تردد - حضور و غیاب - گیت کنترل تردد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 708
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com