دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 آبان 1399
بازدید : 264
نویسنده : مهندس امنیت

در خط اول پکیج مورد نیاز را وارد کرده و در خط دوم آدرس عکس دلخواه خود و در خط سوم مسیر فایل XML دانلود شده را وارد میکنیم. بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. حضور و غیاب در مواقعی که بخوایم نظم و انضباط را در یک مجموعه حاکم کنیم امری ضروری به نظر می رسد. LG نیز به نظر می رسد که در حال کار بروی سنسورهای اسکن عنبیه می باشد تا بتواند امنیت دستگاه های خود را افزایش دهد. اما به نظر می رسد که پس از انجام آزمایش های مربوطه سرانجام آنر تصمیم گرفت تا به وسیله ی یک بروزرسانی استفاده از این قابلیت را برای بازکردن قفل دستگاه گوشی ها هم امکان پذیر کند. اگر وظیفه سیستم کنترل دسترسی این باشد که مجاز بودن افراد برای ورود به جایی را بررسی کند، آنگاه تنها یک ابزار بیومتریک می­تواند به درستی این کار را انجام دهد. اگر رنگ پسزمینه همان رنگ پوست است، پس الگوریتم تقسیمبندی رنگ نمیتواند آن را متفاوت تشخیص دهد. برای متفاوت بودن و دست به کار جدیدی زدن هیچگاه دیر نیست.

 کلیک

  • 1- تناسب ظرفیت و سرعت دستگاه حضور و غیاب با تعداد پرسنل
  • 5000 عدد رمز
  • ثبت اطلاعات تماس، بانک و فایل های ضمیمه پرسنل
  • 10-7 مدت ماموريت

بعلاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن میتوانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژههای خاص را دنبال کنید. متعادل کردن رنگ برای کاهش اثرات تغییرات نور انجام میشود. تشخیص رنگ پوست در تصاویر رنگی یک روش بسیار محبوب و مفید برای تشخیص چهره است. با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. 25. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «13:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «14:00» را وارد نمایید. در کنار ساعت پایان شیفت قرار دهیم. سیستم حضور و غیاب، دستگاهی است که به صورت خودکار، تردد کارکنان را ثبت میکند و وضعیت مرخصی، حقوق، غیبتها و سایر اطلاعات مهم را در اختیار مدیر یک سازمان قرار میدهد. • جهت سریال کردن اطلاعات جهت دریافت و ارسال داده ها به وب سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com