دستگاه حضور و غیاب Zkteco


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 687
نویسنده : مهندس امنیت

محاسبات نرم افزار بر اساس این تایم کاری خواهد بود. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. همچنین برخورداری از قابلیت زمانبندی دسترسی ها، امکان تردد افراد در زمان های خاصی در طول روز یا هفته و محدود کردن آن در زمان های دیگر را فراهم می کند. این قابلیت به نرم افزار دستگاه و روشهای اسکن مشخصات هویتی بستگی دارد. دستگاه حضور و غیاب اسکن تهیه شده از اثر انگشت فرد را با اثر انگشت های موجود در پایگاه داده مقایسه می کند. … ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . مقاومت بالا نیز در طراحی آن فراموش نشده و برای ساخت بدنه دستگاه از مواد پلاستيك بسيار مقاوم و آنتي استاتيك استفاده شده است .

قیمت دستگاه ساعت زنی کارتی

در نهایت، امروزه دستگاه های کارت ساعت زنی حضور و غیاب بیومتریک نیز وارد بازار شده اند. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگیهای او تشخیص داده و تایید می کند. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود. معایب : از معایب این روش می توان به کند بودن آن اشاره کرد ، هم چنین در صورت زخمی شدن انگشت فرد امکان تشخیص وجود ندارد و امکان انتقال بیماری با این روش هم بسیار زیاد است. اگر شما هم به دنبال دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر با قیمت مناسب و امکانات کامل هستید ، دستگاه مدل NP586 بهترین انتخاب برای شماست. 3- زمان انجام پروژه بسیار بسیار مهم است و اگر از زمان مشخص شده بیشتر شود، کار از شما تحویل گرفته نمیشود و هیچ مبلغی هم آزاد نمیشود.



    • کارتخوان بدون تماسRFID (/125kHz)



    • 4 ماه پیش



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه



    • Dmz با استفاده از دو فایروال



    • کلید مرخصی



    • صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی



    • ظرفیت تردد و ظرفیت ثبت کاربر




این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید. از لحاظ روش شناسایی می توان به روش های مختلف بایومتریک و غیر بایومتریک اشاره نمود. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. سیستم و نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ منظور از کلمات کلیدی چیست؟ در صورتی که نیاز به لایسنس از یک کتابخانه یا ابزار خاص وجود دارد، قبل از استفاده بایستی اعلام شود و بررسی شود که آیا امکان خرید آن وجود دارد یا نه. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. لذا تمامی مدل های دستگاه حضور و غیاب zkteco به صورت تک فروشی نیز به مشتریان و همکاران محترم ارائه میگردد. البته محدودیت ظرفیت ذخیره ماژول تشخیص چهره را نیز در نظر داشته باشید.

دستگاه ساعت زن

مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه اینجا کلیک کن  ۵٫۰۰۰ نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از ۲٫۵۰۰ نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب در تعداد ترددهای قابل ذخیره سازی محدودیت دارند. سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. در پایان دوره برای پرداخت حقوق و دستمزد در فرآیند دستی ، نیازمند جمع آوری کارت های زمان است زمان لازم برای انجام این کار برای کل سازمان می تواند بسیار خسته کننده باشد. که در نرم افزار حضور و غیاب تهیه می شود، باید به نحوی در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد شده و پس از انجام محاسبات مورد نظر، حقوق و دستمزد پرسنل مشخص گردد.

اگر توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. شما در آی تی بازار می توانید پایین ترین قیمت کالاهای دیجیتال مانند انواع دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم را از بین تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان اصلی و نمایندگان فروش دریافت نمایید. امکان اعمال سقف و کف بر مرخصی های قابل انتقال به ماه و یا سال بعد . در این پنجره شما می توانید قوانین تعطیلات و مرخصی را تنظیم کنید. اگر Microsoft Windows Installer نسخه ۳٫۱ در فرآیند نصب ارائه نشود، لطفا وصله ارتقا دهنده متناظر با سیستم را در پوشه “Windows Installer” یافته و آنرا نصب و دوباره سعی کنید. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. افزایش رضایت کارکنان : استفاده از دستگاههای حضور و غیاب به همراه نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را خوشحال تر می کند زیرا سبب پرداخت به موقع و دقیق می شود. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود؛ به طوری که زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیق تر به ثبت می­ رسید.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

هر دانش آموخته می تواند به صورت ماهانه (یا بر اساس تنظیم و دلخواه آموزشگاه) فیش کارنامه خود را به صورت اتوماتیک و هوشمند تنها با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب دریافت نماید. هر دانش آموخته می تواند در بازه زمانی غیر کارتزنی، با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه روزانه خویش را مشاهده نماید. پروسه چاپ فیش کارنامه ها برای افراد کاملاً خودکار بوده و نیاز به کار با هیچ دستگاهی توسط فرد نمی باشد. دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثرانگشت با امکانات منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازکن اثرانگشتی Nazer, درب بازکن ها. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. علاوه بر امکانات فوق امکانات نرم افزار حضور و غیاب Bace جهت مدیریت تردد دبیران معلمان و اساتید محترم ارائه میگردد. این فرایند دارای نقاط ضعف بسیاری بود؛ گاهی اوقات کارکنان فراموش کرده اند که در زمان درستی وارد سیستم شوند و مواردی وجود دارد که کارمندان از سیستم سوء استفاده می کنند و ورودی های نادرست را ارائه می دهند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com