امكاناتي كامل در اختيار شما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 264
نویسنده : مهندس امنیت

3-9. مرخصي استعلاجي: مرخصي قابل استفاده براي هر شاغل در ايام بيماري، كه شركت تعهدي در قبال پرداخت حقوق در اين ايام ندارد. در نهايت در سامانه سما خلاصه كاركرد بصورت نموداري نمايش داده مي شود كه باعث درك بصري هر چه بيشتر كاربر از گزارش مربوطه مي باشد. پيش نمايش نوع كاري انتخاب شده نشان داده خواهد شد. در صورتي كه سازمان شما محدوده مجاز در اضافه كاري دارد، نوع بازه كاري اضافه كاري را انتخاب نماييد. معمولاً سامانه حضور و غياب به صورت روزمره مورد استفاده و بازديد كليه پرسنل سازمان ها قرار مي گيرد. مزايا : از مزاياي اين روش مي توان به قيمت پايين و مناسب اين دستگاه ها ، راحتي استفاده و هم چنين سرعت بالاي اين روش اشاره كرد. معايب : از معايب اين روش كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به روش هاي قبلي است ، هم چنين در صورت تابش مستقيم نور خورشيد به دستگاه امكان تشخيص چهره با مشكل مواجه خواهد شد.

در صورتي كه يك سازمان در نرم افزار تعريف شده باشد، به صورت پيش فرض انتخاب خواهد شد. طبق گفته اين شركت، نرم افزار Rekognition قادر است چهره را تشخيص، آناليز و حالت هاي آن را شناسايي كند. FaceMixer از بهترين سرعت سخت افزار براي تخمين چهره هاي گوناگون و تركيب سريع آن ها در كمترين زمان ممكن استفاده مي كند. فونتها و نوشته ها به راحتي قابل تغيير هستند و سطرها و ستون ها نيز به وسيله بخش جداول نرم افزار ورد قابل تغيير مي باشد. تبصره: ساعت شروع به كار و خاتمه برحسب محل كار ونياز شركت اعلام مي گردد. 3-3-1دستي: جهت افرادي كه در محل هاي اشتغال دارند كه امكان ثبت تردد آنها به نحو ماشيني وجود نداشته باشد. 3-5 كسركار: عدم حضور در محل كار بدون مجوز در ساعات كاري اعلام شده،كسركار تلقي ميشود. بدون شك اين ويژگي مي تواند در بسياري از موارد به شما كمك كند تا چهره افراد را تشخيص دهيد. ضمنا دستگاه ها در اين سيستم حضور و غياب نيز نياز به ناظر دارند چون همان مشكل ثبت تردد متقلبانه در اين دستگاه ها وجود دارد.



    • محاسبه و نشان دادن دبي گندم ( تن بر ساعت )



    • 4دستگاه حضور و غياب پيشگامان ماندگار مدل Atlas-1



    • امكان ثبت و پيگيري انواع درخواست مرخصي و ماموريت



    • پشتيباني از تعداد شيف هاي متعدد



    • ظرفيت ثبت ۱۰۰,۰۰۰ تردد در روز




كه در اين حالت بر اساس تايم شيت دستي ارسالي توسط كاربر در سيستم ثبت و محاسبه مي گردد . PersianDateTmiePicker: جهت نمايش تاريخ و زمان به كاربر از اين dll استفاده شده است. 5. 4. استراحت: محدوده اي براي هر نوع قطع كار به عنوان مثال براي صرف غذا مي باشد. اين نرم افزار با قرار دادن سخت افزارهاي اكسس كنترل اثر انگشتي، كارتي و تشخيص چهره بر روي هر درب مي تواند از طريق شبكه و به صورت آنلاين كليه ترددهاي محدوده مورد نظر را مورد بررسي قرار دهد. در اين نرم افزار امكان تغيير الگوي كاري يك يا چند فرد/ گروه كاري به صورت دائم يا موقت فراهم شده است. براي تعريف الگوي كاري جديد، در صفحه اصلي دكمه «جديد» را كليك نماييد. 41. دكمه «ثبت» را كليك نماييد. سازمانهاي بزرگي كه تعداد زيادي پرسنل دارند و مجبورند عمليات حضور و غياب پرسنل را در مدت زمان كوتاهي انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههاي حضور و غياب كارتي استفاده كنند.

1-2-3 شيفت هاي استثنايي : بنا به شرايط محيطي نظير شرايط جوي ، نظامات دولتي براي مدت محدود به دستور مدير عامل ايجاد و مبناي محاسبه قرار مي گيرد. مسلماً استفاده از اين روش نگهداري از اطلاعات حضور و غياب پرسنل باعث سرعت در دستيابي و از بين رفتن نگراني از بابت از دست رفتن اين اطلاعات در بلند مدت خواهد گرديد. در مدل هاي قديمي تر، معمولا از يك عدد كارت شناسايي استفاده مي شد كه نياز بود تا در قسمتي از دستگاه كشيده شده و اطلاعات كاربر ثبت گردد. پليس بايد يك پايگاه داده تشخيص چهره ميساخت و به اين منظور يك كاربر انساني بايد مجموعهاي از نقاط كليدي مثل مردمك يا گوشهي چشم را روي تصوير چهره هر سوژه مشخص ميكرد. • جهت سريال كردن اطلاعات جهت دريافت و ارسال داده ها به وب سرويس مورد استفاده قرار مي گيرد. با توجه به انتخاب هاي مختلفي كه براي خريداران وجود دارد، در اين جا قصد داريم معرفي كوتاهي ارايه دهيم تا اطلاعات كامل و جامعي در اين خصوص كسب نماييد. به دليل وجود انواع مختلفي از اين سخت افزارها در بازار و جهت كمك به مديران براي بهترين انتخاب، دستگاه هاي حضور و غياب از برترين برندها را كاملا بيطرفانه معرفي و ارائه كرده ايم. هنگامي كه سوئيچ دوباره باز شود و پردازنده بار ثابت را به مدار اعمال كند ، خازن ها شارژ مي شوند. هاب استف يكي از پرطرفدارترين ابزارهاي كنترل تردد است كه به وسيله آن ميتوان تردد و حضور و غياب پرسنل را مديريت كرد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com