شناسایی ترس در آپدیت فناوری تشخیص چهره آمازون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
بازدید : 1037
نویسنده : مهندس امنیت

چون که ضمیر ناخودآگاه شما می داند که دارید امروز و فردا می کنید. تصور کنید که در یک شرکت فعالیت دارید و یا به عنوان رئیس آن شرکت قصد دارید زمان ورود و خروج کارمندان خود را مورد بررسی قرار دهید. لازم است بدانید تمام اطلاعات تردد و ورود و خروج و وضعیت غیبت و مرخصی کارمندان در اختیار مدیر سازمان قرار میگیرد. ضروری است بدانید این گونه دستگاه های باید قابلیت بالا داشته باشند و به طور قابل ملاحظه ای ارزیابی های لازم را انجام دهد. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. با مجهز شدن این دستگاه حضور غیاب به درگاه شبکه، اتصال آن به سیستم مدیریت نیروی انسانی میسر شده است که نهایتاً مدیریت هوشمند کارکنان، محاسبه واریزی و تخمین نیروی موردنیاز و … را امکانپذیر میکند. منابع نرم افزار حضور و غیاب رایگان نسخه پایه یک سیستم جامع و کامل جهت محاسبه کارکرد پرسنل و ارائه گزارش به مدیران است . سیستم مدیریت حضور و غیاب و سیستم کنترل دسترسی RAMS با عملکردی جامع مانند مدیریت کاربران، مدیریت دستگاه ،مدیریت حضور و غیاب و مدیریت کنترل دسترسی و سایز عملکردها همواره در حال ارتقا و به روزرسانی و پیشرفت بوده است.منبع



    • مالیات را به سه روش محاسبه کنید



    • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی



    • تشخیص چهره در حالت های مختلف



    • دستگاه به صورت هوشمند تخطی را هشدار می دهد



    • نصب ساده و آسان




اتوماسیون حضور و غیاب محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

نمونه ای از این محصولات را شرکت بتا و سیماران تولید نموده اند. همانند دیگر محصولات این شرکت این دستگاهها از زبان فارسی کاملاً پشتیبانی کرده و سخنگوی زیان فارسی دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. فناوری های تشخیص چهره امروزه در نمایش تبلیغات به مخاطبان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. با این نرم افزار سیاست های حضور و غیاب، قوانین ورود و خروج به سیستم، مرخصی و تعطیلات را براساس نیاز شرکت خود شخصی سازی نمایید. برای پاسخ به این سوالات و اطلاع از قیمت انواع دستگاه حضور غیاب توصیه می کنیم به وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا از کارشناسان این شرکت اطلاعات لازم را دریافت نمایید. شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار حضور و غیاب را از طریق لینک مورد نظر دانلود نمایید. دستگاه حضور و غیاب کارتی افق فرا ویژن دارای دو مدل شناسایی کارت و کد است. قیمت راهبند ستونی به نسبت مدل اهرمی بالاتر است، اما به خاطر امنیت فوق العاده و ظاهر شیک و زیبا بسته به شرایط محیطی و خصوصیات ویژه ساختمان استفاده می شوند.

با استفاده از دستگاه کنترل تردد امنیت مکان و اطلاعات بالا رفته و درنتیجه باعث افزایش بهره وری و حفظ سرمایه می شود. مدیریت کارانه، پاداش و بهره وری در سیستم حضور و غیاب: این ماژول دغدغه مدیران را برای احتساب میزان کارانه و اختصاص آن به کارمندان برطرف می نماید. این کلیات ویژگیهایی از سیستم تشخیص الگویی عام در بر دارد. دستگاه حضور و غیاب MB20 از جمله دستگاه های تشخیص چهره و اثر انگشت است که سال 2019 شرکت ZKteco به بازار عرضه نموده است این دستگاه را میتوان جزو دستگاه های تشخیص چهره با قیمت ارزان قرار داد. مشکلات اقتصادی: گزارش های نادرست زمان حضور، غیبت و تاخیرهای مداوم باعث ایجاد هزینه های اضافه می شود. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com