تشخیص چهره چیست و چگونه عمل می کند-قسمت سوم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 10 اسفند 1398
بازدید : 597
نویسنده : مهندس امنیت

این امر باعث میشود تا محاسبه حقوق بدون خطا صورت گیرد چرا که ساعات کاری، اضافه کاریها و کسر خدمتها با دقت بالا ثبت شدهاند. همچنین این شرکت برای شرکتهایی که نرم افزار حقوق و دستمزد ندارند نیز نرم افزاری تهیه کرده و همراه دستگاه ها به مشتریان خود ارائه می کند. کلیه مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص چاپ کارت هوشمند کلیک نمایند. همچنین دوربین Infra-red جهت تشخیص در محل های تاریک در این دستگاه تعبیه شده است. سرعت تشخیص، دقت و امنیت بالای این دستگاه از ویژگی های کلیدی آن است. برخورداری از کارت خوان دوگانه، حافظه داخلی با ظرفیت بالا و موارد دیگر از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره AC7000 هستند که در مجموع باعث بهبود فوق العاده عملکرد دستگاه می شوند. همچنین قابلیت کارکرد در سیستم های کنترل دسترسی (Access Control)، قابلیت اتصال بر روی سیستم هشدار حریق و بسیاری موارد دیگر که امر کنترل تردد و حضور و غیاب را سرعت بدهد، در کارت ساعت AC7000 موجود است.



    • ثبت موجه بودن غیبت



    • نگهداری اطلاعات اساتید



    • امکان تعریف کاربر سیستم به صورت نامحدود



    • دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی




چرا که همزمان با این پیشرفت ها، بحث امنیت در سازمان ها به مورد بسیار جدی تری از دیگر موارد تبدیل شد. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی، منابع انسانی در سازمان ها مفهوم عمیق تر و گسترده تری یافت و در نهایت نیاز به یک اتوماسیون کنترل تردد در هر سازمانی حس شد. همچنین وضعیت، نوع و تعداد تصاویری که از یک شخص در دسترس است می تواند عوامل مهم دیگری در گروه بندی باشند. این تفاوت ها می توانند در زمینه کیفیت تصویر، میزان در هم ریختگی پشت زمینه، تغییرات تصاویری که باید تشخیص داده شود، در دسترس بودن یک معیار خوب برای تشخیص یا مطابقت تصاویر موجود با تصویر مورد نظر باشند. در بحث حضور و غیاب باشگاهی نکته ی اولی که وجود دارد این است که نرم افزار بتواند از تعداد مانده جلسات افراد بعد از هر بار ورود به باشگاه یک جلسه را کم کند.

داده های تردد و عملکرد پرسنل در سامانه حضور و غیاب آنلاین باید فقط و فقط در دسترس افراد مجاز قرار گیرد و امکان هیچ گونه تقلب و یا دستکاری در داده های این سامانه تحت وب وجود نداشته باشد. این ساعت حضور و غیاب دارای دوربین مادون قرمز برای استفاده در محیط های کم نور و همچنین سنسور اثر انگشت نوری است. و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. Facestation2 اگر در روبروی نور مستقیم خورشید نصب نشود، می­ تواند در تمامی محیط های داخلی و خارجی بدون وقفه به تشخیص چهره بپردازد. مدل های UFace برند ZK نیز مانند دیگر مدل ها دارای روش های تشخیص کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره هستند که می­ توان بصورت همزمان و دوگانه و یا بصورت مجزا و تکی از آن ها استفاده کرد.

در نتیجه استفاده از یک ساعت حضور و غیاب مانند این مدل که کارآیی بالایی داشته باشد، بسیار منطقی است. بنابراین امکانات متنوعی به مانند دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره به دستگاه های حضور و غیاب افزوده شد تا سرعت، دقت و راحتی بیشتری برای افراد و سازمان ها ارایه شود. بنابراین ، سیستم های حضورو غیاب اثر انگشتی به دلیل ردیابی نمودار حضور و غیاب کارکنان ، در دنیای تجارت امروز محبوبیت زیادی کسب کرده اند. بنابراین اگر قصد خرید چنین دستگاههایی را دارید، دقت و بررسی بیشتری نمائید و سعی کنید از خریداران قبلی این دستگاهها استعلام بگیرید. یکاین دستگاه علاوه بر ارتباط با استفاده از شبکه قابلیت تخلیه با USB را دارا می باشد از دیگر مزیت های این دستگاه قیمت مناسب و کارایی بالای آن می باشد. این دستگاه قابلیت تشخیص چهره در تاریکی توسط دوربین IR LED را دارد که از ویژگی های بسیار کاربردی آن است. قابلیت ایجاد پیام های صوتی و انگلیسی مختلف نیز وجود دارد. از طرفی مشکلی که در دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود داشت، سطح امنیت آن ها بود.

از آنجایی که در این اماکن تعداد پرسنل زیاد است، کنترل تردد دشوار و زمان بر خواهد بود. هر چه تعداد این ماژولها بالا برود قیمت آنها نیز افزایش پیدا میکند. ظرفیت کارت حافظه آن نیز بسیار بالا بوده و تمامی نیازهای هر سازمانی را برآورده می­کند. صفحه نمایش آن ۳ اینچی بوده و باتری دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر برای استفاده در هنگام قطعی برق موجود است. تمامی این مدل ها با توجه به امکانات و قیمتی که دارند، ارزش خرید بالایی در بین دیگر محصولات تشخیص چهره از خود نشان می­ دهند که قابل توجه است. از دیگر امکانات عالی AC7000 می­ توان به صفحه نمایش ال سی دی ۵ اینچی و رنگی آن اشاره کرد که بسیار کاربرپسند است. مجهز به سی پی یو Multi-Bio CPU 800 MHz است که عمل شناسایی اثرانگشت - کارت- تشخیص چهره را با سرعتی کمتر از ۱ ثانیه انجام می دهد.

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. در این روش برای هر پیکسل تصویر نهایی دو بعدی، یک آنتن در نظر گرفته شده که میتواند اندکی از سطح پوست فراتر رفته و دادههای داخلی آن را نیز رصد کند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. ثبت این رکوردها از دستگاه حضور غیاب میتواند توسط پورت شبکه یا سریال و usb و یا فلش به سیستم انتقال داده شود . مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. علاوه بر این، لبخند، گونههای پف کرده یا هر ژست خاص دیگر میتواند قویترین تشخیص دهندههای چهره را هم در اندازه گیری المانهای صورتتان دچار مشکل کند. قابلیت اتصال به قفل الکتریکی، سنسور درب، آژیر و کلید خروج و پشتیبانی از زبان فارسی هم وجود دارد. درست مثل قفل های فیزیکی که دارای شاه کلید هایی هستند که می توانند هر قفلی را باز کنند، اسکنرهای اثر انگشت هم دارای چیزی به نام Masterprints هستند. این روش، روشی قابل اعتماد و مقرون به صرفه بوده و برای اسکن سطوح وسیع (مثل اسکن چندین اثر انگشت با هم) کاربرد بهتری دارد. قابلیت اتصال به سیستم VoIP هم تعبیه شده است که باعث بهبود کیفیت صدای دستگاه می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com