آموزش نرم افزار حضور و غیاب تحت وب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 بهمن 1398
بازدید : 863
نویسنده : مهندس امنیت

Face پس از آن از الگوریتم خود برای مطابقت این چهره با آنهایی استفاده می کند که در دنیای واقعی وجود دارند. بیشتر از ارزش واقعی آن در بازار تهران است. با تعریف این قیمت ها، چه در فروشگاه اینترنتی و چه در فروش حضوری و فاکتور دستی، سیستم به صورت خودکار و متناسب با تعداد خرید شده توسط مشتری، قیمت تعدادی را لحاظ می نماید. سپس صورت های اسکن شده با چهره های موجود در دیتابیس پلیس تطبیق داده می شوند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. به این دلیل که ساختار چهره بسیار پیچیده است و هیچ مثالی وجود ندارد که به وضوح، یافت شدن یا نشدن چهره در یک تصویر را اطلاع دهد.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

به دلیل قرار داشتن سامانه دینگ بر روی سرورهای پر قدرت ابری (cloud) دیگر نگرانی برای نصب و نگهداری نرم افزار وجود ندارد. این تحقیق نگرانی دیگری را نیز در مورد سیستم های تشخیص چهره برملا ساخت و آن درست کار کردن آن ها فقط برای افراد سفید پوست بود. یکی دیگر از نگرانی هایی که پیرامون سیستم های تشخیص چهره وجود دارد، عدم اطلاع مردم از وجود و به کارگیری آن هاست. همچنین با توجه به قابلیت های شبکه عصبی در پردازش موازی, سرعت انجام محاسبات افزایش چشم گیری داشته است. برای استفاده از چنین ابزارهایی هیچ نرم افزاری جهت نصب در اختیار مشتری قرار نمی­ گیرد و تنها از طریق اینترنت و وب می ­توان به آن ها دسترسی پیدا کرد. این مجموعه عکس شامل عکسهای ۴۰ فرد و از هر فرد ۱۰ عکس مختلف می باشد. ظرفیت این حافظه برابر 9000 نمونه اثر انگشت بوده و از هر شخص نیز می توان تا 10 نمونه اثر انگشت بر روی آن تعریف نمود.

تکنولوژی آنقدر با شتاب پیش می رود که گاهی متوجه نیستیم می تواند علیه ما هم استفاده شود. برای یک شیء مانند چهره، ممکن است شما 6000 یا تعداد بیشتری از طبقهبندیها داشته باشید که هرکدام از آنها برای تشخیص داده شدن باید با قالب یک چهره همخوانی داشتهباشند (که خطاهایی در این همخوانی هم وجود دارد). اگر چه این سیستم ها در حال آزمایش و پیشرفته تر شدن هستند و هنوز به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل نشده اما تحقیقات در مورد این دوربین ها میزان موفقیت ۹۰ درصدی را ثابت کرده اند. پلیس در چین، دوربین های نظارتی زیادی را در مراکز اصلی کنترل می کند. در ادامه به اختصار ویژگی های این محصول را بررسی مینماییم. OpenCV برای یافتن چهره اشخاص در تصاویر مختلف، از الگوریتمهای یادگیری ماشین استفاده میکند. پیشرفتهای یادگیری ماشین و شبکههای مصنوعی عصبی و هوش مصنوعی، سرعت و دقت تشخیص چهره را به سطوح جدیدی رسانده است. وایولا و جونز در روشی برای حل مسأله تشخیص اشیاء مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کردهاند که قادر به پردازش سریع تصاویر با میزان تشخیص بالا خواهد بود.

  • حدود 2 سال قبل
  • صندوقهای فروشگاهی Touch900 Cloud POS (صندوقهای فروشگاهی)
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • مجهز به پورت ارتباطی یو اس بی
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز

انتگرال تصویر که توانایی محاسبه سریع مجموع مقادیر پیکسلهای موجود در یک قاب مستطیل شکل را به ما میدهد. چون این تکنولوژی جدید و در حال توسعه است، دولت ها هنوز قانون جامع و کاملی برای آن وضع نکرده اند. البته حتی با وجود وضع قانون هم نمی توان چندان به استفاده صحیح از آن امیدوار بود، چون درصد زیادی از مردم به دولتمردان و نهادهای امنیتی اطمینان ندارند. گزارشات دقیق و قابل اطمینان سیستم حضوروغیاب در هر لحظه در اختیار واحد مالی قرار می گیرد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که فایل تصویر و همچنین فایل XML در کنار فایل اصلی کد پایتون قرار گرفته باشند. این تناقض ها اغلب در مورد مردم غایب است، به ویژه هنگامی که رسانه های دولتی مردم را از توانایی های تکنولوژیکی آگاه می سازد. از دیگر ویژگی های این دستگاه آن است که از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل برنامه ریزی است و می توان از طریق تعریف رمز برای آن، امنیت سیستم را افزایش داد. سال 2018 «اتحادیه آزادی های شهروندی آمریکا» (ACLU) تحقیقی انجام داد که نشان می داد سیستم تشخیص چهره آمازون به غلط افراد سیاه پوست را با عکس بازداشت (Mug Shot) مظنونین پلیس اشتباه گرفته است.

فروش دستگاه اثر انگشت

شرکت های بزرگ دنیای فناوری سیستم های تشخیص چهره را ساخته و در اختیار دولتمردان قرار می دهند. «میثم لطفی» دانشآموخته ریاضیات و شیفته فناوری به خصوص در حوزه رایانه است. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. برای این کار، پلیس باید چهره هایی را که می خواهند به یک سرور محلی در ایستگاه قطار یا مرکز فرماندهی بارگذاری کند که در آن قصد نظارت دارند. با این حال، داشتن یک سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار به نگهداری داده های دقیق و قابل اعتماد کمک می کند. این دستگاه حضور وغیاب ZKT دارای سنسور های قوی تشخیص اثر انگشت است به صورتی که حتی با دست خیس هم می تواند تایید هویت را انجام دهد. یعنی ما به تعداد عکسهایی که سیستم با آن تمرین داده شده اند, ϵ داریم. یکی از راههایی که برای این کار وجود دارد این است که بردار وزنهای عکس ورودی را با بردار وزنهای عکسهایی که قبلاً به سیستم آموزش داده شده بودند مقایسه کنیم.

5. سیستم حضور و غیاب ویژگیهای خاصی دارند که کارکنان میتوانند به کمک منبع  آن از وظایف خود در مواقع مختلف مطلع شوند و بهاینترتیب نحوه کارکرد آنها ثبت میشود. کتابخانه OpenCV فقط قادر به تشخیص اشیاء در تصاویر سیاه سفید میباشد پس در خط دوم تصویر رنگی را به تصویر سیاه و سفید تبدیل میکنیم. با نمایش بردار ی چهره ی انسان که توسط کنار هم قرار دادن سطرهای ماتریس تصو یر حاصل می شود می توان چهره ی انسان را برداری در فضایی با ابعاد بالا در نظر گرفت. در مقاله ای از Trupti M.  با ترکیب الگوریتم PCA با چند الگوریتم دیگر یک روش ترکیبی ارائه شده است. سپس درباره هر قطعه این سوال از خود میپرسد: آيا این تصویرِ یک چهره است؟ به این معنی که ما از هر فرد, چند عکس مختلف به سیستم بدهیم و سیستم فضای چهره را با استفاده از این عکس ها ایجاد کند. Face دارد یا خیر، پاسخ این بود که دولت باید چارچوب حقوقی را درباره زمان و چگونگی اجرای قانون با استفاده از آن را مشخص کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com