دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1398
بازدید : 1064
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع، همه را با آی فون تنها پس از هر صورت زیر میتوانیم. دوربین مدار بسته در تشخیص چهره تنها چهره افراد را تشخیص داده و در حافظه ذخیره می کند و هیچگونه پردازش دیگری را روی تصویرانجام نمی دهد. در دستگاههای بیومتریک دو حافظه داریم. بهعنوان مثال شرکت تسکو (Tesco) از شرکت همای معروف خردهفروشی با نصب دستگاههای تشخیص چهره در جایگاههای سوخت در انگلستان نسبت به ارسال تبلیغات هدفمند با توجه به جنسیت، سن و دیگر ویژگیهای بیومتریک برای کاربران مینماید. همچنین در هنگام ثبت هر تردد، دستگاه یک عکس به صورت خودکار ذخیره می کند و این عکس ها در آینده قابلیت دسترسی و بازخوانی دارند. مزیت اصلی دستگاه های کارتی کوتاه بودن زمان استفاده و هزینه پایین تر خرید و تعمیرات آنها نسبت به دیگر انواع است که استفاده از این دستگاه ها را برای سازمان های دارای پرسنل فراوان مناسب می کند. ارتباط مستقیم با نرمافزار «حقوق و دستمزد» و ارسال خودکار اطلاعات کارکرد به منظور محاسبه حقوق پرسنل، از دیگر مزیتهای کاربری این سیستم است.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. امروز قیمت دستگاههای حضور و غیاب دنیای پردازش از 1،460،000 تومان به بالا است. در گذشته فاصله قیمت دستگاههای حضور و غیاب کارتی با دستگاهای حضور و غیاب اثرانگشتی یا تشخیص چهره بسیار زیاد بود ولی امروزه به دلیل ارزان شدن تکنولوژی های جدید، این فاصله بسیار کم شده است. از سوی دیگر، امکان ورود اطلاعات به صورت دستی و غیر مکانیزه، برای سازمانهایی که از دستگاههای کنترل ورود و خروج خودکار استفاده نمیکنند نیز فراهم است. اگر شما نمی  نصب شده بر روی کامپیوتر شما و نمی خواهم آن را، شما می توانید Wondershare استفاده Dr.Fone برای iOS (آیفون Data Recovery. مقاله  حتی اگر دو چهره بسیار شبیه بهم باشند مجموعه اعداد ذخیره شده برای انها متفاوت است و اینجاست که سیستم های پردازش تصویر تفاوت بین چهره های افراد را تشخیص می دهند.



    1. امکان محاسبه حقوق و دستمزد و چاپ فیش حقوقی



    1. کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



    1. اپلیکیشن حضور و غیاب تایم داکتر (Time Doctor)



    1. 2- قفل مگنت




کار با این سیستم بسیار راحت است و یادگیری آن نیز آسان است. از ويژگيهاي اين مدل، امكان برقراري ارتباط با كامپيوتر از طريق شبكه (TCP/IP) مي باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما مي دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طي چند ثانيه انجام خواهد شد. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. 200 تن در ساعت سنگ شکن سنگ, قیمت سنگ آهن و, در سنگ شکن فکی با ظرفیت ۸۰ تن در . تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. در نهایت در سامانه سما خلاصه کارکرد بصورت نموداری نمایش داده می شود که باعث درک بصری هر چه بیشتر کاربر از گزارش مربوطه می باشد.

بیشتر فعالیت فروشگاه نرم افزار حسابداری آیسان بر فروش نرم افزار های مالی وسخت افزار های مرتبط با حسابداری و فعالیت های شرکتی می باشد. به کار گرفتن نرم افزار بر سرورهای چندگانه دلیل دومی است که نرم افزارهای تحت وب برای کسب و کارهای کوچک مناسب است. مخصوصا اگر خاطره خوبی از نرم افزارهای قبلی نداشته باشند. اگر نه، شما در حالت DFU. در حوزه حضور و غیاب استفاده از سامانه تحت وب توسط پرسنل سبب کاهش اتلاف وقت، حذف بروکراسی زاید و اعتماد پرسنل در استفاده از سیستم حضور و غیاب می گردد. یک سیستم جامع حضور و غیاب با ثبت زمان ورود و خروج افراد و صدور مجوز تردد از درب ها برای آن ها ، می تواند مدیران را برای نظارت موفق و کم هزینه بر روی کارمندان خود یاری نماید. در دستگاه های اثر انگشتی شخص نمیتواند الگوی اثر انگشت ها را حدس بزند و یا تشخیص دهد اما در دستگاه های دیگر میتوان رمز عبور را حدس زد .

سیستم حضور و غیاب تحت وب

سپس تصویر حاصل به نام تصویر probe با تصویر چهره مقایسه و در مدت زمان بسیار کوتاهی شناسایی انجام می شود. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده تر است. به همین دلیل سیستم حضور و غیاب اطلس بصورت کاملا تحت وب طراحی و تولید گردیده است. اگر (به هر دلیل) بهبود استاندارد کار نمی کند برای شما را به دستگاه خود را به شرایط کار، DFU شما کمک ممکن است. اگر آن هنوز چیزی را منعکس نمی کند، سعی کنید به قدرت و دکمه صفحه اصلی در همان زمان در حالی که برای, را فشار دهید تا لوگوی اپل سفید بر روی صفحه می بینید. نیاز به تایپ چیزی داری؟ در حوزه اتوماسیون حضور و غیاب و کنترل تردد این شرکت افتخار دارد با ارائه ده ها مدل سخت افزار به همراه چندین نسخه ی نرم افزار، پاسخگوی انواع نیاز مخاطبان خود در سراسر ایران باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com