دستگاه تشخیص چهره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 1007
نویسنده : مهندس امنیت

والدین می توانند به صورت ماهانه با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه به صورت کاملاً خودکار فیش کارنامه فرزند خود را دریافت نمایند. پیامک ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموز در کسری از ثانیه در همان لحظه کارتزنی برای گوشی والدین بصورت خودکار ارسال می گردد. همچنین گزارش روزانه ورود و خروج و تاخیر دانش آموزان به صورت اتوماتیک و هوشمند برای اپلیکیشن اندروید مدرسه گوشی اولیا همزمان ارسال می گردد. در این مرحله شما لینک های دانلود نرم افزار اندروید و ای او اس ، اتنسی را مشاهده می کنین و می تونین آن ها را برای پرسنل خود ارسال کنین. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی در رابطه با انواع روش های حضور و غیاب داشته باشیم، روش های حضور و غیاب را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. این شرایط بهوجود آمده در مورد سنسور دستگاه تشخیص اثر انگشت شرکت اپل، نشان میدهد که اثر انگشت های تقلبی و غیرواقعی هنوز برای سیستمهایی که فقط از روش نرمافزار، به تنهایی، استفاده میکنند، یک خطر محسوب میشود. داشتن سنسور اثر انگشت زنده میباشد که به زبان علمی bioID هم معروف است.

دستگاه ساعت زني

همچین از این قسمت وبسایت ما هم میتوانید پرسش و پاسخ را ببینید هم میتوانید مراحل نصب را مطالعه کنید. 2. انگشت خشک: اگر انگشتتان خیلی خشک است، از مایع یا هوای بازدم گرم خود برای اندکی خیس کردن آن استفاده کنید. آیا می دانید نرم افزار طلایی چاپ فاسافت کار چندین نرم افزار از جمله فتو شاپ را به سادگی انجام می دهد. البته پردازش دقیق اطلاعات، باعث بهبود دقت و صحت فیش حقوقی می شود و شفافیت کامل را ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم این راهنما را با دقت مطالعه کنین تا با امکانات کامل برنامه موبایل آشنا بشین. تبریک … شما اولین محل کار خود را با موفقیت ثبت کردید حالا به مرحله ی بعد میریم. ر محل دقیق دفتر خود را روی نقشه مشخص کنین و بعد از مشخص کردن محل دقیق محل کار خود روی نقشه بر روی افزودن کلیک کنین . دقیقا مشخص کنید چه واحدهایی از طریق نرم افزار باید با هم مرتبط باشند و آنرا برای طراح و کارشناس نرم افزار توضیح دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از ظرفیت نرم افزار ببرید.

۶- ردیابی پروژه ها و وظایف از راه دور: شما همچنین می توانید از نرم افزار حضور و غیاب جهت ردیابی پروژه ها استفاده کنید تا متوجه روند برخی از پروژه ها و وظایف شوید. ردیابی تمام مسائل زمانی: مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب می کنید که از تمام نیازهای مرتبط با زمان شما مراقبت می کند و نه دستگاهی که فقط زمان ورود و خروج را ثبت می نماید. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ردیابی زمان بدون نیاز به پرسنل برای نظارت بر سیستم به طور 24 ساعت در روز وجود دارد. در این حالت اطلاعات حضور و غیاب کاربران بدون هیچ زحمتی در دسترس مدیر قرار دارد. یک مدیر در مواجهه با چنین مسائلی گاه بایست انعطافپذیر باشد و شرایط خاص این افراد را بپذیرد و از اینکه طبق قانون محل کار رفتار نمیکنند چشمپوشی کند. دنیای امروز ما با اطلاعاتی از این قبیل اشباع شده است و تعداد زیادی از دادههای ویدیویی و عکسها، مجموعه دادههای موردنیاز برای به کار انداختن تکنولوژی تشخیص چهره را فراهم میکنند.



    • قابلیت به روز رسانی دستگاه توسط نرم افزار و حافظه فلش



    • 10دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدل Semi 7000



    • نحوه بازکردن دستگاه و شناخت اجزای داخلی آن



    • قابلیت چند زبانه بودن کردی عربی فراسی انگلیسی و…




در هنگام تعریف پرسنل می تونین شیفت پرسنل را مشخص کنین ( از لیست شیفت هایی که قبلا تعریف کردین) همچنین به تاریخ شروع به کار پرسنل دقت کنین چون کارکرد آن ها از این تاریخ محاسبه می شن. والدین می توانند در هر زمان دلخواه با نگه داشتن کارت هوشمند فرزند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه مستمر را به صورت گرافیکی و زیبا به همراه نمودار بر روی پمثیپ سالن مشاهده نمایند. ارسال sms برای هر چند کلاس در هر چند درس در هر بازه زمانی دلخواه و با تلفیق هر گونه گزینه مورد نظر کاربران از ویژگی های خاص نرم افزار می باشد. اپلیکیشن مورد نظر باید با نرم افزار و دیتابیس اصلی ارتباط بگیرد و گزارش های موردنظر را ایجاد کند. در سازمان هایی که حضور و غیاب به صورت دستی یا دستگاهی انجام می­ شود، جمع بندی حضور و غیاب تمام کارکنان، جداول زمانی کاغذی و… کیفیت و سرعت حضور و غیاب را پایین می آورد. این شاید مهم ترین کاری باشد که یک نرم افزار موبایلی حضور و غیاب برای مدیر نرم افزار انجام دهد. همچنین می ­توان امکان ارسال نوتیفیکیشن برخی از اطلاعات دیگر به موبایل مدیر را به دلخواه انتخاب کرد. از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران … TA300 می تواند تا سقف 500 قالب اثر انگشت و 30000 تراکنش را در هر دستگاه خود ….

دستگاه حضور غياب انگشتي

قیمت دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره کلیک  Nac 5000 Face با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. معرفی دستگاه; قابلیت ها; کاربرد دستگاه; قیمت دستگاه. در ادامه ی صفحه قابلیت های نرم افزار موبایل اتنسی برای شما کامل نوشته شده و همچنین یک آموزش کاربری نوشته شده . مدیر هم باید بتواند هر جایی که هست، حداقل گزارش ها یا اگر نرم افزار این قابلیت را داشته باشد، گزارش های کاملی را ارائه کند. در هرحال، حداقل میزانی از گزارش ها را فراهم و نمایی کلی از وضعیت حضور و غیاب کارکنان درون شرکت را به مدیر یا مسئولی که خارج از شرکت است، ارائه کند. اصلی ترین کاری که دستگاه حضور و غیاب انجام می دهد، این است که ساعت ورود و خروج کارکنان را ثبت می کند. در این نوع کنترل تردد ورودی باید کاربر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهد و سپس دستگاه کنترل دسترسی پس از بررسی اثر انگشت شخص در صورت صحیح بودن به وی اجازه ورود یا خروج خواهد داد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com