عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 676
نویسنده : مهندس امنیت

دیتابیس نرم افزار نیز میتواند به صورت توزیع شده باشد.با هر بار تراکنش جدید همگام سازی بین دیتابیسها انجام میشود. فایل های قرار داده شده در سایت برای کاهش حجم فشرده شده اند ، برای خارج کردن فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنید. ایجاد یک نرم افزار فارسی و کاربرپسند تمامی پیچیدگیهای موجود را از دید کاربر مخفی کرده و کاربر از کار با آن احساس رضایت میکند. FACES EDU PLUS نرم افزار تشخیص چهره می باشد که cia از آن برای ساخت و شناسایی صورت های مختلفی استفاده کرده است. استفاده از Facial ID به دلیل حجم کم، امنیت بالا و قابلیت ویرایش بر روی سیستمهای دیگر، در سازمانهای پلیسی و جنایی بسیار رایج است. عدم امکان ثبت چندین چهره برای یک شخص: در نرم افزار سایان این امکان فراهم شده که برای هر شخص چندین چهره ثبت شود در نتیجه هنگام تطابق درصد شناسایی صحیح بالا میرود.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

همچنین استفاده از اطلاعات این نرم افزار در نرم افزارهای دیگر وجود دارد.. اگر از محصولات zkteco استفاده میکنید پیشنهاد میکنیم ویدیو های آموزشی مرتبط با دستگاه را در این صفحه مشاهده نمایید . دستگاه حضور و غیاب ارزان با ارسال رایگان به سراسر کشور با نرم افزار رایگان نصب رایگان دستگاه حضور و غیاب تایگر zkteco با کیفیت عالی. هر سخت افزار میتواند بخشی از عملیات تطابق، تشخیص به طور جداگانه بر عهده گیرد. اگر از دست تایپ كردن رمز عبور خود و همچین نگرانی از اینكه رمز عبور شما توسط دیگران حدث زده شود و نگران لو رفتن آن هستید میتوانید از این نرم افزار خارق العاده استفاده نمایید. ورود به كامپیوتر شما به سادگی فقط با یك نگاه! کوییکی نرم افزاری مناسب حضور و غیاب کسب و کارهای کوچک است که با توجه به اقتصادی و به صرفه بودن می تواند در عین توجه به هزینه ها، به ایجاد نظم در انجام وظایف کاری کمک کند.



    • همگامسازی با موقعیت جغرافیایی



    • تعیین و تأیید جابجایی شیفت ها



    • سهولت در نگهداری و بازیابی اطلاعات ثبت شده



    • امکان بهره گیری در شبکه و استفاده حداقل سه کاربر




این رویکرد هزینه بالایی دارد، قیمت دستگاه بر اساس تحقیقات MSU از ۴۰۰ تا ۴۰۰۰ دلار است. با استفاده از این سیستم می توان با هزینه کم بالاترین امنیت را به وجود آورد و ساعت کاری کارکنان را به بهترین و سریعترین راه ممکن کنترل نمود . از دیگر ویژگیهای نرم افزار FBI FACES امکان ساخت Facial ID از چهره ساخته شده است. امکان اعمال مجوزهای گروهی برای یک شخص وجود ندارد: هر شخص در نرم افزار سایان عضو هر گروهی باشد تمامی مجوزهای آن گروه را به ارث میبرد. بله تعجب نكنید. برای ورود به ویندوز ساده تر از این نمیشه! عدم امکان ثبت چهره جاری: در سیستم حاضر نمیتوان شخصی را که هم اکنون از مقابل دوربین عبور کرده را به عنوان شخص جدید در سیستم معرفی کرد. در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که داشتن آن شاید آرزوی خیلی ها بوده است. شما ممکن است صرفا، فرض کنید که فلان اتفاق باعث بروز یک احساس شده است. با انتقال این کد بر روی سیستمهای دیگر میتوانید چهره شبیهسازی شده را بر روی سیستمهای دیگر نیز مشاهده کنید. را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

در ادامه به بررسی شاخص های مهم در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی نیاز سازمان خود به ساعت حضور و غیاب را مرتفع نمایید. نرم افزار Visidon AppLock بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. در گذشته، محافظان برای باخبر بودن از حیوانات آنها را با دستگاههای ردیابی دنبال کرده و میگرفتند. شما میتوانید با نگاه كردن به وب كم خود برای یك لحظه بدون اینكه رمز عبور خود را تایپ نمایید به رایانه خود وارد شوید. نرم افزاری که چهره شما را تشخیص میدهد و قفل گوشی را برایتان باز میکند! وبا هدف ارائه سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری نوین و نهادینه نمودن استفاده از تکنولوژی اطلاعات در روندهای شغلی پا به عرصه ظهور نهاد . از این ابزار برای دانستن مکان دقیق چهره در تصویر استفاده میشود.

این SDK علاوه بر تمام ویژگی های SDK استاندارد ، شامل نمونه برنامه های client ، خودآموزها و سرور تطبیق آماده برای استفاده نیز می باشد. که به ازای هر پرسنل نیز باید یک کارت تهیه شود . چندین نمای متفاوت از یک شخص در حالتهای مختلف روحی خنده - اخم و عصبانیت - عادی و یا با عینک از کاربر گرفته میشود و این تعدد در بالابردن ضریب شناسایی اهمیت ویژه ایی دارد . نبودن امکان جستجو، تطابق و ثبت بلافاصله چهره جاری: عدم وجود برخی فرامین کاربری برای شخصی که هم اکنون از جلوی دوربین رد شده در سیستم حاضر کاملا احساس میشود. البته برای فایل های حجیم قابلیت ریکاوری در نظر گرفته شده. نرم افزار تشخیص چهره جدیدی که توسط محققین دانشگاه ایالتی میشیگان طراحی شده، میتواند جان پریماتهای در معرض خطر را نجات دهد. نرم افزار سایان این مشکل را برطرف کرده و به سادگی به کاربر این امکان را میدهد که فرامین مورد نیاز خود را بر روی چهره جاری به نحو احسنت اجرا کند.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 687
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های تشخیص چهره هستند. این دستگاه از هر دو نوع کارتMifare و RFID پشتیبانی می کند. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. از دیگر قابلیت های نرم افزار حضور و غیاب توانا، استفاده از آن در شیفت های مختلف مدارس می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. با توجه به اهمیت بالای موضوع کنترل تردد و اتوماسیون حضور و غیاب در سازمان ­ها، در زیر به بررسی این موضوع می ­پردازیم. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. یکی از ایده های خلاق و برتر این نرم افزار نسبت به سایر دستگاه های حضور و غیاب پرسنلی معمول اتصال سیستم نرم افزاری توانا به LED سالن مدرسه می باشد.

دستگاه حضور و غیاب انگشتی

این دستگاه ساخت نیتجن کره جنوبی می باشد. قطعا تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غیاب بارکدی ARAZT-۵۰ با توجه به ویژگیهای فنی برای مراکز با تعداد پرسنل محدود کاربرد دارد. قیمت این دستگاه ها ممکن است بر حسب سرعت اسکن متفاوت می باشد، ظرفیت این دستگاه ها محدود بوده و برای تردد های زیاد باید از دستگاه های با حافظه و سرعت زیاد استفاده کرد. در ادامه، وضعیت ارز آن طور که باید پیش نرفت؛ با وجود اینکه گاها کاهش مختصری در قیمت ها دیده می ­شد، اما در مجموع همواره افزایش قیمت اتفاق افتاد. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوایل سال ۹۷ با شروع دور جدید تحریم ها از سوی ایالات متحده، افزایش دوباره قیمت ارز شروع شد و در نیمه دوم سال شدت بیشتری گرفت. موردی که باید منجر به کاهش قیمت می ­شد، ارایه ارز دولتی به شرکت های واردکننده بود. یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی کوچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟

  1. امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز
  2. #حضور و غیاب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمیر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
  5. از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید

این دستگاه حضور و غیاب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عین حال قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای شرکت های خصوصی و دولتی تبدیل شده است. اما در هر صورت، همواره افزایش قیمت­ ارز سریعا منجر به افزایش قیمت موارد زیادی در بازار می­ شود. همچنین تشخیص چهره می­ تواند برای تغییر ایستگاه ­های رادیویی و تنظیم صندلی براساس اینکه چه کسی راننده است، استفاده شود. این دستگاه حضور و غیاب مناسب برای مکان های مانند ارگان های دولتی است.از امکانات جانبی این دستگاه می توان به تنظیم سنسور های حسی اثر انگشت و تقویم فارسی و انگلیسی آن اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب zk102 درکمتر از یک ثانیه کار شناسایی را انجام می دهد و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد . اين عمليات می تواند فقط برای مكانهای خاصی از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمی مانند نمایشگرها، سنسورها و قطعات اصلی دیگر. اين ريــدر می تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل اینو ببین باشد.

از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی دستگاه حضور و غیاب می باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. مهمترین مزیت قابلیت ارسال sms آن است که در تمامی طول پروسه هیچ یک از معاونین درگیر سیستم نرم افزاری برای ارسال sms یا پیامک نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدین با ارسال نوتیفیکیشن از طرف دایاموز روی گوشی همراه خود ازغیبت .و تاخیر فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا که در سایر نرم افزارهای حضور و غیاب ،ارسال SMS ورود ، خروج و یا تاخیر به صورت دستی توسط معاونین و یا معلمان کلاس ها انجام می گیرد. چرا که برای استفاده از این قابلیت نیازی به فشردن هیچ دکمه ای یا لمس صفحه ی نمایش نیست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز می گردد که در طی کار با صفحه ای حاوی دو گزینه Custom و Complete مواجه می گردید .


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 751
نویسنده : مهندس امنیت

این شرکت در سال 1396 اقدام به راه اندازی فروشگاه صاران مارکت نمود تا بتواند گستره خدمات خود را در سطح ایران بزرگ به تمامی هموطنان ارایه نماید. 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. کوچ از حضور و غیاب به روش سنتی به مدیریت الکترونیک به سبک و سیاق دستگاه های حضور و غیاب ، نیاز دارد که پاسخ سفت و سختی به سوال “چرا دستگاه حضور و غیاب؟ افزایش بهره وری:با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت کارکنانی بهتر کار می کنند. این نرم افزار جهت کنترل ورودوخروج پرسنل و محاسبه کارکرد ماهانه با قابلیت تهیه گزارشات مرخصی ، ماموریت ، اضافه کار و کلیه احکام رایج طراحی گردیده است . مجموع قوانین مربوط به قانون کار و قانون استخدام کشوری در 6 قسمت اصلی: 1. قوانین کارکرد 2. قوانین اضافه کار 3. قوانین مرخصی 4. قوانین ماموریت 5. قوانین کم کاری 6 . کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. دستگاه حضور و غیاب P160 با قابلیت شناسایی کف دست , اثرانگشتی می باشد همراه با ترمینال کنترل دسترسی که می تواند با قفل الکتریکی شخص ثالث، سنسور درب، دکمه خروج و غیره ارتباط برقرار کند.

دستگاه اثر انگشت

فناوری هایی که قادر است به این مشکلات غلبه نماید، فناوری های تشخیص چهره، اثر انگشت و کف دست می باشد. وجود آب یا ذرات خاک بر روی انگشت ممکن است در تشخیص اثر انگشت ابهام ایجاد کند. ماژول اثر انگشت FR1200 یکی از سخت افزارهای مورد استفاده در دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد می باشد. زمان شناسایی هویتی افراد در دستگاه کنترل تردد RF500 کمتر از یک ثانیه میباشد. دستگاه اثر انگشت ARAZ T7 در سال های اخیر کمک قابل توجهی به کنترل ورود و خروج کارکنان، محاسبه زمان کارکرد، بررسی حقوق و . پس از تخلیه اطلاعات در نرم افزار مربوطه اطلاعات ورود و خروج پردازش می شدند. بلکه دستگاه در زمانی که احساس کند شما قصد استفاده از گوشی خود را دارید، سیستم تشخیص چهره را فعال و اسکن های مربوطه را آغاز می کند. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره دارای سیستم ضد سرقت است و امکان اتصال این دستگاه به آلارم میباشد .



    • سیستم کنترل تردد سازمانی | Organization Access کلیک 



    • نگاه به دوربین باشد



    • مجموعه ای که دستگاه حضور و غیاب دارد یعنی نظم دارد



    • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب



    • مشاهده ارسال ها



    • نسخه اندروید




که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. برای مثال اگر تعداد افرادی که آموزش میدهیم یک فرد باشد، میتوان از این سیستم به عنوان جایگزین رمز عبور برای رایانه استفاده کرد. هرچقدر ابزاری قدرتمندتر باشد، مزیت یا خسارتی که به بار میآورد شدیدتر خواهد بود. اولین حافظه وظیفه ثبت تردد ها را به خاطر دارد و حافظه دوم گنجینه اطلاعات فردی هر پرسنل (اثر انگشت ، کلمه عبور یا کارت) می باشد . با بهره مندی از دستگاه کنترل تردد به عنوان ثبت حضور و غیاب، کارمندان می توانید از همراه داشتن کارت و حفظ کلمه عبور خلاص شوید و در بلند مدت افزایش کارایی کارمندان فراهم گردد. SDK امکان توسعه کاربردهای بیومتریک را برای سیستم عامل های Linux ، Microsof Windows و Mac OS X فراهم می کند. افزایش سود شرکت: با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت ،افزایش بهره وری، افزایش سود فراهم است. کارت حضور و غیاب یکی از انواع چاپ کارت های پی وی سی است که کاربرد آن در موسسات و سازمان ها جهت مدیریت منابع انسانی می باشد.

دستگاه حضور وغیاب ارزان

همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. همچنین سامانهها به گونهای قابل سفارشیسازی هستند که به تولید اثرانگشتهای یکبارمصرف برای مشتریان روزمره میپردازد. فروشگاه اینترنتی صاران مارکت یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. محاسبه کردن این زمان و نحوه تاثیر آن با راهکارهای قدیمی غیرممکن است ولی دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این مشکل به آسانی حل شده است. زمان شناسایی که برای تایید هویت در این دستگاه حضور وغیاب در نظر گرفته شده است کمتر از 1 ثانیه است. آنها می بایست قادر باشند تا چهره ها را در کسری از ثانیه تشخیص دهند ساعت ها. سنسور اثر انگشت دستگاه های این برند میانه ای با تقلب ندارند و پروسه شناسایی و تشخیص اثر انگشت هر فرد را در کمتر از 3 ثانیه ختم به خیر می کنند. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است.

جلوگیری از هر گونه تقلب: دستگاه های حضور و غیاب کارتی، پرسنل می توانند از کارت یکدیگر استفاده کنند و سبب میلیون ها زیان مالی برای کسب و کارهای مختلف شوند. اطمینان در تشخیص صحیح کارمند: ویژگی های فیزیولوژیکی بیومتریک که سیستم حضور و غیاب ثبت می کند برای هیچ کدام از افراد یکسان نیستند. الگوریتم تشخیص اثر انگشت این اسکنر از جمله بهترین الگوریتم های تشخیص اثر انگشت در دنیا است و اسکنر آن اسکن اثر انگشت را با قدرت 500 Dpi انجام میدهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل 28371 با توجه به کارایی دقیق آن به عنوان یکی از پرفروش ترین دستگاه های حضور و غیاب می توان نام برد، این دستگاه دارای جدیدترین الگوریتم شناسایی اثر انگشت می باشد. یکی از جدیدترین محصولات حضور و غیاب کنترل تردد دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل 28371 می باشد. کامل ترین دستگاه حضور و غیاب با 1 سال گارنتی و 10 سال خدمات ، نمایشگر رنگی 3 /5 … قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن با توجه به امکانات و ویژگی های آن، بسیار مناسب می باشد.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 656
نویسنده : مهندس امنیت

ولی امروزه نرم افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان و پیشرفته کارتی بیشتر تحت سیستم عامل ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیار زیادی را از این ورودی و خروجیها در معرض دید اپراتور قرار میدهند. هر یک از این پورت ها از روش بخصوصی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبکه بسته به نوع کابل می باشد. سیستم تحت وب گزارشات کنترل کارکرد WebKart با اتصال به بانک اطلاعات نرم افزار WinKart امکان مشاهده میزان کارکرد را از طریق اینترنت و شبکه های داخلی به تمامی پرسنل سازمان می دهد. باوجوداینکه استفاده از برگه آسان است، اما ممکن است مشکلاتی در مورد خواندن یا نوشتن مطالب داشته باشید، یا دفترچه آسیب ببیند یا حتی احتمال خطای انسانی نیز وجود دارد. اما معروفترین و پر استفاده ترین این روش ها استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشد. 1- در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد.

  • پاور سوئیچ هوشمند (3)
  • تشخیص اثر انگشت حتی در سرما
  • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس
  • وزارت آموزش پرورش
  • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته
  • کارایی دستگاه

گاهی پیش می آید که پرسنل به هر دلیلی ورود و خروج خود را در دستگاه ثبت نکرده باشند. همیشه کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، علی رغم استفاده مدیران از انواع دستگاه های حضور و غیاب (کارتی، اثر انگشتی و …) این معضل همچنان به قوت خود باقیست. از جمله بهترین پیشرفت ها در این زمینه می توانیم دستگاه های حضور و غیاب امروزی را معرفی کنیم. دستگاه حضور و غیاب Biostation 2 - محصولات سیستم حضور و غیاب در . وقت و حضور را به عنوان یک وظیفه برای اتوماسیون کارمند خود اختصاص دهید. که دارای دستگاهی بود که پس از کشیده شدن کارت بارکدی خاص برای ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره شده و بعد از خالی کردن اطلاعات آن به کامپیوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غیاب پردازش میشدند. سوأل : در برخی نرم افزارها، اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه فراخوانی شده ، اما در نرم افزار نمایش نمی دهد.

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب

سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ این نرم افزار تحت وب است و کاربری آن بسیار آسان می باشد. همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP. معروف ترین روش های کنترل تردد استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشند. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. افراد را از قسمت ” پرسنل ” با زدن گزینه ” اضافه ” پرسنل را اضافه میکنیم. تمام عواملی که در قسمت قبل توضیح دادیم دست به دست هم داده و قیمت یک دستگاه حضور و غیاب را مشخص میکنند. 1- تکنولوژی شناسایی: همانطور که در پیش گفته شد، دستگاه های حضور و غیاب از روش های متنوعی جهت ثبت تردد استفاده می کنند.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

پس از طی این مراحل می بایست تنظیماتی را بر روی نرم افزار گشت و نگهبانی انجام داد و سپس تنظیمات انجام شده را بر روی دستگاه کشت زنی نگهبان آپلود کرد. سریال یادآوری | قسمت 24 سریال یادآوری | قسمت 25 طنین صدای مرگ بر آمریکا در آغاز "انتقام سخت" اخرنامردی آتش سوزی هولناک برج عظیم در جده پهپاد V-coptr لینک  با قابلیت ۵۰ دقیقه پرواز بدون توقف دروازبانان دریبل زن! قابلیت دریافت اطلاعات ورود و خروج از فایل متنی و فلش . پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. نرمافزار طراحی شده از سوی استارتآپ Ever AI این توانایی را دارد تا با حجم بسیار زیادی از تصاویر و ویدیوهای کاربران که در سرویسهای مختلف کلاود نگهداری میشود، کار کند. A25 توانایی پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت را دارا می باشد و می توانید از آن بعنوان یک تلفن همراه استفاده کنید.

مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. نکته:در انواع سیستم های کارتی که در بالا به آن اشاره شد برای دستیابی به دستگاه حضور و غیاب ارزان و دارای کیفیت بالا باید ازبین سیستم های یک تا چهار با توجه به نیار سازمان خود انتخاب کنید. در صورتی که الگوی کاری مورد نظر به صورت موقت به فرد تخصیص داده می شود، گزینه «الگوی کاری موقت» را انتخاب نمایید. ابتدا سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نموده و نام الگوی کاری مورد نظر را در کادر مربوطه وارد نمایید. همچنین اینکه اگر شما شرکت یا کارخانه ای دارید که تعداد پرسنل آن خیلی زیاد هستند بایستی از چند دستگاه مختلف در ورودی بخش های مختلف برای استفاده کارمندان بخش های مختلف استفاده کنید. هسته اولیه شرکت ذرهبین در سال ۱۳۷۲ در همکاری با شرکت ایرنت و سیستم BBS آن تشکیل شد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. آمار دولتی نشان می دهد که اگر شما از یک سیستم دستی استفاده می کنید، احتمالا میزان اشتباه در میزان فرآیند حقوق و دستمزد بین 1 تا 5 درصد است. کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا 5 برابر دقیق تر عمل می کند. برخی از دستگاه ها تمامی این ماژول ها را دارا می باشند و برخی دیگر که معمولا قیمت ارزانتری دارند برخی از این ماژول ها را حذف کرده اند.


تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 1023
نویسنده : مهندس امنیت

والدین می توانند به صورت ماهانه با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه به صورت کاملاً خودکار فیش کارنامه فرزند خود را دریافت نمایند. پیامک ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموز در کسری از ثانیه در همان لحظه کارتزنی برای گوشی والدین بصورت خودکار ارسال می گردد. همچنین گزارش روزانه ورود و خروج و تاخیر دانش آموزان به صورت اتوماتیک و هوشمند برای اپلیکیشن اندروید مدرسه گوشی اولیا همزمان ارسال می گردد. در این مرحله شما لینک های دانلود نرم افزار اندروید و ای او اس ، اتنسی را مشاهده می کنین و می تونین آن ها را برای پرسنل خود ارسال کنین. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی در رابطه با انواع روش های حضور و غیاب داشته باشیم، روش های حضور و غیاب را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی نمود. این شرایط بهوجود آمده در مورد سنسور دستگاه تشخیص اثر انگشت شرکت اپل، نشان میدهد که اثر انگشت های تقلبی و غیرواقعی هنوز برای سیستمهایی که فقط از روش نرمافزار، به تنهایی، استفاده میکنند، یک خطر محسوب میشود. داشتن سنسور اثر انگشت زنده میباشد که به زبان علمی bioID هم معروف است.

دستگاه ساعت زني

همچین از این قسمت وبسایت ما هم میتوانید پرسش و پاسخ را ببینید هم میتوانید مراحل نصب را مطالعه کنید. 2. انگشت خشک: اگر انگشتتان خیلی خشک است، از مایع یا هوای بازدم گرم خود برای اندکی خیس کردن آن استفاده کنید. آیا می دانید نرم افزار طلایی چاپ فاسافت کار چندین نرم افزار از جمله فتو شاپ را به سادگی انجام می دهد. البته پردازش دقیق اطلاعات، باعث بهبود دقت و صحت فیش حقوقی می شود و شفافیت کامل را ارائه می دهد. پیشنهاد می کنیم این راهنما را با دقت مطالعه کنین تا با امکانات کامل برنامه موبایل آشنا بشین. تبریک … شما اولین محل کار خود را با موفقیت ثبت کردید حالا به مرحله ی بعد میریم. ر محل دقیق دفتر خود را روی نقشه مشخص کنین و بعد از مشخص کردن محل دقیق محل کار خود روی نقشه بر روی افزودن کلیک کنین . دقیقا مشخص کنید چه واحدهایی از طریق نرم افزار باید با هم مرتبط باشند و آنرا برای طراح و کارشناس نرم افزار توضیح دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از ظرفیت نرم افزار ببرید.

۶- ردیابی پروژه ها و وظایف از راه دور: شما همچنین می توانید از نرم افزار حضور و غیاب جهت ردیابی پروژه ها استفاده کنید تا متوجه روند برخی از پروژه ها و وظایف شوید. ردیابی تمام مسائل زمانی: مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب می کنید که از تمام نیازهای مرتبط با زمان شما مراقبت می کند و نه دستگاهی که فقط زمان ورود و خروج را ثبت می نماید. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره ردیابی زمان بدون نیاز به پرسنل برای نظارت بر سیستم به طور 24 ساعت در روز وجود دارد. در این حالت اطلاعات حضور و غیاب کاربران بدون هیچ زحمتی در دسترس مدیر قرار دارد. یک مدیر در مواجهه با چنین مسائلی گاه بایست انعطافپذیر باشد و شرایط خاص این افراد را بپذیرد و از اینکه طبق قانون محل کار رفتار نمیکنند چشمپوشی کند. دنیای امروز ما با اطلاعاتی از این قبیل اشباع شده است و تعداد زیادی از دادههای ویدیویی و عکسها، مجموعه دادههای موردنیاز برای به کار انداختن تکنولوژی تشخیص چهره را فراهم میکنند.



    • قابلیت به روز رسانی دستگاه توسط نرم افزار و حافظه فلش



    • 10دستگاه حضور و غیاب نانوتایم مدل Semi 7000



    • نحوه بازکردن دستگاه و شناخت اجزای داخلی آن



    • قابلیت چند زبانه بودن کردی عربی فراسی انگلیسی و…




در هنگام تعریف پرسنل می تونین شیفت پرسنل را مشخص کنین ( از لیست شیفت هایی که قبلا تعریف کردین) همچنین به تاریخ شروع به کار پرسنل دقت کنین چون کارکرد آن ها از این تاریخ محاسبه می شن. والدین می توانند در هر زمان دلخواه با نگه داشتن کارت هوشمند فرزند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه مستمر را به صورت گرافیکی و زیبا به همراه نمودار بر روی پمثیپ سالن مشاهده نمایند. ارسال sms برای هر چند کلاس در هر چند درس در هر بازه زمانی دلخواه و با تلفیق هر گونه گزینه مورد نظر کاربران از ویژگی های خاص نرم افزار می باشد. اپلیکیشن مورد نظر باید با نرم افزار و دیتابیس اصلی ارتباط بگیرد و گزارش های موردنظر را ایجاد کند. در سازمان هایی که حضور و غیاب به صورت دستی یا دستگاهی انجام می­ شود، جمع بندی حضور و غیاب تمام کارکنان، جداول زمانی کاغذی و… کیفیت و سرعت حضور و غیاب را پایین می آورد. این شاید مهم ترین کاری باشد که یک نرم افزار موبایلی حضور و غیاب برای مدیر نرم افزار انجام دهد. همچنین می ­توان امکان ارسال نوتیفیکیشن برخی از اطلاعات دیگر به موبایل مدیر را به دلخواه انتخاب کرد. از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران … TA300 می تواند تا سقف 500 قالب اثر انگشت و 30000 تراکنش را در هر دستگاه خود ….

دستگاه حضور غياب انگشتي

قیمت دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره کلیک  Nac 5000 Face با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. معرفی دستگاه; قابلیت ها; کاربرد دستگاه; قیمت دستگاه. در ادامه ی صفحه قابلیت های نرم افزار موبایل اتنسی برای شما کامل نوشته شده و همچنین یک آموزش کاربری نوشته شده . مدیر هم باید بتواند هر جایی که هست، حداقل گزارش ها یا اگر نرم افزار این قابلیت را داشته باشد، گزارش های کاملی را ارائه کند. در هرحال، حداقل میزانی از گزارش ها را فراهم و نمایی کلی از وضعیت حضور و غیاب کارکنان درون شرکت را به مدیر یا مسئولی که خارج از شرکت است، ارائه کند. اصلی ترین کاری که دستگاه حضور و غیاب انجام می دهد، این است که ساعت ورود و خروج کارکنان را ثبت می کند. در این نوع کنترل تردد ورودی باید کاربر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهد و سپس دستگاه کنترل دسترسی پس از بررسی اثر انگشت شخص در صورت صحیح بودن به وی اجازه ورود یا خروج خواهد داد.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 862
نویسنده : مهندس امنیت

از طرفی این خصوصیت سیستم حضور و غیاب میتواند به سود بخش نیروی انسانی شرکت باشد، زیرا آنها نیز مجبور نخواهند بود که در مورد برنامه کاری کارکنان بهطور مداوم به آنها پاسخ دهند. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید … عدم محدودیت در تعریف اثر انگشت سرعت پردازش بسیار بالا. 1. از منوی اطلاعات پایه , گزینه معرفی شیفت را انتخاب نمایید. 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود.

از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت.

کیانیت شکسته تولید کنندگان ماشین آلات; Brabender در مقیاس . تولید کنندگان ماشین آلات سنگ زنی در چینسنگ سنگ شکن ماشین در . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K اینجا کلیک کن دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. امکان افزودن به ساعتهای کاری کارکنان در صورت دورکاری، که این امر توسط نرمافزارهای موجود در یک سیستم حضوروغیاب ممکن میشود. از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت. سنگ شکن تن در ساعت تاثیرآرتا سنگ شکن, غلتکی کارخانه . با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. ارسال اتوماتیک روزانه تولد دانش آموزان که با استفاده از برنامه های زمانبندی شده نرم افزار امکانپذیر می باشد.

  • استعلام بهاء
  • گرفتن گزارشات متنوع
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت
  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل

سیستم های بیومتریک شرکت دانش بنیان آرام رمز گستران - ارگ - شامل سیستم های تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص و شناسایی عنبیه، تشخیص و شناسایی اثرانگشت می باشند. این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب می باشند و با استفاده از اسکن چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می نماید. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اینکه واقعا ثبت ورود و خروج ها و مرخصی یا ماموریت های بین روز به صورت دستی و کاغذی چقدر می توانست سخت و خطاپذیر باشد قابل توصیف نیست. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست.

در این مورد خیلی تحقیق کنید. اصطلاح بایومتریک در اصل به معنی تشخیص ویژگیهای انسانی است که برای هر انسان این ویژگیها منحصربهفرد هستند. مسئولان در صادر کردن مجوز برای این رکوردگیری به من یاری بسیاری کردند. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. با استفاده از الگوریتم های قوی و تکنولوژی های پیشرفته این دوربین های مدار بسته می توانند در مقایسه با سایر دوربین های هوشمند عملکرد بهتری داشته باشند. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. سنگ شکن 300 تن در ساعت در استخدام در معدن.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

ماشین آلات سنگ زنی. فاکتور رسمی ماشین آلات و خطوط . در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند. از آنجا که تجمع رگهای زیر پوست صورت در هر فرد شکل متفاوتی دارد، تمایز رنگ بین نقاط مختلف صورت ثابت می ماند. شکن در شکل زیر یک ماشین سنگ . گزارش شما در مورد این آگهی چیست؟ من توانستم با دمبل هایی به وزن 5 کیلوگرم در مدت 10 ساعت به تکرار 21 هزار و 180 که معادل 108 تن بود، این رکورد را جابه جا کنم. وی با دمبل های 3 کیلوگرمی 3 هزار و 200 تکرار را انجام دهد. رکورد دیگرم حرکت جلو بازو با دمبل بود که یک ورزشکار آمریکایی آن را ثبت کرده بود، وی توانست با دمبل 3/5 کیلوگرمی 9 هزار و 720 تکرار انجام دهد. یک دوربین با کیفیت بالا، تصاویری را از چهره یک شخص می گیرد و نشانه های خاص چهره وی را بررسی می کند، بعنوان مثال، فاصله بین چشمها، عرض بینی، شکل گونه ها و … . به عنوان یک انسان ،مغز شما قادر است در لحظه تمام این کار ها را ب طور خودکار انجامدهد .


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 759
نویسنده : مهندس امنیت

اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. حال اگر بخواهید تردد ماهانه از پرسنل خود تهیه نمایید (با احتساب 31 روز) شما باید دستگاهی را انتخاب نمایید که ظرفیت تعداد تردد آن حداقل 12,400 باشد. ظرفیت تردد در این دستگاه حدو اینو ببین رکورد میباشد. این دستگاه در ظرفیت های 5 الی 30 تن در ساعت با, این آسیاب در سایزهای مختلف, 0-5 hm 20 15-20 20 . کارخانه سنگ شکن در مالزی برای فروش,کارخانه سنگ , ظرفیت های 170، 200 و 250 تن در ساعت ،خطوط سنگ . شرکت آسیا سنگ شکن, ظرفیت 200 تن در ساعت کارخانه, مي توان به عنوان راهنما از آن . همان طور که مشاهده می کنید, بردار ویژه در واقع شامل عکسهایی با همان ابعاد عکس های ورودی می باشد که شبیه به شبح هستند. در هر مجموعه و سازمانی ثبت تعطیلات رسمی در تقویم های کاری پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • ویژگی های اصلی نرم افزار حضور و غیاب چیست؟
  • آیا سیستم قابلیت در باز کردن را دارد؟
  • 15- سیستم حضور و غیاب، معیاری برای شناسایی کارمندان
  • سختی جداسازی صورت از پارازیت های پس زمینه

اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. مراجعات به بخش حضور و غیاب از طرف پرسنل و استفاده از کاغذ جهت درخواست و صدور مجوز ترددهای بین روز به حداقل می رسد. پس از انتخاب دستگاه مناسب و خرید نوبت به راه اندازی آن می رسد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بعد از خرید دستگاه حضور و غیاب چه نیازی به تهیه نرم افزار حضور و غیاب می باشد؟ لیدار هم شباهت زیادی به سونار دارد با این تفاوت که به جای ارسال پالسهای صوتی از لیزر استفاده میکند. یک تصویر ساده 24 در 24 پیکسل، معمولاً منتهی به 160،000 ویژگی میشود که هر یک از جمع/تفریق کردن مقادیر پیکسلها به دست آمدهاند. این دستگاه بسیار قوی و سریع بوده و توانایی کار کردن در محیط های اداری کوچک با جمعیت کم را دارد. یکی از دستگاه های زیبای شرکت تایگر با طراحی بسیار زیبا و ارگانومیک این دستگاه می باشد که برای محیط های با حجم کم طراحی شده است. با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد.

دستگاه کارت زنی حضور و غیاب

این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. قیمت این دستگاه حضور غیاب ارزان است و در مقایسه با امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در آن در مقایسه با نمونه های مشابه در بازار بسیار پایین تر می باشد. مقایسه شن و ماسه طبیعی و سنگ شکن 100 متر مکعب هزینه تولید شن و دریافت بیشتر سنگ زنی سنگ شکن تا 100 مش . Chat چت زنده 4500 مش آسیاب کوارتز . آسیاب توپ برای سنگ زنی سنگ آهک 200 مش ترجمة و معنی کلمه سنگ در فرهنگ لغت فارسی-عربی اصطلاحات صفحه 1 . 300 مش چرخ آسیاب توپ ماشین سنگ زنی 400 مش, كه با درجه خلوص بالا و به ابعاد . چرخ غلتکیمشeyfhr.eu. ماشین آلات سنگ شکن استفاده می شودتن در ساعت مش; دریافت قیمتمش آسیاب غلتکیyogtreatmentsociety.in. سنگ زنی ماشین آلات لوله های سنگ شکن فکی سنگ شکن, تا مش 200 کاربرد دارد سنگ شکن فکی 40 . زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. 25 تن در ساعت سنگ آهک آسیاب غلتکی. گرانیت سنگ سخت در .

در این روش برای محاسبه ی مولفه های اصلی از یک شبکه عصبی خطی استفاده شده است, که علاوه بر کاهش حجم مورد نیاز برای محاسبات, طراحی سخت افزار آن بسیارساده تر خواهد بود. برای اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتیAC 2200 و خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب ویردی، می توانید به بخش محصولات سخت افزاری وبسایت شرکت مهندسی کسرا مراجعه کنید. با خرید این دستگاه ، با هر شرایط شغلی دستتان باز می باشد که بهینه ترین روش شناسایی را انتخاب کنید . کارخانه سنگ شکن در هند 200 تن در, شن و ماسه توپ آسیاب خشک تن در ساعت, 20 تا 100, خرید آسیاب . 20 تن در ساعت آسیاب ظرفیت توپ در هند. فک کوچک از 250 ظرفیت سنگ شکن. ، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد و عدم مواجه با دشواری راهکارهای موجود، ساعت ورود و خروج کارکنان خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 715
نویسنده : مهندس امنیت

3. اسکنر را در محل مناسبی به لحاظ دسترسی پرسنل جهت ثبت حضورغیاب روزانه خود قرار دهید. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. رفع اختلالات پرداخت: سیستم اثر انگشت پیشرفته اختلاف زمانی را با دادن دسترسی کارفرمایان به برخی تنظیمات از بین می برد. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. 1 از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.

دستگاه ساعت زن

مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت. دستگاه حضور و غیاب Anviz W1 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد. دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,دستگاه حضور و غیاب انگشتی, دستگاه حضور و … مدل: دستگاه حضور و غیاب ZK مدل MB-908. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود.

  • آلارم غیبت (اطلاع به دانشجویان از طریق پیامک(sms) )
  • 1-تعیین کارکرد افراد
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای
  • ابزارهای موضوع
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • محاسبات دقیق و مقرون به صرفه بودن آن

جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه جهت جلوگیری از سرقت زمان بین کارمندان و نظارت متدوام کارفرما وجود دارد. در هنگام قطع برق ، باطری (UPS) برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می کند. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. این دستگاه قابلیت تعریف تا ۶۵۰۰۰ عدد کارت را داشته و در مقابل باران مقاوم می باشد . قابلیت تشخیص چهره است که این دستگاه بسیار دقیق است .این دستگاه قابلیت ثبت 800 چهره را در حافظه خود دارد و میتواند شناسایی کند. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا روی تلفن همراه، کارتابل کارمندان برای ثبت مجوز ها بدون ایجاد وقت پرتی در اختیارشان قرار می گیرد. نرم افزار تحت وب PWKaraWeb محصول شرکت دنیای پردازش یکی از سامانه های حضور و غیاب آنلاین موجود در بازار است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. این نکته آخر ( اطلاع پیدا کردن از ورود و خروج پرسنل و گزارشات آن ها )، موضوعی است که برای بسیاری از مدیران اهمیت دارد که بتوانند در خارج از سازمان هم حضور و غیاب کارکنانشان را کنترل کنند. امروزه پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد و دسترسی از ویژگی های بیومتریک افراد برای احراز هویت استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان استفاده از آن در درون شبکه است. در نرم افزار ویسمن تحت ویندوز (نسخه رایگان) امکان دریافت و مشاهده ورود و خروج ها به صورت روزانه و فردی وجود دارد و همچنین دارای قابلیت اصلاح گروهی ساده ورود و خروج ها نیز می باشد. اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. تکنیکهای تشخیص هویت بیومتریک، روشهایی هستند که افراد از طریق خصوصیات فیزیکی، مانند اثرانگشتان، نمودارهای گرافیکی voiceprint، مشخصات چهره یا حتی آرایش DNAخود، شناسایی میشوند.

دستگاههای Supremaدر برنامههای مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، اینجا بازرسی مهاجرت و غیره استفاده میشوند. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. طراحی دستگاه کاملاً خاص می باشد برای مثال حتی فونت های استفاده شده در این دستگاه در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و بصورت خاص برای دستگاه رادن طراحی و ایجاد شده است. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید. نرم افزار اطلس حضور و غیاب با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن ، آخرین محصولی است که توسط جهان گستر در زمینه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی طراحی و تولید شده است.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 715
نویسنده : مهندس امنیت

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد. معمولاً سامانه حضور و غیاب به صورت روزمره مورد استفاده و بازدید کلیه پرسنل سازمان ها قرار می گیرد. دستگاه و ساعت حضور غیاب مدل F400 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی موجود در کشور میباشد. با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. زاویه کمتر از 60 درجه باشد و دقیقاً بین دو طبقه قرار بگیرد. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟



    • عرفان محمدی



    • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



    • اجتناب از معاملات نقدی و حضوری



    • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)



    • صف های طولانی



    • کلید ماموریت




با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. 1. گزارش ورود ، خروج ، تاخير و غيبت وي به صورت اتوماتيک در سيستم توانا جهت استفاده هاي بعدي توسط معاونين به همراه جزئيات کارت زني ثبت خواهد شد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با این حال اگر این اخطار برایتان مهم نیست پیش بروید و چهره خود را اسکن کنید. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد ( Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. لینک منبع

نرم افزار ورود و خروج

حتماً به یاد دارید که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. اما اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه چیز با فرآیندی مشخص طی میشود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد. ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به سیستم حضور و غیاب ،از ابتدای شهریور ماه زیر سیستم مرخصی/ماموریت در سامانه وب حضور و غیاب راه اندازی گردید. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. قطعاً تشخیص چهره فناوری قدرتمندی است اما قدرت میتواند در دو مسیر خوب یا بد پیش برود. البته در یک مورد کارتان میتواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهرهاش با شما مو نزند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.


تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 880
نویسنده : مهندس امنیت

Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. با تعریف این قیمت ها، چه در فروشگاه اینترنتی و چه در فروش حضوری و فاکتور دستی، سیستم به صورت خودکار و متناسب با تعداد خرید شده توسط مشتری، قیمت تعدادی را لحاظ می نماید. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. به این دلیل که ساختار چهره بسیار پیچیده است و هیچ مثالی وجود ندارد که به وضوح، یافت شدن یا نشدن چهره در یک تصویر را اطلاع دهد.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد. این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این مجموعه عکس شامل عکسهای ۴۰ فرد و از هر فرد ۱۰ عکس مختلف می باشد. ظرفیت این حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نیز می توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روی آن تعریف نمود.

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. برای یک شیء مانند چهره، ممکن است شما 6000 یا تعداد بیشتری از طبقهبندیها داشته باشید که هرکدام از آنها برای تشخیص داده شدن باید با قالب یک چهره همخوانی داشتهباشند (که خطاهایی در این همخوانی هم وجود دارد). اگر چه این سیستم ها در حال آزمایش و پیشرفته تر شدن هستند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده اما تحقیقات در مورد این دوربین ها میزان موفقیت ۹۰ درصدی را ثابت کرده اند. پلیس در چین، دوربین های نظارتی زیادی را در مراکز اصلی کنترل می کند. در ادامه به اختصار ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. وایولا و جونز در روشی برای حل مسأله تشخیص اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کردهاند که قادر به پردازش سریع تصاویر با میزان تشخیص بالا خواهد بود.

  • حدود 2 سال قبل
  • صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS (صندوقهای فروشگاهی)
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

انتگرال تصویر که توانایی محاسبه سریع مجموع مقادیر پیکسلهای موجود در یک قاب مستطیل شکل را به ما میدهد. چون این تکنولوژی جدید و در حال توسعه است، دولت ها هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند. گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است.

فروش دستگاه اثر انگشت

شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. برای این کار، پلیس باید چهره هایی را که می خواهند به یک سرور محلی در ایستگاه قطار یا مرکز فرماندهی بارگذاری کند که در آن قصد نظارت دارند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند. این دستگاه حضور وغیاب ZKT دارای سنسور های قوی تشخیص اثر انگشت است به صورتی که حتی با دست خیس هم می تواند تایید هویت را انجام دهد. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم.

5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک منبع  آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. با نمایش بردار ی چهره ی انسان که توسط کنار هم قرار دادن سطرهای ماتریس تصو یر حاصل می شود می توان چهره ی انسان را برداری در فضایی با ابعاد بالا در نظر گرفت. در مقاله ای از Trupti M.  با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است. سپس درباره هر قطعه این سوال از خود میپرسد: آيا این تصویرِ یک چهره است؟ به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com