دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 31 مرداد 1399
بازدید : 288
نویسنده : مهندس امنیت

دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب

علاوه بر آن برای پرسنل و کارکنان این اطمینان حاصل می شود که کلیه حسابرسی ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سیستم اعمال می شود و به هیچ عنوان حقی از آنها ضايع نخواهد شد. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. در عوض میبایست به صورت کامل و همراه با تمام جزئیات توسط الگوهای خاص برقراری امنیت سیستم جهت مطابقت آن با دادههای موجود آنالیز گردند. کافیست کاربر یک بار در محل تعیین شدن روبروی دوربین و حس گر هوشمند دستگاه قرار بگیرد تا دستگاه مختصات چهره ، برای مثال ابعاد صورت ، ویژگی های عنبیه چشم و … این فرد را ثبت کند. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. توضيحات : نرم افزار حضور و غياب توانا يک سيستم جامع هوشمند و کاملاً اتوماتيک مي باشد که بر اساس کارت هاي هوشمند دانش آموزي کارمي کند. اگر از کاربران گوشی های هوشمند امروزی باشید حتما با قابلیت حسگر اثر انگشت در این محصولات آشنایی دارید. در سیستم های حضور و غیاب چه کسی هستید ” در واقع به دنبال شواهد فیزیکی بیومتریک نظیر اثر انگشت است تا هویت وجود شما در محل کار تایید شود.

  1. داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  2. 24ماه گارانتی دستگاه
  3. Face Recognition by Elastic Bunch Graph Matching website, Bochum University
  4. ترددهای یک ماه کارمندان خودتان را در نظر بگیرید که
  5. ری استارت شدن خودکار دستگاه حضور و غیاب
  6. حضور و غیاب افراد و پرسنل در ابعاد گسترده

باتری دستگاه Ac-220 که به UPS مشهور است ، تا هشت ساعت در صورت قطعی برق خم به ابرو نخواهد آورد و در چنین شرایطی از هز گونه هرج و مرج و بی قانونی جلوگیری می کند. یکی نقاط ضعف این دستگاهها، نیاز آنها به منابع زیاد نوری است. عمده ضعف آن نیز گرانتر بودن این نوع حسگر نسبت به حسگرهای حرکتی است. یکی دیگر از مزایا این است که شناسایی فرد حدود ۲ تا ۳ ثانیه طول میکشد. ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. پاسخ به این سوالات میتواند شمارا در انتخاب هرچه بهتر نرم افزارحضوروغیاب مدنظر شما کمک کند. برخی شرکتهای تولیدکننده تجهیزات (OEMs) از تکنولوژی ARM Trustzone برای نگهداری از تصاویر اسکنرهای اثر انگشت و جلوگیری از دسترسی سایر نرم افزارهای گوشی به آنها استفاده میکنند.

اثر انگشت مورد نظرتان را از لیست اثر انگشتهای قابل اعتماد آیفون انتخاب کنید. برای ویرایش یک الگوی کاری، الگوی مورد نظر را انتخاب نموده و دکمه «ویرایش» را کلیک نمایید. اگر بخواهیم به زبان امنیت اطلاعات بگوییم، هر انسانی که متولد میشود همراه خود یک کارت شناسایی همیشه قابل دسترس در اختیار دارد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در انتها توصیه می شود که برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان، هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. عرضه این امکانات بی نظیر با قیمت مناسب، این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات اکسس کنترل کامل مبدل نموده است. کاربر گرامی شما می توانید قیمت و ویژگی انواع دستگاه های کنترل دسترسی zkteco را در این صفحه مشاهده نمایید . جهت سرعت بخشیدن به عملیات کاربر و کاهش مصرف پهنای باند دیتاهای ارسال شده از سرویس در اپلیکیشن به طور موقت تا خارج شدن اپلیکیشن از حافظه دستگاه در Cashنگهداری می شوند. در این مقاله برآنیم تا شما را با شیوه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ آشنا سازیم. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. این دستگاه علاوه بر سنسور تشخیص چهره، مجهز به کارت خوان بدون تماس نیز می باشد.

لپ تاپ مجهز به این فناوری، با استفاده از یک سخت افزار و یک نرم افزار خاص، انگشت یا انگشتان دست شما را اسکن نموده و در حافظه خود ذخیره می کند. از مزیتهای این حسگر این است که نسبت به اسکنر اثر انگشت خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است. عمده ضعف حسگر اثر انگشت خازنی این است که اگر پوست دست کثیف یا خیس باشد، به خوبی عمل نمیکند. این نوع از اسکنرها، نسل جدیدی از حسگرهای اثر انگشت هستند که اگر کارایی مورد نظر را داشته باشند، در آینده میتوانند جایگزین اسکنرهای خازنی شوند. دستگاه اثر انگشت از تکنولوژی های به روز دنیاست که به سرعت فراگیر شد. این تصاویر به صورت رمزنگاری شده در محل امنی از گوشی ذخیره میشوند. انتظار دارید با توجه به زمانهای تردد جمع آوری شده از دستگاه ها چه محاسباتی توسط نرم افزار صورت گیرد؟ با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد.

خوشبختانه فعالسازی فینگر پرینت لپ تاپ چندان دشوار نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات و نرم افزار دستگاه صورت می پذیرد. پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. FS82 دقیقا تمام خصوصیات FS80 را دارد و می تواند صرفا به عنوان اثر انگشت استفاده شود. اثر انگشت ثبت شده می تواند بر روی کارت هوشمند(که توسط کاربر حمل می شود)ذخیره شود تا با اثر انگشت زنده ای که در زمان تشخیص هویت توسط اسکنر اثر انگشت گرفته شده مقایسه(match)شود. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF600 گزینه ای بسیار مناسب برای سازمان های متوسط و کوچک است. این دستگاهها از بهترین دستگاههای حضور و غیاب هستند که در ادامه به صورت موردی مقایسه ای بین آنها انجام میشود. در این نوع از دستگاه ها در هنگام تعریف پرسنل در حافظه دستگاه چندین عکس با زوایای مختلف از صورت آنها گرفته می شود. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند. همه ما روی انگشتان خود یک طراحی منحصر به فرد داریم. بدین معنی که شما انگشت خود را بر روی سنسور قرار داده و دستگاه پستی و بلندیهای پوست شما را به صورت دو بعدی اسکن میکند، بدون اینکه نیاز به حرکت دست روی حسگر باشد.

همانطور که از ظاهر دستگاه مشخص است این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت می باشد و حضور و غیاب پرسنل را از روی چهره یا کارت ثبت می کند. این گیاه همچنین مانع از ظاهر شدن زخم آکنه میشود. همچنین در محصولی مثل Z5 هم میبینیم سنسور اثر انگشت در لبه کناری و درون دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین جستجوی سلبریتیها و جستجو در ویکیپدیا برای چهرههای شناسایی شده هم از دیگر اقداماتی است که این وبسایت جالب برایتان انجام میدهد. قابل ذکر است نمای روبروي دستگاه حضور و غیاب از قسمت هایی مانند صفحه نمایش، کلیدهای کاربری، کارتخوان ها و سنسور اثرانگشت تشکیل شده است. سیستم های خنک کننده (کولینگ) ساده که در سایر دستگاه ها استفاده می شوند به علت سرمای کم، قطعا درد و سوزش بسیار زیاد است، در حدی که برخی از مراجعین از ادامه جلسات منصرف می شوند. فناوری حسگر اثر انگشت لپ تاپ سبب میگردد تا اگر فردی قصد سرقت اطلاعات کاربر را داشته باشد، موفق به این کار نشود و یا حداقل این کار برای او بسیار شود.

 

امکاناتی که دستگاه حضور و غیاب در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد:

  • کنترل دقیق تردد پرسنل
  • سهولت در محاسبه‌ی دقیق حقوق و مزایای کارمند
  • به حداقل رساندن دخالت افراد غیر مسئول
  • جلوگیری از تقلب و زد و بند کارمندان در ثبت زمان ورود و خروج
  • سرمایه‌گذاری طولانی مدت برای سازمان با بازگشت سرمایه‌ی سریع
  • تهیه‌ و نگهداری آرشیو کاملی از زمان ورود و خروج پرسنل
  • کنترل و محاسبه‌ی دقیق اضافه‌کاری و کسر کار

اینجا بخوانید




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com