دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 30 بهمن 1398
بازدید : 645
نویسنده : مهندس امنیت

… جدول قیمت ها. قيمت: 700000 تومان — 1850000 تومان … دستگاه تولید پیکسل دستی سردا پیکسل خام سایزهای مختلف. وی در حال حاضر علاوه بر پیگیری همه علاقهمندیهای خود در رشتههای برنامهنویسی، کپیرایتینگ و تولید محتوای چندرسانهای، در زمینه نگارش مقالاتی با محوریت نرمافزار نیز با مجله فرادرس همکاری دارد. رنگ های روغنی به وسیله تینر روغنی رقیق می شوند و به غلظت مناسب برای اجرای رنگ با پیستوله یا قلمو می رسند. همانطور که در مقاله های پیشین ذکر شد، اصلی ترین ابزارهای ثبت تردد عبارتند از :کارتخوان ،سنسور اثر انگشت ، ماژول تشخیص چهره. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. این نتیجه به سادگی با تقسیم کردن هر مقدار HOG با اندازه 8 در 8 اینجا  بر L2-norm مربوط به بلوک HOG 16 در 16 که شامل آن است صورت میگیرد. نخستین گام باز کردن دوربین و دریافت ویدئو است. شرکت علم و صنعت با معرفی جامع دستگاه های حضور و غیاب با تکنولوژی تشخیص چهره این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که با خیال راحت به سمت تکنولوژی کردن ورود و خروج پرسنل گام بردارند. 2- ثبت رکورد ورود و خروج افراد در دستگاه حضور و غیاب … نمایندگی فروش و پشتیبانی دستگاه های حضور و غیاب و ساعت زن جهانگستر, علم و صنعت, غدیر, ارگ و .

این دستگاه دارای سرعت و دقت بسیار بالایی در شناسایی و ثبت اثر انگشت است و برای جاهایی که تردد (ورود و خروج) بسیار بالاست به خوبی کار می کند. بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. کدام روش را باید انتخاب کرد؟ در رویکردهای قبلی، بخش عمدهای از کار مربوط به انتخاب فیلترها برای ایجاد ویژگیهایی جهت استخراج بیشینه ممکن اطلاعات از تصاویر بوده است. نکته مهم در به کارگیری این ادویه ها این است که باید در هنگام مصرف, این ادویه ها خوب آسیاب شوند. در ادامه آن را به صورت عملکرد همزمان (آنی) تست میکنیم. لذا درکی که همکاران حوزه آمار و اقتصاد از ضرورت اینچنین محاسباتی داشتند باعث شد که اعتماد عمومی به این بازار جلب شود و ثمره آن استفاده از پساندازهای کوچک در توسعه اقتصادی کشور و درآمدزایی برای سهامداران بود.

برای تخمین جهت گرادیان درون ناحیه، یک هیستوگرام میان 64 مقدار از جهتگیریهای گرادیان (8 در 8) میسازیم و بزرگی آنها (64 مقدار دیگر) درون هر ناحیه را نیز محاسبه میکنیم. سپس HOG را برای هریک از این سلولها محاسبه میکنیم. در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. یکی از مهمترین پارامترها در خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان توجه به روش شناسایی افراد است. مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. در صورتی که محدوده چاپ مد نظر شما نیست می توانید بعد از انتخاب محدوده چاپ از منوی Page Layout بخش Page setup گزینه Print Area و Set Print Area را کلیک کنید. نظر شما چیست؟

اگر سرعت را معیار قرار دهیم، HoG سریعترین الگوریتم به نظر میرسد و سپس طبقهبندی آبشار Haar و CNN قرار دارند. به جرئت میتوان گفت بکارگیری اين روشها، احتمال سوءاستفاده به کمترین مقدار ممکن و نزديك به صفر میرسد. این دستگاهها از اولین نسلهای دستگاههای حضور و غیاب دیجیتال به شمار میآیند. در چنین مواردی، این زاویه در دسته مناسب HOG اضافه میشود. اگر میخواهید تشخیص سریعی در ویدئوهای زنده خود داشته باشید پیشنهاد میکنیم از روش HoG استفاده کنید. در دستگاه های حضور و غیاب کارتی ، تشخیص هویت افراد به کمک کارت انجام میشود . نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن با محیطی ساده، زیبا و کاربرپسند دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار را برای شما فراهم می کند. CNN-ها انواع خاصی از شبکههای عصبی برای پردازش دادهها با فناوری شبه grid هستند. شبکههای عصبی کانولوشنی (CNN) شبکههای عصبی پیشخور (feed-forward) هستند که به طور عمده برای بینایی ماشین استفاده میشوند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com