نرم افزار حضور و غیاب Winkart


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 667
نویسنده : مهندس امنیت

دیتابیس نرم افزار نیز میتواند به صورت توزیع شده باشد.با هر بار تراکنش جدید همگام سازی بین دیتابیسها انجام میشود. فایل های قرار داده شده در سایت برای کاهش حجم فشرده شده اند ، برای خارج کردن فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنید. ایجاد یک نرم افزار فارسی و کاربرپسند تمامی پیچیدگیهای موجود را از دید کاربر مخفی کرده و کاربر از کار با آن احساس رضایت میکند. FACES EDU PLUS نرم افزار تشخیص چهره می باشد که cia از آن برای ساخت و شناسایی صورت های مختلفی استفاده کرده است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. عدم امکان ثبت چندین چهره برای یک شخص: در نرم افزار سایان این امکان فراهم شده که برای هر شخص چندین چهره ثبت شود در نتیجه هنگام تطابق درصد شناسایی صحیح بالا میرود.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

همچنین استفاده از اطلاعات این نرم افزار در نرم افزارهای دیگر وجود دارد.. اگر از محصولات zkteco استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم ویدیو های آموزشی مرتبط با دستگاه را در این صفحه مشاهده نمایید . دستگاه حضور و غیاب ارزان با ارسال رایگان به سراسر کشور با نرم افزار رایگان نصب رایگان دستگاه حضور و غیاب تایگر zkteco با کیفیت عالی. هر سخت افزار میتواند بخشی از عملیات تطابق، تشخیص به طور جداگانه بر عهده گیرد. اگر از دست تایپ كردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینكه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتن آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. ورود به كامپیوتر شما به سادگی فقط با یك نگاه! کوییکی نرم افزاری مناسب حضور و غیاب کسب و کارهای کوچک است که با توجه به اقتصادی و به صرفه بودن می تواند در عین توجه به هزینه ها، به ایجاد نظم در انجام وظایف کاری کمک کند.



    • همگامسازی با موقعیت جغرافیایی



    • تعیین و تأیید جابجایی شیفت ها



    • سهولت در نگهداری و بازیابی اطلاعات ثبت شده



    • امکان بهره گیری در شبکه و استفاده حداقل سه کاربر




این رویکرد هزینه بالایی دارد، قیمت دستگاه بر اساس تحقیقات MSU از ۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار است. با استفاده از این سیستم می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد و ساعت کاری کارکنان را به بهترین و سریعترین راه ممکن کنترل نمود . از دیگر ویژگیهای نرم افزار FBI FACES امکان ساخت Facial ID از چهره ساخته شده است. امکان اعمال مجوزهای گروهی برای یک شخص وجود ندارد: هر شخص در نرم افزار سایان عضو هر گروهی باشد تمامی مجوزهای آن گروه را به ارث میبرد. بله تعجب نكنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! عدم امکان ثبت چهره جاری: در سیستم حاضر نمیتوان شخصی را که هم اکنون از مقابل دوربین عبور کرده را به عنوان شخص جدید در سیستم معرفی کرد. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که داشتن آن شاید آرزوی خیلی ها بوده است. شما ممکن است صرفا، فرض کنید که فلان اتفاق باعث بروز یک احساس شده است. با انتقال این کد بر روی سیستمهای دیگر میتوانید چهره شبیهسازی شده را بر روی سیستمهای دیگر نیز مشاهده کنید. را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

در ادامه به بررسی شاخص های مهم در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی نیاز سازمان خود به ساعت حضور و غیاب را مرتفع نمایید. نرم افزار Visidon AppLock بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. در گذشته، محافظان برای باخبر بودن از حیوانات آنها را با دستگاههای ردیابی دنبال کرده و میگرفتند. شما میتوانید با نگاه كردن به وب كم خود برای یك لحظه بدون اینكه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. نرم افزاری که چهره شما را تشخیص میدهد و قفل گوشی را برایتان باز میکند! وبا هدف ارائه سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری نوین و نهادینه نمودن استفاده از تکنولوژی اطلاعات در روندهای شغلی پا به عرصه ظهور نهاد . از این ابزار برای دانستن مکان دقیق چهره در تصویر استفاده میشود.

این SDK علاوه بر تمام ویژگی های SDK استاندارد ، شامل نمونه برنامه های client ، خودآموزها و سرور تطبیق آماده برای استفاده نیز می باشد. که به ازای هر پرسنل نیز باید یک کارت تهیه شود . چندین نمای متفاوت از یک شخص در حالتهای مختلف روحی خنده - اخم و عصبانیت - عادی و یا با عینک از کاربر گرفته میشود و این تعدد در بالابردن ضریب شناسایی اهمیت ویژه ایی دارد . نبودن امکان جستجو، تطابق و ثبت بلافاصله چهره جاری: عدم وجود برخی فرامین کاربری برای شخصی که هم اکنون از جلوی دوربین رد شده در سیستم حاضر کاملا احساس میشود. البته برای فایل های حجیم قابلیت ریکاوری در نظر گرفته شده. نرم افزار تشخیص چهره جدیدی که توسط محققین دانشگاه ایالتی میشیگان طراحی شده، میتواند جان پریماتهای در معرض خطر را نجات دهد. نرم افزار سایان این مشکل را برطرف کرده و به سادگی به کاربر این امکان را میدهد که فرامین مورد نیاز خود را بر روی چهره جاری به نحو احسنت اجرا کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com