دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
بازدید : 607
نویسنده : مهندس امنیت

در اين قسمت به برخی از نكات كليدی كه شما را در انتخاب دستگاه حضور و غياب متناسب با نيازهايتان كمك خواهد كرد، اشاره خواهد شد. ارسال و بررسی برخی داده های طبیعی بدن از راه دور دشوار و هزینه بر است در حالی که با همراهی یک میکروفون و دوربین های دیجیتال کوچک این شناسایی به راحتی انجام می شود. اما امروزه نرم افزار دستگاه حضورغیاب اغلب تحت ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیاری را از این ورود و خروجها در اختیار مدیران قرار میدهند. دستگاه حضور و غیاب WL20 از جدیدترین و ساده ترین تکنولوژی برای شناسایی اثرانگشت می باشد. این تکنولوژی یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم ها جهت این امر در آینده است. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی: این دستگاهها از سه طریق اثر انگشت، کد و کارت شناسایی را انجام میدهند. دستگاههای کارت ساعت زنی پایینترین قیمت را دارند و این متناسب با میزان تکنولوژی به کار رفته در آنها است.

منابع

این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus ظرفیت ذخیره و تعریف ۱۰۰۰ اثر انگشت را دارد. طراحی و چاپ انواع کارت های پی وی سی با پرینترهای رومیزی به صورت تکی و دستگاه های صنعتی به صورت تیراژ بالا . لطفا جهت اطلاع از قیمت، خرید و مشاوره دستگاه حضور و غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 با کارشناسان شرکت فرزان کارت آسیا تماس بگیرید و یا از طریق سایت نیتجن از قیمت ها مطلع شوید. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus قابلیت اتصال دستگاه اثر انگشت و کارت خوان جانبی را هم دارد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق می توان از آن استفاده کرد.

چون از تکنولوژی تشخیص چهره در این محیط ها بدلیل عدم درگیری نزدیک با افراد و شناسایی سیستم حتی در فواصل نسبتا دور، براحتی می توان استفاده کرد. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گونه نرم افزارها وظیفهی تشخیص چهره را بر عهده ندارند و تنها به دنبال صورت انسان میگردند. قابلیت نمایش آنلاین تردد پرسنل، از دیگر ویژگی های نرم افزاری دستگاه حضور و غیاب AC2100 plus است. قیمت دستگاه حضور غیاب نیتجن Nitgen Nac 5000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت می باشد. دستگاه حضور غیاب دوربین دار Nitgen Nac 5000 یکی از جديدترين نوآوری ساعت حضور غياب و كنترل تردد شركت NITGEN كره جنوبي در دنيا است. فروش دستگاه بلوک زنی با انواع قیمت و کارایی های مختلفدستگاه بلوک زنی با انواع قیمت و کارایی مختلف . خدمات پس از فروش میتواند دغدغهی شما را در مشکلات و مسایلی که گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برایتان پیش میآید را بدون دغدغه حل کند. اصطلاح بیومتریک در دستگاه های حضور و غیاب به خصوصیاتی اشاره میکند که در هر فرد کاملا منحصر به فرد است . این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این نرم افزار بدون محدویت زمانی , بدون محدویت در ثبت تعداد پرسنل و تعریف تعداد شیفت می باشد.

  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان بروز رسانی نرم افزار از طریق اینترنت
  • دارای قابلیت تشخیص چهره زنده (Live Face Detection)
  • 1- تعیین ساعات حضور
  • تعریف انواع مشاغل ، سمت پرسنل در سازمان

سیستم این دوربین می تواند جهت کاهش فشار بر روی نرم افزار و کامپیوتر، امور ثبت، شناسایی چهره و ذخیره سازی داده های مربوطه را در حافظه خود نگه دارد و از طرفی اپلیکیشن های چند کاناله براحتی بدست آورد. کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا ۵ برابر دقیق تر عمل می کند. البته این یک امکان مهم و پایه است که وجود آن در هر دستگاه کنترل تردد و دستگاه ساعت زنی نیاز است. قیمت گیت ورود و خروج محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟ طراحی و تولید نرم افزارهای هوشمندی که احساسات مردم را از روی فیلمها و عکسهای اماکن عمومی (مثلاً فرودگاهها) بخوانند و تشخیص دهند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com