت دائمی در حافظه دستگاه حضور و غیاب نگهداری میشود.



    1. امکان ثبت مأموریت ساعتی و روزانه



    1. نرم افزار حضوروغیاب پرسنل تحت اکسل



    1. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی



    1. از قیمت مناسبی برخوردار است،




دستگاه حضور و غیاب مدل S-38788 یک دستگاه مجهز به کارت زنی و اثر انگشت است که توانایی شناسایی چهره را هم دارا میباشد و الگوریتم ساخت آن طوری است که این دستگاه کنترل تردد ساده نیز محسوب می شود. الگوریتم های تصویر برداری در دستگاههای مختلف با هم متفاوت است. شبکههای اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند. همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد. صفحه نمايش خيره كننده لمسی (Touch) اين دستگاه به همراه واسط گرافيكی متفاوت آن، سهولت كاربری و تجربه فوق ا لعاده را در اختيار كاربر قرار خواهد داد. بعد از تصویربرداریهای مختلف میتوان سوژه را تشخیص داد. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟

در یک روش یک تصویر کامل و یک جا از چهره، بدون مشخص کردن نقاط ویژه تهیه شده و مورد پردازش قرار می گیرد. سیستم حضور و غیاب S-38788 دستگاهی است که با اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله نقاط مختلف صورت در کمتر از ۱ ثانیه کار شناسایی چهره را انجام میدهد. یکی از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این است که جهت ثبت تردد، نیازی به لمس کردن سطح دستگاه نیست. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید و نصب این دستگاه، داشتن یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است. از جمله مثالهای دیگر حوزه فناوریهای قفل بیومتریکی میتوان به اسکن اثر انگشت و سیستمهای اسکن عنبیه و چشم اشاره کرد. ها و دوربین های ارزان قیمت دیگر نیز می توانند جهت دریافت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه تشخیص عنبیه و چهره EF-45 دارای استاندارد ISO 10794-6 برای کیفیت شناسایی عنبیه چشم می باشد در نتیجه دقت بسیار بالایی را در احراز و تطبیق هویت افراد دارد.

به لطف وجود فلیکر، اینستاگرام، گوگل و سایر شبکههای اجتماعی میلیاردها تصویر از چهره انسانها در اینترنت وجود دارد که در دیتاستهای تصویری بزرگ تجمیع شدهاند. در کنار روشهای نوری، برای کاستن از هزینهها، روشهایی نیز ابداع شدهاند که در آنها از خازن استفاده میشود. ازجمله آنها میتوان به اثرانگشت، الگوی شبکیه، عنبیه، چهره نگاری و غیره اشاره کرد که در کنار روشهای رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین مینماید. نرمافزار اطلس حضور و غیاب طوری طراحی شده است که امکانات گسترده ای را در این حوزه فراهم مینماید. به گونه ای که امکان تشخیص افرادی را دارد که توسط سیستم های مرسوم اثر انگشت و تشخیص چهره قابل شناسایی نبودند. نرم افزار کاربری ساده با نصبی راحت دارد که پایگاه داده SQL می دهد و امکان گزارش گیری های مختلف از جملهTXT,PDF,EXCEL و… را نیز دارد. به گزارش پلیس در ایالتهای واشنگتن و اورگان، صحت نتایج این سیستم 75% است. دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب تشخیص عنبیه و چهره EF-45 نسل جدید سیستم های کنترل تردد و حضورغیاب است و از دقت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

این دستگاه حضور و غیاب بارکدی مجهز به کارت خوان بارکد میباشد اینجا که قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکدهای ویژه ی آراز است. دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی SFace900 ساخت شرکت ZKTECO یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتالی ثبت تردد و کنترل دسترسی است. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-950 می باشد. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. با انتخاب دکمه «خیر» برنامه به صورت اتوماتیک تاریخ شروع تخصیص الگوی کاری هفتگی را به ابتدای هفته جاری تنظیم خواهد کرد. شبکه های عمیق، نتایج شگفت انگیزی تولید می کردند به گونه ای که هم اکنون محققین هوش مصنوعی، به مزاح، دوره ی قبل از ۲۰۱۲ را به دوره ی ماقبل تاریخ یاد می کنند. تعریف کالاهایی که تاریخ مصرف دارند و ثبت تاریخ مصرفکالا در ورود به انبار و خروج از انبار.


تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
بازدید : 1432
نویسنده : مهندس امنیت

حالا دوباره عملکرد قابلیت Face ID یا تشخیص چهره را در آیفونتان بررسی کنید. شما اعتقاد دارید كه سبک زندگی جهادی و انسانهای جهادی مختص به بچه حزباللهیها و اردویهای جهادی و یک قشر خاص در جامعه نیست و در واقع انسان جهادی برای شما همان انسان طراز جمهوری اسلامی است؛ همان انسانی که رسالت جمهوری اسلامی بهعنوان نهاد قدرت، تربیت و بهوجود آوردن چنین انسانهایی است. از سوي ديگر ديدگاه جنابعالی این است که خود جمهوری اسلامی موانعی را برای تولید چنین انسانهایی بهوجود میآورد که به عنوان مثال گاهي شما سیطره مکانیسمهای انضباطی شهروندان را نام ميبريد که مثلا دوربینهای مداربسته و کارتهای ساعتزنی سعی در اخلاقی کردن شهروندان دارد و به باور شما اين با اسلام قابل جمع نیست.آیا شما صریحا اعتقاد دارید كه بسیاری از مکانیسمهای انضباطی شهروندان با روح دین سازگار نیست؟ برای فعال کردن قفل صورت اندروید بسیاری از کاربران دوست دارند که از ویژگی های دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند.

به محض اینکه اسپرم به لاینه بیرونی تخمک نفوذ می کند، زوناپلوسیدا تخمک بلافاصله تحت واکنش شیمیایی قرار می گیرد و از هر گونه نفوذ دیگر سلول های اسپرم جلوگیری می کند. این اتحاد تخمک و اسپرم یک زگوت ایجاد می کند و این سلول جدید زایگوت دارای هسته ای از 46 کروموزوم (23 از اسپرم و 23 از تخمک) است. نگرانیهایی که در رابطه با حریم شخصی و امنیت به وجود آمده نیز میتواند باعث ایجاد محدودیتهایی برای سیستمهای تشخیص چهره شود. دوازده تا دویست اسپرم قوی در اطراف تخمک وجود دارند و آن را احاطه کرده اند و سعی در نفوذ به غشای سلولی بیرونی سخت تخمک که به نام زوناپلوسیدا نامیده می شود، دارند. این زمان حدود 5 تا 7 روز از باردار شدن تخمک توسط اسپرم گذشته است. در هفته ها و ماه های آینده سلول ها به تقسیم شدن ادامه می دهند و رشد سلول ها رخ می دهد.



    • تعیین کیفیت تصویر چهره



    • پسورد آیفون خود را وارد کنید



    • چه چیزی دارید



    • 10-3-2 ساعت خاتمه ماموريت



    • جستجو براساس نام دانش آموز



    • امکان شخصیسازی



    • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته



    • دستگاه حضور و غیاب پانچی




این از دست دادن می تواند به دلایل بسیاری از جمله لانه گزینی بلاستوسیت، اما عدم رشد، و یا رشد بلستوسیست، اما توقف توسعه رخ دهد. پس از یک روز دیگر، نطفه از داخل غشاء (زوناپلوسیدا) ظاهر می شود و پروسه لانه گزینی در رحم زن آغاز می شود. اگر اسپرم بارورکننده کروموزوم Y داشته باشد، نطفه به پسر تبدیل می شود در حالی که اسپرمی که کروموزوم X دارد به دختر تبدیل می شود. مورد استفاده قرار می گیردد. اگر در مکانهای مسقف مثل پارکینگهای طبقاتی یا ورودی مجتمع های تجاری بخواهیم از راهبند بازویی استفاده کنیم، با مشکل ارتفاع بوم راهبند مواجه خواهیم شد. دستگاه حضور و غیاب تایگر مانند دیگر دستگاه های کنترل دسترسی می تواند با تشخیص کارت، کد، اثر انگشت و چهره، شناساییِ افراد را انجام دهد. این سنسورها با قدرت فوق العاده و حداقل خطا قدرت اسکن و شناسایی اثر انگشتها را دارند. شناسایی چهره امروزه توسط سیستمهای کامپیوتری انجام میشود که معمولاً با عنوان شناسایی یا تشخیص چهره و یا بازشناخت چهره بیان میگردد. اگر تعریف زمان نهار یا اعلام مانده مرخصی پرسنل برای ما حائز اهمیت بود چه کاری انجام دهیم؟

بنابراین، اگر تخمک زن و اسپرم مرد در این زمان ملاقات کنند، باروری رخ می دهد. اگر اسپرم مرد نتواند به اندازه کافی زنده بماند تا بتواند تخمک را ملاقات کند یا اگر اسپرم نتاواند تخمک را بارور کند مرد نابارور است. در طی این زمان، تخمک بارور رشد می کند و رحم آماده دریافت آن می شود. بسیاری از عوامل به منظور باروری، یا پیوستن سلول های اسپرم مرد و تخمک زن نیاز است. هر بار كه مرد انزال دارد، مایع منی به ماده ژل مانند تبديل مي شود كه از اسپرم در برابر محیط اسيدي واژن محافظت می کند. قبل از پرداختن به کاربرد های تشخیص چهره، ابتدا باید بدانیم این سیستم چگونه کار می کند. علف زن های موتوری با موتور 2و4زمانه شرکت یاشیل دوست طبیعت سهامی خاص …. … آخرین قیمت را بده. … جدول قیمت ها. تماس برای آخرین قیمت. به این منظور که اگر به هر علتی امکان استفاده از یکی از انگشتان وجود نداشته باشد، انگشت جایگزینی برای استفاده خواهد بود و همین امر حضور و غیاب را تسهیل می بخشد. از سوی دیگر دستگاه حضورغیاب و گیت کنترل تردد، بدون وجود نرم افزارهای مدیریت باشگاه، عمل نمی کنند.

 مقاله  نمی باشند. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد مییابد و با انگشت قابل لمس میباشد. در این سیستم اثر انگشت کارمند اسکن شده ، نقاط پایانی و تقاطع اثر انگشت شخص با سابقه موجود در بانک اطلاعاتی دستگاه مطابقت داده میشود و بر این اساس ، دسترسی اعطا می شود. شرکت Suprema سنسورهای اثر انگشت دستگاههای خود را به بازار عرضه کرده است و احتمال خطا را بسیار پایین آورده است. هنگامی که شرکت ها در حال تلاش برای رشد سریع و نوآوری کسب و کار خود هستند هوشمندانه ترین روش برای کنترل حضورو غیاب کارکنان استفاده از نرم افزار حضورغیاب آنلاین می باشد. این شرکت با بروزرسانی این نرم افزار، دقت و عملکرد آن را بهبود بخشیده است. وقتی که بلستوسیست با پوشش آندومتر روبرو می شود، هورمون ها تغییر می کنند تا بلستوسیست بتواند به دیوار رحم متصل شود.


تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
بازدید : 1007
نویسنده : مهندس امنیت

قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. با بردن موس بر روی دکمه ذره بین راهنمایی در خصوص ترتیب ستون ها به نمایش گذاشته می شود و با کلیک بر روی ان امکان انتخاب فایل که در مرحله قبل آماده سازی شده است، فراهم می شود. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. نسل جدید حسگرهای اثر انگشت حسگرهای پلیمری یا سنسور های LE می باشند. فناوری سنسور اثر انگشت: که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت نوری و سنسورهای نسل پیشرفته پلیمری وجود دارد. این سنسور از قابلیت شناسایی اثرانگشت 3D به جای قابلیت 2D استفاده می کند. ۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار کارت در این مدل قابل ذخیرهسازی هستند. دستگاه ST-Shine حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و کارتخوان منبع مقاله بدون تماس.

و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت اینو ببین  وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟ را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. دستگاه RF620 دستگاهی است که از یک پردازنده بسیار قوی بهره می برد. احتمال میرود که سال بعد این تکنولوژی در المپیک توکیو بسیار پرکاربرد خواهد بود. به همین خاطر این محصول از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای شناسایی برخوردار است. نوع شناسایی و تعداد آن نیز که بر اساس کارت، کد و چهره و اثر انگشت باشد نیز روی قیمت دستگاه موثر است.


تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
بازدید : 858
نویسنده : مهندس امنیت

چهره نقش اساسی را در شناسایی افراد و نمایش احساسات آن ها در سطح جامعه دارد. من هم به کمک دانشجویان کارشناسی ارشد، حدودا از سال ۱۳۹۴ روی پروژه احراز هویت با استفاده از شناسایی چهره کار می کردیم. در انتها باید گفت که با توجه به فناوری های جدید امکانی فراهم آمده است که در بسیاری از دستگاه ها شما می توانید چند روش احراز هویت را هم زمان استفاده کنید. چیزی که او آنها را Micro-expression یا ریز حالت چهره مینامند (منظور از زودگذر در اینجا، در حد چند دهم ثانیه است). با استفاده از این منو می توانید اطلاعات کاربران تعریف شده روی دستگاه را به حافظه Usb انتقال دهید . با یک ارزیابی بر روی دو مجموعهداده موجود در زمینه حالت چهره که در دسترس عموم است، ما دریافتیم که با استفاده از ویژگیها DCNN، میتوانیم به نرخ تشخیص جدیدی دست بیابیم. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد.



    • كه ممكن است ويتامين ها و مواد معدني باشند



    • عملكرد دستگاه



    • به بخش Settings بروید



    • گزینه Reset Face ID را لمس کنید



    • اپلیکیشن حضور و غیاب هاب استف (Hubstaff)




در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذر واژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شخص همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارد. همانطور که ممکن است تشخیص داده باشید ، دو صفحه هادی یک خازن اصلی ، یک جزء الکتریکی را تشکیل می دهد که می تواند شارژ را ذخیره کند (برای جزئیات بیشتر به چگونگی کار خازن ها مراجعه کنید). روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. دستگاههای ورود و خروج میتواند به صورت انگشتی - کارتی و یا کد عبور باشد یک سری از دستگاههای حضور و غیاب هم دارای دوربین میباشند که بر اساس تشخیص چهره ورود و خروج افراد را ثبت میکند . ۴- احتمال عدم ثبت ساعات واقعی ورود و خروج توسط پرسنل (برای حل این مورد می توان شخصی را به عنوان مسئول ثبت ورود و خروج همکاران تعیین نمود). از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. امکان باز کردن قفل های برقی و مگنت و اتصال به همه محل های ورود و خروج نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

نرمافزار حضور و غیاب تحت وب که برای ثبت و مدیریت ورود و خروج کارمندان ارائه خواهد شد. این دستگاهها میتوانند امنیت بیشتری برای کسب و کار و سایر کارکنان فراهم آورند، زیرا فقط کارمندان تأیید شده اجازه ورود به ادارات و دیگر مناطق امن را دارند. همچنین دو نوع سازنده تلفن های همراه هوشمند وجود دارد ، سازندگانی که فکر می کنند سنسورهای اثر انگشت جایگاه بهتری در تلفن های هوشمند دارند و سازندگانی که به طور کامل به قابلیت تشخیص چهره اعتقاد دارند. این کالا به همراه دستگاه ارائه می گردد. در این کد بصورت پیشفرض برای 11 نفر اسم انتخاب شده که می توانید آنها را تغییر داده یا از حالت پیشفرض خارج کنید. البته باید حرفهایی بزنید که بار احساسی داشته باشند (مثلاً یک خاطره را تعریف کنید). اگر شما از سخت افزار مناسب استفاده می کنید در این جا به چگونگی تنظیم ورود با تشخیص چهره ویندوز Hello اینو ببین خواهیم پرداخت . با توجه به اینكه اعتبار سنجی های بیومتریک برای هر فرد منحصر به فرد است و نمی توانند جعل یا كپی شوند، شناسای ی بیومتریک دقیق ترین سیستم برای شناسایی هر كارمند شناخته می شود. اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . بطورکلی اگر بخواهیم نقاط آسیب پذیر و مستعد ه کشد ندر سیستمهای اثر انگشتر ابا زگ و کنیم اولین نقطه را میتوان خودکار بردان ست که اثر ان گشت او ه ک شود .

همانطور که ذکر شد د ی دیم که ه کد ست گاه حضور و غیاب امری غیرممکن نیست ومی توان با استفاده از کمی جدیت آنرا ه کنم و د . همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب فراموشی یک فرآیند دستی را حذف می کند و تمام سیستم شما را خودکار می کند. دیدگاههای فینگلیش حذف خواهند شد.11. کارتهای عبور خود دارای هزینه است که با حذف آن باعث صرفه جویی در هزینههای سازمان میشود. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. تصاویر چهره را می توان از فاصله دور ضبط کرد و بدون نیاز به تعامل با کاربر / شخص ، می توان آنالیز کرد. در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است.


تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398
بازدید : 624
نویسنده : مهندس امنیت

Hanapin ang … انواع محصولات خام پیکسل در ابعاد مختلف با نازلترین قیمت. تولید پیکسل و بج سینه خام تبلیغاتی و فروش انواع دستگاههای پیکسل زن. فروش دستگاه پیسل زن و بچ سینه با کاتر تیراژ. ویژگی های این دستگاه ها با توجه به نیاز مشتریان متفاوت می باشد. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روش های هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگی های او تشخیص داده و تایید می کند. شناسايي و تطبيق كاربران با استفاده از فناوري تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت، كلمه عبور يا تركيبي از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 مي باشد. این دستگاه میتواند در یک ساعت ۴۰۰ سیخ جوجه و در مدل های سفارشی خود تا ۸۰۰ سیخ جوجه را آماده کند. اکثر افراد وقتی که یک روز خود را آغاز می کنند هیچ اطلاعات دقیقی درباره ی زمان بندی آن روز خود ندارند.

امروزه زمان به یک دغدغه برای اکثر افراد جامعه تبدیل شده است. … نگاه نزدیک به پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل · زومیت - دنیای فناوری … آیا پیکسل سومی با نام “اولترا پیکسل” در راه است؟ منابع  … مشخصات/خرید معرفی دستگاهنمودار تغییر قیمتنظرات. پیکسل سردا /محصولات /دستگاه پیکسل زن … صافی. پیکسل سردا فروش دستگاه پیکسل زن،تولید عمده ی پیکسل تبلیغاتی و هنری فروش عمده پیکسل خام در سایزهای مختلف قیمت مناسب و ارسال سریع - دستگاه چاپ. یعنی پس از عمل کارتزنی دانش آموزان ،معلم با زدن تیک حضور و غیاب دانش آموزان آن را دستی به موبایل اولیاء ارسال می کند که این امر نقصی در سایر نرم افزاها می باشد. یا اینکه بخواهید ماموریت های انجام گرفته را بپردازید یا حتی بخواهید تاثیر تشویق و تذکر را در حقوق پرسنل اعمال کنید همه و همه با برنامه ی اندرویدی “ایشلی مدیریت پرسنل و اتوماسیون اداری ” قابل انجام است !

این شیوه های سنتی معایب زیادی داشت از جمله اینکه ممکن بود کارمندان به خاطر تاخیر نخوردن به جای دیگری کارت میزدند. کارت را میخواهم. یک کارتساعتزنی میگذارد دم در، میگوید با این کارتساعتزنی رفتار کارمند را مدیریت کنید، کنترل بکنید. امور خوابگاه ها یکی از بخشهای سیستم یاس می باشد که در آن کلیه موارد مورد نیاز واحد های خوابگاهی مانند تعریف خوابگاه ، کنترل دانشجو ، عقد قراردادها ، موارد مالی و کلیه گزارشات گنجانده شده است. چگونه یک سیستم دوربین مداربسته را در زاهدان سفارش دهم؟ دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه MB360 به ارمغان می آورد. حتی دستگاهی که پیکسل به وسیله آن تولید می شود را تحت عنوان پیکسل زن می شناسیم ؛ این در حالی است که خارجی ها از آن تحت عنوان دگمه … قیمت پیکسل ارزان است .

چاپ روی پیکسل - چاپ روی جاکلیدی - چاپ روی درباز کن - چاپ روی گل سینه … این دستگاه با قیمت بسیار مناسب و لوازم جانبی بسیار ارزان عرضه می گردد. برای تمامی مشاغل اداری و مشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار، اثر کم رنگ شده باشد و باشگاهها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل ۱۰۰۰ تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت ۱۰ روز پر خواهد شد. همچنین باید محیط رنگ کاری قبل از اجرای رنگ خیلی خوب تمیز و عاری از خاک و گرد و غبار شود. البته در این قسمت رنگ های گران قیمت مثل روغن های گیاهی هم با قلمو بر روی کار اجرا می شود که پرت رنگ تا جای ممکن پایین می آید. بنابراین می توان حتی از روی خود اسکنر هم به اثر انگشت دسترسی پیدا کرد. اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه چاپ بر روی تیشرت و لیوان و کاشی و کلاه میخواستم جهت خرید.

برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. پس از هماهنگی کامل وارد تنظیمات بلوتوث A1 در تلفن هوشمند شوید و تمامی دسترسی ها را فعال نمایید . اصلاً کارتساعتزنی روشی است که میگوید من رفتارت را میخواهم، من شخصیت تو را نمیخواهم. به عنوان مثال، در بخش Sys info این امکان برای شما فراهم است که میزان حافظه دستگاه برای تعداد اثر انگشت و تعداد کارکنان را به دست بیاورید. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. ولی مقامات دولتی یا مدیران باید احتما وقوع این نوع از هک را در ذهن خود به خاطر بسپارند. امکان انتخاب شیوه محاسبه اضافه کار براساس قانون کار یا مبلغ ثابت برای هر ساعت اضافه کار. در هر سازمانی اطلاعات مربوط به تردد اشخاص خاص و همچنین محاسبات حضور و غیاب از این حیث که بصورت مستقیم وارد سیستم مالی میشوند, از حساسیت امنیتی بالایی برخوردار است.


تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398
بازدید : 656
نویسنده : مهندس امنیت

… جدول قیمت ها. قيمت: 700000 تومان — 1850000 تومان … دستگاه تولید پیکسل دستی سردا پیکسل خام سایزهای مختلف. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری همه علاقهمندیهای خود در رشتههای برنامهنویسی، کپیرایتینگ و تولید محتوای چندرسانهای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرمافزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد. رنگ های روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق می شوند و به غلظت مناسب برای اجرای رنگ با پیستوله یا قلمو می رسند. همانطور که در مقاله های پیشین ذکر شد، اصلی ترین ابزارهای ثبت تردد عبارتند از :کارتخوان ،سنسور اثر انگشت ، ماژول تشخیص چهره. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. این نتیجه به سادگی با تقسیم کردن هر مقدار HOG با اندازه 8 در 8 اینجا  بر L2-norm مربوط به بلوک HOG 16 در 16 که شامل آن است صورت میگیرد. نخستین گام باز کردن دوربین و دریافت ویدئو است. شرکت علم و صنعت با معرفی جامع دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی تشخیص چهره این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که با خیال راحت به سمت تکنولوژی کردن ورود و خروج پرسنل گام بردارند. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و .

این دستگاه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در شناسایی و ثبت اثر انگشت است و برای جاهایی که تردد (ورود و خروج) بسیار بالاست به خوبی کار می کند. بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. کدام روش را باید انتخاب کرد؟ در رویکردهای قبلی، بخش عمدهای از کار مربوط به انتخاب فیلترها برای ایجاد ویژگیهایی جهت استخراج بیشینه ممکن اطلاعات از تصاویر بوده است. نکته مهم در به کارگیری این ادویه ها این است که باید در هنگام مصرف, این ادویه ها خوب آسیاب شوند. در ادامه آن را به صورت عملکرد همزمان (آنی) تست میکنیم. لذا درکی که همکاران حوزه آمار و اقتصاد از ضرورت اینچنین محاسباتی داشتند باعث شد که اعتماد عمومی به این بازار جلب شود و ثمره آن استفاده از پساندازهای کوچک در توسعه اقتصادی کشور و درآمدزایی برای سهامداران بود.

برای تخمین جهت گرادیان درون ناحیه، یک هیستوگرام میان 64 مقدار از جهتگیریهای گرادیان (8 در 8) میسازیم و بزرگی آنها (64 مقدار دیگر) درون هر ناحیه را نیز محاسبه میکنیم. سپس HOG را برای هریک از این سلولها محاسبه میکنیم. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. یکی از مهمترین پارامترها در خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان توجه به روش شناسایی افراد است. مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. در صورتی که محدوده چاپ مد نظر شما نیست می توانید بعد از انتخاب محدوده چاپ از منوی Page Layout بخش Page setup گزینه Print Area و Set Print Area را کلیک کنید. نظر شما چیست؟

اگر سرعت را معیار قرار دهیم، HoG سریعترین الگوریتم به نظر میرسد و سپس طبقهبندی آبشار Haar و CNN قرار دارند. به جرئت میتوان گفت بکارگیری اين روشها، احتمال سوءاستفاده به کمترین مقدار ممکن و نزديك به صفر میرسد. این دستگاهها از اولین نسلهای دستگاههای حضور و غیاب دیجیتال به شمار میآیند. در چنین مواردی، این زاویه در دسته مناسب HOG اضافه میشود. اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. در دستگاه های حضور و غیاب کارتی ، تشخیص هویت افراد به کمک کارت انجام میشود . نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن با محیطی ساده، زیبا و کاربرپسند دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار را برای شما فراهم می کند. CNN-ها انواع خاصی از شبکههای عصبی برای پردازش دادهها با فناوری شبه grid هستند. شبکههای عصبی کانولوشنی (CNN) شبکههای عصبی پیشخور (feed-forward) هستند که به طور عمده برای بینایی ماشین استفاده میشوند.


تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازدید : 1058
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع، همه را با آی فون تنها پس از هر صورت زیر میتوانیم. دوربین مدار بسته در تشخیص چهره تنها چهره افراد را تشخیص داده و در حافظه ذخیره می کند و هیچگونه پردازش دیگری را روی تصویرانجام نمی دهد. در دستگاههای بیومتریک دو حافظه داریم. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. مزیت اصلی دستگاه های کارتی کوتاه بودن زمان استفاده و هزینه پایین تر خرید و تعمیرات آنها نسبت به دیگر انواع است که استفاده از این دستگاه ها را برای سازمان های دارای پرسنل فراوان مناسب می کند. ارتباط مستقیم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از دیگر مزیتهای کاربری این سیستم است.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 1،460،000 تومان به بالا است. در گذشته فاصله قیمت دستگاههای حضور و غیاب کارتی با دستگاهای حضور و غیاب اثرانگشتی یا تشخیص چهره بسیار زیاد بود ولی امروزه به دلیل ارزان شدن تکنولوژی های جدید، این فاصله بسیار کم شده است. از سوی دیگر، امکان ورود اطلاعات به صورت دستی و غیر مکانیزه، برای سازمانهایی که از دستگاههای کنترل ورود و خروج خودکار استفاده نمیکنند نیز فراهم است. اگر شما نمی  نصب شده بر روی کامپیوتر شما و نمی خواهم آن را، شما می توانید Wondershare استفاده Dr.Fone برای iOS (آیفون Data Recovery. مقاله  حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند.



    1. امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی



    1. کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    1. اپلیکیشن حضور و غیاب تایم داکتر (Time Doctor)



    1. 2- قفل مگنت




کار با این سیستم بسیار راحت است و یادگیری آن نیز آسان است. از ويژگيهاي اين مدل، امكان برقراري ارتباط با كامپيوتر از طريق شبكه (TCP/IP) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. 200 تن در ساعت سنگ شکن سنگ, قیمت سنگ آهن و, در سنگ شکن فکی با ظرفیت ۸۰ تن در . تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. در نهایت در سامانه سما خلاصه کارکرد بصورت نموداری نمایش داده می شود که باعث درک بصری هر چه بیشتر کاربر از گزارش مربوطه می باشد.

بیشتر فعالیت فروشگاه نرم افزار حسابداری آیسان بر فروش نرم افزار های مالی وسخت افزار های مرتبط با حسابداری و فعالیت های شرکتی می باشد. به کار گرفتن نرم افزار بر سرورهای چندگانه دلیل دومی است که نرم افزارهای تحت وب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. مخصوصا اگر خاطره خوبی از نرم افزارهای قبلی نداشته باشند. اگر نه، شما در حالت DFU. در حوزه حضور و غیاب استفاده از سامانه تحت وب توسط پرسنل سبب کاهش اتلاف وقت، حذف بروکراسی زاید و اعتماد پرسنل در استفاده از سیستم حضور و غیاب می گردد. یک سیستم جامع حضور و غیاب با ثبت زمان ورود و خروج افراد و صدور مجوز تردد از درب ها برای آن ها ، می تواند مدیران را برای نظارت موفق و کم هزینه بر روی کارمندان خود یاری نماید. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد .

سیستم حضور و غیاب تحت وب

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده تر است. به همین دلیل سیستم حضور و غیاب اطلس بصورت کاملا تحت وب طراحی و تولید گردیده است. اگر (به هر دلیل) بهبود استاندارد کار نمی کند برای شما را به دستگاه خود را به شرایط کار، DFU شما کمک ممکن است. اگر آن هنوز چیزی را منعکس نمی کند، سعی کنید به قدرت و دکمه صفحه اصلی در همان زمان در حالی که برای, را فشار دهید تا لوگوی اپل سفید بر روی صفحه می بینید. نیاز به تایپ چیزی داری؟ در حوزه اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد این شرکت افتخار دارد با ارائه ده ها مدل سخت افزار به همراه چندین نسخه ی نرم افزار، پاسخگوی انواع نیاز مخاطبان خود در سراسر ایران باشد.


تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازدید : 735
نویسنده : مهندس امنیت

این دستگاه نسل جدید سری دستگاه های حضور و غیاب قدرتمند Biostation می باشد . نیاز ندارد که این مسئله نیز از نظر اقتصادی بسیار به کسب و کارها کمک می کند. در این قسمت سؤالاتی که به دفعات توسط بازدید کنندگان در بخش نظر سنجی مطرح شده ، به شکل سؤال و جواب در اختیار کلیه مراجعه کنندگان قرار می گیرد. به شما امکان می دهد تا هزینه های مرخصی، روزهای تعطیل یا زمان پرداخت را پیگیری کنید. بی آن که سرش را برگرداند، گفت: “امروز نمیشه تحملت کرد شازده. گفت: “آره، دیگه. امروز فرق میکنه. مرد گفت: “اینو برو به یکی دیگه بگو، نه به من. میخوام بگم دیگه کسی با من نمیره. خوزه مضطربانه گفت: “ من هیچ وقت خیال نداشتم کسی رو بکشم. خوزه گفت: “ساعت درست شیش ضربه زد، شازده. گفت منبع مقاله : “شوخی نمیکنم، شازده. گفت: “اگه این ساعت یه دقیقه عقب باشه من رگ دستَمو میزنم.

  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up )
  • دکمه ویرایش را کلیک نمائید
  • دستگاه حضور و غیاب
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه (3)
  • دستگاه حضور و غیاب کارتی
  • تعمیر سنسورهای انواع دستگاه حضور و غیاب

از بیست دقیقه پیش. آخه چه فرقی میکنه، ده دقیقه کم تر یا ده دقیقه بیشتر. به نظر می رسد ما به سرعت در حال پیشرفت به سمت آینده­ای هستیم که در آن سفرهوایی نه تنها از گذشته ایمن تر باشد، بلکه راحت تر از هر دوره در تاریخ است. زن در نگاه اول به نظر رسید که هاج و واج شده. ما تنها میخواهیم مواردی را ثبت کنیم که شیء مورد نظر وارد فریم شده و از آن خارج شده است. معمولاً کسب و کارهایی از ساعتهای ثبت ورود و خروج بیومتریک استفاده میکنند که نگران ثبت دقیق زمانها توسط کارمندان خود هستند. پیش از آنکه وارد لایههای عمیق این تکنولوژی شویم مهم است که روند کار این فناوری را بفهمیم. فناوری تشخیص چهره، قادر است شکاف میان داده های آنلاین و فروشگاه های آفلاین را پرکند. واقعا فعالیت در این سایت را به تمام افراد علاقمند به فعالیت در بازار کار آنلاین توصیه می نمایم .

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

داشبورد این نرم افزار مجموعه ای کامل از امکاناتی که مورد نیاز مدیر سامانه می باشد را به سادگی در اختیار وی قرار می دهد. درابتدا نیازهای مجموعه خود را روی کاغذ بنویسید و اولویت بندی نمائید. از راهکارهای موجود جهت مرتفع نمودن مشکلات مذکور ، بهره گیری از یک نرم افزار حضور و غیاب اتوماتیک می باشد تا بخشی از این بار را از دوش معاونین بردارد. شرح ذیل معرفی می نماید : دستگاه حضور و غیاب سری W7 : • . دستگاه ST-Face 120 حضور و غیاب با تکنولوِژی تشخیص چهره.. حذف کارتهای شناسایی، پرسنلی، بانکی، بلیت و پاسپورت با استفاده از سیستم تشخیص چهره. چهره یک شخص نه تنها یک جسم سه بعدی است، بلکه یک جسم غیر جامد نیز می باشد. روش انتقال اتوماتیک اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به کامپیوتر نیز به دو روش انجام می گیرد. در این قسمت از آموزش در خصوص اتصال دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار نکاتی را خدمت دوستان ارائه میکنیم.

خیال میکنی با یه میلیون پزو هم باهات میآم؟

ناصر ماشین آلات باید بهترین انتخاب شما باشد، که می تواند شما را با کیفیت بالا و با دقت بالا نصر متوسط سنگ شکن ارائه دهد. در این مقاله، روش جدیدی برای تشخیص خودکار حالات چهره با استفاده از ویژگیهای شبکه عصبی کانولوشنی عمیق (DCNN) ارائه شده است. خوزه سپس مثل بچه ای که ناگهان تمام اسرارش را فاش کرده باشد، با ترسی آشکار و حاکی از شرم، سرخ شد، گفت: “ امروز انگار سیمهات قاطی کرده، شازده. زن گفت: “ همین موضوع یه میلیون پزو. “ هیچ زنی نمیتونه وزن تو رو تحمل کنه، حتی با یه میلیون پزو. خیال میکنی با یه میلیون پزو هم باهات میآم؟ زبان بدن و ارتباط غیرکلامی را با چه هدفی یاد بگیریم؟ ” باز نگاهش را به خیابان دوخت و به تماشای عابران شهری که داشت تاریک میشد مشغول شد. سپس چشم به او دوخت. مرد به او نگاه نکرد. مرد گفت: “ تو رو پات بند نیستی، جونم.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com