نرم افزار حضور غیاب بیمارستان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 242
نویسنده : مهندس امنیت

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد. معمولاً سامانه حضور و غیاب به صورت روزمره مورد استفاده و بازدید کلیه پرسنل سازمان ها قرار می گیرد. دستگاه و ساعت حضور غیاب مدل F400 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی موجود در کشور میباشد. با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. زاویه کمتر از 60 درجه باشد و دقیقاً بین دو طبقه قرار بگیرد. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟



  • عرفان محمدی



  • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



  • اجتناب از معاملات نقدی و حضوری



  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)



  • صف های طولانی



  • کلید ماموریت




با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. 1. گزارش ورود ، خروج ، تاخير و غيبت وي به صورت اتوماتيک در سيستم توانا جهت استفاده هاي بعدي توسط معاونين به همراه جزئيات کارت زني ثبت خواهد شد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با این حال اگر این اخطار برایتان مهم نیست پیش بروید و چهره خود را اسکن کنید. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد ( Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. لینک منبع

نرم افزار ورود و خروج

حتماً به یاد دارید که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. اما اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه چیز با فرآیندی مشخص طی میشود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد. ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به سیستم حضور و غیاب ،از ابتدای شهریور ماه زیر سیستم مرخصی/ماموریت در سامانه وب حضور و غیاب راه اندازی گردید. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. قطعاً تشخیص چهره فناوری قدرتمندی است اما قدرت میتواند در دو مسیر خوب یا بد پیش برود. البته در یک مورد کارتان میتواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهرهاش با شما مو نزند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com