روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 مرداد 1399
بازدید : 294
نویسنده : مهندس امنیت

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

سپس اپراتور باید سیستم را به گونهای تنظیم میکرد که بتواند نوسانها، چرخش و خم شدن سر سوژه را در نظر بگیرد. در مرحلهی بعد سیستم از این نقاط برای محاسبه و ثبت فاصلهی نشانهها روی چهرهی سوژه استفاده میکرد. برای پردازش نیازمند ثبت همزمان اطلاعات مرئی و حرارتی هستیم. نیازمند کالیبراسیون است. دمای موضعی و سطح فعالیت ممکن است مشخصه های حرارتی را تغییر دهند. به طور مشابه با جویدن لثه ها گرم شدن ناحیه چانه ثبت گردید و در نهایت با اعمال مقداری فشار کاهش دمای جزئی در ناحیه بینی دیده شده. ساعت حضور و غیاب ARAS T۷ مجهز به این تکنولوژی و سیستم عامل لینوکس و دوربین داخلی و با امکان نامحدود ثبت تردد و ذخیره عکس در حافظه ی داخلی و در ردیف مدرنترین محصولات جهانی می باشد. این به شما این امکان را می دهد که از یک هک کردن با یک عکس محافظت کنید.

  • امکان نمایش پیامهای شخصی، عمومی و اسلاید
  • 3-1 ماموريت هوايي
  • مجهز به دوربین مخفی در داخل دستگاه (نامحسوس)
  • ساختار ماژولار

این را می توان به راحتی با استفاده از عکس ها دور زد. برای اینکه چهره ها را درون یک تصویر تشخیص دهیم ابتدا عکس را سیاه و سفید می کنیم چون درین مورد هیچ نیازی به داده های مربوط به رنگ نداریم . بعلاوه این اطمینان برای پرسنل حاصل می شود که به هیچ عنوان حقی از آنها ضایع نشده و کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم صورت می گیرد. نام تبریز در کتابها و اسناد تاریخی، تحت نامهای مختلفی نظیر «تیرازیس»، «تبریزیس» و «تبریز» به ثبت رسیدهاست. فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. این دستگاه تمام پورتهای ارتباطی با کامپیوتر را دارا می باشد و الگوریتم شناسایی اثر انگشت آن با هوش مصنوعی بوده این دستگاه به پرفروش ترین دستگاه شرکت تبدیل شود. نرم افزار Luxand Blink با سرعت هرچه تمام تر چهره شما را از طریق وبکم کامپیوترتان شناسایی می کند و اجازه ورود به سیستم را به شما خواهد داد.

دستگاه حضور غیاب پیشگامان مدل 4منظوره سی تو شامل ورود و خروج پرسنل، درب باز کن، خروج جهت صرف غذا، کارتخوان می باشد. ادارات و سازمان ها در ساعات کاری مشخص بر روی ارباب رجوع ها باز میباشند. به طور کلی این روش برای سازمان های فوق امنیتی می تواند کاربرد داشته باشد. فقط چهره همه افرادی را که به طور منظم از رایانه شما استفاده می کنند، ثبت کنید. یک دوربین حرارتی چندین عکس از سطوح ثبت میکند. تشخیص چهره / Facial Recognition فناوری است که میتواند اشخاص را از روی تصویر یا عکس دیجیتالی یا ویدیوی آنها تشخیص بدهد. در روش های بومی برای تغییر چهره جاعلان روش های مختلف استفاده می کنند ، یکی استفاده از یک عکس در ابعاد واقعی از صورت فردی است که اجازه دسترسی دارد. توسعه یک مدل محاسباتی برای تشخیص چهره کاملا دشوار است و دلیل آن پیچیدگی چهره ها و ساختار چندبعدی بینایی است.

از سال ۲۰۱۲ و با ارائه شبکه AlexNet و به دنبال آن مطرح شدن شبکه های عمیق، ورق برگشت. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. هالورسن، این اظهارات را در ماه نوامبر و در نشست مربوط به "سرویسهای وب آمازون"(AWS) مطرح کرد و توضیح داد که چگونه اف.بی.آی قصد دارد از پلتفرمهای آمازون برای بررسیهای ضد تروریسم استفاده کند. در سال 2017 و در ماجرای کشتار جمعی در لاسوگاس که توسط "استفان پادوک"(Stephen Paddock) صورت گرفت، این سازمان دادههای ارزشمند بسیاری را جمعآوری کرد که بسیاری از آنها، فیلمهای ضبط شده با تلفنهای همراه و دوربینهای نظارتی بودند. این دسته از دوربین مدار بسته ها در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان های بزرگ و مهم بسیار کاربرد دارند. امروزه شناسایی و ثبت ورود و خروج پرسنل در محل کار با استفاده از ساعت های حضور و غیاب بیولوژیکی (نظیر اثر انگشت ، تشخیص چهره ، اسکن عنبیه چشم ، الگوهای کف دست) و همچنین دستگاه های حضور و غیاب کارتی بدون تماس صورت می پذیرد. اما درمیان این همه تنوع از دستگاههای حضور و غیاب چه دستگاهی برای سازمان شما مناسب است؟

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

http://www.baharnews.ir/news/226024/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com