عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 24 بهمن 1398
بازدید : 1098
نویسنده : مهندس امنیت

در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. پلک فوقانی بالا میرود و پلک تحتانی منقبض شده اندکی رو به پایین متمایل میشود. اشتباه بسیار رایج ایرانیان در تلفظVوWدر انگلیسی" انیمه ناروتو شیپودن قسمت 64 آهنگ ننگ به نیرنگ تو از امیر تتلو Days of the week with correct pronunciation /روزهای هفته در انگلیسی، با تلفظ در عبارتهای مختلف برای سپاسگزاری در انگلیسی (در مواقع رسمی و غیر رسمی)" اتحاد مردم منطقه مکالمه انگلیسی مورد نیاز در سالن انتظار فرودگاه" ارتباط و تاثیر بالا رفتن سن در یادگیری زبان" کلیپ شهید سردار قاسم سلیمانی همراه با مداحی میثم مطیعی اولین مصاحبه ارسلان مطهری با پیراهن استقلال نشست مطبوعاتی حمید استیلی پیش از بازی ازبکستان خلاصه والیبال ایران 3 - قزاقستان 0 (انتخابی المپیک) سریال عاشقان ماه | قسمت هفتم | زیرنویس فارسی لحظه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین در شهریار تهران خیلی باحاله در کنار جنازه ام برایم شهادت دهید ● وصیت حاج قاسم سلیمانی آهنگ واقعی لیدی باگ بزور پیدا کردمش لایک-لایک مانکن طرح اقتصادی دوره کوتاه مدت سودده، قبل از راه اندازی مزرعه تان خواستگاری فرزاد فرزین 3 نقطه رو بزن فردین بازی کلیک / قسمت 2/ مس شدممممممم نصب کروز کنترل ، لیمیتر سرعت و دزدگیر کدینگ برلیانس سری 300 اتومات چند دقیقه با سلطان بیلیارد جهان کلیپ زیبا و شاد - دوستان کسی میتونه معنی کنه خیلی زیباست صافکار جادویی خودرو اجرای آهنگ لاو استوری ویولون سل در خیابان نعمت الله آغاسی فلسفه ی زندگیه کی اینجوریه ؟

  • آیا دارای ثانیه شمار می باشد؟
  • ورود و خروج پرسنل به صورت دقیق چک می شود
  • چرا توتکو؟
  • گیت کنترل تردد الکترونیکی شیشه ای (11)
  • امکان گرفتن خروجی jpeg برای ویرایش در فتوشاپ

جلسه24 کاجستان2 چالش آسمر پیتزا سریال پایتخت 1 -قسمت 11 ساخت ایران اهو پیس.نی سفید 2 سریال پایتخت 1 -قسمت 12 سریال پایتخت 1 -قسمت 113 سریال پایتخت 1 -قسمت 14 آیا روش های جراحی نیمه تهاجمی عوارضی دارند؟ روش DRMF به عنوان روشی برای تشخیص اشیای روی چهره به شکل مجزا مورد استفاده قرار می گیرد. وزارت امنیت داخلی آمریکا پیشبینی میکند که تشخیص چهره تا سال ۲۰۲۳، برای ۹۷ درصد از مسافران مورد استفاده قرار میگیرد. هفت احساس پایه خود را چگونه در چهره نشان میدهند؟ بهطور روزافزون، فرودگاههای آمریکا نیز این تکنولوژی را بیش از پیش در محلهای بازرسی امنیتی خود به کار میبرند. بنابراین با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، میتوان مانع از وقوع جرائم شد. تکنولوژی تشخیص چهره، چگونه کار می کند؟ همچنین مشکلاتی وجود دارد که باعث عدم کارایی این تکنولوژی میشود؛ از جمله زمانی که فرد ظاهر خود را تغییر دهد یا زاویه دوربین مناسب نباشد و این مسائل باید حل شود.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

و شرکتهایی که از تبلیغات جهتگیریشده استفاده میکنند باید پاسخگو باشند. به علاوه پشتیبانی دستگاه از زبان فارسی و راهنمای صوتی فارسی، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده از مجموعه ها و سازمان های درون کشور تبدیل کرده است. چرا که در اینگونه سیستم ها اطلاعات بر روی سرورهایی خارج از سازمان شما ذخیره و پشتیبانی می شود. از زمانی که تشخیص چهره همانند یک ابزار قدرتمند تصدیق هویت عمل می کند، به نظر می رسد احتمالا در نهایت، اسکن چهره، به صورت کامل جایگزین کارت های خود پرداز شود. یکی از مهمترین مزایای تکنولوژی تشخیص چهره، ایمنی و امنیت آن است. تکنولوژی تشخیص چهره « A.I.Bar» در کافهها بدینصورت است که مشتریان زمانی که به محل نزدیک میشوند، چهره آنها را شناسایی میکند و سپس در نوبت قرار میدهد؛ بدین ترتیب معطلی آنها کمتر میشود. دستگاه حضور و غیاب zk102 درکمتر از یک ثانیه کار شناسایی را انجام می دهد و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد .

با توجه به مطالعات انجام شده، فرهنگهای آسیایی در هنگام تفسیر حالات صورت بیشتر متکی به چشم و حرکات چشم در صورت هستند، اما فرهنگهای غربی بیشتر بر روی ابرو و دهان متکی هستند. چون تعداد احساسات بسیار بیشتر از هفت مورد است. بررسی کنید که دستگاه مورد نیاز شما باطری دارد یا نه؟ 3. عدم نیاز به همراه داشتن مدارک شناسایی توسط مشتریان بانکی. یعنی باید ۱۰۰ میلیون نقطه را ذخیره کرد که این کار به حدود ۰٫۸ گیگا بایت حافظه نیاز دارد! سوأل کنید که نرم افزار رایگان یا پیشرفته مورد نظر بصورت دائمی است و یا دارای لایسنس یک ساله است و پس از یک سال باید دوباره هزینه بپردازید؟ تمامی اطلاعات, خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و با ذکر منبع نمایش داده می شوند و بی بلاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای آنها ندارد . چگونه صفحه گوشی را به صورت بی سیم روی لپ تاپ و تلویزیون نمایش دهیم؟

قیمت دستگاههای حضور و غیاب

زمانی که شما عکس خود را در فیسبوک بارگزاری میکنید، این پلتفرم بهطور خودکار، صفحه و نام افرادی که در عکس حضور دارند را در عکس برچسبگذاری میکند. تا زمانی که این مشکل برطرف نشود، نگرانیها برای عدم تشخیص هویت مردم با این تکنولوژی وجود دارد. تشخیص و تعیین هویت از تصاویر به عنوان یکی از شاخه های هوش مصنوعی می باشد که با رشد تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری و پیشرفت در عرصه طراحی الگوریتم، وارد عصر جدیدی شده است. پیشنهاد متمم این است که علائم چهره را صرفاً به عنوان یک کانال ارتباطی غیرکلامی، برای درک بهتر طرف مقابل و عمیقتر کردن گفتگو بهکار بگیرید و آن را ابزاری برای تقویت هوش هیجانی بدانید. در بحث ریزحالتهای چهره هم، به علت اینکه گوینده و مخاطب، همگی به خوبی میدانند موضوع صحبت چیست، چه در انگلیسی و چه در فارسی، این دو واژه کمابیش به جای یکدیگر بهکار میروند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

مزایای آن همان جلو گیری از سوء استفاده است و اینکه اگر اثر انگشت آسیب ببیند هم مشکلی ندارد و همچنین احتمال انتقال بیماری و ویروس را هم به خاطر اینکه تماسی با فرد ندارد از بین می برد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. در این مطلب موضوعات مختلفی در رابطه با نقاط ضعف تشخیص چهره گفته شد که با استفاده از روشهای جدید تا حدی برطرف میشوند. چرا که مسئله کنترل تردد دانش آموزان از موضوعات حساس مدارس می باشد که دغدغه ای هم برای معاونین مدارس و هم برای والدین دانش آموزان می باشد. مورد منفی دیگر در خصوص این تکنولوژی، مسائل موجود در ذخیره اطلاعات حساس فرد است. از دیگر نرم افزارهای حضور و غیاب آنلاین، نرم افزار تحت وب پالیزافزار است که دارای امکان تعریف ناحیه تردد، محل های خدمت و دستگاه های فعال می باشد. در این دستگاه شما می توانید تا 10 اثرانگشت را برای یک شخص تعریف کنید.


تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 690
نویسنده : مهندس امنیت

محاسبات نرم افزار بر اساس این تایم کاری خواهد بود. هر فرد کارت مخصوص به خود را داشت که با وارد کردن کارت درون دستگاه و فشردن اهرمی که برای چاپ ساعت تردد بر روی آن تعبیه شده بود ساعت تردد خود را به ثبت می­ رساند. همچنین برخورداری از قابلیت زمانبندی دسترسی ها، امکان تردد افراد در زمان های خاصی در طول روز یا هفته و محدود کردن آن در زمان های دیگر را فراهم می کند. این قابلیت به نرم افزار دستگاه و روشهای اسکن مشخصات هویتی بستگی دارد. دستگاه حضور و غیاب اسکن تهیه شده از اثر انگشت فرد را با اثر انگشت های موجود در پایگاه داده مقایسه می کند. … ثبت ساعت ورود و خروج کارکنان و پرسنل هتل مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها … با دستگاه های تشخیص چهره یا اسکن عنبیه قیمت مناسب تر و پایین تری دارد . مقاومت بالا نیز در طراحی آن فراموش نشده و برای ساخت بدنه دستگاه از مواد پلاستيك بسيار مقاوم و آنتي استاتيك استفاده شده است .

قیمت دستگاه ساعت زنی کارتی

در نهایت، امروزه دستگاه های کارت ساعت زنی حضور و غیاب بیومتریک نیز وارد بازار شده اند. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگیهای او تشخیص داده و تایید می کند. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود. معایب : از معایب این روش می توان به کند بودن آن اشاره کرد ، هم چنین در صورت زخمی شدن انگشت فرد امکان تشخیص وجود ندارد و امکان انتقال بیماری با این روش هم بسیار زیاد است. اگر شما هم به دنبال دستگاه حضور و غیاب پردازش تصویر با قیمت مناسب و امکانات کامل هستید ، دستگاه مدل NP586 بهترین انتخاب برای شماست. 3- زمان انجام پروژه بسیار بسیار مهم است و اگر از زمان مشخص شده بیشتر شود، کار از شما تحویل گرفته نمیشود و هیچ مبلغی هم آزاد نمیشود.



    • کارتخوان بدون تماسRFID (/125kHz)



    • 4 ماه پیش



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی دو پایه



    • Dmz با استفاده از دو فایروال



    • کلید مرخصی



    • صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی



    • ظرفیت تردد و ظرفیت ثبت کاربر




این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید. از لحاظ روش شناسایی می توان به روش های مختلف بایومتریک و غیر بایومتریک اشاره نمود. ثبت اطلاعات مدنی، هویت ملی، رای­ گیری و کنترل مرزها از پروژه­های معمولی هستند که به شناسایی هویت نیاز دارند. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. سیستم و نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ منظور از کلمات کلیدی چیست؟ در صورتی که نیاز به لایسنس از یک کتابخانه یا ابزار خاص وجود دارد، قبل از استفاده بایستی اعلام شود و بررسی شود که آیا امکان خرید آن وجود دارد یا نه. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. لذا تمامی مدل های دستگاه حضور و غیاب zkteco به صورت تک فروشی نیز به مشتریان و همکاران محترم ارائه میگردد. البته محدودیت ظرفیت ذخیره ماژول تشخیص چهره را نیز در نظر داشته باشید.

دستگاه ساعت زن

مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه اینجا کلیک کن  ۵٫۰۰۰ نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از ۲٫۵۰۰ نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب در تعداد ترددهای قابل ذخیره سازی محدودیت دارند. سه گزینه پرکاربرد درخواست مرخصی، درخواست مأموریت و درخواست جابجایی شیفت، در بالای نمودار وجود دارند که به راحتی می­توان هر کدام از این سه عملیات را، در صورت نیاز انجام داد. در پایان دوره برای پرداخت حقوق و دستمزد در فرآیند دستی ، نیازمند جمع آوری کارت های زمان است زمان لازم برای انجام این کار برای کل سازمان می تواند بسیار خسته کننده باشد. که در نرم افزار حضور و غیاب تهیه می شود، باید به نحوی در نرم افزار حقوق و دستمزد وارد شده و پس از انجام محاسبات مورد نظر، حقوق و دستمزد پرسنل مشخص گردد.

اگر توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. شما در آی تی بازار می توانید پایین ترین قیمت کالاهای دیجیتال مانند انواع دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم را از بین تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان اصلی و نمایندگان فروش دریافت نمایید. امکان اعمال سقف و کف بر مرخصی های قابل انتقال به ماه و یا سال بعد . در این پنجره شما می توانید قوانین تعطیلات و مرخصی را تنظیم کنید. اگر Microsoft Windows Installer نسخه ۳٫۱ در فرآیند نصب ارائه نشود، لطفا وصله ارتقا دهنده متناظر با سیستم را در پوشه “Windows Installer” یافته و آنرا نصب و دوباره سعی کنید. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. افزایش رضایت کارکنان : استفاده از دستگاههای حضور و غیاب به همراه نرم افزار حضور و غیاب کارکنان را خوشحال تر می کند زیرا سبب پرداخت به موقع و دقیق می شود. درون این دستگاه وسیله ای تعبیه شده بود که قادر به ثبت زمان بر حسب دقیقه بود؛ به طوری که زمان حضور و غیاب پرسنل به صورت دقیق تر به ثبت می­ رسید.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

هر دانش آموخته می تواند به صورت ماهانه (یا بر اساس تنظیم و دلخواه آموزشگاه) فیش کارنامه خود را به صورت اتوماتیک و هوشمند تنها با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب دریافت نماید. هر دانش آموخته می تواند در بازه زمانی غیر کارتزنی، با نگه داشتن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه حضور و غیاب کارنامه روزانه خویش را مشاهده نماید. پروسه چاپ فیش کارنامه ها برای افراد کاملاً خودکار بوده و نیاز به کار با هیچ دستگاهی توسط فرد نمی باشد. دستگاه حضور و غیاب کارتی و اثرانگشت با امکانات منحصر به فرد و قیمتی مقرون به صرفه نسبت به … نوشته شده در درب بازکن اثرانگشتی Nazer, درب بازکن ها. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. علاوه بر امکانات فوق امکانات نرم افزار حضور و غیاب Bace جهت مدیریت تردد دبیران معلمان و اساتید محترم ارائه میگردد. این فرایند دارای نقاط ضعف بسیاری بود؛ گاهی اوقات کارکنان فراموش کرده اند که در زمان درستی وارد سیستم شوند و مواردی وجود دارد که کارمندان از سیستم سوء استفاده می کنند و ورودی های نادرست را ارائه می دهند.


تاریخ : شنبه 19 بهمن 1398
بازدید : 666
نویسنده : مهندس امنیت

به دلیل اهمیت بسیار زیاد داده های نرم افزار حضور و غیاب، باید امکان پشتیبان گیری از اطلاعات هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار با قابلیت تنظیم زمان بندی وجود داشته باشد. در مقابل سازمان های متوسط و بزرگ به دلیل تعدد پرسنل و اهمیت امنیت اطلاعات در آن ها به اپلیکیشن اندروید متصل به دستگاه های حضور و غیاب با نرم افزارهای پیشرفته نیاز دارند. به همین دلیل حتما قیمت ها را مقایسه کنید. فروش و پخش عمده سیستم های کنترل دسترسی کارتی، اثر انگشتی و تشخیص چهره و لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب. این قابلیت می تواند بر قیمت دستگاه کنترل دسترسی اثر بگذارد. کنترل حضور و غیاب کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. نرم افزار حضور و غیاب تحت ویندوز مناسب، باید امکان کنترل رفت و آمد کارکنان و حضور ایشان را در بخش های مختلف سازمان فراهم کند و بر روی تمامی ویندوزها قابل نصب باشد. 1- بخش های مدیریت منابع انسانی: اگر شما به دنبال یک برنامه جامع مدیریت منابع انسانی می باشید بهتر است به راهنمای خرید برنامه های مدیریت منابع انسانی نگاهی بیاندازید.

ماشین آلات سنگ cnc - کنترل افزار تبریز.

بخش اول با ابزارهای سختافزاری و بخش دوم با ابزارهای نرمافزاری مدیریت میشود. شهرداری تبریز به ۱۱ منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده و جمعاً مساحتی بالغ بر ۲۴۰ کیلومتر مربع را شامل میشود. ماشین آلات سنگ cnc - کنترل افزار تبریز. سنگ زنی کف تخته سنگ و ماشین آلات برای پرداخت . در مقیاس کوچک ماشین آلات سنگ شکن فلز . صفحه نمایش این دستگاه رنگی بوده و زمانی که تردد شخص ثبت می شود، عکس و مشخصات وی (که قبلا به دستگاه ارسال شده است) به روی صفحه به نمایش در می آید. فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود. تفاوت انواع مدلهاي گيتهاي ورود و خروج در نوع كاربري و مكان مورد استفاده مي باشد. برای روزهایی هم که ترددی برای فردی ثبت نشده باید یکی از حالات مرخصی، مأموریت، غیبت و یا تعطیل در نظر گرفت و محاسبات را با توجه به قوانین هر یک از این حالات انجام داد. منبع مقاله در نسخه ویندوزی نرم افزار باید امکان تعریف و ثبت انواع مرخصی و مأموریت وجود داشته باشد.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

سنسورهای نوری دارای معایبی نظیر عدم شناسایی اثر انگشت تقلبی، عدم امکان شناسایی اثر انگشت های خیس، چرب، جوهری، کثیف و آلوده هستند که این معایب در سنسور های پلیمری بر طرف شده است. به عنوان مثال در شرایط عادی از ساعت های حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود که به منظور شناسایی افراد با اثر انگشت چرب، کثیف و آلوده می توان از ساعت های حضور غیاب با سنسورهای پلیمری استفاده کرد. به این صورت که پرسنل می توانند قبل از ثبت هر درخواستی (مرخصی یا مأموریت)، از طریق ارسال پیام نظر مدیر خود را بپرسند و بعد از در نظر گرفتن شرایط درخواست خود را ثبت کنند. برخی از دوربین مداربسته توانایی تشخیص چهره را دارند که آنها را دوربین مداربسته تشخیص چهره مینامید که وظیفه آن تشخیص چهره میباشد و چهره های خاص می توانند برای ارسال یک هشدار در هنگام تشخیص ثبت شوند. و یا در محیط هایی که امکان انتقال بیماری از طریق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظیر بیمارستان ها و محیط های درمانی از ساعت های حضور غیاب تشخیص چهره می توان استفاده کرد.

  • امکان ثبت 50000 تردد
  • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس
  • الگوریتم پیشرفته تشخیص چهره
  • چگونه یک مقاله خوب در سایت قرار دهیم؟
  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • دارنده تمامی استانداردهای جهانی مرتبط
  • یک مجموعه کوچک از ویژگیها را انتخاب کنید

امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک، دولتها، سازمانها و ادارات فراوانی از نرمافزارهای حضور و غیاب استفاده میکنند. میخوام بگم، یادت باشه که من از ساعت پنج و نیم این جا بودم. زن گفت: “ که گفتی مردی رو که با من رفته باشه میکشم. گفت: “اگه این ساعت یه دقیقه عقب باشه من دستَمو میزنم. نکته مهم : برای نصب و استفاده از قابلیت های نسخه تحت ویندوز نرم افزار حضور و غیاب حتما باید دستگاه ساعت زنی و حضور و غیاب (از جمله تشخیص چهره، اثر انگشتی و یا حتی کارتی) تهیه شود. یک نرم افزار تحت وب کارآمد باید امکان ارتباط با اکثر دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب معتبر داخلی و خارجی موجود در بازار را داشته باشد. دستگاه تشخیص چهره فیس استیشن با یک ساختار ارگونومیک خاص به شکلی ساخته شده است که عملکرد بی نظیری را جهت استفاده برای کنترل تردد و دستگاه حضور غیاب مجموعه های کوچک و بزرگ ارائه می دهد .


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 980
نویسنده : مهندس امنیت

منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ سایت مپ چیست؟ نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای حجم 1.2 گیگ می باشد و نمی توان لینک دانلود آن را در سایت قرار داد لذا به صورت لوح فشرده برای مشتریان ارسال می گردد. به راحتی اطلاعات مربوط به پرسنل را در نرم افزار ثبت کنید و فیشهای حقوقی را با تمام جزئیات لازم بصورت ماهانه ثبت، چاپ و بایگانی نمایید. در قسمت تاریخ و ساعت بازه زمانی مورد نظر را انتخاب کنید. در این پنجره شما می توانید نام و لوگوی شرکت را به نرم افزار اضافه کنید. 1- در بدو استخدام آیین نامه ها و مقررات مربوط به ساعات کاری و ورود و خروج را به کارکنان گوشزد کنید. دستگاه حضور و غیاب معمولا امکان عملکرد به عنوان دستگاه کنترل دسترسی را نیز دارد. به طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به عواملی همچون قیمت، تعداد پرسنل، تکنولوژی، مکان استفاده و نرم افزار حتما دقت داشت . کلیه دستگاه دارای یک سال گارانتی و نرم افزار حضور و غیاب پایه می باشد. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دستگاه حضور و غیاب به قابلیت های تشخیص چهره، شناسایی از طریق اثر انگشت، تعریف کلمه عبور و تشخیص کارت مغناطیسی مجهز است و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. صرفه جوی در وقت و هزینه: با وجود این دستگاه دیگر نیاز به نیروی اضافی برای کنترل ورود و خروج کارکنان نبوده و این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ورود و خروج خود را ثبت کند. چه مواردی را در خرید سیستم حضور و غیاب پرسنل باید در نظر گرفت؟ دستگاه حضور و غیاب عبارت است از سیستمی که به وسیله ی آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را کنترل کرد. دستگاه حضور غیاب T21F به گیره و جایگاه پلاستیکی مجهز شده که نصب آسان آن روی پایه و دیوار را فراهم میکند. در حالت کلی امکان ذخیره 5000 اثر انگشت در این دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی وجود دارد.



    • امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه



    • پورت اشتباه وارد شده باشد



    • 1- قفل برقی



    • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان



    • سازگاری با موبایل



    • 9- شرایط و نحوه فسخ قرارداد



    • 1- روش هایی بر پایه ی خصوصیات ثابت




با توجه به توضیحات بالا، هرکسی که بتواند یک کپی از اثر انگشت فرد مورد نظر داشته باشد قادر به هک کردن دستگاه حضور و غیاب خواهد بود. یکی از مشکلات عمده مدیران و صاحبان کسب و کار در تمامی شرکتهای بزرگ و کوچک، بی نظمی کارکنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل کار است. دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد فراافزار  اد Fara Af 490w از دوربین جهت ثبت تردد برخوردار است و به طور کامل به شما اجازه می دهد تا تمام ورودها و خروج ها را به صورت تصویری ذخیره نمایید. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. برخلاف اکثر دستگاههای حضور غیاب، در این مدل پیکربندی شبکه بهآسانی انجام میشود؛ بهمنظور پیکربندی بایستی ابتدا به قسمت ” تنظیم ارتباط” رفته و اطلاعات درخواستی ادامه دهید را وارد کنید. نوع تشخیص و ثبت ورود و خروج پرسنل در دستگاه از سه طریق اثرانگشت ، کارت و رمز و یا ترکیب این حالات امکان پذیر است. دستگاه با ظرفیت 1000 عدد اثرانگشت و ظرفیت ثبت 100000 تردد ، می تواند با سرعتی کمتر از 1 ثانیه تردد پرسنل را تشخیض و ثبت نماید. علاوه بر این با گفتگوی مستقیم این نکته را به کارکنان گوشزد می کنید که حضور به موقع در محل کار برای شما اهمیت بسیاری دارد. اگر قصد خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان اما با کیفیت را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

ظرفیت ذخیره سازی بالای این دستگاه سبب می شود که کارایی بالایی در مجتمع ها و ساختمان های بزرگ داشته باشد. برای استفاده از این ترفند اینستاگرام به صفحهی پروفایل خود رقته و روی علامت بوکمارکی که در گوشهی سمت راست منوی بالای عکسهایتان قرار دارد کلیک کنید. بعد از انتخاب محل قرارگیری دستگاه، نسبت به موقعیت جایگاههای پلاستیکی در قسمت پشتی دستگاه و بهوسیلهی رولپلاک، میتوانید آن را به هر سطحی نصب کنید. هیچ فرد برجسته و موفقی بدون تلاش برنامه ریزی و هدف گذاری نتواسته به مراتب بالای موفقیت برسد.پس اگر ابتدای کتر هستید از تجربه و سبک زندگی بزرگان حتما استفاده کنید و آن ها را الگوی خود قرار دهید. دارای صفحه نمایش حساس، حرارتی و گرمایی گوریلا گلس که کافیس انگشتان شما تاچ این ساعت مچی هوشمند را لمس کند تا متوجه عملکرد خوب و بالای آن شوید. صاحبان برخی مشاغل در برابر این بی نظمی ها انعطاف پذیرند.


تاریخ : جمعه 18 بهمن 1398
بازدید : 467
نویسنده : مهندس امنیت

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



    • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



    • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



    • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



    • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



    • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



    • 6 اضافه کار



    • 11- نظر سنجی



    • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل  به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان به وب سایت  : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.


تاریخ : پنج شنبه 17 بهمن 1398
بازدید : 462
نویسنده : مهندس امنیت

Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. بعد از انتخاب نام روی گزینهی Done کلیک کنید. درواقع میتوان گفت احتمال اینکه شخصی دوست مشترک با شما داشته باشد بسیار زیاد است و شما با مشاهده لایکهای افرادی که فالو کردهاید میتوانید این دوستهای مشترک را پیدا کنید. مطلب دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و مزایا و معایب آن میتواند در این حوزه اطلاعات بیشتر و دقیقتری را در اختیار شما قرار دهد. برای تنظیم ترتیب فیلترها، انگشت خود را روی ۲ خط خاکستری رنگ کنار فیلتر مورد نظر قرار دهید و آن را به جایگاه مورد نظر خود بکشید. برای مخفی کردن فیلترها هم کافی است که روی تیک کنار فیلتر بزنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. دوربین تشخیص چهره به کاررفته در این دستگاه، آخرین نسل از دوربین های ZK می باشد که در کنار LED های مادون قرمز، قابلیت دید در شب (نور کم) بسیار خوبی را برای دستگاه MB360 به ارمغان می آورد. سپس روی Add to Collection کلیک کنید و از لیستی که باز میشود هر تعداد از عکسهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین از این به بعد میتوانید عکسهای موردعلاقه و مرتبط را در این مجموعه ذخیره کنید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب کارتی

شما میتوانید از این اپلیکیشن بخواهید هر زمان که فرد محبوبتان پُستی را به اشتراک گذاشت به شما اطلاع بدهد. هنگامی که شما فکر می کنید خود دستگاه یخ زده است، آیا حد نگران و فقط یک لحظه صبر کنید. برای این کار روی عکس بزنید و سپس روی نام کاربری خود زده و گزینه «Show on My Profile» را انتخاب کنید. برای قرار دادن گوشی در حالت Flight Mode در آیفون و آیپد: منوی پائین صفحه را به سمت بالا بکشید و روی آیکونی که عکس هواپیما دارد، کلیک کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در آیفون و آیپد: ابتدا به Settings بروید و سپس روی Notifications کلیک کنید. سپس روی تب Collections کلیک کنید و Create Collection را انتخاب نمایید و نام دلخواهتان را انتخاب کنید. فعال کردن نوتیفیکیشن اینستاگرام در اندروید: ابتدا به Settings بروید، سپس Apps را انتخاب کنید. اگر از لایک کردن عکسی پشیمان شدهاید، میتوانید با کلیک کردن روی هر عکس وارد پُست مورد نظر شده و سپس با کلیک کردن روی آیکون قلب آن را اصطلاحاً Unlike کنید.

که البته ممکن است چندان خوشایند ما نباشد.

در این حالت زمانی که شخصی شما را روی عکسی تگ میکند برایتان نوتیفیکیشن ارسال میشود. با استفاده از این ترفند اینستاگرام، عکسها از اینستاگرام پاک نمیشوند بلکه از روی پروفایل شما پاک شده و دیگران قادر به مشاهدهی آنها نخواهند بود. شما در این صفحه لیستی از لایکها و کامنتهایی را مشاهده میکنید که دیگران روی پستهای شما گذاشتهاند. این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. البته لازم به ذکر است که عکسها زمانی که گوشی در حالت پرواز باشد بارگزاری نمیشوند. البته این نرمافزار بسیار فراگیر بوده و دامنه فعالیت آن بسیار وسیع است و مدیران بخشهای مختلف میتوان با استفاده از آن، بدون اتلاف وقت به نظارت بر افراد تحت نظر خود برسند. که البته ممکن است چندان خوشایند ما نباشد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم ProBio قادر است تشخیص هویت را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. این نوع از دستگاه های کنترل تردد دارای دوربینی هستند که با تشخیص چهره افراد، عبور و مرور را ممکن می سازد. همچنین نموداری از عملکرد هر کاربر در حساب کاربری وی قابل مشاهده است. در بالای صفحه تَبی با عنوان Following قرار دارد که با کلیک کردن روی آن میتوانید فعالیت افرادی که فالو کردهاید را مشاهده کنید. در چنین شرایطی، اگر اشتباهی روی یک عکس ۲ بار کلیک کنید خیالتان راحت است که آن را لایک نکردهاید.

  • از منوی اطلاعات پایه , معرفی پرسنل را انتخاب نمایید
  • آموزش Adaboost
  • تعمیر دوربین های انواع دستگاه حضور و غیاب
  • تاریخ مورد نظر را انتخاب نمایید
  • ایجاد برنامه زمان بندی کارمندان
  • نیازمند به رایانه و مناسب برای شرکت های بزرگ
  • 3- کنترل تردد با استفاده از سیستم هوشمند پلاک خوان
  • قابلیت استفاده از اثرانگشت و رمز عبور

اگر نمیخواهید این عکس در پروفایلتان به نمایش در بیاید کافی است در عوض گزینه «Hide from My Profile» را انتخاب کنید. یا به Settings بروید سپس روی Wi-Fi کلیک کنید و درنهایت روی گزینه Airplane Mode بزنید. بنابراین زمانی که به اینترنت متصل هستید اجازه دهید تصاویر کاملاً بارگذاری شوند و سپس اینترنت خود را قطع کنید. اگر به دنبال این هستید که تعداد بیشتری از دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید، این کار را میتوانید از طریق دوستان فعلی خود انجام دهید. یکی از جالبترین ترفندهای اینستاگرام، ایجاد آلبوم تصاویر است. این دستگاه حضور و غیاب با شناسایی 3000 اثر انگشت ، 10.000 کارت بودن تماس و دارا بودن WebServer دستگاه حضور و غیاب یکپارچه ای را برای مکان های مختلف ایجاد نموده ایم . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. دستگاه حضور و غیاب مدارس توانا یک سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک طراحی شده ویژه مدارس می باشد که گروه طلای نرم اولین بار ایده اتصال برنامه به یک LED جهت به وب سایت بروید نمایش و کنترل تردد دانش آموزی را ارائه نمود. جهت حذف روز کاری بر دکمه «-» کلیک نمایید.

ما در نشان دادن وجوه مخرب قسمتهای به ظاهر خوب غرب کم کاری کردهایم. الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ویژه آن بخش خوب غرب. علاوه بر این، زمان دقیق کارکرد کارکنان جهت محاسبه دقیق حقوق و اطلاع از ارزشی که کارکنان برای کارشان قائل بوده اند. این محصول جدید که با نام تجاری Biomouse عرضه می شود علاوه بر کاربری یک ماوس نوری ، مجهز به سنسور اثر انگشت  است. در سال ۱۹۳۸ اولین دستگاه حضور و غیاب تمام اتوماتیک به بازاز عرضه شد. آیا تابهحال شده بخواهید تمام عکسهایی که لایک کردهاید را در یک صفحه و به صورت یکجا مشاهده کنید؟ مطمئناً همهی ما یک یا چند نفر را در لیست فالوئرهای خود داریم که اهمیت زیادی برایمان دارند و دوست داریم که تکتک پستهایشان را به محض بارگذاری شدن مشاهده کنیم؛ یا یکی از صفحات اینستاگرام مورد علاقهتان میخواهد شرایط مسابقه خود را در روز مشخصی اعلام کند و شما میخواهید اولین فردی باشید که در این مسابقه شرکت میکند. سوال اینجاست که چگونه میتوان از این بهروزرسانیها مطلع شد؟

صفحه نمایش رنگی 3 اینچ این مدل، امکان نمایش تصاویر از جمله تصویر اثر انگشت و نتیجه تطبیق را، با وضوح بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد از یک یا ترکیبی از روش های زیر برای شناسایی افراد استفاده میکنند. این سیستم یک مکانیزم کامل و امکانات کلی برای کنترل تردد و حضور و غیاب پرسنلتان را یکجا برای شما فراهم میکند . چون این دستگاه مجهز به سیستم تشخیص چهره و نیز اثر انگشت به طور همزمان است. در این سیستم دانش آموزان پس از زدن کارت هوشمند خود مقابل دستگاه تصاویر مشخصات خود را بر روی LED نصب شده در سالن مدارس را مشاهده می کنند. آیا تابهحال شده بخواهید عکسهای شخصی فردی را مشاهده کنید، اما نگران باشید که نکند به اشتباه عکسهایش را لایک کنید؟ اینستاگرام علاوه بر نمایش عکسهای لایک شده بهصورت یکجا، امکان دیگری هم دارد.


تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 502
نویسنده : مهندس امنیت

همچنین در صورت عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب در سازمان های متوسط و بزرگ، مشکلات اساسی پیش خواهند آمد که میتوانید در این مقاله آنها را مطالعه نمایید. در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاه حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. قیمت دستگاه حضور و غیاب علاوه بر حسگر ها ذکر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با کامپیوتر و قابلیت گزارشات و آمار های ترددات انجام شده بستگی دارد. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک اجازه می دهند تا شرکت ها جایگزینی مناسب برای رمزعبور در نظر بگیرند و در عین حال از راه حلی امن و آسان جهت از بین بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سیستم حضور و غیاب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و کارت هوشمند قابلیت کار کردن دارد اما حسن و برتری کارت های هوشمند یک) تبلیغات مدارس و دو) سرعت کارت زنی می باشد. این سیستم هیچ گونه خطا و یا باگ نرم افزاری ندارد و به هنگام کارت زنی ها در وجه انبوه نیز به هیچ عنوان دچار وقفه و یا هنگ نرم افزاری نمی شود.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

سایت های برون سپاری و انجام پروژه کم نیستند ولی بعد از کار کردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس کدرز بیش از پیش واقف شدم. به این صورت که از شما اجازه دسترسی به لیست برای ورود اطلاعات را می خواهد.ادغام این دو برنامه، علاوه بر ارتقای دقت ورودی اطلاعات، زحمت وارد کردن اطلاعات را هم کمتر می کند. همان طور که خازن ها می توانند بار الکتریکی را ذخیره کنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روی سطح اسکنر امکان استفاده از آن ها برای ردیابی جزئیات یک اثر انگشت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، مرخصی ها را محاسبه می کند. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه با لیست ثبت ساعات کارمندان ادغام می شوند؟ دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی منبع  T3مفید قابلیت شناسایی به سه روش رمز،کارت و اثر انگشت را در کمتر از 0.2 ثانیه داراست. همچنین با نصب اپلیکیشن انروید مدرسه بر روی گوشی والدین آنها می توانند گزارش حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشی خود مشاهده نمایند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابلیت شناسایی افراد از طریق چهره، کارت مایفر منبع مفید و کد
  • 12- پرسش های متداول ( faQ )
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان ذخیره تصاویر به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عکس )

به عبارتی همه تیک های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک در دفتر نمره کلاسی الکترونیکی در سیستم از قبل خورده شده است و این ویژگی از ابتکارات گروه طلای نرم می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

در این طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غیر از ساعات حضور و غیاب ، کارتهای هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غیاب بگیرند ، می توانند کارنامه های مستمر خویش را مشاهده نمایند. Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. همچنین این دستگاه نیز می تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گیرد که در آن SMS ورود ، خروج و یا تاخیر پرسنل به محض نگه داشتن کارت در مقابل دستگاه به موبایل مدیریت ارسال می گردد. یعنی می توان با استفاده از ماتریس کوواریانس نیز به بردار و مقدار ویژه رسید. دمای صورت و بدن مقدار یکتایی دارد و بین ۳۵٫۵ درجه سانتی گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتی گراد متغیر است که نوعی امضای حرارتی را بوجود می آورد. در حالت رومیزی، نرم افزار کارمند کنترل به محض روشن شدن سیستم، اقدام به ارسال اطلاعاتی مش کند که نشان می دهد کارمند مذکور در جای خود قرار گرفته و به سیستم لاگین شده است.

دستگاه کارت ساعت

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود. این سیستم قابل استفاده در هر نوع مرکز آموزشی ( ابتدایی ، دبیرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصیلی و با هر تعداد دانش آموزی می باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانیل ام کوپر اولین دستگاه حضور و غیاب کارتی را اختراع کرد که با نام ساعت حضور و غیاب روچستر شهرت یافت. استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. دستگاه های حضور و غیاب جدید با پردازنده های قوی و نمایشگر تمام رنگی.


تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 571
نویسنده : مهندس امنیت

اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. برای مثال، دستگاه “تشخیص هویت لمسی ” شرکت اپل بلافاصله پس از عرضه در بازار با ترفند یک اثر انگشت کپی شده جعلی به اشتباه افتاد. یکی از بزرگترین نگرانیها در مورد دستگاههای شناسایی اثر انگشت این است که چگونه میتوان به سادگی آنها را به اشتباه انداخت. بسیاری از دستگاههای شناسایی اثر انگشت مستقر در کنترل کنندههای دربهای ورودی دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت واقعی هستند که معتبر بودن انگشتی که اسکن میکنند را مورد بررسی قرار میدهند. گوشی های آیفون 5s به بعد و آیپدهای Air 2 به بعد دارای سنسور اثر انگشت هستند که به کاربران اجازه می دهند با اثر انگشت شان دستگاه آیفون خود را باز کنند.

دستگاه کارت زنی حضور و غیاب

 

مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای شرکت و سازمان بسیار مهم است. • شرکت سوپریما: این شرکت در یک دستگاه از چندین سیستم “تشخیص غیرطبیعی بودن پوست” بهره میگیرد تا مشخص شود که آیا اثر انگشتان کپی شده و تقلبی هستند و یا خیر. از جمله انحراف سر بصورت افقی تا 45 درجه، انحراف عمودی سر تا 15 درجه و کج شدن سر به سمت چپ و راست تا 170 درجه. با حساس شدن وضعیت امنیت در جهان امروز، بسیاری از دولت ها در حال حاضر در زمینه امور امنیت شهروندانشان، سرمایه گذاری های فراوانی در زمینه بهبود کیفیت کنترل و امنیت می کنند. در سازمانهای با پرسنل زیاد و یا جهت سهولت بیشتر می توان با بهره گیری از سنسور اثر انگشت مجزا ، اثر انگشتها را در رایانه تعریف نموده و در زمان دلخواه به دستگاه انتقال داد. دریافت اطلاعات از طریق شبکه، انتقال اطلاعات اثر انگشت پرسنل از یک دستگاه حضور غیاب به دستگاه دیگر و قرارگیری در شبکه های کامپیوتری به عنوان یک نود در دستگاه حضور و غیاب ویردی AC2100 PLUS امکان پذیر است. 2. همان انگشت را یک بار دیگر برای کاربری خودتان ثبت کنید.

جهان گستر حضور و غیاب

 

وقتی هر کدام از کارکنان وارد شرکت شوند و در دستگاه ساعت بزنند، بلافاصله بر روی گوشی مدیر و همان کارمند پیام اطلاع رسانی ارسال می شود. همان طور که می دانید سنسور اثر انگشت Touch ID در مدل های جدید گوشی ها و آیپدهای آیفون وجود دارد که قابلیت امنیتی و میان بر است ولی ممکن است بعضی مواقع درست کار نکند. برخی مواقع ممکن است این سنسور خراب شده باشد و باید آن را تعویض کنند. هرچند که قراردهی صحیح انگشت بر روی سنسور نیز به شناسایی آن کمک شایانی می کند. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. هر دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم های پیچیده ای برای شناسایی اثر انگشت ساخته شده است که باعث شناسایی دقیق اثر انگشت می شود حتی اگر انگشت اندکی مخدوش یا ضعیف باشد. بهطور کلی، در سیستمهای شناسایی که از هر دو روش سختافزار و نرمافزار استفاده میشود، عملکرد بهتری ارائه میگردد (به عنوان مثال: سه شیوه ”تشخیص ضربان قلب”، “مقاومت الکتریکی پوست” و “نشانگر بافت” با هم). این ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه این نوع از اسکن بیاساس میگردد. لازم به ذکر است در خصوص مواردی که در قالب ساعت هستند میتوانند به دقیقه باشند مثلا به جای 10:22 عدد 620 قرار داده شود .

  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان تعریف شناوری در گروه های کاری به صورت دلخواه
  • راه اندازی تنها در چند دقیقه
  • دستگاه حضور و غیاب Tiny cloud BIO ... (دستگاه های حضور و غیاب)
  • ساخت شركت NITGEN كره جنوبی
  • تأیید یا عدم تأیید غیبت کارمندان و تقاضای تایم کاری

این روشها در شرکتهای «اچ آیدی » ، «مورفو » و «سوپریما » استفاده میشوند را مورد بررسی قرار میدهیم و اینکه چرا شما لازم است از ادعاهای مبهم و نامشخص برحذر باشید. دراین راهنما قصد داریم به شما نشان دهیم چگونه مشکل درست کار نکردن این سنسور را برطرف کنید. علت ریشهای مشکل این است که در حالیکه اثر انگشت هر شخص منحصر به فرد است، اما آن را میتوان کپی کرد و یا بدون اجازه مورد استفاده قرار داد. 1. بیشترین سطح تماس: انگشت خود را طوری قرار دهید که به طور کامل سطح سنسور اثر انگشت را بپوشاند و بیشترین تماس را با آن داشته باشد. دستگاه AC2100 قابلیت ذخیره ۱۵۰۰ اثر انگشت را دارد. همچنین قابلیت کارکرد در سیستم های کنترل دسترسی (Access Control)، قابلیت اتصال بر روی سیستم هشدار حریق صفحه اصلی و بسیاری موارد دیگر که امر کنترل تردد و حضور و غیاب را سرعت بدهد، در کارت ساعت موجود است. امکان اول: هر پرسنلی می تواند تردد های خود را از طریق خود دستگاه مشاهده می نماید و همین امر می تواند حجم مراجعات پرسنل را به واحد اداری، کارگزینی و واحدهای مربوطه تا مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 566
نویسنده : مهندس امنیت

به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود. دوم اینکه این کارت جهت نمایش کارنامه دانش آموزان بر روی LCD مدارس مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که کاربران فیس بوک در شناسایی موضوع تصاویر به فیس بوک کمک می کنند، فیس بوک می تواند بر اساس این اطلاعات مدام الگوریتم هایش را تقویت کند. سامانه حضور و غیاب باعث می شود تا کنترل ورود و خروج پرسنل به طور دقیق طبق الگو یا شیفتی که در نرم افزار حضور و غیاب تعریف شده انجام شود. در چهرهای که ترس را نشان میدهد، ابروها بصورت عرضی و تخت هستنتد و هیچ قوس خاصی ندارند. علاوه بر این ، خاصیت یکتایی صورت در بین اشخاص (به جز مواردی بسیار نادر) باعث شده است که چهره هر شخص به عنوان شاخص بسیار خوبی برای شناسایی اش بحساب آید. دستگاه های حضور و غیاب می توانند دارای چندین امکانات به صورت همزمان باشند یعنی علاوه بر دوربین تشخیص جهره از سنسور اثرانکشتی نیز پشتیبانی کنند. علاوه بر کاربردهای فوق ، شناسایی و پردازش چهره کاربردهای لینک دیگری هم دارند که ارتباطی با تشخیص هویت ندارند.

زاویه دید سیستم چندان مهم نیست.

می توان نشان داد که تجزیه مقادیر منفرد ماتریس یکی از روشهای موثر برای استخراج ویژگی ازماتریس تصویر است. در سری دیگری از کاربردها با استفاده از بانک ویژگی های موجود از اجزای صورت ، تصویری از شخص با کمک یک شاهد ایجاد می شود. این تکنولوژی بواسطه تشخیص چهره زنده ، تشخیص چندین چهره بصورت همزمان و همچنین تطبیق سریع چهره در حالت های یک به یک و یک به چند ، میزان کارایی ، عملکرد و قابلیت اطمینان سیستم را تضمین می نماید. با این که فرایند توصیف شده فوق کاملاً کارآمد است، اما هنوز یک مشکل عمده بر سر راه آن پابرجا است.  موقعیت و حدود چهره یا چهره ها، در تصویری که دارای اشیاء و زمینه های مختلف است، مشخص میشود . SDK توسعه یافته برای توسعه کاربردهای بیومتریکی تحت وب و شبکه در نظر گرفته شده است. SDK امکان توسعه کاربردهای بیومتریک را برای سیستم عامل های Linux ، Microsof Windows و Mac OS X فراهم می کند. زاویه دید سیستم چندان مهم نیست. این تبدیل یکی از روشهای مهم برای استخراج ویژگیهای جبری از تصویر چهره میباشد، که بر مبنای بردارهای ویژه ماتریس کواریانس بنا نهاده شده است.



    • زنگ هشدار هوشمند



    • نمایش سابقه و جزئیات و وضعیت تاخیر و غیبت دانش آموز



    • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور



    • گیت کنترل تردد الکترونیکی تک پایه (2)



    • 2000ظرفیت کارت: 10000



    • جعبه امانات الکترونیکی



    • 12 دنبال شونده




بزرگترین مشکل چیزهایی هستند که باعث گمراه کردن این تکنولوژی می شوند، بعنوان مثال، روشنایی کم، عینک های آفتابی، یا ماسک ها. این ماسک از طرف فیلمسازان و شرکتهای دیگر مورد استقبال قرار گرفته؛ اما در عین حال امکان سوءاستفادههای امنیتی نیز از آنها وجود دارد. در ادامه چند نرم افزار این حوزه را معرفی خواهیم کرد. مدیریت مدرسه باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشد و هر موقع که بخواهد چاپ گزارشات از اطلاعات تاخیر و غیبت دانش آموزان را در اختیار والدین قرار دهد. نرم افزار FaceLock Pro بدون نیاز به هیچ رمز عبوری و تنها با تشخیص چهره، از اطلاعات موجود در گوشی شما در برابر استفاده غیر مجاز دیگران محافظت میکند. وصل میشود و ورود و خروج کارمندان را کنترل میکند. سپس یک اسکنر ویژه پرتوهای بازتاب را دریافت کرده و اطلاعات تصویر را پردازش میکند. خروجی CNN در این مورد خاص یک طبقهبندی باینری است که در صورت وجود چهره مقدار 1 و در غیر این صورت مقدار 0 میگیرد.

فروش دستگاه حضور غیاب

در چهره نگاری ویژگی هایی که با گذشت زمان به طور قابل ملاحظه ای تغییر نمی کنند، اندازه گیری می شوند. فرستنده شبکهای از نورهای مادون قرمز که برای انسان قابل رویت نیست را روی صورت شخص میتاباند. تحقیقات نشان می دهد که حتی اگر شخص سعی در کنترل احساسات خود داشته باشد، بیانگرهای کوچک رخ میدهند. کافی است چند عکس از صورت خود بگیرید و آن را به برنامه بدهید. در روش دوم تلاش میشود تا عکس اسکن شده صورت با اطلاعات پایهای از قبل ذخیره شده مطابقت داده شود.برداری که در پایان به دست میآید، ملاک خوبی برای شناسایی چهره است. معمولا دستگاههای کارتی در رده قیمتی پایین تر و دستگاههای تشخیص چهره در رده قیمتی بالاتری قرار دارند. قیمت دستگاه منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ امروزه دستگاههای حضور و غياب برای كنترل و مونيتور كامل و موثر رفت و آمد پرسنل، از ملزومات شركتها و سازمانها و موسساتی كه با تعدادی پرسنل سر و كار دارند. فناوری های تشخیص چهره امروزه در نمایش تبلیغات به مخاطبان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. شما میتوانید چهره خود را به عنوان قفل گوشی قرار دهید و برای باز کردن گوشی نیز دوربین جلو را مقابل صورت خود قرار دهید تا گوشی باز شود. حتی افراد همزاد و دوقلو نیز دارای الگوی حرارتی متفاوت هستند.

دستگاه ساعت زنی ارزان

در این روش برای دست یابی به شیوه ای آسان و ارزان و دارای دقت بالا از تحلیل همزمان ویژگی های صدا وحرکات عضلات صورت استفاده می شود. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی H9 در جهت رفع نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط با امکانات کافی و هزینه مناسب ارائه می گردد . قبل از پرسیدن سوالات بصورت مستقیم، مطمئن شوید که به اندازه کافی با آن شخص راحت هستید. زمانی که یک چهره با احساس خاصی همراه باشد و این احساس و حالت های صورت حدوداً بین 4 تا 5 ثانیه به طول میانجامد. نمونه ای از این کاربرد را می توان در شناسایی مجرمین دید. با آموزشهای علمی و در عین حال فوقالعاده کاربردی کمک میکنیم تا افراد زندگی شخصی و شغلی بهتری داشته باشند و از روابطشان بهترین استفاده را ببرند. همچنین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خاص و کاربردی رادن آن را از سایر دستگاه ها متمایز می سازد، کلیدهای عملکردی که در رادن تغبیه شده است.

در یک مجموعه ی نرم افزاری مجتمع، ماژول کنترل حضور و غیاب، حقوق و دستمزد و همچنین سایر وظایف مدیریت منابع انسانی مهم، مانند اداره مزایا و ارزیابی کارکنان وجود دارد. این روش بهطور بالقوه احتمال خطا را افزایش میداد و از طرفی یک نیروی کاری بیشتری را میطلبید. قدمت این روش به دهه ۱۹۶۰ و در ادارات پلیس و امنیت باز میگردد. عبارات (microexpression) در حالت های صورت، معمولا نشانه ای از احساسات پنهان است.ترفندهایی برای استفاده بهتر از زبان بدن در سخنرانیگاهی اوقات احساسات لزوما پنهان نیستند، آنها فقط به سرعت در حال پردازش هستند. این حالات صورت، در مدت زمان بسیار کوتاهی شکل میگیرند. … از USB Flash Memory و صفحه نمایش رنگی فارسی در کنار قیمت مناسب از جمله ویژگی های این دستگاه است. دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد ، جنس ، سن و حالت صورت از جمله این کاربردها هستند که بعضی از آنها در ارتباط بین انسان و کامپیوتر مفید هستند.


تاریخ : شنبه 12 بهمن 1398
بازدید : 691
نویسنده : مهندس امنیت

Ip که آن را  هم می نامند مخفف عبارت اینترنت پروتکل یا همان آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یکسری اعداد با قاعده به هروسیله ای که به شبکه networkمتصل شود اختصاص داده می شود. کاربر با داشتن اینترنت و یکی از مرورگرهای نصب شده، به این برنامهها دسترسی پیدا میکند. قدم دوم باید رنج ip شبکه محل کار خود را پیدا کنید که می توانید از طریق cmd در منوی start دستور ipconfig را اجرا نمایید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. جهت برآورد هزینه اطلاع از تعرفه چاپ کارت حضور و غیاب از طریق شمارههای درج شده در بنر زیر با ما در ارتباط باشید. شما میتوانید آخرین نسخه نرم افزار حضور و غیاب را از طریق لینک مورد نظر دانلود نمایید. بدین ترتیب و همانطور که مشاهده می نمایید این داشبورد مجموعه ای از امکانات مورد نیاز مدیر سامانه را به سادگی در دسترس قرار می دهد.

دستگاه ساعت زني

نیاز به حضور در محل: امکان کنترل کارمند در خانه و یا دفتری دور از شرکت وجود ندارد. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. سرداری که هیچ وقت کاخ نشین نشد از وضعیت رقبای خود باخبر می شوید! جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت و محصولات در کانال تلگرام افق عضو شوید. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید. مدیران و کارمندان می توانند در هر مکان و زمانی از طریق کامپیوتر و یا موبایل به نرم افزار حضور و غیاب تحت وب سازمان دسترسی داشته باشند. دسترسی فوری برای مدیران و گزارش گیری ، پرس و جو و تجزیه و تحلیل ابزار، سازمان شما را قادر می سازد تا به طور فعال به مدیریت نیازهای کسب و کارتان بپردازید. یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان ها، کنترل و ساماندهی ورود و خروج پرسنل است. دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. این دستگاه می تواند تا 5000 اثر انگشت و 3000 چهره را در حافظه خود ذخیره کرده و تا 100.000 تردد را ثبت نماید. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد .

دستگاه اثر انگشت

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. یک کالا ممکن است بسته به محدودیت های فیزیکی (مثلا ابعاد یا شکستنی بودن) و یا به جهت صرفه اقتصادی برای فروشگاه، با برخی از روش های ارسال هماهنگ نباشد. این سایت با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان شرکت مهندسی کاراپرداز راه اندازی گردیده است. کاردکس و مانده مرخصی: با این ماژول امکان تعریف انواع روش های اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی، آیتم های قانونی و کارکردی افزاینده و کاهنده فراهم است. این دستگاه حضور و غیاب، برای شرکتهای کوچک با تعداد پرسنل کم توصیه می شود.. در این نوع قابلیت اتصال به شبکه نیز وجود دارد که در این صورت می توان بصورت متمرکز کلیه دربها را کنترل کرده و امکان استفاده افراد مختلف را برای دربهای مختلف  صفحه اصلی در ساعات مختلف شبانه روزتعریف نمود.



    • مقدار مربوطه در نقطه 2 برابر با A + B است



    • هشدارهای فعال



    • قابليت نمايش تصوير اثر انگشت و نمايش كيفيت آن



    • #فروش حضور و غیاب اثر انگشتی



    • چشمی درب دیجیتالی (5)




منظور از داینامیک بودن آی پی این است که دستگاه شما با هربار اتصال به شبکه نت یک شماره شناسایی به آن اختصاص داده می شود. نرم افزار اطلس با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. یکی دیگر از مزیت های این دستگاه امکان استفاده ترکیبی از سنسورها می باشد که معمولا برای جاهای امنیتی کاربرد بیشتری دارد. همچنین از کارت هوشمند برای اجازه ورود و خروج از درب های هوشمند و باز کردن گاوصندوقهای بزرگ و رمز دار در مراکز خاص امنیتی استفاده می شود. این دستگاه حضور و غیاب تایگر در عین حال که بسیار کوچک است اما در آن تمامی مواردی که در یک دستگاه حضور وغیاب بزرگ رعایت شده استفاده شده است . از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به قابلیت ثبت تردد پنجاه هزار عدد است که این ظرفیت قابل قبول و جوابگوی شرکت های بزرگ می باشد .

دستگاه حضور و غیاب مدل NP586 ، با دارا بودن صفحه نمایش 2/4 اینچی و همچنین دوربین تشخیص چهره امکان ثبت 300 عدد عکس پرسنل ، 3000 عدد اثرانگشت و 200000 تردد را دارد. اگر تعداد کارت بالای ۳۰۰۰ عدد باشد، توجیه اقتصادی برای خرید دستگاه چاپ وجود دارد. 7- خدمات پس از فروش: دستگاه حضوروغیاب رایگان هم حتی اگر داشته باشید ولی خدمات پس از فروش مناسب ارایه نشود . اگر مجموعه ی شما به هر علتی نیاز دارد که دسترسی شما به نرم افزار از محیط هایی غیر از محیط کاری شما میسر باشد، طبیعتاً باید از نرم افزار تحت وب استفاده کنید. سمت راست صفحه اصلی پنل کاربری، یک منوی کامل از تمامی گزینههای مورد نیاز کاربران قرار گرفته است. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. بیشترین آمار مشتریان این دستگاه ها کسانی هستند که قبل از مراجعه از نزدیک با مزایا و بهره وری دستگاه آشنا شده اند و خود یا دوستانشان در محیط های دیگری از این سیستم استفاده نموده اند . و همچنین میتوانند گزارش کارکرد زیر مجموعه خود و افراد حاضر و غایب را مشاهده کنند. اما در این بین، مدل های دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره امنیت بالاتری دارند و تمام صورت فرد را اسکن می کنند تا از وجود خود شخص مطمئن شوند. نکته سوم-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com