دستگاه حضور غیاب چیست


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 564
نویسنده : مهندس امنیت

به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود. دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که کاربران فیس بوک در شناسایی موضوع تصاویر به فیس بوک کمک می کنند، فیس بوک می تواند بر اساس این اطلاعات مدام الگوریتم هایش را تقویت کند. سامانه حضور و غیاب باعث می شود تا کنترل ورود و خروج پرسنل به طور دقیق طبق الگو یا شیفتی که در نرم افزار حضور و غیاب تعریف شده انجام شود. در چهرهای که ترس را نشان میدهد، ابروها بصورت عرضی و تخت هستنتد و هیچ قوس خاصی ندارند. علاوه بر این ، خاصیت یکتایی صورت در بین اشخاص (به جز مواردی بسیار نادر) باعث شده است که چهره هر شخص به عنوان شاخص بسیار خوبی برای شناسایی اش بحساب آید. دستگاه های حضور و غیاب می توانند دارای چندین امکانات به صورت همزمان باشند یعنی علاوه بر دوربین تشخیص جهره از سنسور اثرانکشتی نیز پشتیبانی کنند. علاوه بر کاربردهای فوق ، شناسایی و پردازش چهره کاربردهای لینک دیگری هم دارند که ارتباطی با تشخیص هویت ندارند.

زاویه دید سیستم چندان مهم نیست.

می توان نشان داد که تجزیه مقادیر منفرد ماتریس یکی از روشهای موثر برای استخراج ویژگی ازماتریس تصویر است. در سری دیگری از کاربردها با استفاده از بانک ویژگی های موجود از اجزای صورت ، تصویری از شخص با کمک یک شاهد ایجاد می شود. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده ، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند ، میزان کارایی ، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید. با این که فرایند توصیف شده فوق کاملاً کارآمد است، اما هنوز یک مشکل عمده بر سر راه آن پابرجا است.  موقعیت و حدود چهره یا چهره ها، در تصویری که دارای اشیاء و زمینه های مختلف است، مشخص میشود . SDK توسعه یافته برای توسعه کاربردهای بیومتریکی تحت وب و شبکه در نظر گرفته شده است. SDK امکان توسعه کاربردهای بیومتریک را برای سیستم عامل های Linux ، Microsof Windows و Mac OS X فراهم می کند. زاویه دید سیستم چندان مهم نیست. این تبدیل یکی از روشهای مهم برای استخراج ویژگیهای جبری از تصویر چهره میباشد، که بر مبنای بردارهای ویژه ماتریس کواریانس بنا نهاده شده است.



    • زنگ هشدار هوشمند



    • نمایش سابقه و جزئیات و وضعیت تاخیر و غیبت دانش آموز



    • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی تک پایه (2)



    • 2000ظرفیت کارت: 10000



    • جعبه امانات الکترونیکی



    • 12 دنبال شونده




بزرگترین مشکل چیزهایی هستند که باعث گمراه کردن این تکنولوژی می شوند، بعنوان مثال، روشنایی کم، عینک های آفتابی، یا ماسک ها. این ماسک از طرف فیلمسازان و شرکتهای دیگر مورد استقبال قرار گرفته؛ اما در عین حال امکان سوءاستفادههای امنیتی نیز از آنها وجود دارد. در ادامه چند نرم افزار این حوزه را معرفی خواهیم کرد. مدیریت مدرسه باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و هر موقع که بخواهد چاپ گزارشات از اطلاعات تاخیر و غیبت دانش آموزان را در اختیار والدین قرار دهد. نرم افزار FaceLock Pro بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. وصل میشود و ورود و خروج کارمندان را کنترل میکند. سپس یک اسکنر ویژه پرتوهای بازتاب را دریافت کرده و اطلاعات تصویر را پردازش میکند. خروجی CNN در این مورد خاص یک طبقهبندی باینری است که در صورت وجود چهره مقدار 1 و در غیر این صورت مقدار 0 میگیرد.

فروش دستگاه حضور غیاب

در چهره نگاری ویژگی هایی که با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه ای تغییر نمی کنند، اندازه گیری می شوند. فرستنده شبکهای از نورهای مادون قرمز که برای انسان قابل رویت نیست را روی صورت شخص میتاباند. تحقیقات نشان می دهد که حتی اگر شخص سعی در کنترل احساسات خود داشته باشد، بیانگرهای کوچک رخ میدهند. کافی است چند عکس از صورت خود بگیرید و آن را به برنامه بدهید. در روش دوم تلاش میشود تا عکس اسکن شده صورت با اطلاعات پایهای از قبل ذخیره شده مطابقت داده شود.برداری که در پایان به دست میآید، ملاک خوبی برای شناسایی چهره است. معمولا دستگاههای کارتی در رده قیمتی پایین تر و دستگاههای تشخیص چهره در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. قیمت دستگاه منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ امروزه دستگاههای حضور و غياب برای كنترل و مونيتور كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركتها و سازمانها و موسساتی كه با تعدادی پرسنل سر و كار دارند. فناوری های تشخیص چهره امروزه در نمایش تبلیغات به مخاطبان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. شما میتوانید چهره خود را به عنوان قفل گوشی قرار دهید و برای باز کردن گوشی نیز دوربین جلو را مقابل صورت خود قرار دهید تا گوشی باز شود. حتی افراد همزاد و دوقلو نیز دارای الگوی حرارتی متفاوت هستند.

دستگاه ساعت زنی ارزان

در این روش برای دست یابی به شیوه ای آسان و ارزان و دارای دقت بالا از تحلیل همزمان ویژگی های صدا وحرکات عضلات صورت استفاده می شود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی H9 در جهت رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط با امکانات کافی و هزینه مناسب ارائه می گردد . قبل از پرسیدن سوالات بصورت مستقیم، مطمئن شوید که به اندازه کافی با آن شخص راحت هستید. زمانی که یک چهره با احساس خاصی همراه باشد و این احساس و حالت های صورت حدوداً بین 4 تا 5 ثانیه به طول میانجامد. نمونه ای از این کاربرد را می توان در شناسایی مجرمین دید. با آموزشهای علمی و در عین حال فوقالعاده کاربردی کمک میکنیم تا افراد زندگی شخصی و شغلی بهتری داشته باشند و از روابطشان بهترین استفاده را ببرند. همچنین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خاص و کاربردی رادن آن را از سایر دستگاه ها متمایز می سازد، کلیدهای عملکردی که در رادن تغبیه شده است.

در یک مجموعه ی نرم افزاری مجتمع، ماژول کنترل حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و همچنین سایر وظایف مدیریت منابع انسانی مهم، مانند اداره مزایا و ارزیابی کارکنان وجود دارد. این روش بهطور بالقوه احتمال خطا را افزایش میداد و از طرفی یک نیروی کاری بیشتری را میطلبید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. عبارات (microexpression) در حالت های صورت، معمولا نشانه ای از احساسات پنهان است.ترفندهایی برای استفاده بهتر از زبان بدن در سخنرانیگاهی اوقات احساسات لزوما پنهان نیستند، آنها فقط به سرعت در حال پردازش هستند. این حالات صورت، در مدت زمان بسیار کوتاهی شکل میگیرند. … از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه است. دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله این کاربردها هستند که بعضی از آنها در ارتباط بین انسان و کامپیوتر مفید هستند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com