تاریخچه حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 تير 1399
بازدید : 194
نویسنده : مهندس امنیت

 

 

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، راه سومی نیز وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های همراه کارکنان و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می باشد. در روش های سنتی که عموما با دفاتر عظیم حضور و غیاب و دفترهای شرح وقایع روزانه انجام می شد، کار به کندی انجام می شد و محاسبه میزان کارکرد و روزهای حضور کارکنان در محل کار دشوار می نمود. سپس نوع و شناسه دستگاه مدنظر خود را اعلام کند تا در اسرع وقت، تیم فنی ما برای حل مشکل به وجود آمده اقدام کند. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. از این رو کسانی که می خواهند یک کسب و کار جدید در این زمینه راه بیاندازند به آن نیاز دارند. در حالی که برنامههای تشخیص چهره میتوانند معیارها و اسکنهای مختلف را برای شناسایی و تشخیص چهره مورد استفاده قرار دهند، اما محدودیتهایی نیز دارند.

  • ۱۲۸MB RAM minimum
  • ورود و خروج پرسنل جهت تصمیم گیری های بعدی
  • اپلیکیشن حضور و غیاب تاگل (Toggl)
  • 18 ماه گارانتی سیستم حضور و غیاب تعویض
  • گزارش ساز و فرمول نویسی
  • 1-فواید تست زنی زماندار

 

گفتار امروز سرویس دانستنی های روزیاتو هم برای دریافت کنندگان دستگاه کارتخوان و هم چنین برای مشتریان، اطلاعات خوبی را فراهم کرده است که دانستن آن در عصر پرداخت مجازی، ضروری تصور می شود. بسیاری از استارتاپ ها و شرکت ها تصور می کنند زمان ثبت حضور و غیاب کارکنان به سرآمده و کارکنان باید وظیفه محور باشند و نه زمان محور. بسیاری از مشاغل روش ساعت زدن از طریق کامپیوتر، موبایل و یا تلفن را بسیار ساده تر و ارزان تر می بینند. در مقابل بسیاری از کاربران نیز از شارژدهی این ساعت هوشمند بسیار راضی بوده اند. یکی از موارد استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت، در دفاتر ثبت ازدواج است که افراد برای تشخیص اطلاعات کارت ملی و اثر انگشت از اسکنر استفاده می کنند. این دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی آفلاین بوده و نیازی به اتصال به کامپیوتر برای ضبط ندارد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد.

 

برای استفاده در طبیعت شما نیازی به اتصال دستگاه به برق ندارید. سیستم های اعلام حریق بسیار کارآمد بوده و در صورت نگهداری صحیح و سرویس ماهیانه و سالیانه می توانند با اطلاع رسانی بموقع از اموال و جان شما بخوبی محافظت کنند. اما افرادی که برای ثبت غیبت ها و دیرکرد ها اهمیت قائلند بهتر است که از یک دستگاه حضور و غیاب بیومتریک استفاده کنند. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. سامانههایی که برای حضور و غیاب و کنترل تردد به کار میروند امروزه به کمک نرم افزار و تکنولوژیهای متعدد بهینه شدهاند و احتمال خطا یا آسیب به آنها بسیار کم شده است. بطور میانگین قیمت تجهیزات در مشهد 15% بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است.

همچنین دارای دو پردازنده برای شناسایی با دقت بیشتر چهره ها است. اما پس از آزمایش این محصولات به این نتیجه رسیدم که بهترین مکان برای قرارگیری این سنسور جلو تلفن هوشمند است و نه مکانی دیگر. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. S12 ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان است که کوچکترین و ارزانترین دستگاه ضبط مکالمات تلفنی خانگی برای یک خط میباشد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان ، ابعاد کوچکی به اندازهی ۶X۶ سانتیمتر و وزن ۱۰۰ گرم دارد. دستگاههای کارتی ساده ترین و ارزانترین دستگاه حضور و غیاب و دستگاههای تشخیص چهره پیچیده ترین و گرانترین دستگاههای حضور و غیاب می باشند. قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل، از دیگر ویژگی های نرم افزاری دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus است. این نظم به چپاول کشورهای دیگر و غارت آنها اتکاء دارد. دکتر "فالدز" اولین بار زمانیکه در یک بیمارستان در توکیو ژاپن مشغول به کار بود به علم اثر انگشت علاقه مند شد. دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت خانگی تا یک سال دارای گارانتی تعویض است.

دقت نمایید که این طرح پرداخت گمرک و رجیستری فقط شامل ساعت های سیم کارت خوری است که بدون کد فعالسازی خریداری میشوند یا از کشور دیگری ورود پیدا کرده اند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. از این رو تشخیص چهره یک فعالیت سطح بالا در بینایی ماشین (بینایی کامپیوتر) بوده و می تواند خیلی از روش های بینایی اولیه را شامل شود. ولی اگر دستگاهی داشته باشین و امکان انجامش باشه این قابلیت رو برای شما اضافه میکنیم. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید. سامانه شما باید به شما اجازه تنظیم این فرآیند را به همان روشی که میخواهید بدهد و میزان درستی آن را مشخص کند.

یک نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب مناسب، باید بتواند امر کنترل تردد را بسیار دقیق و بدون هنگ ، مشکل ارسال sms اطلاع رسانی به والدین حتی در حجم انبوه دانش آموزان و با سرعت بالا انجام دهد. کارت حافظه در صورت عدم هر گونه تغییر فیزیکی، تا یک سال بعد از تاریخ مندرج بر روی آن دارای گارانتی میباشد. فرمت کارت حافظه دستگاه ضبط مکالمه FAT32 بوده و فرمت خروجی صداهای ضبط شده به صورت WAV. تنها تفاوت اسکنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه کارت خوان این دستگاه است، که توانایی شناسایی کارت های هوشمندی که با تکنولوژی ISO7816 سازگار است را دارد. با تمامی خطوط شهری و داخلی آنالوگ سازگار بوده و بر روی خط تلفن نویز ایجاد نمیکند. کدامیک از انواع کارت ساعت ها با سیستم حضور و غیاب سازگار هستند؟ وبلاک شرکت تعاونی باغبان ماشین ایران - قیمت انواع علف زن - تامین کننده تخصصی … برای خرید یک دستگاه علفتر اش(علفزن) مناسب داشتن چه نکاتی لازم است ؟

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

 

 





:: برچسب‌ها: سیستم حضور و غیاب ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com