ثبت ورود و خروج های معوقه در نرم افزار حضور و غیاب وینا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 10 بهمن 1398
بازدید : 639
نویسنده : مهندس امنیت

ولی امروزه نرم افزار دستگاه حضور و غیاب ارزان و پیشرفته کارتی بیشتر تحت سیستم عامل ویندوز طراحی میشوند و اطلاعات بسیار زیادی را از این ورودی و خروجیها در معرض دید اپراتور قرار میدهند. هر یک از این پورت ها از روش بخصوصی برای انتقال اطلاعات استفاده می کنند که سرعت انتقال اطلاعات دستگاه ها به شبکه بسته به نوع کابل می باشد. سیستم تحت وب گزارشات کنترل کارکرد WebKart با اتصال به بانک اطلاعات نرم افزار WinKart امکان مشاهده میزان کارکرد را از طریق اینترنت و شبکه های داخلی به تمامی پرسنل سازمان می دهد. باوجوداینکه استفاده از برگه آسان است، اما ممکن است مشکلاتی در مورد خواندن یا نوشتن مطالب داشته باشید، یا دفترچه آسیب ببیند یا حتی احتمال خطای انسانی نیز وجود دارد. اما معروفترین و پر استفاده ترین این روش ها استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشد. 1- در سامانه جدید، ثبت درخواست مرخصی ها و اصلاح ترددهای قدیمی، از تاریخ 1 فروردین 1397 تا روز جاری برای کلیه افراد به مدت 2 ماه (تا 15 مهر 1398) باز خواهد شد.

  • پاور سوئیچ هوشمند (3)
  • تشخیص اثر انگشت حتی در سرما
  • نظارت بر کارمندان سیار از طریق جی پی اس
  • وزارت آموزش پرورش
  • امکان ثبت اطلاعات برای روزهای گذشته
  • کارایی دستگاه

گاهی پیش می آید که پرسنل به هر دلیلی ورود و خروج خود را در دستگاه ثبت نکرده باشند. همیشه کارمندانی هستند که دیر به سر کار می رسند و ورود و خروج نامنظمی دارند، علی رغم استفاده مدیران از انواع دستگاه های حضور و غیاب (کارتی، اثر انگشتی و …) این معضل همچنان به قوت خود باقیست. از جمله بهترین پیشرفت ها در این زمینه می توانیم دستگاه های حضور و غیاب امروزی را معرفی کنیم. دستگاه حضور و غیاب Biostation 2 - محصولات سیستم حضور و غیاب در . وقت و حضور را به عنوان یک وظیفه برای اتوماسیون کارمند خود اختصاص دهید. که دارای دستگاهی بود که پس از کشیده شدن کارت بارکدی خاص برای ورود و خروجها در حافظه سیستم ذخیره شده و بعد از خالی کردن اطلاعات آن به کامپیوتر, بتوسط نرم افزار خاص حضور و غیاب پردازش میشدند. سوأل : در برخی نرم افزارها، اطلاعات تردد پرسنل از دستگاه فراخوانی شده ، اما در نرم افزار نمایش نمی دهد.

فروشگاه دستگاه حضور و غیاب

سوأل : مهترین علل عدم ارتباط با پایگاه داده(بانک اطلاعاتی) و پیغامهایی نظیر Connection Failed - قطع ارتباط - نام سرور،کاربر یا کلمه عبور اشتباه است - عدم ارتباط با بانک اطلاعاتی یا Sql - عدم مجوز دسترسی چیست ؟ این نرم افزار تحت وب است و کاربری آن بسیار آسان می باشد. همچنین پورت های خروجی مختلفی در ساخت دستگاه حضور و غیاب استفاده می شود که برخی از آن ها عبارتند از USB ، RS232 ، Wiegand ، TCP/IP. معروف ترین روش های کنترل تردد استفاده از اثر انگشت، تشخیص چهره، کارت و رمز می باشند. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. افراد را از قسمت ” پرسنل ” با زدن گزینه ” اضافه ” پرسنل را اضافه میکنیم. تمام عواملی که در قسمت قبل توضیح دادیم دست به دست هم داده و قیمت یک دستگاه حضور و غیاب را مشخص میکنند. 1- تکنولوژی شناسایی: همانطور که در پیش گفته شد، دستگاه های حضور و غیاب از روش های متنوعی جهت ثبت تردد استفاده می کنند.

نرم افزار حضور غیاب رایگان

پس از طی این مراحل می بایست تنظیماتی را بر روی نرم افزار گشت و نگهبانی انجام داد و سپس تنظیمات انجام شده را بر روی دستگاه کشت زنی نگهبان آپلود کرد. سریال یادآوری | قسمت 24 سریال یادآوری | قسمت 25 طنین صدای مرگ بر آمریکا در آغاز "انتقام سخت" اخرنامردی آتش سوزی هولناک برج عظیم در جده پهپاد V-coptr لینک  با قابلیت ۵۰ دقیقه پرواز بدون توقف دروازبانان دریبل زن! قابلیت دریافت اطلاعات ورود و خروج از فایل متنی و فلش . پردازنده قوی دستگاه، امکان تشخیص چهره در کمتر از ۱ ثانیه را فراهم می کند، همچنین این دستگاه توانایی عملکرد در محیط های مرطوب با رطوبت بین ۲۰ تا ۸۰ درجه را دارد. نرمافزار طراحی شده از سوی استارتآپ Ever AI این توانایی را دارد تا با حجم بسیار زیادی از تصاویر و ویدیوهای کاربران که در سرویسهای مختلف کلاود نگهداری میشود، کار کند. A25 توانایی پشتیبانی از سیم کارت و کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت را دارا می باشد و می توانید از آن بعنوان یک تلفن همراه استفاده کنید.

مدیریت کارمندان در محیط کار یکی از مواردی است که مدیران دائم باید آن را درنظر بگیرند. نکته:در انواع سیستم های کارتی که در بالا به آن اشاره شد برای دستیابی به دستگاه حضور و غیاب ارزان و دارای کیفیت بالا باید ازبین سیستم های یک تا چهار با توجه به نیار سازمان خود انتخاب کنید. در صورتی که الگوی کاری مورد نظر به صورت موقت به فرد تخصیص داده می شود، گزینه «الگوی کاری موقت» را انتخاب نمایید. ابتدا سازمان مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نموده و نام الگوی کاری مورد نظر را در کادر مربوطه وارد نمایید. همچنین اینکه اگر شما شرکت یا کارخانه ای دارید که تعداد پرسنل آن خیلی زیاد هستند بایستی از چند دستگاه مختلف در ورودی بخش های مختلف برای استفاده کارمندان بخش های مختلف استفاده کنید. هسته اولیه شرکت ذرهبین در سال ۱۳۷۲ در همکاری با شرکت ایرنت و سیستم BBS آن تشکیل شد. کلیه افرادی که به هر دلیلی از ابتدای سال 1397 تاکنون تردد ناقص داشته اند و موجب ثبت غیبت یا کسرکار برای آنها شده است، می توانند در بازه زمانی مذکور از طریق سامانه جدید، برای اصلاح آن اقدام نمایند. آمار دولتی نشان می دهد که اگر شما از یک سیستم دستی استفاده می کنید، احتمالا میزان اشتباه در میزان فرآیند حقوق و دستمزد بین 1 تا 5 درصد است. کمپانی پاناسونیک ادعا کرده است که این فناوری نوین نسبت به سایر فناوری های موجود تا 5 برابر دقیق تر عمل می کند. برخی از دستگاه ها تمامی این ماژول ها را دارا می باشند و برخی دیگر که معمولا قیمت ارزانتری دارند برخی از این ماژول ها را حذف کرده اند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی و آدرس cardtimeattendance.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com