نمونه فرم حضور و غیاب پرسنل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 688
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های تشخیص چهره هستند. این دستگاه از هر دو نوع کارتMifare و RFID پشتیبانی می کند. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. از دیگر قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب توانا، استفاده از آن در شیفت های مختلف مدارس می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. یکی از ایده های خلاق و برتر این نرم افزار نسبت به سایر دستگاه های حضور و غیاب پرسنلی معمول اتصال سیستم نرم افزاری توانا به LED سالن مدرسه می باشد.

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

این دستگاه ساخت نیتجن کره جنوبی می باشد. قطعا تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غیاب بارکدی ARAZT-۵۰ با توجه به ویژگیهای فنی برای مراکز با تعداد پرسنل محدود کاربرد دارد. قیمت این دستگاه ها ممکن است بر حسب سرعت اسکن متفاوت می باشد، ظرفیت این دستگاه ها محدود بوده و برای تردد های زیاد باید از دستگاه های با حافظه و سرعت زیاد استفاده کرد. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موردی که باید منجر به کاهش قیمت می ­شد، ارایه ارز دولتی به شرکت های واردکننده بود. یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی کوچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟

  1. امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز
  2. #حضور و غیاب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  5. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید

این دستگاه حضور و غیاب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عین حال قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های خصوصی و دولتی تبدیل شده است. اما در هر صورت، همواره افزایش قیمت­ ارز سریعا منجر به افزایش قیمت موارد زیادی در بازار می­ شود. همچنین تشخیص چهره می­ تواند برای تغییر ایستگاه ­های رادیویی و تنظیم صندلی براساس اینکه چه کسی راننده است، استفاده شود. این دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مکان های مانند ارگان های دولتی است.از امکانات جانبی این دستگاه می توان به تنظیم سنسور های حسی اثر انگشت و تقویم فارسی و انگلیسی آن اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب zk102 درکمتر از یک ثانیه کار شناسایی را انجام می دهد و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد . اين عمليات می تواند فقط برای مكانهای خاصی از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمی مانند نمایشگرها، سنسورها و قطعات اصلی دیگر. اين ريــدر می تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل اینو ببین باشد.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. مهمترین مزیت قابلیت ارسال sms آن است که در تمامی طول پروسه هیچ یک از معاونین درگیر سیستم نرم افزاری برای ارسال sms یا پیامک نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدین با ارسال نوتیفیکیشن از طرف دایاموز روی گوشی همراه خود ازغیبت .و تاخیر فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا که در سایر نرم افزارهای حضور و غیاب ،ارسال SMS ورود ، خروج و یا تاخیر به صورت دستی توسط معاونین و یا معلمان کلاس ها انجام می گیرد. چرا که برای استفاده از این قابلیت نیازی به فشردن هیچ دکمه ای یا لمس صفحه ی نمایش نیست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز می گردد که در طی کار با صفحه ای حاوی دو گزینه Custom و Complete مواجه می گردید .




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com