عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1399
بازدید : 249
نویسنده : مهندس امنیت

از جایتان تکان نخورید! شما با عنبیه‌ی چشمتان شناسایی شده‌اید!
این روزها تشخیص هویت افراد با کمک ویژگی‌های بیومتریک هر فرد نظیر اثرانگشت، الگوی چهره و الگوی عنبیه‌‌، صورت می‌پذیرد.
آیا باورتان می‌شد روزی فرا برسد که برای شناسایی شما، فقط به چشمانتان نگاه کنند؟
متاسفانه یا خوشبختانه باید خدمتتان عرض کنم که بله باید باورتان شود؛ زیرا آن روز فرا رسیده است!
این روزها تشخیص هویت افراد به کمک عنبیه‌ی چشم یکی از مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین شیوه‌های شناسایی است که هم اکنون در مراکز امنیتی، بانک‌ها و مناطق نظامی استفاده می‌شود.
در این مقاله ما تصمیم داریم بفهمیم:

  • تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چگونه صورت می‌پذیرد و آیا فراگیر شدن این موضوع، خطری برای انسان دارد یا خیر!
  • تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چیست؟
  • مزایا و معایب آن کدام است؟
  • موارد پرکاربرد استفاده از این تکنولوژی، در کدام سازمان‌ها و با چه هدفی صورت می‌پذیرد؟

پس اگر شما هم کنجکاو هستید درباره‌ی این تکنولوژی بیشتر بدانید و به پاسخ سوال‌های بالا برسید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا جواب سوال‌هایتان را پیدا کنید!

تشخیص هویت افراد از طریق عنبیه چشم

چگونه انسان‌ها به فکر استفاده از تکنولوژی تشخیص عنبیه افتادند؟

قدم اول برای شناختن این تکنولوژی پیچیده، این است که بدانیم از کجا سر و کله‌اش پیدا شده است و اولین بار چه کسی به فکر استفاده از این ایده افتاده است.
در سال ۱۹۸۰ دو چشم پزشک با بررسی الگوهای عنبیه‌ی افراد مختلف به این نتیجه رسیدند که هیچ دو عنبیه‌ای تا به حال مانند هم ندیده‌اند.
حتی در دوقلوهای همسان نیز، این تفاوت الگوی عنبیه دیده می‌شود.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که حتی الگوی عنبیه‌ی دو چشم خود شما هم مانند هم نیستند و الگوی عنبیه‌ی چشم راستتان با چشم چپتان متفاوت است.
این دو چشم پزشک با کشف این موضوع، قدم بسیار مهمی در متحول کردن سیستم تشخیص هویت در جهان برداشتند.
زمانی که دانشمندان متوجه شدند عنبیه‌ی چشم هم مانند اثرانگشت یک ویژگی بیومتریک و منحصر به فرد است؛ تصمیم گرفتند از این ویژگی برای احراز هویت افراد استفاده کنند.
این گونه شد که سنسورهای تشخیص عنبیه، راه خود را در مراکز نظامی، سنسورهای امنیت تلفن همراه و انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب باز کردند و امروزه جز مطمئن‌ترین و امن‌ترین روش‌های تشخیص هویت به شما می‌روند.

سیستم تشخیص و تایید هویت بر مبنای شناسایی عنبیه چشم

تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم چگونه صورت می‌پذیرد؟

برای این که افراد را از روی عنبیه‌ی چشمشان شناسایی کنند، یک سلسله اتفاقات پیچیده‌ای به وقوع می‌پیوندد که ما از شرح وقایع تخصصی آن قاصریم!
اما با کمال میل حاضریم تا آنچه را که در حد درک عموم از این سیستم پیچیده است، در اختیار شما بگذاریم:
عنبیه یکی از ویژگی‌های بیولوژیک انسان است که در منطقه‌ای محافظت شده –داخل چشم‌ها و پشت پلک- قرار دارد.
رنگ عنبیه عموما آبی یا قهوه‌ای رنگ است و با این که ما خودمان می‌توانیم شمایلی از عنبیه‌مان را در آینه ببینیم، اما دیدن تصویر دقیق عنبیه خیلی هم کار راحتی نیست و نیازمند یک تصویربرداری حرفه‌ای از فاصله‌ی ۴ تا ۱۲ سانتی‌متری چشم است.
دکتر جان داگون در سال ۱۹۹۰، الگوریتمی برای پیاده‌سازی و شناسایی الگوی عنبیه‌ی افراد ارائه کرد.
این الگوریتم با استفاده از یکسری محاسبات پیجیده‌ی ریاضی، عملیات شناسایی عنبیه‌ی افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد.

حال با دانستن این مقدمه درباره‌ی تشخیص هویت با عنبیه‌ی چشم، می‌خواهیم مراحل تشخیص هویت را با هم بررسی کنیم:

مراحل تشخیص هویت با سنسور عنبیه

  • در مرحله‌ی اول باید مقابل دوربین دستگاه قرار بگیرید تا دستگاه بتواند تصویر واضحی از عنبیه‌ی چشمتان بیندازد؛
  • پس از ثبت تصویر، دستگاه بررسی می‌کند که آیا تصویر دارای کیفیت و وضوح مناسبی هست یا خیر؛ اگر کیفیت عکس توسط دستگاه تایید شود، دستگاه عکس عنبیه‌ی شما را در پایگاه اطلاعاتی خود ذخیره می‎‌کند اما در غیر این صورت از شما درخواست می‌کند تا یکبار دیگر مقابل دوربین دستگاه قرار بگیرید.
  • پس از ذخیره‌ی عکس در پایگاه اطلاعاتی، دستگاه یک الگوریتم ریاضی بین خطوط عنبیه‌ی شما پیدا می‌کند و هویت شما را برای خود تعریف می‌کند.
    از این پس دیگر دستگاه شما را می‌شناسد و هربار جلوی دوربین قرار بگیرید با یک نگاه می‌تواند بفهمد که چه کسی هستید!
  • در زمان مراجعه‌ی یک فرد جدید به دستگاه نیز عملکرد دستگاه به این شکل است که دستگاه، یک تصویر از عنبیه‌ی شخص تهیه می‌کند و با داده‌های ذخیره شده در پایگاه اطلاعاتی‌اش تطابق می‌دهد.
    اگر شباهت وجود داشت، دستگاه فرد را شناسایی می‌کند و به او اجازه‌ی تردد می‌دهد اما اگر او را شناسایی نکند؛ به او اجازه‌ی عبور نخواهد داد.

اسکنر عنبیه چشم


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 242
نویسنده : مهندس امنیت

یکی از نگرانی ها در مورد فناوری احراز هویت از طریق تشخیص چهره، این است که تصویر شما در پایگاه داده ای ذخیره شده و در اختیار شرکت های تبلیغاتی یا نهادهای جاسوسی/امنیتی قرار گیرد. معمولاً سامانه حضور و غیاب به صورت روزمره مورد استفاده و بازدید کلیه پرسنل سازمان ها قرار می گیرد. دستگاه و ساعت حضور غیاب مدل F400 کمپانی zktecho یکی از بهترین دستگاه های اثر انگشتی موجود در کشور میباشد. با استفاده از ماژول کاردکس موجود در این نرم افزار می توانید فرمول های مختلفی را جهت اعطا، کسر و انتقال مانده مرخصی تعریف نمایید. شناسایی چهره فرد از طریق اسکن اسکلت بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای صورت کاربر و سپس مطابقت تصویر با چهره های موجود در پایگاه داده خود را در کمتر از یک ثانیه امکان پذیر می گردد. زاویه کمتر از 60 درجه باشد و دقیقاً بین دو طبقه قرار بگیرد. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟



  • عرفان محمدی



  • آسیاب ذغال سنگ عمودی 200 تن در ساعت-



  • اجتناب از معاملات نقدی و حضوری



  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)



  • صف های طولانی



  • کلید ماموریت




با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. 1. گزارش ورود ، خروج ، تاخير و غيبت وي به صورت اتوماتيک در سيستم توانا جهت استفاده هاي بعدي توسط معاونين به همراه جزئيات کارت زني ثبت خواهد شد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج) خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. با این حال اگر این اخطار برایتان مهم نیست پیش بروید و چهره خود را اسکن کنید. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد ( Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. در بعضی از نقاط جهان (مانند ایالات متحده) قانون صریحاً نیروهای امنیتی را از چنین کاری باز می دارد. لینک منبع

نرم افزار ورود و خروج

حتماً به یاد دارید که هوش مصنوعی اپلیکیشن گوگل فوتوز در آغاز کار، افراد سیه چرده را به عنوان گوریل شناسایی می کرد، یا وب کم های ردیاب چهره HP اصلاً نمی توانست افراد سیاه پوست را تشخیص دهد. نرم افزار رکوگنیشن یکی از سرویسهای متعدد ابری "خدمات وب آمازون"(AWS) است که برای توسعه دهندگان در دسترس است. توجه داشته باشید که قفل چاپ اثر انگشت تنها در دستگاه هایی که اندروید ۶٫۰ به بالا دارند و مجهز به سنسور چاپ اثر انگشت هستند پشتیبانی می شود. اما اگر گوشی شما از این ویژگی پشتیبانی نمی کند نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که می توانید از آنها برای قفل چهره اندروید استفاده کنید. اما اگر مدیران از دستگاه کارت ساعت زنی استفاده کنند همه چیز با فرآیندی مشخص طی میشود و با قاعده و اصول پیشرفته و محاسبه ی کارکردها با کمترین احتمال خطا رخ می دهد. ۱- دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی: با قرار دادن انگشت بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه حضور و غیاب و مقایسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود.

در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به سیستم حضور و غیاب ،از ابتدای شهریور ماه زیر سیستم مرخصی/ماموریت در سامانه وب حضور و غیاب راه اندازی گردید. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. قطعاً تشخیص چهره فناوری قدرتمندی است اما قدرت میتواند در دو مسیر خوب یا بد پیش برود. البته در یک مورد کارتان میتواند واقعاً مشکل شود: اگر خواهر یا برادر دوقلویی داشته باشید که چهرهاش با شما مو نزند. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم، باید اصطلاح هیجان را بهکار ببریم. اکنون که ویژگی قفل چهره را فعال کردید سعی کنید قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. در کنار طراحی زیبا و نمایشگر بدون حاشیه، یکی از قابلیت های برجسته آیفون X سیستم تشخیص چهره جدید و پیشرفته ای به نام Face ID است که البته روی سِن اپل پارک، با مدیران این کمپانی سر ناسازگاری داشت. به ویژه زمانی که این کارنامه ها به صورت رنگی در اختیار آنها قرار گیرد.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 304
نویسنده : مهندس امنیت

3. اسکنر را در محل مناسبی به لحاظ دسترسی پرسنل جهت ثبت حضورغیاب روزانه خود قرار دهید. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نرم افزاری جامع و کامل مبتنی بر وب است که برای کارکرد نیاز به اینترنت دارد و امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل هر مجموعه قرار می دهد. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید. رفع اختلالات پرداخت: سیستم اثر انگشت پیشرفته اختلاف زمانی را با دادن دسترسی کارفرمایان به برخی تنظیمات از بین می برد. هر شخص در جهان از الگوی صوتی و تارهای صورتی منحصربهفردی برخوردار است، البته شاید این تفاوتها در گوش انسان قابلتشخیص نباشند؛ برخی نرمافزارها و سیستمهای حساس به صوت وجود دارند که جزئیات صوت و تار صوتی را تشخیص میدهند. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد.

دستگاه حضور غیاب انگشتی

سیستم حضور و غیاب جامع ماداکتو نیز مبتنی بر وب است و امکانات خوبی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می نماید. 1 از قبل در سیستم ساعت ورود و خروج ثبت میشود. همچنین استفاده از آی پی استاتیک جهت فعالسازی دستگاه حضور غیاب برای نرم افزار و باز کردن قفل دستگاه های (ساعت زنی) نیز موزد بررسی قرار می گیرد. دستگاه حضور و غیاب کارت خوان تایگر می تواند با شناسایی کارت مخصوص هر فرد، ورود و خروج وی را ثبت کند. داشبورد حرفه ای و کارآمد نرم افزار حضور و غیاب کارابان وب امکانات کاملی را در اختیار مدیران و کاربران می گذارد. سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضد خش می باشد که سرعت شناسایی آن در کمتر از ۰٫۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.

دستگاه ساعت زن

مواردی که شرکت فراافزار را متمایز میکند: ۱٫ داشتن سنسور اثر انگشت انحصاری، که با بالاترین کیفیت، اثر انگشت هر فرد را در کمتر از ۳ ثانیه اسکن کرده و تشخیص می دهد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی UA400 با قابلیت شناسایی اثر انگشت در کمتر از 1 ثانیه دارای سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوک الکترواستاتیک می باشد . اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت. دستگاه حضور و غیاب Anviz W1 جزو قابل اعتماد ترین و ساده ترین دستگاه ها می باشد که امکان همسانی با کلیه نرم افزارهای درون سازمانی را دارا میباشد. دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,دستگاه حضور و غیاب انگشتی, دستگاه حضور و … مدل: دستگاه حضور و غیاب ZK مدل MB-908. قیمت دستگاه حضور غیاب از این مدل به مراتب ارزان تر از مدل های پیشرفته تر است که امروزه استفاده می شود.

  • آلارم غیبت (اطلاع به دانشجویان از طریق پیامک(sms) )
  • 1-تعیین کارکرد افراد
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • گیت کنترل تردد نفر | Access Control gate
  • ارتباط بیسیم از طریف وای فای
  • ابزارهای موضوع
  • امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
  • محاسبات دقیق و مقرون به صرفه بودن آن

جهت چاپ لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم بر روی آیکون پرینت کلیک نمایید. بنابراین نیاز به یک سیستم یکپارچه جهت جلوگیری از سرقت زمان بین کارمندان و نظارت متدوام کارفرما وجود دارد. در هنگام قطع برق ، باطری (UPS) برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می کند. همچنین اگر در نصب نرم افزار دچار مشکل شدید میتوانید به صفحه سوالات متداول نرم افزاری دستگاه های حضور و غیاب مراجعه و یا راهنمای تصویری نرم افزار حضور و غیاب را مطالعه فرمایید. این دستگاه قابلیت تعریف تا ۶۵۰۰۰ عدد کارت را داشته و در مقابل باران مقاوم می باشد . قابلیت تشخیص چهره است که این دستگاه بسیار دقیق است .این دستگاه قابلیت ثبت 800 چهره را در حافظه خود دارد و میتواند شناسایی کند. ساختار انعطاف پذیر: سیستم کنترل تردد کسرا با تمامی نیازهای شما همخوانی دارد و نیازهایتان را پاسخگو است. ساختار منعطف و ماژولار نرم افزار حضور غیاب کسرا با قابلیت شخصی سازی، این سیستم را برای کسب و کار با هر تعداد کارمند مناسب می سازد.

سیستم حضور وغیاب تحت وب

با نصب اپلیکیشن حضور و غیاب کسرا روی تلفن همراه، کارتابل کارمندان برای ثبت مجوز ها بدون ایجاد وقت پرتی در اختیارشان قرار می گیرد. نرم افزار تحت وب PWKaraWeb محصول شرکت دنیای پردازش یکی از سامانه های حضور و غیاب آنلاین موجود در بازار است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. این نکته آخر ( اطلاع پیدا کردن از ورود و خروج پرسنل و گزارشات آن ها )، موضوعی است که برای بسیاری از مدیران اهمیت دارد که بتوانند در خارج از سازمان هم حضور و غیاب کارکنانشان را کنترل کنند. امروزه پیشرفته ترین دستگاه های کنترل تردد و دسترسی از ویژگی های بیومتریک افراد برای احراز هویت استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این دستگاه امکان استفاده از آن در درون شبکه است. در نرم افزار ویسمن تحت ویندوز (نسخه رایگان) امکان دریافت و مشاهده ورود و خروج ها به صورت روزانه و فردی وجود دارد و همچنین دارای قابلیت اصلاح گروهی ساده ورود و خروج ها نیز می باشد. اسکنرهای اثر انگشت میتواند به عنوان دستگاههای امنیتی بیومتریک اصلی بکاربرده شوند، هرچند روشهایی برای مغلوب ساختن این تکنولوژی، با استفاده از پوششهای مصنوعی نوک انگشتان وجود دارد. تکنیکهای تشخیص هویت بیومتریک، روشهایی هستند که افراد از طریق خصوصیات فیزیکی، مانند اثرانگشتان، نمودارهای گرافیکی voiceprint، مشخصات چهره یا حتی آرایش DNAخود، شناسایی میشوند.

دستگاههای Supremaدر برنامههای مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، اینجا بازرسی مهاجرت و غیره استفاده میشوند. در حال حاضر این شرکت قادر به ارائه محصولات با کیفیت بالا و با پیشرفتهترین تجهیزات در شناسایی افراد است که از سیستم عاملهای متفاوتی برای دستگاههای خود استفاده میکند. طراحی دستگاه کاملاً خاص می باشد برای مثال حتی فونت های استفاده شده در این دستگاه در هیچ دستگاه دیگری وجود ندارد و بصورت خاص برای دستگاه رادن طراحی و ایجاد شده است. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. با استفاده از دستگاه حضور و غیاب همزمان با اتوماسیون کنترل تردد، امنیت شرکت را به طور کامل تضمین کنید. نرم افزار اطلس حضور و غیاب با قراردادن چند لایه امنیتی بطور کامل امنیت سیستم را تضمین مینماید. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن ، آخرین محصولی است که توسط جهان گستر در زمینه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی طراحی و تولید شده است.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 252
نویسنده : مهندس امنیت

Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. با تعریف این قیمت ها، چه در فروشگاه اینترنتی و چه در فروش حضوری و فاکتور دستی، سیستم به صورت خودکار و متناسب با تعداد خرید شده توسط مشتری، قیمت تعدادی را لحاظ می نماید. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. به این دلیل که ساختار چهره بسیار پیچیده است و هیچ مثالی وجود ندارد که به وضوح، یافت شدن یا نشدن چهره در یک تصویر را اطلاع دهد.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد. این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این مجموعه عکس شامل عکسهای ۴۰ فرد و از هر فرد ۱۰ عکس مختلف می باشد. ظرفیت این حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نیز می توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روی آن تعریف نمود.

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. برای یک شیء مانند چهره، ممکن است شما 6000 یا تعداد بیشتری از طبقهبندیها داشته باشید که هرکدام از آنها برای تشخیص داده شدن باید با قالب یک چهره همخوانی داشتهباشند (که خطاهایی در این همخوانی هم وجود دارد). اگر چه این سیستم ها در حال آزمایش و پیشرفته تر شدن هستند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده اما تحقیقات در مورد این دوربین ها میزان موفقیت ۹۰ درصدی را ثابت کرده اند. پلیس در چین، دوربین های نظارتی زیادی را در مراکز اصلی کنترل می کند. در ادامه به اختصار ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. وایولا و جونز در روشی برای حل مسأله تشخیص اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کردهاند که قادر به پردازش سریع تصاویر با میزان تشخیص بالا خواهد بود.

  • حدود 2 سال قبل
  • صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS (صندوقهای فروشگاهی)
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

انتگرال تصویر که توانایی محاسبه سریع مجموع مقادیر پیکسلهای موجود در یک قاب مستطیل شکل را به ما میدهد. چون این تکنولوژی جدید و در حال توسعه است، دولت ها هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند. گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است.

فروش دستگاه اثر انگشت

شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. برای این کار، پلیس باید چهره هایی را که می خواهند به یک سرور محلی در ایستگاه قطار یا مرکز فرماندهی بارگذاری کند که در آن قصد نظارت دارند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند. این دستگاه حضور وغیاب ZKT دارای سنسور های قوی تشخیص اثر انگشت است به صورتی که حتی با دست خیس هم می تواند تایید هویت را انجام دهد. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم.

5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک منبع  آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. با نمایش بردار ی چهره ی انسان که توسط کنار هم قرار دادن سطرهای ماتریس تصو یر حاصل می شود می توان چهره ی انسان را برداری در فضایی با ابعاد بالا در نظر گرفت. در مقاله ای از Trupti M.  با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است. سپس درباره هر قطعه این سوال از خود میپرسد: آيا این تصویرِ یک چهره است؟ به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند.


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 239
نویسنده : مهندس امنیت

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟


تاریخ : سه شنبه 20 آبان 1399
بازدید : 325
نویسنده : مهندس امنیت

شما اسم نظم امروزی مدرن را نظم نامشروع میگذارید و خواستار از بین رفتن چنین نظمی هستید. نرمافزار حضور غیاب یک سیستم هوشمند برای ثبت لحظات ورود و خروج است که بهعنوان پل ارتباطی بین کامپیوتر و دستگاه حضور غیاب، بر روی دستگاه نصب میشود. تعریف کاردکس کالا و کارکرد آن را در این آموزش حسابداری رایگان ببینید در حسابداری انبار ، ورود و خروج کالا ثبت می شود . گرانیت سنگ سخت در . سنگ آهن ظرفیت کارخانه فرآوری در ساعت. بنده میخواهم به ترافیک و نظم جاری در خیابانها و زندگی غربی اشاره کنم و بگویم که اينها از راه درستی به دست نیامده است. من وقتی میگویم غرب نمیخواهم به فساد کنار دریاها و روابط مستهجن زن و مرد در آنجا اشاره بکنم و بگویم اینها خلاف شرع است. آیا ما در دوران دفاع مقدس و در بين بسیجیهایی که داراي سلسله مراتب ارتشی و نظامی نبودند اما نظم بيشتري از ارتشیها و نظامیهای دنیا داشتند، نوعی آنارشیسم میدیدیم؟

قیمت دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی

با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. برای مثال فیسبوک اخیراً از یک ویژگی جدید رونمایی کرده است که با فناوری تشخیص چهره، به کاربران در مورد بارگذاری تصویری که متعلق به آنها است، توسط دیگران هشدار میدهد. در اين حالت، دستگاه ورود / خروج به شركت يا سازمان شما را كنترل خواهد كرد، در نتيجه اطلاعات دقيق در مورد وضعيت كاركنان در اختيار شما قرار خواهد داد. این دستگاه حضور و غیاب کارتی با امکان استفاده به عنوان یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی امکانات ویژه ای را در اختیار شما قرار میدهد . بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. دستاش تو دست یکی دیگس مستربین مستربین روایت سخنگوی دستگاه قضا از بازدیدهای سرزده رئیسی هیدروگرافیک خودرو,هیدروگرافیک طرح کربن,طرح هیدروگرافیک مرحله نیمه نهایی عصر جدید - شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مستربین مستربین 10 تا از بهترین واینر های اینستاگرام ایران مستربین فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟ اکثر آدمها اینجوری هستند، اکثر آدمها اصلاً خوب میشوند. قسمتهاي خوب غرب؟ الان فیلمهای سینمایی ما باید در جهت نقد آثار مخرب تمدن غرب باشد؛ به ويژه آن بخش خوب غرب. صنایع امروزی علاوه بر نوآوری مستمر در محصولات، باید نسبت به نوآوری در فرآیندهای کسبوکار نیز کوشا باشند.

در دستگاه های قدیمی تشخیص چهره برای ثبت اثر انگشت باید کلید خاصی را بر روی دستگاه انتخاب شود تا اثر انگشت یا تشخیص چهره فعال شود. اگر یک نمونهاش را بخواهیم نظمی در نظر بگیريم که در خیابانها و در ترافیک آنجا هست، باید ببینیم این نظم برآمده از چه فرهنگی و برآمده از چه طرز تلقی از زندگی است؟ حالا او برایش دیگر فرقی نمیکند تو منظم بیا کاری بچرخد، به چه نیّتی میآیی؟ برای پول منظم میآیی؟ این دستگاه که روشی خلاقانه برای حضور و غیاب است، بر اساس آناتومی صورت و فاصله دو چشم طراحی شده است. این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است. کاردکس کالا به دو صورت کارت موجودی کالا و کارت حسابداری کالا ثبت می شود و در این قسمت از آموزش حسابداری به آن پرداخته شده است .

  • درخواست خرید
  • اتوماسیون تغذیه و رزرواسیون رستوران کارا (محصولات)
  • محدوده اضافه کار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت
  • ثبت مرخصی، روزهای تعطیل و دورکاری
  • کلید ورود
  • 21 ژانویۀ 2008
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  • استراحت از ساعت 13:00 تا ساعت 14:00

منظور از ظرفیت تردد نیز تعداد عملیات تردد(ورود، خروج، مرخصی و یا مأموریت) قابل ثبت و ذخیره سازی بر روی دستگاه است. دستگاه حضور غیاب F70 به گونهای طراحی شده است که سنسور اثر انگشت آن امکان شناسایی در کمتر از نیم ثانیه را فراهم نموده و ظرفیت شناسایی 1000 اثر انگشت را دارد. ” و با نگاهی حاکی از تفاهم دوستانه و در عین حال با احساس همدردی و سازش ترسناک بو او چشمک زد. این یَک. دویی هم دارد این ضرر، ضررش این است که او نیست شخصیتاش سطحی بار میآید، رفتاری صرفاً بار میآید، این خود به خود مَیلاش میکشد به امور سطحی. حالا مدیر دارد با این بازیها شخصیت او را درست بار میآورد. کارفرمایان می توانند با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت این کارکنان را تشخیص دهند و با استفاده از اطلاعات درست پاداش دهند. FingerTec است که مانند یک ابزار پرتابل٬ و یک TA300 جدیدترین دستگاه ساعت حضور و غیاب شرکت … از نظر قیمت شرایط رقابتی فوق العاده ای دارد٬ بلکه راحتی ویژه ای برای کاربران ایجاد می کند.

بزرگی و کوچکی مجموعه کاری و بستر سخت افزاری موجود در شرکت شما، عامل مهمی در انتخاب ابزار انتقال داده است. بنابراین چارت سازمانی و تعریف درست آن، نکته ی بسیار مهمی است. ما دیگر درست رفتار میکنیم. بگوید اِ ما تأخیر میکنیم اینها حقوق میدهند. فطرت انسانها و جذابیت و عقلانیت دین -که هر کس با آن ارتباط برقرار میکند، نمیتواند از کنارش به سادگی رد شود- عوامل رشد فرهنگی و معنوی ما هستند و گرنه کار شایستهای صورت نگرفته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم حضور و غیاب قبل از هر عملی, با مشاوران فروش دیاکالا مشورت کنید. شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو با سابقه ی درخشان و قدیمی در بخش دستگاه حضور و غیاب و دزدگیر های اماکن فعالیت دارد. کنفرانس اپل با حضور تیم کوک روی صحنه و در غیاب استیو جابز برگزار شد. ۹- کارت مرخصی روی سیستم کار نمی کند چه کار باید انجام داد؟ هنگامی که انگشت بر روی سطح سنسور دستگاه حضور و غیاب قرار می گیرد، انگشت زنده تغییراتی در خود نشان می دهند.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 260
نویسنده : مهندس امنیت

در كنار دوربين جلوي گوشي ها، مخصوصا آنها كه اسكنر چشم و صورت دارند، يك دوربين مادون قرمز يا فروسرخ وجود دارد. حالت سوم: براي سازمـان هاي كه چندين درب ورود و خروج دارند، فينگر اول براي ورود و فينگــر دوم براي خروج عمل مي نمايد. يك سيستم مي تواند در حالت دو بعدي ابعاد اجزاي مختلف صورت را تشخيص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بيني و ساير برجستگي ها و فرورفتگي ها نمي تواند چيزي بگويد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم تا فايل اكسل تهيه شده توسط ما را كه با قيمت بسيار ناچيزي در اختيار همگان قرار گرفته را خريداري نموده و از مزاياي استفاده از آن بهره مند شويد . به همين خاطر ليست بيست قصد دارد تا در اين مطلب كمي در خصوص نكات مهم براي خريد يك كدام از اين دستگاه هاي پيشرفته بپردازد؛ با ما همراه باشيد. همانطور كه ذكر شد د ي ديم كه ه كد ست گاه حضور و غياب امري غيرممكن نيست ومي توان با استفاده از كمي جديت آنرا ه كنم و د . اما به عقيده من اگر به دنبال امنيت ويژه هستيد، هيچگاه از اين روش هاي بيومتريك براي احراز هويت و دسترسي به اطلاعات خود به تنهايي نبايد استفاده كنيد. روشهاي مختلفي براي تشخيص هويت در بيومتريك وجود دارد كه هر يك با توجه به دقت و كارايي مورد استفاده قرار ميگيرند. نور: همانطور كه گفتيم، كمبود نور مخل دوربين تشخيص چهره هست، هرچند كه از دوربين IR هم استفاده شود. از دير باز انسان براي بقا، نياز به تشخيص دوست از دشمن داشتهاست و تشخيص هويت براي وي امري حياتي بوده و هست، لذا امروزه سعي در مكانيزهسازي سيستمهاي شناسايي يا تشخيص هويت شدهاست.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 243
نویسنده : مهندس امنیت

شركت ها و ادارات نياز دارند تا نظم محيط كار را حفظ كنند و به همين دليل از ابزار مختلفي براي اين كار استفاده مي كنند. Factor: پارامتري است كه ميزان كاهش اندازه تصوير را در هر مقياسبندي تصوير تعيين ميكند. ظرفيت اين حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نيز مي توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روي آن تعريف نمود. 1. جهت تعريف پرسنل از منوي اطلاعات پايه , معرفي پرسنل را انتخاب نماييد. ثبت كرده ايد، محصول به طور خودكار اولين چهره اولويت داده شده را انتخاب مي كند و چهارچوب تشخيص چهره روي آن چهره به رنگ سفيد درمي آيد. انواع دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي , دستگاه حضور و غياب چهره , دستگاه حضور و غياب كارت نمايندگي دستگاه حضور و غياب , قيمت دستگاه حضور و غياب در دياكالا. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسايي بالا، مناسب سازمان هاي بزرگ با ورود بالاي پرسنل، مراجعه كننده زياد و امنيت بالا مي باشد. به هر اندازه تعداد پرسنل در يك مجموعه زياد باشد بررسي و مهم بودن اين مورد بيشتر به چشم مي خورد.

http://cardtimeattendance.loxblog.com/post/64/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%DA%A9%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%20%D8%AA%D8%B4%D8%AE%DB%8C%D8%B5%20%D8%B9%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87%20%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%9F.htm

اما فرايند تشخيص چهره مورد استفاده مغز انسان براي شناسايي چهره ها، بسيار چالش برانگيز مي باشد. از رفتارهاي بحثبرانگيز ديگر آمازون در فناوريهاي تشخيص چهره و نظارت تصويري ميتوان به تصميم جديد شركت زيرمجموعه آنها يعني Ring اشاره كرد. اگر فناوريهاي جديد را غير قانوني اعلام كنيم، كيفيت و شرايط زندگي مردم بسيار دشوار ميشود. گزارش انفرادي مي دهد(را در دستگاه مشاهده كنيد. … افزودن به مقايسه · دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمايش سريع. دستگاه هاي قديمي حضور و غياب به صورت پانچي بودند كه با درج تاريخ توسط دستگاه زمان ورود و خروج را بر روي كارت ثبت مي نمودند. اين نرم افزار مي تواند با اطمينان بسيار بالا و با يك نگاه با سرعت فوق العاده صاحب رايانه را تشخيص داده و شما مي توانيد بدون تايپ كردن رمز عبور خود وارد ويندوز شويد. در سيستم هاي حضور و غياب ” آنچه شما مي دانيد ” نياز به وارد كردن يك رمز عبور يا شماره پين داريد.

 

آپارات - قيمت دستگاه حضور و غياب. دستگاه كنترل تردد اي سي 220 ، مانند تمام دستگاه هاي حضور و غياب با دو نوع حافظه كمك حال صاحبان كسب و كار خواهد بود . امكان خطاي خواندن و تشخيص اثر انگشت در دستگاه كنترل تردد مدل RADEN بسيار پايين ميباشد. كه در اين ميان نوع كارتي آن ساده تر بوده و با قيمت پايين تري به بازار عرضه مي شود و نوع گران تر و پيچيده تر ، دستگاه حضور و غياب با قابليت تشخيص چهره مي باشد. اپليكيشن True Key توسط اين شركت معروف توسعه داده شده و به كاربران اجازه ميدهد تا اپليكيشنهاي خود را امن تر از گذشته كنند. تشخيص چهرهي بهكاررفته در گوشيهاي هوشمند آشنا هستند؛ اما كمتر محصولي پيدا ميشود كه همانند ميت ۲۰ پرو هر دوي اين حسگرها را با هم داشته باشد. دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست.

  • فايل دانلود شده را از حالت فشرده خارج كنيد
  • تعريف چندين بازه شبكاري براي هر گروه كاري بصورت مجزا
  • تعجب (Surprise)
  • 3 روز پيش
  • داراي باتري پشتيبان داخلي (Back up Buttery)
  • ارتباط با نرم افزار هاي حقوق و دستمزد
  • تقويم : شمسي | ميلادي

سايت آي تي بازار توصيه مي كند دستگاه حضور و غياب 5th Dimension را با گارانتي اصلي تهيه نماييد. دسته: اثر انگشتي, دستگاه حضور و غياب, سخت افزار, محصولات برچسب: … و صفحه نمايش رنگي فارسي در كنار قيمت مناسب از جمله ويژگي هاي اين دستگاه است. از اين دستگاه مي توان به منظور ثبت ورود و خروج افراد در يك ساختمان يا مجموعه و همچنين احراز هويت افراد و كنترل دسترسي كاركنان به بخش هاي مختلف يك سازمان يا مجموعه استفاده كرد. در ادامه چند نرم افزار اين حوزه را معرفي خواهيم كرد. بد نيست ساز و كار سيستم باشگاهي را هم بدانيد. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. فقط چهره همه افرادي را كه به طور منظم از رايانه شما استفاده مي كنند، ثبت كنيد.

ويژگيهاي ظاهري شامل مختصات اجزاء چهره، مانند چشمها، بيني، حلقه ها، بافتها و نواحي مختلف چهره ميباشد كه همان خصوصيات ظاهري چهره هستند. كه داراي امكانات مجزا براي ورزش هاي مختلف مانند واليبال و شنا و زمين بدمينتون و زمين فوتبال و يك كافه داراي منوي غذايي سالم است. 5 مارس 2018 … كدام دستگاه هاي حضور و غياب موجود در بازار براي سازمان ما مناسب است؟ دستگاههاي حضور و غياب در ورودي سازمانها قرار مي گيرد، پرسنل هنگام ورود و خروج موظف هستند به دستگاه مراجعه كنند و هويت خويش را تاييد كنند. البته تعداد زيادي از روش ها براي كشف ريزه هاي اثر انگشت وجود دارد در بيشتر اين روش ها تصاوير سياه و سفيد (سطح خاكستري) اثر انگشت را به يك تصوير باينري (دو سطحي) تبديل مي كند. البته كاتالوگ و نمونه نرم افزار ها به صورت رايگان ارسال ميشه .پس براي اينكه بتونيد خود نرم افزار ها رو ببينيد و لذت ببريد با شماره هاي ما تماس بگيريد . حافظه ديگر در دستگاه حضور و غياب ، محل نگهداري نمونه اثر انگشت و يا نمونه چهره كاركنان جهت تطابق هنگام ثبت تردد است.

 


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 242
نویسنده : مهندس امنیت

وارد ليست كالاها شده و آنها را انتخاب كنيم . بعضي از مشاغل مانند فروشندگان موبايل هستند كه كالاي سريالي دارند و ميخواهند كالاها به صورت سريالي در سيستم ثبت گردد تا بدانند چه سريالي از كالاها فروش رفته و چه سريالهايي در انبار موجود ميباشد . يك شركت خوشنام و معتبر به شما حس اعتماد استفاده از كالاي توليد داخلي را القا كرده و شما را در روال­هاي اداري كسب و كارتان كمك مي­كند. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك با استفاده از عناصر بيومتريك منحصر به فرد به شما كمك مي كنند تا بالاترين بازده براي كسب و كارتان را در هر زمان با استفاده از سيستم حضور و غياب بدست آوريد. يكي از تجهيزات كنترلي و ارائه خدمات سيستم پاركينگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پيشرفته و تمام اتوماتيك پارتيك است كه قابليت هاي فراواني را عرضه مي نمايد. نرم افزار حضور و غياب رايگان محصولات --گيت كنترل تردد --دستگاه حضور و غياب --گيت ضد انتحاري --گيت فلزياب --دستگاه كنترل دسترسي --دستگاه گشت و نگهباني --دستگيره الكترونيكي --كنترل تردد سازماني -- قفل الكترونيكي (باشگاهي ، استخري) --قفل برقي ( شفتي ، مگنتي ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسي خروجي (Push Button) --كارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتي --راهبند نرم افزارها --اتوماسيون شهر بازي --اتوماسيون حضور و غياب --اتوماسيون تغذيه --اتوماسيون مجموعه ورزشي --اتوماسيون خوابگاه دانشجويي --اتوماسيون پاركينگ --اتوماسيون مديريت ارباب رجوع --اتوماسيون مدارس هوشمند --اتوماسيون حقوق و دستمزد --اتوماسيون ميز خدمت --سيستم مديريت صندوق امانات --اتوماسيون جامع كنترل تردد ورزشي راهكارها --سيستم جامع كنترل دسترسي --راهكارهاي كنترل دسترسي --راهكار هاي شهربازي --راهكارهاي RFID --راهكار هاي بيومتريك --كارت هوشمند بيومتريك پشتيباني --ارسال درخواست پشتيباني --ثبت نام در كلاس هاي آموزشي --نرم افزار حضور و غياب رايگان --دانلود نرم افزار ريموت فرادسك راهنما --خريد دستگاه حضور و غياب --قيمت دستگاه حضور و غياب --دستگاه حضور وغياب چيست ؟

ساعت هاي حضور و غياب مبتني بر وب، براي مديريت پرسنل در تعداد بالا بسيار ايده آل هستند. سنسورهاي خازني كه در بعضي گوشي ها در جلوي آن ها قرار دارد يك مزيت بيشتري نسبت به سنسورهاي خازني بر قاب پشتي دارد . همچنين اينكه EB-142 با حافظه بالاي خودقابليت ثبت ۱۰۰۰۰۰ تردد را در روز دارد. سيستم حضور و غياب، تردد پرسنل در سازمان را ثبت نموده و پس از پردازش داده هاي ورودي، آنها را تبديل به پارامترهاي مورد نياز براي استفاده در سيستم حقوق و دستمزد مينمايد. اما اگر از هر دو مقدار بزرگتر بود تصوير ورودي چهره نيست! اما انجام اين كار و ساخت يك مدل سه عدي از چهره مالك گوشي و تطبيق آن با چهره اصلي در ضمن در اختيار داشتن گوشي فرد مورد نظر امري پيچيده است و به سادگي قابل انجام نيست. در كنار تمام مواردي كه بيان شد، به رزومه يك شركت قبل از خريد حتما دقت بفرماييد. محدوده ي قيمت دستگاه حضور و غياب گسترده است و در اين مورد حتما بايد نياز سازمان و ميزان بزرگي آن در نظر گرفته شود. حال اگر موضوع امنيت سازمان اهميت بالايي داشته باشد، حتما بايد از دستگاه هاي بيومتريك مانند تشخيص اثر انگشت و تشخيص چهره استفاده شود.

پوشيدن دستكش به هنگام كار: در بعضي مشاغل كه افراد به هنگام كار مجبور به دست كردن دستكش هاي صنعتي هستند استفاده از دستگاه هاي تشخيص چهره مي تواند در وقت كارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جويي نمايد. اثر انگشت شما مي شود مي توانيد از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره استفاده كنيد. دستگاه هاي حضور و غياب تحت وب به طور معمول چند روش براي تاييد هويت ارائه مي دهند، كه عبارتند از: رمزعبور، كارت، تشخيص اثرانگشت بيومتريك، تشخيص چهره بيومتريك، تشخيص عنبيه بيومتريك. تشخيص چهره چگونه كار ميكند؟ دستگاه هايي كه در زير ۱ ثانيه تشخيص انجام مي دهند، بهترين گزينه براي اين سازمان ها هستند. سازمان هاي بزرگي كه ميزان تردد در آن ها بالاست، نياز به دستگاه هايي دارند كه سرعت تشخيص بالايي داشته باشند. اين نرم افزار نيازي به دستگاه حضور و غياب ندارد و تنها با خريد نرم افزار تمام امور كنترل تردد را مي ­توان انجام داد. در قدم بعدي بايد هر خريدي كه مي خواهيد انجام بدهيد بي واسطه باشد. پس خريدي انجام دهيد كه تا حد امكان هيچ واسطه اي در ميان آن نباشد.



    • كاملا فارسي و منطبق با تقويم خورشيدي و يا ميلادي



    • ايجاد تصوير يكپارچه



    • بزرگي گراديان



    • 1- استفاده از ip هاي پيش فرض دستگاه



    • (شناسايي از طريق صدا)



    • 2-نرم افزار حضور و غياب



    • پشتيباني از تعداد شيف هاي متعدد




كنترل تردد افراد به خصوص در شركت ها و سازمان هاي بزرگ از اهميت ويژه اي برخوردار است كه دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي يكي از راه حل هاي ارائه شده براي آن مي باشد. از مشخصات فني و امكانات اين دستگاه كنترل تردد و حضور و غياب ميتوان به موارد زير اشاره كرد. برخي از مجموعه ها تردد پرسنل خود را بصورت دستي ثبت مي نمايند در صورتي كه اگر بيانديشند چقدر زمان صرف محاسبات دستي و چه ميزان خطايي در ثبت دقيق آنها امكان دارد بوجود بيايد . دياكالا بزرگترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات حفاظتي و الكترونيكي در ايران و داراي برد نمايندگي از برترين سازندگان بوده و مفتخر به همكاري با نمايندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نويسان در صنف دستگاه حضور وغياب تبريز است . اين سيستم ها نياز به پر كردن تايم شيت هاي دستي (جداول و فرم هاي حضور و غياب) كه مي تواند وقت گير و ناخوشايند باشد را از بين مي برد. دستگاه هاي حضور و غياب بيومتريك يك گزينه بسيار موثر و محبوب براي جلوگيري از تقلب كارمندان هستند.

آنها با نرم افزار حضور و غياب و ديگر ساعت هاي حضور و غياب موجود در شبكه براي ارائه قابليت هاي پيشرفته و حفاظت در برابر تقلب كردن كارمندان به طور يكپارچه برنامه ريزي شده اند. آيا شما با تقلب كردن كارمندان به هنگام ثبت تردد مشكل داريد؟ دستگاه حضور و غياب وظيفه كنترل تردد در سازمان را دارد. كه باز همين مورد نيز بستگي به نوع كار شما دارد. در حال حاضر كارمندان شما چطور حضور خود را ثبت مي كنند؟ بنابراين با توجه به بزرگي و ميزان اهميت كنترل تردد و امنيت ورد و خروج در سازمان، مي­ توان مناسب ترين گزينه را انتخاب كرد. گزينه مناسب ديگري كه براي سازمان هاي كوچك موجود است، انتخاب روش موبايلي تردد است. اما اگر دستگاه براي شركتي كوچك تا حد متوسط مورد نياز بوده و بحث امنيت خيلي مهم نيست، مي­ توان از دستگاه هاي كارتي هم استفاده كرد تا هزينه كمتري صرف شود.

» را كليك نموده و اين بار در فرم «محدوده كاري»، روزكاري دوم از نوع بازه كاري موظفي را انتخاب مي كنيم (شكل 14- پايين). امكاناتي كامل در اختيار شما . شما بايد اين مرحله را در دستگاه هاي اندرويد نوقا اجرا كنيد. بسيار خوب است بدانيد كه شما چه تعداد دستگاه حضور و غياب نياز داريد و جايي كه براي آن در نظر گرفته ايد داراي چه امكاناتي مي باشد. آيا شما از همه قوانين ساعت ورود و خروج پرسنل در شركت اطلاع داريد؟ همه دستگاه هاي حضور و غياب در برخي ويژگي­ها مشترك و در برخي ديگر تفاوت دارند. آيا شما نياز به پيگيري همه كاركنان خود را داريد يا فقط كارگران ساعتي را؟ با استفاده از اين سيستم، از آنجا كه كاركنان به راحتي قابل شناسايي هستند، كاركنان مجبور به پاسخگويي به اقداماتي هستند كه انجام مي دهند. با اين حساب بايد گفت طبق عقيده بسياري از كارشناسان امنيت، بهترين روش احراز هويت كه با آن مي توان به سطح قابل قبولي از امنيت رسيد، احراز هويت چندمرحله اي يا به اختصار MFA مي باشد.


تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
بازدید : 317
نویسنده : مهندس امنیت

مازون نيز نسبت به نتيجهگيري اتحاديهي آزاديهاي مدني آمريكا سكوت نكرد و در بيانيهاي در مورد نرمافزار تشخيص چهره توضيح داد و اضافه نمود كه بهدنبال راهكارهايي براي بهبود و توسعهي فرآيند تشخيص چهره است. همچنين مي توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره كاربران را با استفاده از شبكه و يا حافظه جانبي از يك دستگاه به دستگاه هاي ديگر انتقال داد. جهت اطلاع از بهترين سيستمي كه مي توانيد براي محيط خود استفاده كنيد با كارشناسان دياكالا در دفاتر اصفهان يا تهران تماس بگيريد راهنمايي خواهيد شد. نانو واچ يكي از بهترين هاي بازار در امر سيستم هاي حضور و غياب نرم افزاري مي باشد. هنگامي كه يك تخمدان تخمك گذاري مي كند يا يك تخمك را آزاد مي كند، آن را به لومن لوله فالوپي مي رساند. پس از بارور شدن، زيگوت يا تخمك هاي بارور شده به رحم سوق داده مي شوند و در ديواره رحم رشد مي كنند. تخمك يا سلول هاي تخمك چهار تا پنج روز طول مي كشد تا از لوله فالوپي عبور كنند.

اگر اسپرم كافي در طول رابطه جنسي به صورت انزالي در لوله فالوپي وجود داشته باشد، باروري رخ مي دهد. زن با وجود اينكه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبديل شدن به يك نوزاد كامل در درون رحم نگه ميدارد ولي همانطور كه گفته شد براي باردار شدن نيازمند اسپرم مردانه است. تمامي اجزاء دستگاه تناسلي زنان در درون بدن آنها و در محوطه لگن قرار دارد. همين خصوصيت باعث ميشود كه واژن بتواند يك جسم به باريكي تامپون تا يك نوزاد هنگام تولد را در درون خود جاي دهد. حتي ميتوان از يك جارو براي تميز كردن زمين يا ضربه زدن به سر يك شخص استفاده كرد. از ويژگيهاي مهم اين سيستم حضور و غياب ميتوان به صفحه كليد ميكرو سوييچي و بسيار مقاوم،ups داخلي و همجنين امكان تجهيز آن به پورت شبكه RJ ۴۵ نام برد. داراي ماژول كارت خوان داخلي EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 كيلوهرتزي براي كارت هاي EM است.

 

همچنين داراي ماژول كارت خوان داخلي Mifare (DS-K1102E/DS-K1102EK) 13.56 كيلوهرتزي براي كارت هاي Mifare است. دستگاه تناسلي داخلي از واژن، رحم، لولههاي فالوپ (لولههاي رحمي) و تخمدانها تشكيل شده است. اسپرم در داخل واژن(يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان) شنا كرده و وارد رحم ميشود و خود را به لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي ميرساند. لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي از اجزاي ديگر دستگاه تناسلي زنان-در دو گوشة بالايي رحم لولههاي فالوپ يا لولههاي رحمي قرار دارند كه رحم را به تخمدانها متصل ميكنند. رحم يكي ديگر از اجزاي دستگاه تناسلي زنان - رحم مانند يك گلابي وارونه در محوطه لگن قرار دارد كه كاركرد اصلي آن نگهداري و تغذيه جنين در حال رشد در طي حاملگي است. واژن يكي از اجزاي دستگاه تناسلي زنان- واژن لولهاي عضلاني است كه از فرج در بيرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتيمتر در زنان بالغ است. اصطلاحا اين مدل دستگاه با اين مدل قابليت ها به سري iFace معروف هستند با اين تفاوت كه خروجي رله هم داشتند كه براي محيط هاي كوچك چندان كاربردي نداشت.

  • داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  • استفاده از مواد شوينده در محل ليزر
  • 0 جواب ميانگين بازديد روزانه 0.174 بازديد
  • امكان مشاهده كاركردهاي پرسنل زير مجموعه
  • رفع برخي اشكالات نسخه قبلي نرم افزار
  • مبتني بر Net framework 2
  • آيفون خود را ريستارت كنيد

در بيشتر انواع دستگاههاي حضور و غياب، با توجه به نياز و خواست كاربر، پردازش در سه سطح ساده، متوسط و پيشرفته انجام خواهد شد. در مرحله بعد از اين مشخصه ها به منظور تشخيص ويژگي هاي برجسته كننده سطح چهره مانند تشخيص مرزهاي چشم ها، بيني و چانه و… استفاده مي شود. پرده بكارت به صورت يك ورقه نازك (به ضخامت ۱ يا ۲ ميلي متر) درست در پشت لب هاي كوچك فرج قرار دارد و دهانه مهبل را مي پوشاند. اين لب ها هر يك به صورت دو چين نيمه مدور هلالي شكل در دو طرف فرج بوده و در حالت عادي روي هم خوابيده و دهانه فرج را مي بندند.لبهاي بزرگ فرج از دو لاية پوستي تشكيل شده اند. اسپرم و تخمك در اين محل با يكديگر برخورد مي كنند. تخمدانها به طور متناوب تخمك آزاد مي كنند. شما مي توانيد اطلاعات بيشتر درباره اين دستگاه را در اين لينك مشاهده نماييد. اين معايب براي نهاد هايي مثل ارتش، پليس بيشتر حس مي شود زيرا اين نهاد ها بيشتر از ساير افراد با اين تكنولوژي سروكار دارند.

شما با خريد انواع دستگاه هاي حضورغياب شركت ما مي توانيد از گارانتي ۱۸ ماهه تعويض و تعمير آن بهره مند شويد. حتي زماني كه در حال استفاده از آن هستيد، اصلاً متوجه فعال سازي آن نمي شويد و تنها از نتايج آن كه شامل بازشدن قفل دستگاه است، بهره مند خواهيد شد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. … ZKteco L 7000 S دستگيره الكترونيكي رمزي هوشمند L7000S قيمت قفل …. از مزيت هاي اين سيستم مي توان به ارائه ي گزارشات مالي و صندوق، گزارشات تحليلي و آماري مربوط به باشگاه، ثبت برنامههاي تمريني و رژيم غذاييِ ورزشكاران و … اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره تايگر با تعيين هويت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، كارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسايي كف دست، اثر انگشتي و كارتي.

اما هيچ يك از اين سيستمهاي تشخيص چهره اندرويد همچون فيس آيدي معتبر نيستند. نام اين مجتمع ها ”فوليكول“ است كه يك بار در هر ۲۸ روز بالغ و باز شده يك تخمك رها مي كند. دو لوله فالوپي وجود دارد كه لوله هاي رحمي و يا مجراي عبور تخم ناميده مي شود. اين پيشرفت به گونه اي بود كه آن ها مي ­توانستند وضعيت كاري كارمندان را با دو رنگ متمايز جهت اضافه كاري و يا كسر كار به طور مستقيم بر روي كارت حضور و غياب مشخص كنند. هنگامي كه تخمك در لوله فالوپي قرار دارد، موهاي كوچك پوشش لوله كمك مي كنند تا آن را به طرف رحم سوق دهند. اين لوله ها بين رباط هايي كه از رحم پشتيباني مي كنند قرار گرفته اند. شماره پيامكي پشتيباني سايت / لطفا قوانين پشتيباني رو در صفحه تماس با ما مطالعه كنيد.پشتيباني به وسيله خط بالا فقط از طريق پيامك امكان پذير مي باشد.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com