دستگاه حضور غیاب ارزان -دستگاه ساعت زنی Bio Station


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 571
نویسنده : مهندس امنیت

اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. برای مثال، دستگاه “تشخیص هویت لمسی ” شرکت اپل بلافاصله پس از عرضه در بازار با ترفند یک اثر انگشت کپی شده جعلی به اشتباه افتاد. یکی از بزرگترین نگرانیها در مورد دستگاههای شناسایی اثر انگشت این است که چگونه میتوان به سادگی آنها را به اشتباه انداخت. بسیاری از دستگاههای شناسایی اثر انگشت مستقر در کنترل کنندههای دربهای ورودی دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت واقعی هستند که معتبر بودن انگشتی که اسکن میکنند را مورد بررسی قرار میدهند. گوشی های آیفون 5s به بعد و آیپدهای Air 2 به بعد دارای سنسور اثر انگشت هستند که به کاربران اجازه می دهند با اثر انگشت شان دستگاه آیفون خود را باز کنند.

دستگاه کارت زنی حضور و غیاب

 

مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای شرکت و سازمان بسیار مهم است. • شرکت سوپریما: این شرکت در یک دستگاه از چندین سیستم “تشخیص غیرطبیعی بودن پوست” بهره میگیرد تا مشخص شود که آیا اثر انگشتان کپی شده و تقلبی هستند و یا خیر. از جمله انحراف سر بصورت افقی تا 45 درجه، انحراف عمودی سر تا 15 درجه و کج شدن سر به سمت چپ و راست تا 170 درجه. با حساس شدن وضعیت امنیت در جهان امروز، بسیاری از دولت ها در حال حاضر در زمینه امور امنیت شهروندانشان، سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه بهبود کیفیت کنترل و امنیت می کنند. در سازمانهای با پرسنل زیاد و یا جهت سهولت بیشتر می توان با بهره گیری از سنسور اثر انگشت مجزا ، اثر انگشتها را در رایانه تعریف نموده و در زمان دلخواه به دستگاه انتقال داد. دریافت اطلاعات از طریق شبکه، انتقال اطلاعات اثر انگشت پرسنل از یک دستگاه حضور غیاب به دستگاه دیگر و قرارگیری در شبکه های کامپیوتری به عنوان یک نود در دستگاه حضور و غیاب ویردی AC2100 PLUS امکان پذیر است. 2. همان انگشت را یک بار دیگر برای کاربری خودتان ثبت کنید.

جهان گستر حضور و غیاب

 

وقتی هر کدام از کارکنان وارد شرکت شوند و در دستگاه ساعت بزنند، بلافاصله بر روی گوشی مدیر و همان کارمند پیام اطلاع رسانی ارسال می شود. همان طور که می دانید سنسور اثر انگشت Touch ID در مدل های جدید گوشی ها و آیپدهای آیفون وجود دارد که قابلیت امنیتی و میان بر است ولی ممکن است بعضی مواقع درست کار نکند. برخی مواقع ممکن است این سنسور خراب شده باشد و باید آن را تعویض کنند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. هر دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی اثر انگشت ساخته شده است که باعث شناسایی دقیق اثر انگشت می شود حتی اگر انگشت اندکی مخدوش یا ضعیف باشد. بهطور کلی، در سیستمهای شناسایی که از هر دو روش سختافزار و نرمافزار استفاده میشود، عملکرد بهتری ارائه میگردد (به عنوان مثال: سه شیوه ”تشخیص ضربان قلب”، “مقاومت الکتریکی پوست” و “نشانگر بافت” با هم). این ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه این نوع از اسکن بیاساس میگردد. لازم به ذکر است در خصوص مواردی که در قالب ساعت هستند میتوانند به دقیقه باشند مثلا به جای 10:22 عدد 620 قرار داده شود .

  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان تعریف شناوری در گروه های کاری به صورت دلخواه
  • راه اندازی تنها در چند دقیقه
  • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)
  • ساخت شركت NITGEN كره جنوبی
  • تأیید یا عدم تأیید غیبت کارمندان و تقاضای تایم کاری

این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. دراین راهنما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه مشکل درست کار نکردن این سنسور را برطرف کنید. علت ریشهای مشکل این است که در حالیکه اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد است، اما آن را میتوان کپی کرد و یا بدون اجازه مورد استفاده قرار داد. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. دستگاه AC2100 قابلیت ذخیره ۱۵۰۰ اثر انگشت را دارد. همچنین قابلیت کارکرد در سیستم های کنترل دسترسی (Access Control)، قابلیت اتصال بر روی سیستم هشدار حریق صفحه اصلی و بسیاری موارد دیگر که امر کنترل تردد و حضور و غیاب را سرعت بدهد، در کارت ساعت موجود است. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com