دانلود فایل ورد دفتر حضور و غیاب کادر اداری آموزشگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
بازدید : 987
نویسنده : مهندس امنیت

قبل از خرید با مشاورین و کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. با بردن موس بر روی دکمه ذره بین راهنمایی در خصوص ترتیب ستون ها به نمایش گذاشته می شود و با کلیک بر روی ان امکان انتخاب فایل که در مرحله قبل آماده سازی شده است، فراهم می شود. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. نسل جدید حسگرهای اثر انگشت حسگرهای پلیمری یا سنسور های LE می باشند. فناوری سنسور اثر انگشت: که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت نوری و سنسورهای نسل پیشرفته پلیمری وجود دارد. این سنسور از قابلیت شناسایی اثرانگشت 3D به جای قابلیت 2D استفاده می کند. ۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار کارت در این مدل قابل ذخیرهسازی هستند. دستگاه ST-Shine حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و کارتخوان منبع مقاله بدون تماس.

و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت اینو ببین  وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد. چگونه جهت خرید و یا کارشناسی با دیاکالا تماس بگیرم؟ را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. دستگاه RF620 دستگاهی است که از یک پردازنده بسیار قوی بهره می برد. احتمال میرود که سال بعد این تکنولوژی در المپیک توکیو بسیار پرکاربرد خواهد بود. به همین خاطر این محصول از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای شناسایی برخوردار است. نوع شناسایی و تعداد آن نیز که بر اساس کارت، کد و چهره و اثر انگشت باشد نیز روی قیمت دستگاه موثر است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com