خدمات نصب و فروش دستگاه حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 462
نویسنده : مهندس امنیت

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



    • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



    • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



    • 6 اضافه کار



    • 11- نظر سنجی



    • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل  به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان به وب سایت  : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com