دستگاه مدرن حضور و غیاب کارتی جهان گسترپارس + مزایا و ویژگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 مرداد 1399
بازدید : 206
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب کارتی نسخه ویرگول

یکی دیگر از انواع پرطرفدار دستگاه های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب کارتی است. شاید فکر کنین با روی کار اومدن دستگاه های حضور و غیاب پیشرفته تر، دستگاه های حضور و غیاب کارتی محبوبیتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونید که این دستگاه ها هنوز هم جز پرکاربردترین و پرطرفدارترین دستگاه ها هستند و هنوز هم بسیاری از سازمان ها از اون ها استفاده میکنن.

البته شکی نیست که این دستگاه ها معایب زیادی دارند و تعداد زیادی از مصرف کنندگانشون رو هم به دلیل همین معایب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان های زیادی وجود دارند که به دلیل این که میخوان حضور و غیاب تعداد زیادی کارمند رو در مدت زمان کوتاهی انجام بدن؛ مجبورن که از این سیستم استفاده کنن.

علاوه بر این دستگاه های حضور و غیاب کارتی مزایای دیگه ای هم دارن که باعث میشه شرکتی که اون ها رو تهیه میکنه، بتونه با صرف حداقل هزینه از حداکثر امکانات دستگاهش استفاده کنه!

  1. اول این که قیمت دستگاه های حضور و غیاب کارتی نسبت به بقیه ی دستگاه ها کمتره و برای شرکت صرفه ی اقتصادی بیشتری داره.

  2. دوما از کارت حضور و غیاب میتونن به عنوان کارت رزرواسیون غذا هم استفاده کنن. این کاربرد رو علاوه بر شرکت ها توی دانشگاها هم میتونین ببینین. مثلا توی دانشگاه خود ما از همین سیستم اتفده میشه.

  3. از طرف دیگه میتونن اطلاعات کارمند رو روی کارت چاپ کنن و به عنوان کارت شناسایی هم ازش برای شناسایی کارمندها استفاده کنن.




فقط مشکل کوچیکی که درباره ی دستگاه های حضور و غیاب کاریت وجود داره اینه که راحت میشه تقلب کرد و کارت کس دیگه ای به جای خود فرد زد. که این مشکل هم اگر شرکت حراست درست و حسابی داشته باشه حل میشه و نیازی نیست نگران تقلب کارمندها هم باشین.

 

حلا اگر با دونستن این ویژگی ها دلتون می خواد مدل ها و قیمت های این نوع دستگاه رو مشاهده کنین؛ به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و مدل های مختلف رو به همراه قیمت هاشون ببینین.

اگر هم سوالی داشتین میتونین با واحد پشتیبانی شرکت ما از طریق شماره ی زیر در ارتباط باشین و از مشاوره ی رایگانشون برای خرید دستگاه استفاده کنین!

 

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com