دستگاه كارت ساعت زني :


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 258
نویسنده : مهندس امنیت

وارد ليست كالاها شده و آنها را انتخاب كنيم . بعضي از مشاغل مانند فروشندگان موبايل هستند كه كالاي سريالي دارند و ميخواهند كالاها به صورت سريالي در سيستم ثبت گردد تا بدانند چه سريالي از كالاها فروش رفته و چه سريالهايي در انبار موجود ميباشد . يك شركت خوشنام و معتبر به شما حس اعتماد استفاده از كالاي توليد داخلي را القا كرده و شما را در روال­هاي اداري كسب و كارتان كمك مي­كند. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك با استفاده از عناصر بيومتريك منحصر به فرد به شما كمك مي كنند تا بالاترين بازده براي كسب و كارتان را در هر زمان با استفاده از سيستم حضور و غياب بدست آوريد. يكي از تجهيزات كنترلي و ارائه خدمات سيستم پاركينگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پيشرفته و تمام اتوماتيك پارتيك است كه قابليت هاي فراواني را عرضه مي نمايد. نرم افزار حضور و غياب رايگان محصولات --گيت كنترل تردد --دستگاه حضور و غياب --گيت ضد انتحاري --گيت فلزياب --دستگاه كنترل دسترسي --دستگاه گشت و نگهباني --دستگيره الكترونيكي --كنترل تردد سازماني -- قفل الكترونيكي (باشگاهي ، استخري) --قفل برقي ( شفتي ، مگنتي ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسي خروجي (Push Button) --كارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتي --راهبند نرم افزارها --اتوماسيون شهر بازي --اتوماسيون حضور و غياب --اتوماسيون تغذيه --اتوماسيون مجموعه ورزشي --اتوماسيون خوابگاه دانشجويي --اتوماسيون پاركينگ --اتوماسيون مديريت ارباب رجوع --اتوماسيون مدارس هوشمند --اتوماسيون حقوق و دستمزد --اتوماسيون ميز خدمت --سيستم مديريت صندوق امانات --اتوماسيون جامع كنترل تردد ورزشي راهكارها --سيستم جامع كنترل دسترسي --راهكارهاي كنترل دسترسي --راهكار هاي شهربازي --راهكارهاي RFID --راهكار هاي بيومتريك --كارت هوشمند بيومتريك پشتيباني --ارسال درخواست پشتيباني --ثبت نام در كلاس هاي آموزشي --نرم افزار حضور و غياب رايگان --دانلود نرم افزار ريموت فرادسك راهنما --خريد دستگاه حضور و غياب --قيمت دستگاه حضور و غياب --دستگاه حضور وغياب چيست ؟

ساعت هاي حضور و غياب مبتني بر وب، براي مديريت پرسنل در تعداد بالا بسيار ايده آل هستند. سنسورهاي خازني كه در بعضي گوشي ها در جلوي آن ها قرار دارد يك مزيت بيشتري نسبت به سنسورهاي خازني بر قاب پشتي دارد . همچنين اينكه EB-142 با حافظه بالاي خودقابليت ثبت ۱۰۰۰۰۰ تردد را در روز دارد. سيستم حضور و غياب، تردد پرسنل در سازمان را ثبت نموده و پس از پردازش داده هاي ورودي، آنها را تبديل به پارامترهاي مورد نياز براي استفاده در سيستم حقوق و دستمزد مينمايد. اما اگر از هر دو مقدار بزرگتر بود تصوير ورودي چهره نيست! اما انجام اين كار و ساخت يك مدل سه عدي از چهره مالك گوشي و تطبيق آن با چهره اصلي در ضمن در اختيار داشتن گوشي فرد مورد نظر امري پيچيده است و به سادگي قابل انجام نيست. در كنار تمام مواردي كه بيان شد، به رزومه يك شركت قبل از خريد حتما دقت بفرماييد. محدوده ي قيمت دستگاه حضور و غياب گسترده است و در اين مورد حتما بايد نياز سازمان و ميزان بزرگي آن در نظر گرفته شود. حال اگر موضوع امنيت سازمان اهميت بالايي داشته باشد، حتما بايد از دستگاه هاي بيومتريك مانند تشخيص اثر انگشت و تشخيص چهره استفاده شود.

پوشيدن دستكش به هنگام كار: در بعضي مشاغل كه افراد به هنگام كار مجبور به دست كردن دستكش هاي صنعتي هستند استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره مي تواند در وقت كارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جويي نمايد. اثر انگشت شما مي شود مي توانيد از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره استفاده كنيد. دستگاه هاي حضور و غياب تحت وب به طور معمول چند روش براي تاييد هويت ارائه مي دهند، كه عبارتند از: رمزعبور، كارت، تشخيص اثرانگشت بيومتريك، تشخيص چهره بيومتريك، تشخيص عنبيه بيومتريك. تشخيص چهره چگونه كار ميكند؟ دستگاه هايي كه در زير ۱ ثانيه تشخيص انجام مي دهند، بهترين گزينه براي اين سازمان ها هستند. سازمان هاي بزرگي كه ميزان تردد در آن ها بالاست، نياز به دستگاه هايي دارند كه سرعت تشخيص بالايي داشته باشند. اين نرم افزار نيازي به دستگاه حضور و غياب ندارد و تنها با خريد نرم افزار تمام امور كنترل تردد را مي ­توان انجام داد. در قدم بعدي بايد هر خريدي كه مي خواهيد انجام بدهيد بي واسطه باشد. پس خريدي انجام دهيد كه تا حد امكان هيچ واسطه اي در ميان آن نباشد.



    • كاملا فارسي و منطبق با تقويم خورشيدي و يا ميلادي



    • ايجاد تصوير يكپارچه



    • بزرگي گراديان



    • 1- استفاده از ip هاي پيش فرض دستگاه



    • (شناسايي از طريق صدا)



    • 2-نرم افزار حضور و غياب



    • پشتيباني از تعداد شيف هاي متعدد




كنترل تردد افراد به خصوص در شركت ها و سازمان هاي بزرگ از اهميت ويژه اي برخوردار است كه دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي يكي از راه حل هاي ارائه شده براي آن مي باشد. از مشخصات فني و امكانات اين دستگاه كنترل تردد و حضور و غياب ميتوان به موارد زير اشاره كرد. برخي از مجموعه ها تردد پرسنل خود را بصورت دستي ثبت مي نمايند در صورتي كه اگر بيانديشند چقدر زمان صرف محاسبات دستي و چه ميزان خطايي در ثبت دقيق آنها امكان دارد بوجود بيايد . دياكالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات حفاظتي و الكترونيكي در ايران و داراي برد نمايندگي از برترين سازندگان بوده و مفتخر به همكاري با نمايندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نويسان در صنف دستگاه حضور وغياب تبريز است . اين سيستم ها نياز به پر كردن تايم شيت هاي دستي (جداول و فرم هاي حضور و غياب) كه مي تواند وقت گير و ناخوشايند باشد را از بين مي برد. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك يك گزينه بسيار موثر و محبوب براي جلوگيري از تقلب كارمندان هستند.

آنها با نرم افزار حضور و غياب و ديگر ساعت هاي حضور و غياب موجود در شبكه براي ارائه قابليت هاي پيشرفته و حفاظت در برابر تقلب كردن كارمندان به طور يكپارچه برنامه ريزي شده اند. آيا شما با تقلب كردن كارمندان به هنگام ثبت تردد مشكل داريد؟ دستگاه حضور و غياب وظيفه كنترل تردد در سازمان را دارد. كه باز همين مورد نيز بستگي به نوع كار شما دارد. در حال حاضر كارمندان شما چطور حضور خود را ثبت مي كنند؟ بنابراين با توجه به بزرگي و ميزان اهميت كنترل تردد و امنيت ورد و خروج در سازمان، مي­ توان مناسب ترين گزينه را انتخاب كرد. گزينه مناسب ديگري كه براي سازمان هاي كوچك موجود است، انتخاب روش موبايلي تردد است. اما اگر دستگاه براي شركتي كوچك تا حد متوسط مورد نياز بوده و بحث امنيت خيلي مهم نيست، مي­ توان از دستگاه هاي كارتي هم استفاده كرد تا هزينه كمتري صرف شود.

» را كليك نموده و اين بار در فرم «محدوده كاري»، روزكاري دوم از نوع بازه كاري موظفي را انتخاب مي كنيم (شكل 14- پايين). امكاناتي كامل در اختيار شما . شما بايد اين مرحله را در دستگاه هاي اندرويد نوقا اجرا كنيد. بسيار خوب است بدانيد كه شما چه تعداد دستگاه حضور و غياب نياز داريد و جايي كه براي آن در نظر گرفته ايد داراي چه امكاناتي مي باشد. آيا شما از همه قوانين ساعت ورود و خروج پرسنل در شركت اطلاع داريد؟ همه دستگاه هاي حضور و غياب در برخي ويژگي­ها مشترك و در برخي ديگر تفاوت دارند. آيا شما نياز به پيگيري همه كاركنان خود را داريد يا فقط كارگران ساعتي را؟ با استفاده از اين سيستم، از آنجا كه كاركنان به راحتي قابل شناسايي هستند، كاركنان مجبور به پاسخگويي به اقداماتي هستند كه انجام مي دهند. با اين حساب بايد گفت طبق عقيده بسياري از كارشناسان امنيت، بهترين روش احراز هويت كه با آن مي توان به سطح قابل قبولي از امنيت رسيد، احراز هويت چندمرحله اي يا به اختصار MFA مي باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com