شرکت فن آوران اطلاعات سوشیانس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 5 اسفند 1398
بازدید : 728
نویسنده : مهندس امنیت

هدف نهایی آشکارسازی رنگ پوست ایجاد قانون تصمیمگیری است که بتواند میان پیکسلهای پوست و غیر پوست تفاوت قائل شود. این کار با تعریف یک متریک که فاصله را از رنگ پیکسل تا تیرگی پوست را اندازه میگیرد، انجام میشود. مقادیر اندازه گیری شده در برابر متغیر مرتبط با نقاط چهره یک شخص در شناسایی و یا تأیید صحیح شخص به شما کمک می کند. بیومتریک به روشهای خودکار تشخیص یا تأیید هویت یک شخص زنده از طریق اندازهگیری مشخصههای فیزیولوژیکی یا رفتاری وی اطلاق میشود. • پارامترهای فیزیولوژیکی: اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. از دیگر مزیت های این دستگاه، باتری هایی است که در هنگام قطع برق انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم کرده و نگرانی ها در مورد قطع شدن دستگاه در هنگام نبود برق را از بین میبرد. اگرچه، هزینه تعمیر و نگهداری این قبیل دستگاه ها در مقایسه با دیگر سیستم های رایج بسیار پایین تر است. با این امکان همه ی اطلاعات به صورت دائمی در حافظه دستگاه حضور و غیاب نگهداری میشود.



    1. امکان ثبت مأموریت ساعتی و روزانه



    1. نرم افزار حضوروغیاب پرسنل تحت اکسل



    1. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی



    1. از قیمت مناسبی برخوردار است،




دستگاه حضور و غیاب مدل S-38788 یک دستگاه مجهز به کارت زنی و اثر انگشت است که توانایی شناسایی چهره را هم دارا میباشد و الگوریتم ساخت آن طوری است که این دستگاه کنترل تردد ساده نیز محسوب می شود. الگوریتم های تصویر برداری در دستگاههای مختلف با هم متفاوت است. شبکههای اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند. همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد. صفحه نمايش خيره كننده لمسی (Touch) اين دستگاه به همراه واسط گرافيكی متفاوت آن، سهولت كاربری و تجربه فوق ا لعاده را در اختيار كاربر قرار خواهد داد. بعد از تصویربرداریهای مختلف میتوان سوژه را تشخیص داد. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟

در یک روش یک تصویر کامل و یک جا از چهره، بدون مشخص کردن نقاط ویژه تهیه شده و مورد پردازش قرار می گیرد. سیستم حضور و غیاب S-38788 دستگاهی است که با اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله نقاط مختلف صورت در کمتر از ۱ ثانیه کار شناسایی چهره را انجام میدهد. یکی از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این است که جهت ثبت تردد، نیازی به لمس کردن سطح دستگاه نیست. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید و نصب این دستگاه، داشتن یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است. از جمله مثالهای دیگر حوزه فناوریهای قفل بیومتریکی میتوان به اسکن اثر انگشت و سیستمهای اسکن عنبیه و چشم اشاره کرد. ها و دوربین های ارزان قیمت دیگر نیز می توانند جهت دریافت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه تشخیص عنبیه و چهره EF-45 دارای استاندارد ISO 10794-6 برای کیفیت شناسایی عنبیه چشم می باشد در نتیجه دقت بسیار بالایی را در احراز و تطبیق هویت افراد دارد.

به لطف وجود فلیکر، اینستاگرام، گوگل و سایر شبکههای اجتماعی میلیاردها تصویر از چهره انسانها در اینترنت وجود دارد که در دیتاستهای تصویری بزرگ تجمیع شدهاند. در کنار روشهای نوری، برای کاستن از هزینهها، روشهایی نیز ابداع شدهاند که در آنها از خازن استفاده میشود. ازجمله آنها میتوان به اثرانگشت، الگوی شبکیه، عنبیه، چهره نگاری و غیره اشاره کرد که در کنار روشهای رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین مینماید. نرمافزار اطلس حضور و غیاب طوری طراحی شده است که امکانات گسترده ای را در این حوزه فراهم مینماید. به گونه ای که امکان تشخیص افرادی را دارد که توسط سیستم های مرسوم اثر انگشت و تشخیص چهره قابل شناسایی نبودند. نرم افزار کاربری ساده با نصبی راحت دارد که پایگاه داده SQL می دهد و امکان گزارش گیری های مختلف از جملهTXT,PDF,EXCEL و… را نیز دارد. به گزارش پلیس در ایالتهای واشنگتن و اورگان، صحت نتایج این سیستم 75% است. دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب تشخیص عنبیه و چهره EF-45 نسل جدید سیستم های کنترل تردد و حضورغیاب است و از دقت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

این دستگاه حضور و غیاب بارکدی مجهز به کارت خوان بارکد میباشد اینجا که قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکدهای ویژه ی آراز است. دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی SFace900 ساخت شرکت ZKTECO یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتالی ثبت تردد و کنترل دسترسی است. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهاي منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-950 می باشد. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. با انتخاب دکمه «خیر» برنامه به صورت اتوماتیک تاریخ شروع تخصیص الگوی کاری هفتگی را به ابتدای هفته جاری تنظیم خواهد کرد. شبکه های عمیق، نتایج شگفت انگیزی تولید می کردند به گونه ای که هم اکنون محققین هوش مصنوعی، به مزاح، دوره ی قبل از ۲۰۱۲ را به دوره ی ماقبل تاریخ یاد می کنند. تعریف کالاهایی که تاریخ مصرف دارند و ثبت تاریخ مصرفکالا در ورود به انبار و خروج از انبار.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com