دستگاه حضور و غياب وِيژه مدارس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 980
نویسنده : مهندس امنیت

منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ سایت مپ چیست؟ نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای حجم 1.2 گیگ می باشد و نمی توان لینک دانلود آن را در سایت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده برای مشتریان ارسال می گردد. به راحتی اطلاعات مربوط به پرسنل را در نرم افزار ثبت کنید و فیشهای حقوقی را با تمام جزئیات لازم بصورت ماهانه ثبت، چاپ و بایگانی نمایید. در قسمت تاریخ و ساعت بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کنید. در این پنجره شما می توانید نام و لوگوی شرکت را به نرم افزار اضافه کنید. 1- در بدو استخدام آیین نامه ها و مقررات مربوط به ساعات کاری و ورود و خروج را به کارکنان گوشزد کنید. دستگاه حضور و غیاب معمولا امکان عملکرد به عنوان دستگاه کنترل دسترسی را نیز دارد. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت . کلیه دستگاه دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب پایه می باشد. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دستگاه حضور و غیاب به قابلیت های تشخیص چهره، شناسایی از طریق اثر انگشت، تعریف کلمه عبور و تشخیص کارت مغناطیسی مجهز است و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. صرفه جوی در وقت و هزینه: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به نیروی اضافی برای کنترل ورود و خروج کارکنان نبوده و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ورود و خروج خود را ثبت کند. چه مواردی را در خرید سیستم حضور و غیاب پرسنل باید در نظر گرفت؟ دستگاه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به وسیله ی آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را کنترل کرد. دستگاه حضور غیاب T21F به گیره و جایگاه پلاستیکی مجهز شده که نصب آسان آن روی پایه و دیوار را فراهم میکند. در حالت کلی امکان ذخیره 5000 اثر انگشت در این دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی وجود دارد.



    • امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه



    • پورت اشتباه وارد شده باشد



    • 1- قفل برقی



    • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان



    • سازگاری با موبایل



    • 9- شرایط و نحوه فسخ قرارداد



    • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت




با توجه به توضیحات بالا، هرکسی که بتواند یک کپی از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هک کردن دستگاه حضور و غیاب خواهد بود. یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار  اد Fara Af 490w از دوربین جهت ثبت تردد برخوردار است و به طور کامل به شما اجازه می دهد تا تمام ورودها و خروج ها را به صورت تصویری ذخیره نمایید. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. برخلاف اکثر دستگاههای حضور غیاب، در این مدل پیکربندی شبکه بهآسانی انجام میشود؛ بهمنظور پیکربندی بایستی ابتدا به قسمت ” تنظیم ارتباط” رفته و اطلاعات درخواستی ادامه دهید را وارد کنید. نوع تشخیص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طریق اثرانگشت ، کارت و رمز و یا ترکیب این حالات امکان پذیر است. دستگاه با ظرفیت 1000 عدد اثرانگشت و ظرفیت ثبت 100000 تردد ، می تواند با سرعتی کمتر از 1 ثانیه تردد پرسنل را تشخیض و ثبت نماید. علاوه بر این با گفتگوی مستقیم این نکته را به کارکنان گوشزد می کنید که حضور به موقع در محل کار برای شما اهمیت بسیاری دارد. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان اما با کیفیت را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

ظرفیت ذخیره سازی بالای این دستگاه سبب می شود که کارایی بالایی در مجتمع ها و ساختمان های بزرگ داشته باشد. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحهی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشهی سمت راست منوی بالای عکسهایتان قرار دارد کلیک کنید. بعد از انتخاب محل قرارگیری دستگاه، نسبت به موقعیت جایگاههای پلاستیکی در قسمت پشتی دستگاه و بهوسیلهی رولپلاک، میتوانید آن را به هر سطحی نصب کنید. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید. دارای صفحه نمایش حساس، حرارتی و گرمایی گوریلا گلس که کافیس انگشتان شما تاچ این ساعت مچی هوشمند را لمس کند تا متوجه عملکرد خوب و بالای آن شوید. صاحبان برخی مشاغل در برابر این بی نظمی ها انعطاف پذیرند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com