قیمت دستگاه ثبت حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 675
نویسنده : مهندس امنیت

Ip که آن را  هم می نامند مخفف عبارت اینترنت پروتکل یا همان آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یکسری اعداد با قاعده به هروسیله ای که به شبکه networkمتصل شود اختصاص داده می شود. کاربر با داشتن اینترنت و یکی از مرورگرهای نصب شده، به این برنامهها دسترسی پیدا میکند. قدم دوم باید رنج ip شبکه محل کار خود را پیدا کنید که می توانید از طریق cmd در منوی start دستور ipconfig را اجرا نمایید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. جهت برآورد هزینه اطلاع از تعرفه چاپ کارت حضور و غیاب از طریق شمارههای درج شده در بنر زیر با ما در ارتباط باشید. شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار حضور و غیاب را از طریق لینک مورد نظر دانلود نمایید. بدین ترتیب و همانطور که مشاهده می نمایید این داشبورد مجموعه ای از امکانات مورد نیاز مدیر سامانه را به سادگی در دسترس قرار می دهد.

دستگاه ساعت زني

نیاز به حضور در محل: امکان کنترل کارمند در خانه و یا دفتری دور از شرکت وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. سرداری که هیچ وقت کاخ نشین نشد از وضعیت رقبای خود باخبر می شوید! جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت و محصولات در کانال تلگرام افق عضو شوید. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید. مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند. دسترسی فوری برای مدیران و گزارش گیری ، پرس و جو و تجزیه و تحلیل ابزار، سازمان شما را قادر می سازد تا به طور فعال به مدیریت نیازهای کسب و کارتان بپردازید. یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان ها، کنترل و ساماندهی ورود و خروج پرسنل است. دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. این دستگاه می تواند تا 5000 اثر انگشت و 3000 چهره را در حافظه خود ذخیره کرده و تا 100.000 تردد را ثبت نماید. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد .

دستگاه اثر انگشت

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. یک کالا ممکن است بسته به محدودیت های فیزیکی (مثلا ابعاد یا شکستنی بودن) و یا به جهت صرفه اقتصادی برای فروشگاه، با برخی از روش های ارسال هماهنگ نباشد. این سایت با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت مهندسی کاراپرداز راه اندازی گردیده است. کاردکس و مانده مرخصی: با این ماژول امکان تعریف انواع روش های اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی، آیتم های قانونی و کارکردی افزاینده و کاهنده فراهم است. این دستگاه حضور و غیاب، برای شرکتهای کوچک با تعداد پرسنل کم توصیه می شود.. در این نوع قابلیت اتصال به شبکه نیز وجود دارد که در این صورت می توان بصورت متمرکز کلیه دربها را کنترل کرده و امکان استفاده افراد مختلف را برای دربهای مختلف  صفحه اصلی در ساعات مختلف شبانه روزتعریف نمود.



    • مقدار مربوطه در نقطه 2 برابر با A + B است



    • هشدارهای فعال



    • قابليت نمايش تصوير اثر انگشت و نمايش كيفيت آن



    • #فروش حضور و غیاب اثر انگشتی



    • چشمی درب دیجیتالی (5)




منظور از داینامیک بودن آی پی این است که دستگاه شما با هربار اتصال به شبکه نت یک شماره شناسایی به آن اختصاص داده می شود. نرم افزار اطلس با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه امکان استفاده ترکیبی از سنسورها می باشد که معمولا برای جاهای امنیتی کاربرد بیشتری دارد. همچنین از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوقهای بزرگ و رمز دار در مراکز خاص امنیتی استفاده می شود. این دستگاه حضور و غیاب تایگر در عین حال که بسیار کوچک است اما در آن تمامی مواردی که در یک دستگاه حضور وغیاب بزرگ رعایت شده استفاده شده است . از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قابلیت ثبت تردد پنجاه هزار عدد است که این ظرفیت قابل قبول و جوابگوی شرکت های بزرگ می باشد .

دستگاه حضور و غیاب مدل NP586 ، با دارا بودن صفحه نمایش 2/4 اینچی و همچنین دوربین تشخیص چهره امکان ثبت 300 عدد عکس پرسنل ، 3000 عدد اثرانگشت و 200000 تردد را دارد. اگر تعداد کارت بالای ۳۰۰۰ عدد باشد، توجیه اقتصادی برای خرید دستگاه چاپ وجود دارد. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضوروغیاب رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود . اگر مجموعه ی شما به هر علتی نیاز دارد که دسترسی شما به نرم افزار از محیط هایی غیر از محیط کاری شما میسر باشد، طبیعتاً باید از نرم افزار تحت وب استفاده کنید. سمت راست صفحه اصلی پنل کاربری، یک منوی کامل از تمامی گزینههای مورد نیاز کاربران قرار گرفته است. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. بیشترین آمار مشتریان این دستگاه ها کسانی هستند که قبل از مراجعه از نزدیک با مزایا و بهره وری دستگاه آشنا شده اند و خود یا دوستانشان در محیط های دیگری از این سیستم استفاده نموده اند . و همچنین میتوانند گزارش کارکرد زیر مجموعه خود و افراد حاضر و غایب را مشاهده کنند. اما در این بین، مدل های دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره امنیت بالاتری دارند و تمام صورت فرد را اسکن می کنند تا از وجود خود شخص مطمئن شوند. نکته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com