تشخیص چهره انسان به کمک پردازش تصویر قسمت 1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 13 بهمن 1398
بازدید : 503
نویسنده : مهندس امنیت

همچنین در صورت عدم استفاده از سیستم حضور و غیاب در سازمان های متوسط و بزرگ، مشکلات اساسی پیش خواهند آمد که میتوانید در این مقاله آنها را مطالعه نمایید. در این پست سه مقاله در زمینه تشخیص چهره را در قالب یک فایل برای دانلود قرار داده ایم،در هر مقاله بصورت جداگانه یکی از الگوریتم های تشخیص چهره مورد بررسی قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاه حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. قیمت دستگاه حضور و غیاب علاوه بر حسگر ها ذکر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با کامپیوتر و قابلیت گزارشات و آمار های ترددات انجام شده بستگی دارد. سیستم های حضور و غیاب بیومتریک اجازه می دهند تا شرکت ها جایگزینی مناسب برای رمزعبور در نظر بگیرند و در عین حال از راه حلی امن و آسان جهت از بین بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سیستم حضور و غیاب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و کارت هوشمند قابلیت کار کردن دارد اما حسن و برتری کارت های هوشمند یک) تبلیغات مدارس و دو) سرعت کارت زنی می باشد. این سیستم هیچ گونه خطا و یا باگ نرم افزاری ندارد و به هنگام کارت زنی ها در وجه انبوه نیز به هیچ عنوان دچار وقفه و یا هنگ نرم افزاری نمی شود.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

سایت های برون سپاری و انجام پروژه کم نیستند ولی بعد از کار کردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس کدرز بیش از پیش واقف شدم. به این صورت که از شما اجازه دسترسی به لیست برای ورود اطلاعات را می خواهد.ادغام این دو برنامه، علاوه بر ارتقای دقت ورودی اطلاعات، زحمت وارد کردن اطلاعات را هم کمتر می کند. همان طور که خازن ها می توانند بار الکتریکی را ذخیره کنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روی سطح اسکنر امکان استفاده از آن ها برای ردیابی جزئیات یک اثر انگشت مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی، مرخصی ها را محاسبه می کند. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی چگونه با لیست ثبت ساعات کارمندان ادغام می شوند؟ دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی منبع  T3مفید قابلیت شناسایی به سه روش رمز،کارت و اثر انگشت را در کمتر از 0.2 ثانیه داراست. همچنین با نصب اپلیکیشن انروید مدرسه بر روی گوشی والدین آنها می توانند گزارش حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشی خود مشاهده نمایند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابلیت شناسایی افراد از طریق چهره، کارت مایفر منبع مفید و کد
  • 12- پرسش های متداول ( faQ )
  • قابلیت تغییر زبان و تقویم سیستم
  • امکان ذخیره تصاویر به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عکس )

به عبارتی همه تیک های حضور و غیاب به صورت اتوماتیک در دفتر نمره کلاسی الکترونیکی در سیستم از قبل خورده شده است و این ویژگی از ابتکارات گروه طلای نرم می باشد. یک ویژگی منحصربفرد دیگر اتوماسیون حضور و غیاب توانا، اطلاع رسانی پیامکی اتوماتیک به والدین در رویدادهای مختلف مدارس می باشد. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. یکی دیگر از نوآوری های گروه طلای نرم، استفاده از کارت های هوشمند جهت نمایش گرافیکی کارنامه های مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روی LCD موجود در سالن مدارس می باشد. در این راستا گروه طلای نرم، نرم افزار حضور و غیاب کاملاً اتوماتیک و هوشمند ویژه مدارس را به شیوه خلاقانه و نوآوری ارائه نموده است که ویژگی های آن را در ادامه برمی شماریم.

دستگاه ساعت زنی انگشتی

در این طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غیر از ساعات حضور و غیاب ، کارتهای هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غیاب بگیرند ، می توانند کارنامه های مستمر خویش را مشاهده نمایند. Wi-Fi : با استفاده از امکان Wi-Fi در دستگاههای حضور غیاب، مدیران می توانند به صورت آنلاین با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمایند. همچنین این دستگاه نیز می تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گیرد که در آن SMS ورود ، خروج و یا تاخیر پرسنل به محض نگه داشتن کارت در مقابل دستگاه به موبایل مدیریت ارسال می گردد. یعنی می توان با استفاده از ماتریس کوواریانس نیز به بردار و مقدار ویژه رسید. دمای صورت و بدن مقدار یکتایی دارد و بین ۳۵٫۵ درجه سانتی گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتی گراد متغیر است که نوعی امضای حرارتی را بوجود می آورد. در حالت رومیزی، نرم افزار کارمند کنترل به محض روشن شدن سیستم، اقدام به ارسال اطلاعاتی مش کند که نشان می دهد کارمند مذکور در جای خود قرار گرفته و به سیستم لاگین شده است.

دستگاه کارت ساعت

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. این محصول بنا بر درخواست مشتری به همراه دستگاه ارائه می شود. این سیستم قابل استفاده در هر نوع مرکز آموزشی ( ابتدایی ، دبیرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصیلی و با هر تعداد دانش آموزی می باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره های مختلف شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانیل ام کوپر اولین دستگاه حضور و غیاب کارتی را اختراع کرد که با نام ساعت حضور و غیاب روچستر شهرت یافت. استفاده از دستگاه حضور و غیاب در کشورهای پیشرفته تاریخچه ای بیش از یک قرن دارد و از همان ابتدا اهمیت و استفاده از آن رفته رفته بیشتر شده است. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. دستگاه های حضور و غیاب جدید با پردازنده های قوی و نمایشگر تمام رنگی.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com