تشخیص چهره در دوربین مدار بسته چیست ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
بازدید : 873
نویسنده : مهندس امنیت

چهره نقش اساسی را در شناسایی افراد و نمایش احساسات آن ها در سطح جامعه دارد. من هم به کمک دانشجویان کارشناسی ارشد، حدودا از سال ۱۳۹۴ روی پروژه احراز هویت با استفاده از شناسایی چهره کار می کردیم. در انتها باید گفت که با توجه به فناوری های جدید امکانی فراهم آمده است که در بسیاری از دستگاه ها شما می توانید چند روش احراز هویت را هم زمان استفاده کنید. چیزی که او آنها را Micro-expression یا ریز حالت چهره مینامند (منظور از زودگذر در اینجا، در حد چند دهم ثانیه است). با استفاده از این منو می توانید اطلاعات کاربران تعریف شده روی دستگاه را به حافظه Usb انتقال دهید . با یک ارزیابی بر روی دو مجموعهداده موجود در زمینه حالت چهره که در دسترس عموم است، ما دریافتیم که با استفاده از ویژگیها DCNN، میتوانیم به نرخ تشخیص جدیدی دست بیابیم. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد.



    • كه ممكن است ويتامين ها و مواد معدني باشند



    • عملكرد دستگاه



    • به بخش Settings بروید



    • گزینه Reset Face ID را لمس کنید



    • اپلیکیشن حضور و غیاب هاب استف (Hubstaff)




در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذر واژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شخص همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارد. همانطور که ممکن است تشخیص داده باشید ، دو صفحه هادی یک خازن اصلی ، یک جزء الکتریکی را تشکیل می دهد که می تواند شارژ را ذخیره کند (برای جزئیات بیشتر به چگونگی کار خازن ها مراجعه کنید). روی Improve Recognition کلیک کنید تا اسکن های دیگری را اضافه نمایید یا این پروسه را کنسل کنید. دستگاههای ورود و خروج میتواند به صورت انگشتی - کارتی و یا کد عبور باشد یک سری از دستگاههای حضور و غیاب هم دارای دوربین میباشند که بر اساس تشخیص چهره ورود و خروج افراد را ثبت میکند . ۴- احتمال عدم ثبت ساعات واقعی ورود و خروج توسط پرسنل (برای حل این مورد می توان شخصی را به عنوان مسئول ثبت ورود و خروج همکاران تعیین نمود). از این دستگاه می توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در یک ساختمان یا مجموعه و همچنین احراز هویت افراد و کنترل دسترسی کارکنان به بخش های مختلف یک سازمان یا مجموعه استفاده کرد. امکان باز کردن قفل های برقی و مگنت و اتصال به همه محل های ورود و خروج نیز از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

نرمافزار حضور و غیاب تحت وب که برای ثبت و مدیریت ورود و خروج کارمندان ارائه خواهد شد. این دستگاهها میتوانند امنیت بیشتری برای کسب و کار و سایر کارکنان فراهم آورند، زیرا فقط کارمندان تأیید شده اجازه ورود به ادارات و دیگر مناطق امن را دارند. همچنین دو نوع سازنده تلفن های همراه هوشمند وجود دارد ، سازندگانی که فکر می کنند سنسورهای اثر انگشت جایگاه بهتری در تلفن های هوشمند دارند و سازندگانی که به طور کامل به قابلیت تشخیص چهره اعتقاد دارند. این کالا به همراه دستگاه ارائه می گردد. در این کد بصورت پیشفرض برای 11 نفر اسم انتخاب شده که می توانید آنها را تغییر داده یا از حالت پیشفرض خارج کنید. البته باید حرفهایی بزنید که بار احساسی داشته باشند (مثلاً یک خاطره را تعریف کنید). اگر شما از سخت افزار مناسب استفاده می کنید در این جا به چگونگی تنظیم ورود با تشخیص چهره ویندوز Hello اینو ببین خواهیم پرداخت . با توجه به اینكه اعتبار سنجی های بیومتریک برای هر فرد منحصر به فرد است و نمی توانند جعل یا كپی شوند، شناسای ی بیومتریک دقیق ترین سیستم برای شناسایی هر كارمند شناخته می شود. اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . بطورکلی اگر بخواهیم نقاط آسیب پذیر و مستعد ه کشد ندر سیستمهای اثر انگشتر ابا زگ و کنیم اولین نقطه را میتوان خودکار بردان ست که اثر ان گشت او ه ک شود .

همانطور که ذکر شد د ی دیم که ه کد ست گاه حضور و غیاب امری غیرممکن نیست ومی توان با استفاده از کمی جدیت آنرا ه کنم و د . همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب فراموشی یک فرآیند دستی را حذف می کند و تمام سیستم شما را خودکار می کند. دیدگاههای فینگلیش حذف خواهند شد.11. کارتهای عبور خود دارای هزینه است که با حذف آن باعث صرفه جویی در هزینههای سازمان میشود. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. تصاویر چهره را می توان از فاصله دور ضبط کرد و بدون نیاز به تعامل با کاربر / شخص ، می توان آنالیز کرد. در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com