دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 268
نویسنده : مهندس امنیت

پیش از این و در مقاله‌های قبلی با انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب  آشنا شدیم و مزایا و معایب هر کدام را شناختیم. اما همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی هیچ‌گاه در یک نقطه‌ی خاص متوقف نمی‌شود و هر روز در حال پیشرفت و توسعه است.
در این مقاله تصمیم داریم با نوع دیگر و جدیدتری از دستگاه‌های حضور و غیاب با عنوان دستگاه کنترل تردد عنبیه آشنا شویم و مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنیم.
در حال حاضر، این دستگاه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا برای تکمیل فرایند حضور و غیاب افراد استفاده می‌کند.
اگر شما هم علاقه دارید تا مطالب بیشتری را درباره‌ی این دستگاه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز یاد بگیرید؛ تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید! 

دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟

 
دستگاه کنترل تردد عنبیه با نصب رایگان
 
 
 

دستگاه کنترل تردد عنبیه

دستگاه کنترل تردد عنبیه

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای حضور و غیاب کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند.
پیش از این گفتیم که نسل جدید دستگاه‌های حضور و غیاب به استفاده از ویزگی‌های بیولوژیکی افراد برای شناسایی روی آورده‌اند و تا به امروز با شناسایی دستگاه حضور  غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره، عینا این مطلب را مشاهده کردیم.
علاوه بر اثرانگشت و خطوط چهره، یکی دیگر از ویژگی‌های بیولوژیکی که برای هر فرد، فقط مختص به خود اوست؛ الگوریتم و الگوی عنبیه‌ی چشم شخص است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی الگوریتم خطوط عنبیه‌ی دو چشم یک شخص یکسان نیست و الگوی چشم چپ با الگوی چشم راست تفاوت دارد.
دستگاه کنترل تردد عنبیه از تشخیص هویت با عنبیه چشم برای شناسایی کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند و ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند.
این دستگاه با اسکن داخل چشم شما، خطوط عنبیه را شناسایی و مدل‌سازی می‌کند و به صورت کدهای خاصی در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند.
هر زمان که شما به این دستگاه مراجعه کنید، دستگاه با استفاده از سنسور تشخیص عنبیه چشم، شما را شناسایی کرده و حضورتان را ثبت می‌کند.
در این دستگاه، امکان انجام کوچکترین تقلبی تا به امروز وجود نداشته است؛ زیرا تقلید الگوریتم عنبیه یک شخص عملا محال و غیر ممکن است.
به همین دلیل این دستگاه از امنیت و دقت بالایی برخوردار است.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com